• خانه
  • فروشگاه
  • وبلاگ
  • گالری
  • درباره ما
  • تماس باما
با ما در ارتباط باشید.
reformh@yahoo.com
عضویتورود
مشقکمشقک
  • خانه
  • فروشگاه
  • وبلاگ
  • گالری
  • درباره ما
  • تماس باما

منابع انسانی

  • خانه
  • بلاگ
  • منابع انسانی
  • Digital Marketing courses to boost your career 8 د – 8دوره دیجیتال مارکتینگ برای ارتقای شغل شما

Digital Marketing courses to boost your career 8 د – 8دوره دیجیتال مارکتینگ برای ارتقای شغل شما

  • ارسال شده توسط ادمین 1
  • دسته بندی منابع انسانی
  • تاریخ اردیبهشت 25, 1401
  • نظرات 0 نظر

8 دوره دیجیتال مارکتینگ برای ارتقای شغل شما

نویسنده محتوای راک

نویسنده محتوا

27 آوریل 20 | 5 دقیقه مطالعه
دوره های دیجیتال مارکتینگ برای ارتقای شغل شما

آیا به دنبال بهبود مهارت های بازاریابی خود هستید؟ دوره های دیجیتال مارکتینگ  گزینه خوبی برای شما هستند تا بفهمید چه چیزی در این زمینه رواج دارد و چگونه می توانید با استراتژی خود نتایج بهتری بگیرید و منابع خود را به درستی مدیریت کنید.

به هر حال، برای بقا و پیشرفت در دنیای مدرن، بازاریاب ها باید به روز باشند ، و اینگونه می توانید این کار را انجام دهید. 

خوشبختانه، اینترنت پر از جایگزین های خوب برای کسانی است که به دنبال مطالعه و تکامل هستند. با برنامه های آنلاین می توانید دنیای جدیدی از ایده ها را به دست آورید و بینش های جدیدی را کشف کنید. 

در این مقاله قصد داریم چند نمونه خوب از دوره های بازاریابی را که می توانید در وب بیابید، مرور کنیم. حتما آن را بررسی کنید و برای رسیدن به سطح بعدی آماده شوید.

اینها موضوعاتی هستند که به آنها می پردازیم:

  • اهمیت دوره ها
  • 8 دوره برای بهبود تخصص شما

 

اهمیت دوره ها

ابتدا چند پاراگراف برای مشخص کردن اهمیت مطالعه مکرر. خوب، همانطور که می دانید، دنیای بازاریابی خیلی سریع تغییر می کند.

ایده ها، روش ها و استراتژی های جدید در یک چشم به هم زدن در افق ظاهر می شوند. اغلب، فکر می‌کنیم که روش ما برای انجام کارها منسوخ شده است. همیشه جا برای رشد هست

بنابراین، اگر بازاریابان بخواهند به بهبود نتایج خود ادامه دهند و کسب و کار خود را رقابتی و سالم نگه دارند، باید با این جریان پیش بروند. این به معنای مطالعه چیزهای جدید و ارزیابی مجدد رویکردها است. 

برای مثال گوگل را در نظر بگیرید. الگوریتم آن برای موتور جستجو همیشه هوشمندتر می شود تا به مشتریان بهتر خدمت کند،  به این معنی که اغلب تقاضاهای جدیدی برای تیم های بازاریابی ایجاد می کند .

به عنوان مثال، در گذشته، تکرار کلمات کلیدی حتی اگر معنایی نداشتند، درست بود. امروز گناه است.

همچنین، مدتی پیش، فیس بوک فقط یک کانال در حال ظهور بود، و امروزه، محبوب ترین شبکه اجتماعی است. این بدان معناست که برندها مجبور بودند استراتژی های خود را مجدداً تخصیص داده و تنظیم کنند تا فیس بوک را به عنوان یک رسانه ضروری بگنجانند.

دنیای سئو،  بازاریابی محتوا ، بازاریابی ایمیلی و  بازاریابی ورودی  همیشه در حال حرکت است، زیرا رفتار مشتری نیز بسیار سریع تغییر می کند.

مردم تمایل دارند آنچه را که در حال حاضر هیجان انگیز است دنبال کنند و این بر تصمیم خرید آنها تأثیر می گذارد. بنابراین،  بازاریابان  باید به جایی بروند که مردم می روند زیرا هدف ما این است که آنها را در هر کجا که هستند دستگیر کنیم.

8 دوره برای بهبود تخصص شما

بنابراین، در اینجا موثرترین گزینه ها برای بازاریابان در اینترنت وجود دارد.

1. چالش بازاریابی آنلاین گوگل

چالش بازاریابی آنلاین گوگل

برای کسانی که هنوز نمی دانند، گوگل یک  دوره آموزشی بسیار جالب آنلاین ارائه می دهد . 

دانش آموزان بسیاری از مفاهیم مهم بازاریابی موتورهای جستجو، تبلیغات جستجو، تجزیه و تحلیل، و موضوعات دیگر را مشاهده می کنند.

آنها می توانند یاد بگیرند که چگونه کسب و کار خود را در وب مرتبط کنند و چگونه برند را به درستی تبلیغ کنند. 

اما هیجان انگیزترین جنبه این است: همه اینها بخشی از تجربیات عملی است که تا چهار هفته طول می کشد .

گوگل به شما بودجه ای ماهانه می دهد تا بتوانید کمپینی را برای تبلیغ یک سازمان غیرانتفاعی واقعی اجرا کنید. 

سپس، حتی می توانید بازخورد و گواهی دریافت کنید. همچنین، نیازی به پرداخت هزینه برای هیچ یک از آن نیست. 

بنر تبلیغاتی راهنمای سئو محتوا راک

2. بازاریابی ورودی توسط Hubspot

بازاریابی ورودی توسط Hubspot

گواهینامه  Inbound Marketing ارائه شده توسط Hubspot  در بازار معروف شده است.

زیرا خود Hubspot در سال 2005 اصطلاح Inbound Marketing را ایجاد کرد. 

بنابراین، همانطور که می توانید تصور کنید، آنها می دانند که چگونه شما را راهنمایی کنند تا از آن روش به نتایج عالی برسید.

شما می توانید همه چیز را از ساختن یک وبلاگ از ابتدا گرفته تا بازاریابی ایمیلی و رسانه های اجتماعی را از دیدگاه Inbound مطالعه کنید.

12 دوره با 4 ساعت محتوا در مورد  آنچه که در حال حاضر در بازاریابی روند دارد وجود دارد  . پس از قبولی در آزمون آنها، نشان و گواهینامه دریافت می کنید. و همچنین رایگان است.

3. مجموعه دوره کامل بازاریابی دیجیتال در Reliablesoft Academy

مجموعه دوره کامل بازاریابی دیجیتال در Reliablesoft Academy

می توانید مجموعه ای از دوره های عالی را در Reliablesoft Academy پیدا کنید. با این حال، در اینجا یکی است که همه آنها را در بر می گیرد:  مجموعه دوره کامل بازاریابی دیجیتال . 

برای آن دسته از بازاریابان که تمایل به  افزایش فروش  و افزایش ترافیک دارند، توصیه می شود.

دوره Reliablesoft Academy یک گزینه پولی است – هزینه آن 87 دلار آمریکا است – اما پس از پرداخت هزینه آن، در هر زمان دسترسی کامل خواهید داشت. سپس، می توانید آن کلاس ها را با سرعت خود مطالعه کنید.

خوبی در مورد آن این است که آکادمی اغلب دروس را به روز می کند تا عناصر جدید را در بر بگیرد.

شما می توانید بازاریابی محتوا، سئو، بازاریابی ایمیلی، رسانه های اجتماعی، گوگل آنالیتیکس و غیره را بیاموزید. 8 دوره و 54 درس وجود دارد. و البته، دانش آموزان می توانند در پایان گواهینامه دریافت کنند. 

4. دوره بازاریابی دیجیتال Udacity 

دوره آموزشی بازاریابی دیجیتال Udacity

همچنین  Udacity Digital Marketing Nanodegree وجود دارد ، یک جایگزین کامل که همه چیز را از اصول بازاریابی گرفته تا SEO و SEM در مدت 3 ماه به شما آموزش می دهد.

برای دسترسی زبان آموزان به هزینه ماهانه نیاز است: 399 دلار در ماه. سپس، دانش‌آموزان تحت آموزش مربیان فنی قرار می‌گیرند که به آنها توصیه‌های مفیدی در مورد شغلشان می‌دهند.

5. تخصص بازاریابی دیجیتال Coursera

تخصص بازاریابی دیجیتال Coursera

” بازاریابی در دنیای دیجیتال ” نام یک دوره شناخته شده در Coursera است. 

آنلاین است و استادی از دانشگاه ایلینوی آن را تدریس می کند. این بخشی از مجموعه ای در مورد بازاریابی دیجیتال است.

همچنین، رایگان است و بر آموزش مردم برای رسیدن به نتایج ملموس با استراتژی مناسب تمرکز دارد. تقریباً 29 ساعت طول می کشد  و در پایان ارزش یک گواهی را دارد .

6. تجزیه و تحلیل پیشرفته توسط Google Analytics Academy

انتخاب دوم ما از گوگل، این  تحلیل پیشرفته  توسط آکادمی گوگل آنالیتیکس است. 

شما می توانید بدون نیاز به هیچ هزینه ای آن را ثبت نام کنید و در حدود 6 ساعت آن را تکمیل کنید. 

شما مطالعه خواهید کرد که چگونه اعداد را در یک گزارش تجزیه و تحلیل کنید، مخاطبان را تقسیم بندی کنید و یک کمپین بازاریابی مجدد انجام دهید. 

همچنین می توانید گواهینامه ای برای نشان دادن مهارت های جدید خود دریافت کنید. 

راهنمای هوش بازار - بنر تبلیغاتی

7. استراتژی اندازه گیری بازاریابی در edX

این یکی  بر استراتژی اندازه گیری، با یک رویکرد عملی تمرکز دارد. 

بازاریابان می توانند یاد بگیرند که چگونه روندها را شناسایی کنند، رویدادها و نتایج را پیش بینی کنند و   به طور کلی معیارها را مدیریت کنند.

سپس، آنها می توانند آنچه را که در ترافیکشان اتفاق می افتد دنبال کنند و انتخاب های مهمی برای بهبود سناریو انجام دهند. 

این رایگان است، اگرچه گواهی نیست، و می توانید پس از تماشای آن به مدت 4 هفته، آن را تمام کنید.

8. دانشگاه PPC WordStream 

دانشگاه PPC  همچنین به شما چشم انداز درستی از نحوه عملکرد  تبلیغات آنلاین پولی ارائه می دهد  . 

بسته به سطح دانش خود در مورد موضوع، می توانید سه دوره مختلف را انتخاب کنید: PPC 101، PPC 102، و PPC پیشرفته. 

برای کمک به شما در تحمل سفر، نکات، بینش و  ابزارهای زیادی  مانند کاغذهای سفید و وبینارها را به شما می دهند. 

این محتوای بسیار مفیدی است که مهارت‌های بازاریابی آنلاین شما را افزایش می‌دهد و به شما کمک می‌کند بهترین بهره را از کمپین‌های خود ببرید.

همانطور که دیدیم، امروزه بسیاری از دوره های بازاریابی دیجیتال به صورت آنلاین در دسترس هستند. 

می‌توانید مفاهیم و استراتژی‌های جدیدی را یاد بگیرید، و همچنین آن‌هایی را که قبلاً استفاده می‌کنید، به‌روزرسانی کنید. با انجام این کار، تخصص خود را افزایش داده و در کار خود بهتر خواهید شد.

اگر علاقه مند به جمع آوری ایده های بیشتری برای بهبود استراتژی دیجیتال خود هستید، با ما همراه باشید و  این مقاله را با 4 کتاب برتر بازاریابی دیجیتال که باید امسال بخوانید، بخوانید ! 

اشتراک گذاری
  • اشتراک گذاری:
author avatar
ادمین 1

مطلب قبلی

تغییر اقلیم کشاورزی جهانی را ریشه کن می کند
اردیبهشت 25, 1401

مطلب بعدی

مقدمه ای بر استراتژی کسب و کار
اردیبهشت 25, 1401

ممکن است همچنین دوست داشته باشید

download (4)
کوچینگ چیست؟
12 بهمن, 1401
download (1)
12 مسئولیت کلیدی منابع انسانی چه می کند؟
16 آذر, 1401
download (1)
6 روشی که محل کار در 10 سال آینده تغییر خواهد کرد
31 اردیبهشت, 1401

نظر بدهید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین نوشته ها

  • مدل تجاری
  • سازمان تحقیق و توسعه با تمرکز بر حال و آینده
  • مدیریت مالی: دامنه، اهداف و اهمیت
  • آینده‌اندیشی: نگارش سناریوها
  • چگونه ذهنیت می تواند یک کسب و کار را ایجاد یا شکست دهد

درخواست مقاله و اسلاید سفارشی

برای سفارش مقاله و اسلاید با ما در ارتباط باشید:
reformh@yahoo.com

ارسال درخواست

[miniorange_social_login shape="longbuttonwithtext" theme="default" space="4" width="240" height="40"]

ورود با حساب کاربری سایت شما

رمز عبوررا فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نیستید؟ همین حالا عضو شو!

یک حساب کاربری جدید ثبت کنید

آیا عضو هستید? اکنون وارد شوید