تحقیقات بازاریابی
معنی و دامنه
Marketing investigation
Meaning and scope
به گفته انجمن بازاریابی آمریکا ، “تحقیقات بازاریابی عملکردی است که مصرف کننده، مشتری و عموم مردم را از طریق اطلاعات-اطلاعات مورد استفاده برای شناسایی و تعریف فرصت ها و مشکلات بازاریابی، تولید، اصلاح و ارزیابی اقدامات بازاریابی به بازاریاب پیوند می دهد . نظارت بر عملکرد بازاریابی؛ و درک بازاریابی را به عنوان یک فرآیند بهبود بخشد.”
تحقیقات بازاریابی، تجزیه و تحلیل سیستماتیک مسئله، مدل سازی و حقیقت یابی به منظور تصمیم گیری و کنترل مهم در بازاریابی کالاها و خدمات است



دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.