محصول قیمت تعداد قیمت کل
× اقتصاد توسعه 7,000 تومان
7,000 تومان
× Placeholder روش دلفی 11,000 تومان
11,000 تومان
× Placeholder مدیریت مالی - معنا، اهداف و کارکردها 9,000 تومان
9,000 تومان
× بحران تومان
تومان
× Placeholder محیط بازار 10,000 تومان
10,000 تومان
× بافت سازمانی امروز به سرعت در حال تبدیل شدن به پیچیده تر و آشفته تر و اغلب به طور غیرمنتظره است. مدیریت ارزش (VM) برای حمایت از نیاز سازمان به پاسخگویی بیشتر به نیازهای ذینفعان و بازار و رقابت دائماً در حال تغییر مناسب است. مدیریت ارزش استراتژیک 10,000 تومان
10,000 تومان
× این مقاله تجزیه و تحلیل می کند که موضوع تغییرات آب و هوایی تا چه حد محوری است و چگونه در گزارشهای غیر مالی 30 شرکت بزرگ جهان با آن به صورت لفاظی برخورد میشود .تجزیه و تحلیل نشان می دهد که تنوع زیادی در میزان پرداختن به این موضوع وجود دارد و برخی از شرکت ها به سختی به آن اشاره می کنند تجارت و تغییرات آب و هوایی: واکنش اقلیمی 30 شرکت بزرگ جهان 23,000 تومان
23,000 تومان
× روش های مختلفی برای دسته بندی روش های مختلف تحقیقات بازار وجود دارد . اکثریت قریب به اتفاق تکنیک ها در یکی از شش دسته قرار می گیرند: (1) تحقیق ثانویه، (2) نظرسنجی، (3) گروه های متمرکز، (4) مصاحبه، (5) مشاهده، یا (6) آزمایش ها/آزمایش های میدانی. درختان تصمیم گیری برای تصمیم گیری 5,000 تومان
5,000 تومان
× محصول پیشفرض 10 12 تومان
12 تومان
× مدیریت چیست؟ مبانی مدیریت 22,000 تومان
22,000 تومان
× محصول پیشفرض 3 10 تومان
10 تومان
× درختان تصمیم گیری برای تصمیم گیری تصمیم گیری و حل مسئله 19,000 تومان
19,000 تومان
× مدل تجاری 17,000 تومان
17,000 تومان
× Crisis Management مدیریت بحران فرآیندی است که در آن یک سازمان با یک رویداد مخرب و غیرمنتظره که تهدیدی برای آسیب رساندن به سازمان یا ذینفعان آن است، برخورد می کند. [1] مطالعه مدیریت بحران با بلایای صنعتی و زیست محیطی در مقیاس بزرگ در دهه 1980 سرچشمه گرفت. [2] [3] به عنوان مهمترین فرآیند در روابط عمومی در نظر گرفته می شود . مدیریت بحران 10,000 تومان
10,000 تومان
× انواع مدل کسب و کار و مدل درآمدی 22,000 تومان
22,000 تومان
× تحقیقات بازار کمی چیست؟ تحقیقات بازار کمی تکنیکی است برای پرسیدن سؤالات از مخاطبان هدف به روشی سازمان یافته با استفاده از نظرسنجی، نظرسنجی یا پرسشنامه. پاسخ‌های دریافت‌شده را می‌توان برای تصمیم‌گیری خوب برای بهبود محصولات و خدمات تجزیه و تحلیل کرد که به نوبه خود به افزایش سطح رضایت پاسخ‌دهندگان کمک می‌کند. در صورتی که حجم نمونه بزرگی که یک جامعه را نشان می دهد مورد بررسی قرار گیرد، می توان به نتایج مستدلی دست یافت. تحقیقات بازار کمی 7,000 تومان
7,000 تومان

مجموع کل سبد خرید

قیمت کل 172,022 تومان
مجموع 172,022 تومان