• خانه
  • فروشگاه
  • وبلاگ
  • گالری
  • درباره ما
  • تماس باما
با ما در ارتباط باشید.
reformh@yahoo.com
عضویتورود
مشقکمشقک
  • خانه
  • فروشگاه
  • وبلاگ
  • گالری
  • درباره ما
  • تماس باما

کسب و کار

  • خانه
  • بلاگ
  • کسب و کار
  • What is branding?————- برند سازی چه هست ؟

What is branding?————- برند سازی چه هست ؟

  • ارسال شده توسط ادمین 1
  • دسته بندی کسب و کار
  • تاریخ آذر 11, 1400
  • نظرات 0 نظر

برندسازی چیزی است که کسب و کار شما برای عبور از شلوغی ها و جلب توجه مشتری ایده آل به آن نیاز دارد. این چیزی است که خریداران برای اولین بار را به مشتریان مادام العمر تبدیل می کند و مخاطبان بی تفاوت را به مبشر برند تبدیل می کند. این چیزی است که شما به آن نیاز دارید تا متمایز شوید، تأثیر بگذارید و کسب و کار خود را به سطح بعدی ببرید.

اما دقیقاً چرا برندسازی اینقدر مهم است؟ مستلزم چه چیزی است؟ و چگونه کسب و کار خود را به گونه ای علامت گذاری می کنید که تأثیر واقعی بر روی مخاطبان شما بگذارد؟ در این مقاله، قصد داریم بررسی کنیم که برندسازی چیست و چگونه کسب‌وکار شما می‌تواند از مزایای آن به مؤثرترین روش بهره‌مند شود.

برندسازی به چه معناست؟

برندسازی از سال 350 پس از میلاد وجود داشته است و از کلمه “Brandr” به معنای “سوزاندن” در زبان نورس باستان گرفته شده است. در دهه 1500، به معنای علامتی بود که دامداران بر روی گاو می سوزانند تا نشان دهنده مالکیت باشد – پیش درآمد لوگوی مدرن.

با این حال امروزه برندسازی بسیار بیشتر از یک ظاهر یا لوگو است. این به معنای واکنش عاطفی “احساس درونی” است که یک شرکت می تواند از مشتریان خود برانگیزد.

برند شما مجموعه ای از تصوراتی است که مردم درباره شرکت شما دارند. اما برندسازی مجموعه اقداماتی است که برای پرورش آن برند انجام می دهید.

به عبارت دیگر، برند شما یک اسم است، اما برندینگ یک فعل است. زمانی که شما یک لوگو طراحی می کنید ، این همان برندسازی است. وقتی صدای برند خود را توسعه می دهید، آن برندسازی است. وقتی با تیم بازاریابی خود برای ایجاد یک کمپین تبلیغاتی گرد هم می آیید، این همان برندسازی است.

هر اقدامی که برای شکل دادن به برند خود انجام می دهید، به طور خلاصه، برندسازی است.

چرا برندسازی اینقدر مهم است؟
–

نام تجاری مهم است زیرا:

  • به شما کمک می کند تا از رقبا متمایز شوید. فرقی نمی کند که چه نوع شرکتی دارید، در چه صنعتی هستید، یا به دنبال چه نوع مشتری هستید—اگر در تجارت هستید، رقابت جدی دارید. برندسازی به شما کمک می‌کند روش‌هایی را که در آنها متفاوت، خاص و منحصربه‌فرد هستید مشخص کنید. و به مشتریان شما نشان می دهد که چرا باید به جای رقبای شما با شما کار کنند.
تصویری از دوچرخه سواری پشت سر هم دو دوست صمیمی
نام تجاری ایجاد ارتباط است. تصویر توسط اولفوید .
  • شناخت برند را ایجاد می کند. اگر می خواهید یک برند موفق بسازید، باید قابل تشخیص باشید. برندسازی مناسب (از جمله طراحی لوگوی تاثیرگذار، وب سایت و سایر دارایی های برند) به شما کمک می کند سبکی متمایز ایجاد کنید و شناخت برند شما را در بازار افزایش می دهد .
  • یک تجربه برند ثابت برای مشتریان شما ایجاد می کند. برای موفقیت کسب‌وکارتان، باید تجربه‌ای ثابت برای مشتریانتان فراهم کنید، با این وجود که با برند شما تعامل دارند – چه از طریق وب‌سایت شما، در یک رویداد حضوری یا با دنبال کردن حساب‌های رسانه‌های اجتماعی شما. برندسازی به شما این امکان را می‌دهد تا نحوه درک و تجربه مردم از برند شما را کنترل کنید – و می‌توانید اطمینان حاصل کنید که ادراک و تجربه در تمام سنگ‌های محک برند شما ثابت می‌ماند.
  • باعث ایجاد ارتباط با مخاطبان شما می شود و آن مخاطبان را به مشتریان وفادار تبدیل می کند. موفق ترین کسب و کارها آنهایی هستند که ارتباط عاطفی را با مخاطبان خود تقویت می کنند. این ارتباط عاطفی همان چیزی است که یک مشتری بالقوه را به مشتری و یک مشتری را به یک مشتاق برند تبدیل می کند. و چگونه این ارتباط را ایجاد و ایجاد می کنید؟ نام تجاری. استراتژی‌های مختلف برندسازی (مانند ضربه زدن احساسی به صدای برند یا استفاده از روانشناسی رنگ هنگام طراحی لوگو ) می‌تواند به شما کمک کند با مخاطبان خود در سطح عمیق‌تری ارتباط برقرار کنید و حس وفاداری به برند خود را ایجاد کنید.
تصویر شخصیت گورخری بد بو
برندسازی شما باید در عین ثابت ماندن شما را متمایز کند. طلسم توسط fuad77 .

عناصر برندسازی چیست؟
–

اینها عناصر برندسازی هستند که باید ایجاد کنید تا بتوانید نحوه درک کسب و کارتان توسط مشتریان را پرورش دهید:

  • بیانیه ماموریت و ارزش های برند. بیانیه ماموریت و ارزش های برند شما پایه و اساس برندسازی شما هستند. ماموریت خود را به عنوان مغز عملیات در نظر بگیرید – بیانیه ای کوتاه و مختصر که وضعیت فعلی و هدف سازمان شما را مشخص می کند. در همین حال، چشم انداز شرکت شما قلب آن است که تصویری الهام بخش و انگیزشی از آنچه در بلندمدت به دنبال دستیابی به آن هستید ارائه می دهد.
طراحی برند توسط sheva™
  • دستورالعمل های برند با بیانیه ماموریت و چشم انداز که به عنوان ستون های سازمان شما تنظیم شده است، استراتژی برند شما همه چیز را در بر می گیرد. این به شکل دستورالعمل‌های برند (همچنین به عنوان «انجیل برند شما» شناخته می‌شود) خواهد بود. این دستورالعمل‌ها در قالب یک سند ملموس تشکیل شده‌اند که اهداف کسب‌وکار شما را منعکس و پشتیبانی می‌کند، شما را از رقبا متمایز می‌کند، با مشتریان طنین‌انداز می‌کند، الگویی برای تصمیم‌گیری فراهم می‌کند و ایده‌هایی را برای کمپین‌های بازاریابی آینده تسریع می‌کند. همچنین شامل تمام عناصر سبکی برند شما، از جمله پالت رنگ، فونت ها و طرح کلی صدای برند شما می شود.
  • لوگو. لوگوی شما چهره شرکت شماست و طراحی لوگوی شما بدون شک مهمترین برندی است که برای کسب و کار خود انجام خواهید داد. در طول فرآیند طراحی، به این فکر کنید که به عنوان یک برند چه کسی هستید و چگونه می خواهید توسط مشتریان خود درک کنید. از آن برای هدایت استراتژی طراحی خود استفاده کنید.
  • سایت اینترنتی. طراحی وب سایت شما نیز یک مرحله کلیدی در برندسازی است. وب سایت شما املاک دیجیتالی برند شما است و زمانی که مشتریان شما از آن بازدید می کنند، باید از نظر بصری جذاب، آسان برای استفاده و از همه مهمتر بازتابی از شخصیت شما به عنوان یک برند باشد. مشابه لوگوی خود، برای انتخاب عناصر طراحی وب خود (مانند طرح و فونت) به راهنمای برند خود مراجعه کنید.
  • دارایی های اضافی هیچ رویکرد یکسانی برای برندسازی وجود ندارد. بسته به کسب و کار و صنعت خود، ممکن است به دارایی های اضافی مانند کارت ویزیت، بسته بندی محصول یا بروشورهای رویداد نیاز داشته باشید. کسب و کار و نیازهای منحصر به فرد خود را ارزیابی کنید و سپس دارایی های برندسازی اضافی را بر این اساس توسعه دهید.

می خواهید بیشتر بدانید؟ در اینجا نحوه ایجاد هویت برند مستحکم برای کسب و کار خود آورده شده است.

یک نام تجاری بهتر به معنای بازاریابی بهتر است

به عنوان یک قاعده کلی، محصولات چرخه عمر محدودی دارند، اما برندها – اگر به خوبی مدیریت شوند – برای همیشه ماندگار هستند. و هنگامی که دقیقاً به عنوان یک برند مشخص کردید که چه کسی هستید، بازاریابی آن بسیار آسان تر می شود.

دستورالعمل‌های برند شما، همراه با تحقیقات و تحلیل‌های مداوم بازار، باید به شما یک مزیت تاکتیکی در تعیین بهترین راه برای بازاریابی محصولاتتان بدهد. آیا روی بازاریابی سنتی مانند رادیو و بیلبورد تمرکز می کنید یا اینکه مشتری بالقوه شما بیشتر تحت تأثیر ویدیوهای ویروسی یوتیوب و فیلترهای اسنپ چت قرار می گیرد؟ بازاریابی می‌تواند ترکیبی از تاکتیک‌ها باشد، اما مراقب باشید که خود را بیش از حد لاغر نکنید. با مشورت مداوم با راهنمای برند خود، باید بتوانید تلاش های خود را بر روی تاکتیک هایی متمرکز کنید که واقعاً مهم هستند.

در پایان روز، بازاریابی فرآیندی است که برای شما سرنخ ها و فروش به ارمغان می آورد، اما برندسازی پایه ای است که بر اساس آن شهرت و وفاداری مشتری خود را ایجاد می کنید.

کسب و کار خود را با برندسازی قدرتمند کنید
–

تنها چیزی که باید به خاطر بسپارید این است که برندسازی یک فعل است. یک عمل است. بنابراین اگرچه ممکن است در ابتدا دلهره آور به نظر برسد – با در نظر گرفتن همه برنامه ریزی ها، دارایی ها و پرسنلی که برای پرورش یک نام تجاری فراموش نشدنی استفاده می کنند – همچنین توانمند است. به جای اینکه اجازه دهید دیگران داستان شما را بگویند، شما با برندسازی صحبت می کنید.

تنها چیزی که باید به خاطر بسپارید این است که برندسازی یک فعل است. یک عمل است. بنابراین اگرچه ممکن است در ابتدا دلهره آور به نظر برسد – با در نظر گرفتن همه برنامه ریزی ها، دارایی ها و پرسنلی که برای پرورش یک نام تجاری فراموش نشدنی استفاده می کنند – همچنین توانمند است. به جای اینکه اجازه دهید دیگران داستان شما را بگویند، شما با برندسازی صحبت می کنید.

اگر در این فرآیند احساس کردید گم شده اید، به یاد داشته باشید که پشتیبانی همیشه در دسترس است. هنگامی که چشم انداز برندسازی خود را ایجاد کردید، با کمک یک طراح حرفه ای تماس بگیرید تا برند خود را زنده کنید.

  • اشتراک گذاری:
author avatar
ادمین 1

مطلب قبلی

برندسازی چیست و چرا برای کسب و کار شما مهم است؟
آذر 11, 1400

مطلب بعدی

آذر 17, 1400

ممکن است همچنین دوست داشته باشید

images (1)
مدل تجاری
28 مرداد, 1402
images
چگونه به طور موثر عملکرد کسب و کار را در 7 مرحله اندازه گیری کنیم
19 مهر, 1401
download (5)
راه هایی برای محافظت از کسب و کار کوچک خود در برابر فشار تورم
9 شهریور, 1401

نظر بدهید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین نوشته ها

  • مدل تجاری
  • سازمان تحقیق و توسعه با تمرکز بر حال و آینده
  • مدیریت مالی: دامنه، اهداف و اهمیت
  • آینده‌اندیشی: نگارش سناریوها
  • چگونه ذهنیت می تواند یک کسب و کار را ایجاد یا شکست دهد

درخواست مقاله و اسلاید سفارشی

برای سفارش مقاله و اسلاید با ما در ارتباط باشید:
reformh@yahoo.com

ارسال درخواست

[miniorange_social_login shape="longbuttonwithtext" theme="default" space="4" width="240" height="40"]

ورود با حساب کاربری سایت شما

رمز عبوررا فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نیستید؟ همین حالا عضو شو!

یک حساب کاربری جدید ثبت کنید

آیا عضو هستید? اکنون وارد شوید