• خانه
  • فروشگاه
  • وبلاگ
  • گالری
  • درباره ما
  • تماس باما
با ما در ارتباط باشید.
reformh@yahoo.com
عضویتورود
مشقکمشقک
  • خانه
  • فروشگاه
  • وبلاگ
  • گالری
  • درباره ما
  • تماس باما

اقیلم

  • خانه
  • بلاگ
  • اقیلم
  • کسب و کارها چقدر برای تغییرات آب و هوایی آماده هستند؟

کسب و کارها چقدر برای تغییرات آب و هوایی آماده هستند؟

  • ارسال شده توسط ادمین 1
  • دسته بندی اقیلم
  • تاریخ اردیبهشت 13, 1401
  • نظرات 0 نظر

کسب و کارها چقدر برای تغییرات آب و هوایی آماده هستند؟

تاریخ انتشار: 5 مارس 2015 
رویدادهای آب و هوایی شدید، مانند خشکسالی، بر مشاغل در بسیاری از صنایع، به ویژه صنایعی که به منابع طبیعی متکی هستند، تأثیر می گذارد. جف تاتل / رویترز
 پست الکترونیک
 توییتر72
 فیس بوک95
 لینکدین
 چاپ

جهان در حال تغییر است. آب و هوا در حال تبدیل شدن به نوسانات بیشتر است و تعداد رویدادهای شدید آب و هوایی در حال افزایش است. تغییرات اقلیمی نمایانگر حالت عادی جدید است: زمین در حال حاضر اثرات اعمال ما را نشان می دهد، که همچنان بیشتر قابل مشاهده خواهد بود.

کسب و کارهای بیشتر و بیشتری متوجه می شوند که چه چیزی در خطر است و با این تغییر مداوم دست و پنجه نرم می کنند. به عنوان مثال، شرکت کالاهای مصرفی Unilever تخمین زده است که رویدادهای شدید آب و هوایی، مانند خشکسالی و سیل، تنها در سال 2011 برای آن 200 میلیون یورو هزینه داشته است . در همین حال، سوپرمارکت‌های زنجیره‌ای آسدا دریافته است که تنها 5 درصد از عرضه محصولات تازه آن تحت تأثیر تغییرات آب و هوایی قرار نگرفته است و 370 میلیون یورو ارزش در سراسر تجارت آن در معرض خطر است.

با این همه خطر، شرکت ها در بسیاری از صنایع در حال حاضر پاسخ می دهند. به عنوان مثال، Utility Anglian Water، کمپین «هر قطره را دوست داشته باش» راه‌اندازی کرد تا مشتریان در شرق آنگلیا را تشویق کند تا در مصرف آب صرفه‌جویی کنند، در حالی که انتشار گازهای گلخانه‌ای عملیاتی را کاهش داده و انرژی تجدیدپذیر خود را تولید می‌کند. در همین حال، تیمز واتر یک فرآیند ارزیابی ریسک را به عنوان بخشی از برنامه ریزی سرمایه گذاری خود ایجاد کرده است تا نه تنها در برابر خطرات جاری سیل، بلکه طیف وسیعی از آینده های احتمالی را نیز مقاوم کند.

در مؤسسه رهبری پایداری دانشگاه کمبریج ( CISL )، ما کار کرده ایم تا پیامدهای علم آب و هوا را به مخاطبان تجاری منتقل کنیم . راه‌های مختلفی وجود دارد که تغییرات آب و هوایی می‌تواند بر کسب‌وکارها در صنایع مختلف تأثیر بگذارد، از جمله افزایش دما، افزایش سطح دریاها، تغییر الگوی باران، کوچک شدن یخچال‌های طبیعی و اسیدی شدن اقیانوس‌ها. همانطور که این تأثیرات چشمگیرتر می شوند، انتظار داریم پاسخ های سیاستی جاه طلبانه فزاینده ای وجود داشته باشد.

پاسخ به ریسک

یکی از صنایعی که به شدت با تغییرات آب و هوایی هماهنگ است، بیمه است. CISL با ClimateWise ، گروهی متشکل از بیش از 30 شرکت بیمه بزرگ، همکاری نزدیکی دارد، که هشدار می‌دهد در صورت عدم کنترل، تغییرات آب و هوایی بخش‌های بزرگی از اقتصاد را غیرقابل بیمه خواهد کرد.

حوزه دیگری که تحت تاثیر تغییرات آب و هوایی قرار خواهد گرفت، انرژی است. برای حفظ گرمایش زمین زیر دو درجه و حفظ آب و هوا با درجه ای از ثبات، هیئت بین دولتی تغییرات آب و هوا موافقت می کند که سرمایه گذاری اضافی مورد نیاز در تامین انرژی به تنهایی می تواند بین 190 تا 900 میلیارد دلار باشد.

سیاست‌های توسعه شهر هوشمند می‌تواند به مسائل مرتبط با تغییرات آب و هوایی، از جمله آماده‌سازی شهرها برای سیل، و اگر به خوبی انجام شود، شهرها را سالم‌تر و قابل زندگی‌تر کند. این عکس کوئینز پلازا را در نیویورک نشان می دهد. mpstudio123/Flickr ، CC BY-ND

اما در حالی که مقیاس چالش دلهره‌آور است، سرمایه‌گذاری بازدهی دارد و اقدامات تجاری و اجتماعی آشکاری به همراه دارد. گزارش اخیر اقتصاد آب و هوای جدید تخمین می زند که بین 50 تا 90 درصد از اقدامات مورد نیاز مزایایی دارند که بر هزینه های آنها بیشتر است. به عنوان مثال، شهرهای با برنامه ریزی بهتر و متراکم تر، ردپای کربن کمتری دارند، اما هزینه های جاری کمتر و سلامت عمومی بهتری نیز دارند. از سوی دیگر، برخی از سرمایه‌گذاری‌های عمده در فناوری‌های جدید، مانند توسعه فن‌آوری جذب و ذخیره‌سازی کربن، تنها بازده آب و هوایی دارد.

CISL با رهبران کسب و کار کار می کند تا این مورد را به شیوه ای عملی انجام دهد. به عنوان مثال، ما سعی کرده‌ایم نشان دهیم که حفاظت از « سرمایه طبیعی » مانند آب، جنگل و خاک در زنجیره‌های تأمین کسب‌وکار در برابر تأثیرات تغییرات آب و هوایی، هزینه‌ها را کاهش می‌دهد، از عرضه محافظت می‌کند، برند را افزایش می‌دهد و حتی درآمدزایی می‌کند.

پاسخ های سیاست

شرکت‌ها در تمام صنایع باید به خطرات ناشی از رویدادهای شدید آب و هوایی واکنش نشان دهند و آن را مدیریت کنند. با این حال، برای بسیاری از شرکت‌ها تغییرات آب و هوایی می‌تواند منجر به بازارهای جدید و فرصت‌های جدید شود. کسب‌وکارها به طور فزاینده‌ای در حال یافتن بازده تجاری در خدماتی هستند که بازده انرژی بهتری را ارائه می‌دهند، مانند روشنایی LED، اندازه‌گیری هوشمند برق یا عایق‌سازی خانه، یا منابع انرژی کم کربن خورشیدی و باد.

و سریع ترین و ساده ترین راه برای باز کردن این فرصت ها، سیاست روشن و جسورانه دولت است. اغلب ما در مورد اقدامات اقلیمی به گونه‌ای بحث می‌کنیم که گویی سوال این است که “آیا” ما اقدام خواهیم کرد، اما واقعاً موضوع “چه زمانی” و “چگونه” است.

انگیزه های کسب و کار برای کربن زدایی منظور ما ائتلاف تجاری است

دوراندیش ترین کسب و کارها آنهایی هستند که متوجه این موضوع هستند و فعالانه در تلاش برای شکل دادن به این گفتگو شرکت می کنند و خواهان واکنشی منظم و دوستانه برای کسب و کار به خطرات تغییرات آب و هوا هستند.

بسیاری از افراد در صنعت انتظار دارند که مذاکرات آب و هوایی سازمان ملل در پاریس در ماه دسامبر بسیار مهم باشد. در صورت موفقیت آمیز بودن این مذاکرات، یک معامله بین المللی ارائه می شود که سیگنال روشنی را برای سرمایه گذاران و کسب و کارها در مورد شکل آینده ای که باید در آن سرمایه گذاری کنند ایجاد می کند.

البته ما قبلاً در کپنهاگ در سال 2009 اینجا بوده‌ایم، جایی که رهبران جهان قرار بود رهبری پیشرفت‌کننده‌ای را ارائه دهند که جهان را در مسیری به سوی آینده‌ای با کربن پایین قرار دهد. با این حال، گفتگوها به غیبت و سردرگمی منجر شد و نتیجه آنقدر مبهم و مبهم بود که اعتماد و اطمینان لازم را ایجاد کرد.

ما نمی توانیم اجازه دهیم این اتفاق دوباره رخ دهد. کسب‌وکار برای برنامه‌ریزی از قبل به اطمینان، ثبات و جهت نیاز دارد – نه سردرگمی یا هزینه‌های فزاینده تغییرات آب و هوایی بدون توجه. یک توافق بین‌المللی قوی در مورد تغییرات آب و هوایی تقریباً به طور قطع تنها اقدامی است که بیش از هر چیز دیگری می‌تواند به تقویت اقدامات و کاهش هزینه‌های واکنش به تغییرات آب و هوایی کمک کند.

جایگزین اقدام هماهنگ جهانی آب و هوا، عدم اقدام نیست. این پاسخ‌های ناهماهنگ، تکه‌تکه و توقف-شروع است که گران‌تر، مدیریت آن برای کسب‌وکارها سخت‌تر و مؤثرتر خواهد بود.

تفکر بلند مدت

شرکت هایی که خود را در حال آماده شدن برای تغییر آب و هوا می بینند باید یک چیز از خود بپرسند: چگونه می خواهند بر سیاست های دولت تاثیر بگذارند تا با تعهدات شرکتی خود برای آماده شدن برای تغییرات اقلیمی هماهنگ شوند؟

گروه رهبران شرکتی شاهزاده ولز ، که توسط CISL نیز میزبانی می‌شود، رهبران تجاری را از سراسر اروپا گرد هم می‌آورد تا خواستار یک توافقنامه آب و هوایی قوی شوند. اقدامات تجاری فردی مهم است، اما با ایستادن در کنار دیگران از طیف گسترده‌ای از بخش‌ها، صدای پیشروی تجارت قوی‌تر و بلندتر از همیشه می‌شود.

با همکاری با سازمان های شریک از سراسر جهان در ائتلاف We Mean Business ، حضور مترقی تجارت به طور فزاینده ای در سراسر جهان احساس می شود. این صدا از پاریس می‌خواهد که یک هدف بلندمدت جهانی برای انتشار خالص صفر تعیین کند، قیمت کربن موثری را برای کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای و سرمایه‌گذاری در فناوری‌های جدید کم کربن ارائه دهد، و اطمینان حاصل کند که قوانین و مسئولیت‌پذیری شفافی برای پیشبرد آب و هوای قوی‌تر وجود دارد. عمل.

در حالی که برخی از آنها رهبری نشان می دهند، بسیاری از شرکت ها برای تغییرات آب و هوایی آمادگی ندارند و بیش از حد نگران تأثیرات احتمالی کوتاه مدت اقدام هستند. آنها باید از روی زمین به بالا نگاه کنند و در مورد اهمیت کاهش خطرات و استفاده از فرصت های پیش رو صحبت کنند.

  • اشتراک گذاری:
author avatar
ادمین 1

مطلب قبلی

در اینجا نحوه تأثیر تغییرات آب و هوا بر مشاغل در همه جا - و آنچه که می توان انجام داد
اردیبهشت 13, 1401

مطلب بعدی

اردیبهشت 13, 1401

ممکن است همچنین دوست داشته باشید

images (10)
9 روندی که واقعیت خشن تغییرات آب و هوایی را نشان می دهد
23 دی, 1401
powerpoint-templates-b450
تأثیرات تغییر آب و هوا بر تولیدکنندگان کوچک مقیاس
30 مرداد, 1401
images (18)
اثرات آب و هوا بر کشاورزی و تامین مواد غذایی
25 مرداد, 1401

نظر بدهید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین نوشته ها

  • مدل تجاری
  • سازمان تحقیق و توسعه با تمرکز بر حال و آینده
  • مدیریت مالی: دامنه، اهداف و اهمیت
  • آینده‌اندیشی: نگارش سناریوها
  • چگونه ذهنیت می تواند یک کسب و کار را ایجاد یا شکست دهد

درخواست مقاله و اسلاید سفارشی

برای سفارش مقاله و اسلاید با ما در ارتباط باشید:
reformh@yahoo.com

ارسال درخواست

[miniorange_social_login shape="longbuttonwithtext" theme="default" space="4" width="240" height="40"]

ورود با حساب کاربری سایت شما

رمز عبوررا فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نیستید؟ همین حالا عضو شو!

یک حساب کاربری جدید ثبت کنید

آیا عضو هستید? اکنون وارد شوید