چگونه به یک سخنران عمومی انگیزشی تبدیل شوید: شروع به کار و رشد حرفه سخنرانی خود
آیا می دانستید که هر کسی می تواند یاد بگیرد که چگونه یک سخنران انگیزشی حرفه ای شود ؟
من در بیش از 30 سال گذشته در 75 کشور در سراسر جهان صحبت کرده ام. و من توسط 50 مترجم حرفه ای به زبان های مختلف ترجمه شده ام.
اما باور کنید یا نه، زمانی بود که نمی دانستم چگونه با جمعیت زیادی صحبت کنم. در واقع من زمانی که با کوچکترین گروه ها صحبت می کردم عصبی می شدم!
شما امروز این را نمی دانید و این به این دلیل است که یاد گرفتم چگونه سخنران عمومی شوم. من سخت تلاش کردم تا هنر سخنرانی عمومی را به کمال برسانم . من تجربه لازم برای احساس اعتماد به نفس به عنوان یک سخنران عمومی و سخنرانی در سراسر جهان را کسب کردم.
اکنون من آماده هستم که افسار را به شما بسپارم و به شما آموزش دهم که چگونه یک سخنران انگیزشی یا یک سخنران عمومی شوید که می تواند بیش از 10000 دلار در هر رویداد کسب کند. بیایید شروع کنیم.
فهرست مطالب
چگونه حرفه سخنرانی عمومی خود را شروع کنید
ورود به سخنرانی عمومی حرفه ای ممکن است کاری دلهره آور به نظر برسد. اما با پیروی از چند استراتژی کلیدی، میتوانید حرفه سخنوری انگیزشی خود را شروع کرده و ادامه دهید.
در اینجا نحوه تبدیل شدن به یک سخنران عمومی آورده شده است.
1. حوزه تخصص خود را مشخص کنید
در چه کاری خوب هستید؟ به چه چیزی علاقه دارید؟ چه دیدگاه منحصر به فردی برای ارائه دارید؟ اینها سوالاتی هستند که باید به آنها پاسخ دهید تا بفهمید تا بتوانید به عنوان یک سخنران انگیزشی در مورد آنچه صحبت می کنید، صحبت کنید.
برای مثال، شاید شما در مدرسه بازاریابی خوانده اید. این به شما دانش و تخصص لازم برای صحبت در مورد بازاریابی را می دهد.
اگر میخواهید حتی بیشتر از این پایین بیایید، به سایر زمینههایی که در آن تجربه دارید فکر کنید. شاید شما در صنعت تناسب اندام کار کرده اید – آیا می توانید در مورد بازاریابی برای باشگاه ها و مارک های تناسب اندام صحبت کنید؟ امتحان کن! اگر این موضوع خیلی باریک به پایان برسد، همیشه می توانید بعداً لنز را باز کنید.
2. مخاطبان هدف خود را شناسایی کنید
هنگامی که متوجه شدید چه می خواهید بگویید، می توانید مشخص کنید چه کسی از شنیدن صحبت های انگیزشی شما سود می برد. افرادی که نیاز به شنیدن پیام شما دارند چند سال هستند؟ شغل آنها چیست؟ آنها کجا زندگی می کنند؟
همچنین تعیین مخاطب هدف به شما کمک میکند تا مشخص کنید از چه مثالهایی باید برای برقراری ارتباط مؤثرتر نکات خود استفاده کنید. و هنگامی که مخاطبان هدف خود را بشناسید، همچنین می توانید بفهمید که کجا آنها را پیدا کنید – مانند یک کنفرانس بازاریابی یا یک رویداد صنعتی دیگر.
3. مهارت های سخنرانی عمومی را به دست آورید
دانستن اینکه در سخنرانی انگیزشی خود چه بگویید مهم است. اما یادگیری نحوه بیان آن نیز ضروری است. مقداری زمان و انرژی جدی برای بهبود مهارت های سخنرانی عمومی خود صرف کنید. یادگیری از کارشناسان ، مانند بهترین سخنرانان انگیزشی در YouTube، همیشه ایده خوبی است زیرا آن سخنرانان تجربه دست اولی برای به اشتراک گذاشتن دارند.
ممکن است در کلاس سخنرانی عمومی نیز شرکت کنید. یک دوره آموزشی راهی عالی برای بهبود مهارت های ارتباطی شما و کمک به غلبه بر اعصابی است که ممکن است احساس کنید. این یک گام مهم در توسعه صدای سخنرانی عمومی منحصر به فرد شما است .
به هر حال تصمیم دارید این مهارت ها را تقویت کنید، تمرین، تمرین، تمرین را فراموش نکنید! این بهترین راه برای اطمینان از اینکه در سخنرانی عمومی خوب خواهید بود.
4. فن بیان را بیاموزید
اکنون که می دانید مخاطبان شما چه کسانی هستند، زمان آن رسیده است که هنر سخنرانی را کامل کنید تا بتوانید جمعیت خود را شگفت زده کنید.
شما به طور کلی می توانید سخنرانی ها را دارای سه بخش در نظر بگیرید – مقدمه، بدنه و نتیجه. با یادگیری نحوه نوشتن مقدمه قوی شروع کنید. ممکن است انتخاب کنید که سخنرانی خود را با تشکر از افرادی که رویداد را سازماندهی کرده اند، نقل قول از یک فرد شناخته شده، پرسیدن یک سوال یا انجام یک کار دیگر آغاز کنید.
هنگامی که تمام نقاط بدن خود را پوشانید، زمان آن است که سخنرانی خود را با صدای بلند پایان دهید . باز هم، راههای مختلفی وجود دارد که میتوانید بر اساس سخنرانی خاص خود و مخاطبانی که آن را به آنها ارائه میدهید، به اینجا بروید. همیشه ایده خوبی است که نکات خود را خلاصه کنید و یک فراخوان برای اقدام قرار دهید. هر چیزی که برای شما به نظر می رسد، مطمئن شوید که چیزی برای یادآوری در اختیار مخاطبان خود بگذارید. این کار باعث میشود که سخنرانیهای شما با یادگیری نحوه تبدیل شدن به یک سخنران عمومی موثر باشد.
5. یک حضور حرفه ای آنلاین ایجاد کنید
وقتی صحبت از نحوه تبدیل شدن به یک سخنران انگیزشی می شود، حضور قوی آنلاین ضروری است. به محض اینکه مردم پیشنهاد شما را دریافت کردند، رایانه خود را باز می کنند و شما را به صورت آنلاین بررسی می کنند. پس به آنها چیز خوبی بدهید تا پیدا کنند!
اطمینان حاصل کنید که یک وب سایت خوب دارید که به طور حرفه ای طراحی شده است و آنچه را که انجام می دهید به وضوح توضیح می دهد. همچنین میخواهید در چندین پلتفرم رسانههای اجتماعی مانند لینکدین و توییتر فعال باشید.
اگر واقعاً می خواهید ارزشی را که باید به ارمغان بیاورید ثابت کنید، شروع به تولید محتوا کنید. پستها یا ویدیوهای آموزشی وبلاگ راهی عالی برای نشان دادن اینکه میدانید درباره چه چیزی صحبت میکنید، هستند. تولید محتوای باکیفیت برای وب میتواند افراد را به سمت تصمیمگیری برای همکاری با شما سوق دهد. این پستها و ویدیوهای وبلاگ به عنوان مدرکی ملموس نشان میدهند که شما یکی از بهترین سخنرانان انگیزشی هستید و به شما کمک میکند تا در مسیری که در تلاش برای تبدیل شدن به یک سخنران عمومی هستید، باشید.
چگونه اولین کنسرت سخنرانی عمومی خود را رزرو کنید
رزرو اولین کنسرت سخنرانی می تواند کار دشواری به نظر برسد. اما، خبر خوب؟ هنگامی که این یکی را زیر کمربند خود قرار دهید، احساس اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت و می توانید به جلو حرکت کنید.
برای اولین صحبت خود، ممکن است نیاز داشته باشید که به صورت رایگان یا با هزینه کمتر صحبت کنید. اما با کسب تجربه در تعاملات بعدی، نرخ شما می تواند (و باید) افزایش یابد. در اینجا چند نکته کلیدی برای اولین کنسرت بسیار مهم وجود دارد.
از تماس سرد خودداری کنید
وقتی تازه شروع به کار می کنید، تماس سرد اتلاف وقت است. غریبه ها شما را استخدام نمی کنند، به خصوص اگر هنوز تجربه ای ندارید. تمرکز بر ایجاد شبکه و ایجاد ارتباطات شخصی با افرادی که ممکن است در آینده شما را استخدام کنند، مهمتر است. علاوه بر این ، در مقایسه با ارتباطاتی که برقرار می کنید، هنگام صحبت با مردم در طول یک تماس سرد، بسیار عصبی تر خواهید بود.
صحبت کردن در مورد حرفه جدید خود به عنوان یک سخنران عمومی می تواند هم اکنون و هم در آینده بسیار مفید باشد. شما هرگز نمی دانید چه کسی ارتباط دارد و چه کسی ممکن است به سخنران نیاز داشته باشد. با دوستان، خانواده و همکاران خود به اشتراک بگذارید که به دنبال اجرای سخنرانی هستید.
شما همچنین می توانید در رویدادهای خاص صنعت شرکت کنید تا روی شبکه تمرکز کنید. و اگر در دوره سخنرانی عمومی شرکت می کنید ، ارتباط با معلم و دانش آموزان خود نیز ایده هوشمندانه ای است.
با رویدادهای محلی شروع کنید
به احتمال زیاد، ده ها فرصت سخنرانی در شهر شما یا اطراف آن وجود دارد. رویدادهای محلی ممکن است جذاب یا هیجان انگیز به نظر نرسند. اما آنها به شما کمک می کنند تا اعتباری را که برای رشد آهسته آهسته شغلی نیاز دارید به دست آورید.
سعی کنید به دنبال رویدادها یا کنفرانس های محلی باشید و خدمات سخنرانی خود را برای آنها ارائه دهید. شما نمی توانید بلافاصله به رویدادهای سراسری بپرید. اما اگر اکنون ساخت و ساز را با مکانهای محلی کوچک شروع کنید، میتوانید به مرور زمان در رویدادهای بزرگتر و بزرگتر صحبت کنید و یاد بگیرید که چگونه یک سخنران عمومی شوید.
شرکت در تعاملات شبکه
ملاقات حضوری با افراد جدید فرصت های زیادی را برای همکاری باز می کند. چگونه می توانید این فرصت ها را پیدا کنید، زیرا یاد می گیرید چگونه یک سخنران انگیزشی شوید؟
یک جستجوی سریع در گوگل برای “رویدادهای شبکه ای نزدیک من” انجام دهید و ببینید چه اتفاقی می افتد. همچنین میتوانید در گروههای صنعتی فیسبوک یا لینکدین بپرسید تا ببینید همتایان شما چه نوع رویدادهایی را تکرار میکنند.
سایتهایی مانند Eventbrite عملکردهای جستجوی مفیدی دارند که میتوانید رویدادهای بیشتری را در منطقه خود پیدا کنید.
پس از اینکه رویدادی را پیدا کردید و در آن شرکت کردید، به یاد داشته باشید که با هرکسی که با او صحبت کردید، پیگیری کنید. این یک راه خوب برای حفظ رابطه و به طور بالقوه مشارکت انگیزشی صحبت کردن در مسیر است.
انتظارات واقع بینانه داشته باشید
ممکن است لازم باشد قبل از اینکه جواب بله را بگیرید، به مکانهای مختلفی در رابطه با صحبت کردن بپردازید. و این اشکالی ندارد! انگیزه خود را از دست ندهید پشتکار داشته باشید و به دنبال کنسرت های سخنرانی باشید و با هر کسی که مناسب به نظر می رسد تماس بگیرید.
همچنین مهم است که به خاطر داشته باشید که اولین تعامل شما ممکن است یک مشارکت پولی نباشد. و این هم اشکالی ندارد. ممکن است مجبور شوید چندین بار قبل از اجرای یک کنسرت پولی به صورت رایگان صحبت کنید. به یاد داشته باشید، انجام تعهدات کوچک و بدون دستمزد فعلاً مشکلی ندارد زیرا این مشارکتهای کوچک به فرصتهای بیشتری در آینده منجر میشود. شما در حال ساختن بلوکهای حرفه اسپیکینگ خود هستید و به محض اینکه اولین اجرای خود را به پایان برسانید، از آن به بعد همه چیز آسانتر و آسانتر خواهد شد.
درآمد خود را افزایش دهید و نفوذ خود را افزایش دهید
امروز صندلی خود را در وبینار آنلاین رایگان من ذخیره کنید!
چگونه به عنوان یک سخنران عمومی شغلی ایجاد کنیم
هنگامی که چند مکالمه موفقیت آمیز را زیر کمربند خود داشته باشید، درهای بیشتری را خواهید دید که باز می شوند. نکته کلیدی این است که به جستجوی فرصتها ادامه دهید، بهترین کاری را که میتوانید انجام دهید، و سپس بپرسید که چه اتفاقی میافتد. راکد نمانید – بهترین سخنرانان انگیزشی همیشه به جلو حرکت می کنند!
یاد بگیرید که چگونه در مورد هزینه صحبت کردن خود مذاکره کنید
روند مذاکره در مورد هزینه سخنرانی ممکن است ترسناک به نظر برسد. این چیزی است که من پیشنهاد می کنم. ابتدا کمی تحقیق کنید. با سخنرانان دیگر صحبت کنید تا بفهمید چه چیزی درآمد دارند. این می تواند به شما کمک کند یک عدد خاص را در ذهن خود ثابت کنید.
اولین شماره ای که برای یک سخنرانی انگیزشی به شما پیشنهاد می شود را نپذیرید. کمی زمان بخواهید تا درباره آن فکر کنید. اکثر مردم در واقع محدوده ای را در ذهن دارند وقتی که به شما هزینه خاصی را پیشنهاد می کنند. در حالی که آنها احتمالاً می خواهند کمترین مبلغ را در آن محدوده به شما بپردازند، با این حال، هدف شما دریافت بالاترین است!
از تکنیکی به نام براکتینگ برای درخواست نرخی که کمی بالاتر است استفاده کنید، نرخی را درخواست کنید که بین 110 تا 130 درصد مبلغ پیشنهادی شما باشد. این شانس را افزایش می دهد که مبلغی را که می خواهید دریافت کنید.
هرگز از تبلیغ خدمات اسپیکینگ خود دست نکشید
اگر میخواهید به یک سخنران انگیزشی موفق تبدیل شوید، یک شبه به طور خودکار به آن هدف نخواهید رسید. این ضروری است که بازاریابی استراتژیک خود را ادامه دهید – درست مانند کاری که برای هر تجارت دیگری انجام می دهید.
شبیه چیه؟ شبکه سازی و ارجاعات دهان به دهان در درازمدت نقش مهمی را ایفا خواهند کرد. رسانه های اجتماعی نیز بسیار موثر هستند. و به یاد داشته باشید که یک وبسایت با طراحی حرفهای ایجاد کنید که در آن بتوانید فالوورهای رسانههای اجتماعی خود را هدایت کنید تا بتوانند درباره خدمات سخنرانی شما اطلاعات بیشتری کسب کنند.
در هنر فروش از روی صحنه تسلط پیدا کنید
برای اینکه یاد بگیرید چگونه یک سخنران انگیزشی شوید، باید یاد بگیرید که خودتان را ارتقا دهید. خود تبلیغی شما باید با رویداد، مخاطبان و آنچه در مورد آن صحبت می کنید مرتبط باشد. هر چیزی که تبلیغ می کنید باید چیزی باشد که ارزش واقعی برای مخاطب به ارمغان بیاورد.
به عنوان مثال، اگر کتابی نوشته اید که مخاطبان شما دوست دارند، یک نسخه از آن را با خود روی صحنه ببرید و لحظه ای برای نشان دادن آن به تماشاگران پیدا کنید. اگر ابزاری ایجاد کرده اید که مشکلی را که در سخنرانی خود در مورد آن صحبت می کنید حل می کند، آن ابزار را ذکر کنید. در پایان سخنرانی خود به طور مختصر در مورد شرکت خود صحبت کنید و به مردم بگویید چگونه می توانند با شما در تماس باشند.
اینها چند راه هستند که می توانید خودتان را تبلیغ کنید و درآمد کلی خود را افزایش دهید بدون اینکه به عنوان فردی که فقط به فروش علاقه دارد آشنا شوید.
راه هایی برای کسب درآمد پس از سخنرانی پیدا کنید
برای بازگشت به خانه با درآمد هر چه بیشتر، از خود رویداد فکر کنید و پس از سخنرانی راه هایی برای کسب درآمد پیدا کنید. چگونه می توانید مخاطبان خود را افزایش دهید؟ راه هایی بیابید که ارزش بیشتری را برای مخاطبان خود به ارمغان بیاورید، و با پول بیشتری کنار خواهید رفت.
به عنوان مثال، اگر از برگزارکنندگان رویداد اجازه دارید، شاید بتوانید یک ضبط شده از رویداد را بفروشید. سخنرانان انگیزشی در یوتیوب نیز محبوب هستند. سعی کنید سخنرانی خود را در آنجا آپلود کنید. همچنین ممکن است بخواهید یک کتاب کار یا دوره ای ایجاد کنید که به مخاطبان استراتژی هایی ارائه دهد که می توانند از آنها برای اجرای توصیه های شما استفاده کنند. علاوه بر این، غواصی عمیق تر و ارائه یک کارگاه یا نوعی آموزش گسترده بر اساس موضوع سخنرانی خود را در نظر بگیرید.
به بهبود مهارت های سخنرانی عمومی خود ادامه دهید
همیشه به بهبود مهارت های خود و یادگیری تکنیک های جدید ادامه دهید. هرگز زمانی وجود نخواهد داشت که همه چیزهایی را که باید در مورد چگونگی تبدیل شدن به یک سخنران انگیزشی یاد بگیرید. شما همیشه می توانید بیشتر یاد بگیرید! تمرکز بر ادامه تحصیل بهترین کاری است که می توانید برای حرفه خود انجام دهید.
آیا می خواهید در مورد سخنرانی عمومی بیشتر بدانید و حرفه خود را به سطح بالاتری ببرید؟ برای تبدیل شدن به یک سخنران انگیزشی شش رقمی، وبینار رایگان من را بررسی کنید. در این وبینار، یاد خواهید گرفت که چگونه شغلی را ایجاد کنید که به آن علاقه دارید و برای انجام آن پول خوبی دریافت کنید. امروز ثبت نام کنید تا صندلی خود را ذخیره کنید!
یادداشت سردبیر: این پست برای سال 2020 بهروزرسانی شد تا شامل توصیههای اضافی درباره نحوه رزرو تعاملات سخنرانی، نحوه مذاکره در مورد هزینه سخنرانی عمومی و نحوه کسب درآمد به عنوان یک سخنران حرفهای باشد.


« پست قبلی
چگونه در طول هر بحرانی سازنده بمانیمپست بعدی »
5 دلیل برای اینکه چرا به موفقیت نمی رسید (و چگونه بر آنها غلبه کنید)
درباره برایان تریسی – برایان امروز به عنوان برترین آموزش فروش و مرجع موفقیت شخصی در جهان شناخته می شود. او بیش از 60 کتاب تألیف کرده و بیش از 500 برنامه آموزشی صوتی و تصویری در زمینه فروش، مدیریت، موفقیت در کسب و کار و توسعه شخصی تولید کرده است، از جمله کتاب پرفروش روانشناسی موفقیت در سراسر جهان. هدف برایان این است که به شما کمک کند به اهداف شخصی و تجاری خود سریعتر و راحت تر از آنچه تصور می کردید دست یابید.
19 آوریل 2021
مشاوره تخصصی: تبدیل شدن به یک سخنران حرفه ای با درآمد خوب

سخنرانی عمومی می تواند زانوهای هر کسی را به ژله تبدیل کند و قلب او را به تپش برساند. و با این حال، صدها نفر بر این بلاتکلیفی غلبه کردهاند تا رویاهای خود را بهعنوان سخنرانان حرفهای با دستمزد خوب زندگی کنند و به سراسر جهان سفر کنند تا دیگران را در حرفه خود الهام بخشند و آموزش دهند. سخنرانان انگیزشی به دلیل حضور قوی خود، داشتن صداهایی که می توانند سالن را پر کنند، و خوش بینی تسلیم ناپذیرشان در مواجهه با چیزی که هزاران نفر از شنوندگانشان معتقدند مهارتی بسیار ترسناک برای تلاش هستند، مورد احترام هستند.
اگر میخواهید به یک سخنران انگیزشی حرفهای تبدیل شوید، باید بیشتر از اینکه در آینه صحبت کنید. در اینجا، ما در مورد چگونگی تقویت شانس موفقیت و شروع حرفه خود با انجام کارهای آماده سازی لازم قبل از تبدیل شدن به یک سخنران عمومی حرفه ای صحبت می کنیم.
غلبه بر موانع صحبت کردن حرفه ای
شما تقریباً آماده شروع صحبت هستید، اما هنوز اعتماد به نفس ندارید. همه سخنرانان حرفه ای در یک قایق بوده اند و با استفاده از سه نکته و ترفند زیر بر رزرو اولیه خود غلبه کرده اند:
تمرین کامل می کند
این امر به ویژه در سخنرانی عمومی صادق است. شما نباید خود را در موقعیت هایی قرار دهید که در همه موقعیت ها صحبت کنید، اما می توانید پیشنهاد دهید که در عروسی دوستان، رویدادهای خیریه یا مدرسه فرزندتان سخنرانی کنید. بازخورد نیز بخواهید. هنگام خطاب به کودکان، فقط به خاطر داشته باشید که آنها می توانند بی رحمانه صادق باشند.
پیشنهاد صحبت رایگان
ارائه خدمات خود به صورت رایگان و در عین حال نام خود را نه تنها به شما تمرین می دهد، بلکه می تواند اعتبار بسیار مورد نیاز را به حرفه سخنوری حرفه ای شما اضافه کند. برای برخی، شما به عنوان یک چهره و صدای آشنا شروع خواهید کرد که می تواند حضور، رزرو و فروش را افزایش دهد.
روی مخاطبان خود تمرکز کنید
پیام خود را با استفاده از زبان شخصی، پرسش در مورد تجربیات موضوع خود و همدردی با اشتراکگذاران به مخاطبان خود منتقل کنید. مخاطبان خود را وارد مکالمه کنید تا با آنها صحبت کنید نه با آنها. ارتباط برقرار کنید و آن را پرورش دهید. شما به زودی دنبال کننده ای خواهید داشت.
مفهوم سازی: نام تجاری خود را ایجاد کنید
مانند هر کسب و کاری، شما باید در حوزه کاری خود قابل تشخیص باشید و این بدان معناست که می خواهید برندی داشته باشید که بتوانید به آن پایبند باشید و درباره آن صحبت کنید. موضوع شما باید چیزی باشد که به آن علاقه دارید، می توانید با آن ارتباط برقرار کنید و درک عمیقی از آن داشته باشید، اما باید در رسانه ای که انتخاب می کنید قابل ارائه باشد. بیایید آن را به چهار قسمت کوچک تقسیم کنیم:
پیام خود را بدانید
چی میخوای به دنیا بگی؟ آیا روی مسائل زیست محیطی یا بی عدالتی سیاسی متمرکز هستید؟ شاید شما امیدوار به ترویج عشق به خود و خودسازی هستید؟ این می تواند هر چیزی باشد که شما انتخاب می کنید، اما زمانی که تصمیم گرفتید باید به آن پایبند باشید. اگر مردم بدانند برای چه چیزی ثبتنام میکنند، احتمالاً مایلند صحبت شما را بشنوند.
بازار خود را بشناسید
هنگامی که یک موضوع دارید، باید تصمیم بگیرید که مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند. آیا هدف شما برای گروهی منتخب از افراد است یا سعی می کنید مخاطبان بیشتری را درگیر کنید؟ چه کسی می خواهید صندلی های سالن را پر کند یا ویدیوی خود را به صورت آنلاین مشاهده کنید؟ آیا موضوع و زاویه شما منحصر به فرد است، مرتبط با مخاطب است و به راحتی قابل نمایش است؟ همه این نکات صدای شما را منحصر به فرد و لذت بخش می کند.
رسانه خود را عاقلانه انتخاب کنید
دیدگاه سنتی یک سخنران حرفه ای، فردی است که در یک سالن کنسرت بزرگ ایستاده است و صدها و نه هزاران شنونده را به صورت زنده از صحنه پخش می کند. این میتواند حتی برای ستارههای هالیوود هم دلهرهآور باشد، اما جای نگرانی نیست، فناوری مدرن پاسخ را دارد – سخنرانی خود را در YouTube آپلود کنید یا یک پخش زنده را میزبانی کنید. در آنجا، تماشاگران میتوانند بسیار بزرگتر از آن در یک سالن بزرگ شوند، بدون اینکه فشار تمام آن چهرههایی که به شما خیره شدهاند. برای افزایش اعتماد به نفس، رسانه ای را که برایتان جذاب تر است انتخاب کنید.
روش خود را انتخاب کنید
گفتار انگیزشی می تواند اشکال مختلفی داشته باشد. سخنرانان اصلی سنتی باید یک ساعت یا بیشتر سخنرانی برنامه ریزی شده داشته باشند، در حالی که سخنرانان سبک زندگی مدرن و حرفه ای را می توان دید که شامل ارائه های خود در ویدیوهای پانزده، بیست و یا شاید سی دقیقه است. آیا راحت هستید که یک ساعت صحبت کنید؟ یا آیا غواصی کوتاه تر و عمیق در موضوعات بیشتر با شخصیت شما سازگار است؟ از آنجایی که شما بر زمان سخنرانی کنترل دارید، اینها سوالات مهمی هستند که قبل از تصمیم گیری در مورد برنامه خود باید از خود بپرسید.
ایجاد: نکات نهایی برای موفقیت
صحبت کردن حرفه ای بر اساس شخصیت است، به این معنی که شما باید مرتبط و جالب باشید و در عین حال سود هم داشته باشید. در اینجا چند نکته برای پرورش موفقیت در سخنرانی حرفه ای آورده شده است:
آنچه را که ارزش دارید شارژ کنید : با افزایش محبوبیت شما، از افزایش قیمت برای سخنرانی خود نترسید و همیشه در مواقعی که نیاز به سفر است، هزینه بیشتری دریافت کنید.
در رسانه های اجتماعی فعال باشید: یک راه آسان برای حفظ ارتباط با مشتریان، رسانه های اجتماعی به شما این امکان را می دهد که به سوالات در زمان حرکت یا در خانه پاسخ دهید، مکان ها و تاریخ های رزرو شده را تبلیغ کنید، بلیط های اضافی بفروشید و از مشتریان فعلی تشکر کنید.
از همه چیز فیلم بگیرید: پس از یک نمایش زنده یا پخش جریانی، داشتن فیلمی از سخنرانی خود برای اشتراک گذاری از طریق حساب های رسانه های اجتماعی، پیشنهاد برای خرید یا آپلود رایگان در سایت های اشتراک گذاری رسانه، تقریباً تبلیغات رایگان است. اگر میخواهید صحبتهای خود را منحصراً برای مشتریان پولی نگه دارید، میتوانید از کلیپهای کوتاه استفاده کنید یا کل مطلب را برای نمایش آپلود کنید. این به شما بستگی دارد.
ممکن است همچنین دوست داشته باشید
بهبود کسب و کار از COVID-19ایجاد بهبودی بر پایه اعتماد


