چگونه یک کسب و کار راه اندازی کنیم: راهنمای گام به گام
شروع یک کسب و کار کوچک جدید؟ ببینید از کجا شروع کنید و چگونه به موفقیت برسید.
- شما می خواهید مطمئن شوید که قبل از شروع یک کسب و کار کاملاً آماده شده اید، اما بدانید که تقریباً مطمئناً همه چیز خراب خواهد شد. برای اداره یک کسب و کار موفق، باید خود را با شرایط در حال تغییر وفق دهید.
- انجام تحقیقات عمیق در بازار در زمینه رشته خود و جمعیت شناسی مشتریان بالقوه شما، بخش مهمی از ایجاد یک طرح تجاری است. این شامل اجرای نظرسنجی ها، برگزاری گروه های متمرکز، و تحقیق در مورد سئو و داده های عمومی است.
- قبل از شروع فروش محصول یا خدمات خود، باید نام تجاری خود را بسازید و افرادی را جذب کنید که آماده هستند تا زمانی که درهای خود را برای تجارت باز می کنید، پرش کنند.
- این مقاله برای کارآفرینانی است که می خواهند مراحل اولیه راه اندازی یک کسب و کار جدید را بیاموزند.
وظایفی مانند نامگذاری کسبوکار و ایجاد یک لوگو واضح هستند، اما در مورد مراحل کمتر اعلام شده و به همان اندازه مهم چطور؟ خواه تعیین ساختار کسب و کار شما باشد یا ایجاد یک استراتژی بازاریابی دقیق، حجم کار می تواند به سرعت انباشته شود. به جای اینکه چرخ های خود را بچرخانید و حدس بزنید که از کجا شروع کنید، این چک لیست 10 مرحله ای را دنبال کنید تا کسب و کار خود را از یک لامپ بالای سرتان به یک موجود واقعی تبدیل کنید.
چگونه یک کسب و کار کوچک راه اندازی کنیم
- ایده خود را اصلاح کنید
- یک طرح تجاری بنویسید
- امور مالی خود را ارزیابی کنید
- ساختار کسب و کار قانونی خود را مشخص کنید
- در دولت و IRS ثبت نام کنید
- بیمه نامه بخرید
- تیم خود را بسازید
- فروشندگان خود را انتخاب کنید
- خود را برند کنید و تبلیغ کنید
- کسب و کار خود را توسعه دهید
1. ایده خود را اصلاح کنید.
اگر به راهاندازی یک کسبوکار فکر میکنید، احتمالاً از قبل ایدهای در مورد آنچه میخواهید به صورت آنلاین بفروشید ، یا حداقل بازاری که میخواهید وارد شوید، دارید. یک جستجوی سریع برای شرکت های موجود در صنعت انتخابی خود انجام دهید. یاد بگیرید که رهبران فعلی برند چه می کنند و بفهمید که چگونه می توانید آن را بهتر انجام دهید. اگر فکر میکنید کسبوکار شما میتواند چیزی را ارائه دهد که شرکتهای دیگر انجام نمیدهند (یا همان چیزی را ارائه میدهند، فقط سریعتر و ارزانتر)، یا ایده محکمی دارید و آماده ایجاد یک طرح تجاری هستید.
“چرا” خود را مشخص کنید.
گلن گوتک، مدیر عامل مشاوره و کوچینگ Awake به Business News Daily گفت: «به قول سایمون سینک، «همیشه با چرا شروع کنید». “خوب است که بدانید چرا کسب و کار خود را راه اندازی می کنید. در این فرآیند، ممکن است عاقلانه باشد که بین [این که] کسب و کار به دلیل شخصی یا چرایی بازار خدمت می کند، تفاوت قائل شویم. وقتی دلیل شما بر روی برآوردن یک نیاز در بازار متمرکز است، دامنه کسب و کار شما همیشه بزرگتر از کسب و کاری خواهد بود که برای پاسخگویی به یک نیاز شخصی طراحی شده است.
فرانشیز را در نظر بگیرید.
گزینه دیگر باز کردن امتیاز یک شرکت تاسیس شده است. مفهوم، دنبال کردن برند و مدل کسب و کار در حال حاضر وجود دارد. تنها چیزی که نیاز دارید یک مکان خوب و وسیله ای برای تامین هزینه عملیات خود است.
نام کسب و کار خود را طوفان فکری کنید.
صرف نظر از اینکه کدام گزینه را انتخاب می کنید، درک دلیل پشت ایده شما بسیار مهم است. Stephanie Desaulniers، صاحب Business by Dezign و مدیر سابق عملیات و برنامه های کسب و کار زنان در Covation Center، به کارآفرینان هشدار می دهد که قبل از اینکه ارزش ایده را مشخص کنند، یک طرح کسب و کار یا طوفان فکری برای یک نام تجاری بنویسند.
مشتریان هدف خود را روشن کنید.
Desaulniers میگوید اغلب مردم بدون صرف زمان برای فکر کردن به اینکه مشتریانشان چه کسانی خواهند بود و چرا میخواهند از آنها خرید کنند یا آنها را استخدام کنند، به راهاندازی کسبوکار خود میپردازند.
“شما باید روشن کنید که چرا می خواهید با این مشتریان کار کنید – آیا شما علاقه ای به آسان کردن زندگی مردم دارید؟” Desaulniers گفت. یا از خلق هنر برای آوردن رنگ به دنیای آنها لذت می برند؟ شناسایی این پاسخ ها به روشن شدن ماموریت شما کمک می کند. سوم، شما میخواهید تعریف کنید که چگونه این ارزش را به مشتریان خود ارائه میدهید و چگونه آن ارزش را به گونهای که آنها مایل به پرداخت هستند ارتباط برقرار کنید.»
نکته: برای اصلاح ایده کسبوکارتان، «چرا»، مشتریان هدف و نام کسبوکارتان را مشخص کنید.
در مرحله ایدهپردازی، باید جزئیات اصلی را مشخص کنید. اگر این ایده چیزی نیست که شما به آن علاقه دارید یا اگر بازاری برای خلق شما وجود ندارد، ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که ایده های دیگری را مطرح کنید.
2. یک طرح تجاری بنویسید.
هنگامی که ایده خود را به اجرا درآورید، باید چند سوال مهم از خود بپرسید: هدف از کسب و کار شما چیست؟ به کی میفروشی؟ اهداف نهایی شما چیست؟ هزینه های راه اندازی خود را چگونه تامین می کنید؟ این سوالات را می توان در یک طرح کسب و کار مدون پاسخ داد .
بسیاری از اشتباهات توسط کسبوکارهای جدید انجام میشود که بدون تعمق در این جنبههای کسبوکار عجله میکنند. شما باید پایگاه مشتری هدف خود را پیدا کنید. چه کسی قرار است محصول یا خدمات شما را بخرد؟ اگر نمی توانید شواهدی مبنی بر وجود تقاضا برای ایده خود پیدا کنید، پس هدف چیست؟
دانلود رایگان: در اینجا الگوی طرح کسب و کار ما است که می توانید برای برنامه ریزی و رشد کسب و کار خود از آن استفاده کنید.
تحقیقات بازار انجام دهید.
انجام تحقیقات بازار کامل در زمینه زمینه کاری و جمعیت شناسی مشتریان بالقوه بخش مهمی از ایجاد یک طرح تجاری است. این شامل انجام نظرسنجی ها، برگزاری گروه های متمرکز و تحقیق در مورد سئو و داده های عمومی است.
تحقیقات بازار به شما کمک می کند تا مشتری هدف خود – نیازها، ترجیحات و رفتار آنها – و همچنین صنعت و رقبای خود را درک کنید. بسیاری از متخصصان مشاغل کوچک جمع آوری اطلاعات جمعیت شناختی و انجام یک تحلیل رقابتی را برای درک بهتر فرصت ها و محدودیت های موجود در بازار خود توصیه می کنند.
بهترین مشاغل کوچک محصولات یا خدماتی دارند که از رقبا متمایز هستند. این تأثیر قابل توجهی بر چشم انداز رقابتی شما دارد و به شما امکان می دهد ارزش منحصر به فردی را به مشتریان بالقوه منتقل کنید.
یک استراتژی خروج را در نظر بگیرید.
همچنین ایده خوبی است که هنگام تدوین طرح کسب و کار خود، یک استراتژی خروج در نظر بگیرید. ایجاد ایده ای در مورد اینکه چگونه در نهایت از کسب و کار خارج خواهید شد، شما را مجبور می کند به آینده نگاه کنید.
جاش تولی، مدیرعامل هر دو شرکت Shyft Capital گفت: “بسیار اوقات، کارآفرینان جدید آنقدر در مورد کسب و کار خود هیجان زده هستند و مطمئن هستند که همه در همه جا مشتری خواهند بود که زمان بسیار کمی برای نشان دادن برنامه ترک کسب و کار می دهند.” و کاوانا
«وقتی سوار هواپیما می شوید، اولین چیزی که به شما نشان می دهند چیست؟ چگونه از آن خلاص شویم. وقتی به یک فیلم می روید، قبل از شروع پخش این ویژگی به چه چیزی اشاره می کنند؟ جایی که خروجی ها هستند. هفته اول مهدکودک شما، همه بچه ها را به صف می کنند و به آنها تمرین آتش نشانی برای خروج از ساختمان را آموزش می دهند. بارها شاهد رهبران مشاغلی بودهام که سه یا چهار مسیر خروجی از پیش تعیینشده ندارند. این منجر به کاهش ارزش شرکت و حتی تخریب روابط خانوادگی شده است.
یک طرح تجاری به شما کمک می کند تا بفهمید شرکت شما به کجا می رود، چگونه بر مشکلات احتمالی غلبه خواهد کرد و برای حفظ آن به چه چیزهایی نیاز دارید. وقتی آماده هستید که قلم را روی کاغذ بیاورید، این الگوهای رایگان می توانند به شما کمک کنند.
3. وضعیت مالی خود را ارزیابی کنید.
راه اندازی هر کسب و کاری دارای قیمت است، بنابراین باید تعیین کنید که چگونه می خواهید این هزینه ها را پوشش دهید. آیا ابزاری برای تأمین مالی استارتاپ خود دارید یا باید پول قرض کنید؟ اگر قصد دارید شغل فعلی خود را ترک کنید تا روی کسب و کار خود تمرکز کنید، آیا پولی برای حمایت از خود تا زمانی که به سود خود برسید کنار گذاشته اید؟ بهتر است بدانید هزینه های راه اندازی شما چقدر خواهد بود.
بسیاری از استارتآپها شکست میخورند زیرا قبل از کسب سود، پولشان تمام میشود. هرگز ایده بدی نیست که میزان سرمایه اولیه مورد نیاز خود را بیش از حد برآورد کنید، زیرا ممکن است مدتی طول بکشد تا کسب و کار شروع به کسب درآمد پایدار کند.
تجزیه و تحلیل نقطه سر به سر انجام دهید.
یکی از راه هایی که می توانید تعیین کنید چقدر پول نیاز دارید، انجام یک تجزیه و تحلیل نقطه سر به سر است. این یک عنصر ضروری از برنامه ریزی مالی است که به صاحبان مشاغل کمک می کند تا تعیین کنند شرکت، محصول یا خدمات آنها چه زمانی سودآور خواهد بود.
فرمول ساده است:
- هزینه های ثابت ÷ (قیمت متوسط – هزینه های متغیر) = نقطه سربه سر
هر کارآفرینی باید از این فرمول به عنوان یک ابزار استفاده کند زیرا به شما اطلاع می دهد که حداقل عملکردی که کسب و کار شما باید به آن دست پیدا کند تا از دست دادن پول جلوگیری کند. علاوه بر این، به شما کمک می کند دقیقاً بفهمید که سود شما از کجا می آید، بنابراین می توانید اهداف تولید را بر اساس آن تعیین کنید.
در اینجا سه دلیل رایج برای انجام تجزیه و تحلیل نقطه سر به سر آورده شده است:
- سودآوری را تعیین کنید . این به طور کلی بالاترین منافع هر صاحب کسب و کار است. از خود بپرسید: چقدر باید درآمد کسب کنم تا تمام هزینه هایم را پوشش دهم؟ کدام محصولات یا خدمات سود می کنند و کدام یک با زیان فروخته می شوند؟
- قیمت محصول یا خدمات هنگامی که اکثر مردم به قیمت گذاری فکر می کنند، در نظر می گیرند که تولید محصول آنها چقدر هزینه دارد و رقبا چگونه محصولات آنها را قیمت گذاری می کنند. از خود بپرسید: نرخ های ثابت، هزینه های متغیر چیست و هزینه کل چقدر است؟ قیمت هر کالای فیزیکی چقدر است؟ هزینه کار چقدر است؟
- داده ها را تجزیه و تحلیل کنید. چه حجمی از کالاها یا خدمات را باید بفروشید تا سودآور باشید؟ از خود بپرسید: چگونه می توانم هزینه های ثابت کلی خود را کاهش دهم؟ چگونه می توانم هزینه های متغیر هر واحد را کاهش دهم؟ چگونه می توانم فروش را بهبود بخشم؟
مراقب هزینه های خود باشید
هنگام راه اندازی کسب و کار بیش از حد خرج نکنید. انواع خریدهایی که برای کسب و کار شما منطقی هستند را درک کنید و از خرج کردن بیش از حد برای تجهیزات جدید فانتزی که به شما در رسیدن به اهداف تجاری شما کمکی نمی کند اجتناب کنید. هزینه های کسب و کار خود را کنترل کنید تا مطمئن شوید که در مسیر خود قرار دارید.
ژان پالدان، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Rare Form New Media می گوید: «بسیاری از استارتاپ ها تمایل دارند برای چیزهای غیر ضروری پول خرج کنند. ما با استارتاپی کار کردیم که دو کارمند داشت اما مقدار زیادی را برای فضای اداری که ظرفیت 20 نفر را داشت، خرج کردیم. آنها همچنین یک چاپگر حرفه ای رده بالا را اجاره کردند که برای یک تیم 100 نفره مناسب تر بود. کارتهای کلیدی برای ردیابی اینکه چه کسی چه چیزی و چه زمانی چاپ میکند داشت. زمانی که شروع می کنید تا حد ممکن کمتر هزینه کنید و فقط برای چیزهایی که برای رشد و موفقیت کسب و کار ضروری هستند، خرج کنید. وقتی تثبیت شدید، تجملات به وجود می آیند.»
گزینه های تامین مالی خود را در نظر بگیرید.
سرمایه راه اندازی برای کسب و کار شما می تواند از راه های مختلفی تامین شود. بهترین راه برای کسب سرمایه برای کسب و کار شما به عوامل مختلفی از جمله اعتبار، میزان مورد نیاز و گزینه های موجود بستگی دارد.
- وام های تجاری اگر به کمک مالی نیاز دارید، وام تجاری از طریق بانک نقطه شروع خوبی است، اگرچه تضمین این وام اغلب دشوار است. اگر نمی توانید وام بانکی بگیرید، می توانید از طریق اداره تجارت کوچک ایالات متحده (SBA) یا یک وام دهنده جایگزین برای وام کسب و کار کوچک درخواست دهید. [مقاله مرتبط را بخوانید: بهترین وام های جایگزین برای مشاغل کوچک ]
- کمک های مالی تجاری کمک های مالی تجاری مشابه وام است. با این حال، آنها نیازی به بازپرداخت ندارند. کمک های مالی تجاری معمولاً بسیار رقابتی است و با شرایطی همراه است که کسب و کار باید رعایت کند تا در نظر گرفته شود. هنگام تلاش برای تضمین یک کمک هزینه کسب و کار کوچک ، به دنبال مواردی باشید که منحصراً مختص موقعیت شما هستند. گزینهها شامل کمکهای مالی تجاری متعلق به اقلیت، کمکهای بلاعوض برای مشاغل متعلق به زنان و کمکهای بلاعوض دولتی است.
- سرمایه گذاران. استارتآپهایی که به سرمایهگذاری قابل توجهی نیاز دارند، ممکن است بخواهند سرمایهگذار را جذب کنند. سرمایه گذاران می توانند چندین میلیون دلار یا بیشتر به یک شرکت نوپا ارائه دهند، با این انتظار که حامیان نقش عملی در اداره تجارت شما داشته باشند.
- تامین مالی جمعی. از طرف دیگر، میتوانید یک کمپین سرمایهگذاری جمعی برای جمعآوری مقادیر کمتری پول از چندین حامی راهاندازی کنید. سرمایهگذاری جمعی در سالهای اخیر به شرکتهای متعددی کمک کرده است، و دهها پلتفرم تأمین مالی قابل اعتماد برای انواع مختلف کسبوکار طراحی شدهاند.
وقتی یک بانک تجاری را انتخاب می کنید ، اندازه اهمیت دارد. مارکوس انور، یکی از بنیانگذاران OhMy Canada، بانکهای محلی کوچکتر را توصیه میکند، زیرا آنها با شرایط بازار محلی هماهنگ هستند و بر اساس مشخصات کلی کسبوکار و شخصیت شما با شما کار خواهند کرد.
انور گفت: «آنها برخلاف بانکهای بزرگی هستند که به امتیاز اعتباری شما نگاه میکنند و برای وام دادن به کسبوکارهای کوچک انتخابیتر هستند. نه تنها این، بلکه بانکهای کوچک میخواهند با شما رابطه شخصی برقرار کنند و در نهایت اگر با مشکل مواجه شدید و پرداختی را از دست بدهید، به شما کمک کنند. یکی دیگر از خوبیهای بانکهای کوچکتر این است که تصمیمگیریها در سطح شعبه گرفته میشود، که میتواند بسیار سریعتر از بانکهای بزرگ باشد، جایی که تصمیمها در سطح بالاتری گرفته میشوند.
انور معتقد است که هنگام انتخاب بانک برای تجارت خود باید این سؤالات را از خود بپرسید:
- چه چیزی برای من مهم است؟
- آیا میخواهم با بانکی که مایل است به هر نحو ممکن به من کمک کند، رابطه نزدیک برقرار کنم؟
- آیا میخواهم فقط یک حساب بانکی دیگر باشم، همانطور که بانکهای بزرگ به من نگاه میکنند؟
در نهایت، بانک مناسب برای کسب و کار شما به نیازهای شما بستگی دارد. نوشتن نیازهای بانکی خود می تواند به محدود کردن تمرکز شما به آنچه باید به دنبال آن باشید کمک کند. جلساتی را با بانک های مختلف برنامه ریزی کنید و در مورد نحوه کار آنها با مشاغل کوچک برای یافتن بهترین بانک برای کسب و کار خود سؤال بپرسید. [مقاله مرتبط را بخوانید: چک لیست حساب بانک تجاری: اسنادی که نیاز دارید ]
نکته کلیدی: از نظر مالی، شما می خواهید یک تجزیه و تحلیل سربه سر انجام دهید، هزینه ها و گزینه های بودجه خود را در نظر بگیرید و بانک مناسب را برای تجارت خود انتخاب کنید.
4. ساختار کسب و کار قانونی خود را تعیین کنید.
قبل از اینکه بتوانید شرکت خود را ثبت کنید، باید تصمیم بگیرید که چه نوع نهادی است. اگر مشکلی پیش بیاید، ساختار کسب و کار شما از نظر قانونی بر همه چیز تأثیر می گذارد، از نحوه ثبت مالیات گرفته تا مسئولیت شخصی شما.
- مالکیت یگانه. اگر به طور کامل مالک کسب و کار هستید و قصد دارید مسئولیت تمام بدهی ها و تعهدات را بر عهده بگیرید، می توانید برای یک مالکیت انفرادی ثبت نام کنید . هشدار داده می شود که این مسیر می تواند مستقیماً بر اعتبار شخصی شما تأثیر بگذارد.
- شراکت. از طرف دیگر ، مشارکت تجاری ، همانطور که از نام آن پیداست، به این معنی است که دو یا چند نفر شخصاً به عنوان صاحبان مشاغل مسئول هستند. اگر بتوانید شریک تجاری با مهارت های مکمل خود را پیدا کنید، مجبور نیستید به تنهایی این کار را انجام دهید. معمولاً ایده خوبی است که فردی را به این ترکیب اضافه کنید تا به رونق کسب و کار شما کمک کند.
- شرکت. اگر می خواهید مسئولیت شخصی خود را از مسئولیت شرکت خود جدا کنید، ممکن است بخواهید یکی از چندین نوع شرکت را تشکیل دهید (به عنوان مثال، شرکت S ، شرکت C یا شرکت B.). اگرچه هر نوع شرکت تابع دستورالعملهای متفاوتی است، اما این ساختار قانونی به طور کلی یک تجارت را به یک نهاد مجزا از صاحبان آن تبدیل میکند و بنابراین، شرکتها میتوانند دارایی باشند، مسئولیت بپذیرند، مالیات بپردازند، قرارداد ببندند، شکایت کنند و مانند سایرین مورد شکایت قرار گیرند. شخصی. دریک جردن، وکیل مدیریتی در جردن کانسل گفت: «شرکتها، بهویژه شرکتهای C، بهویژه برای کسبوکارهای جدیدی که قصد دارند در آینده نزدیک «عمومی» شوند یا به دنبال سرمایهگذاری از سرمایهگذاران خطرپذیر باشند، مناسب هستند.
- شرکت با مسئولیت محدود. یکی از رایج ترین ساختارها برای مشاغل کوچک، شرکت با مسئولیت محدود (LLC) است. این ساختار ترکیبی از حمایت های قانونی یک شرکت برخوردار است و در عین حال مزایای مالیاتی مشارکت را نیز در نظر می گیرد.
در نهایت، این شما هستید که تعیین کنید کدام نوع نهاد برای نیازهای فعلی و اهداف تجاری آینده شما بهترین است. مهم است که در مورد ساختارهای مختلف تجاری قانونی موجود بیاموزید. اگر در تلاش هستید که تصمیم خود را بگیرید، ایده بدی نیست که تصمیم خود را با یک مشاور تجاری یا حقوقی در میان بگذارید.
آیا می دانید: شما باید یک ساختار قانونی برای کسب و کار خود انتخاب کنید، مانند یک شرکت انفرادی، مشارکت، شرکت یا LLC .
5. ثبت نام در دولت و IRS.
قبل از اینکه بتوانید به طور قانونی کسب و کار خود را اداره کنید ، باید انواع مجوزهای تجاری را دریافت کنید. به عنوان مثال، شما باید کسب و کار خود را در دولت های فدرال، ایالتی و محلی ثبت کنید. مدارک متعددی وجود دارد که باید قبل از ثبت نام تهیه کنید.
اساسنامه و قراردادهای عملیاتی
برای تبدیل شدن به یک نهاد تجاری رسمی، باید در دولت ثبت نام کنید. شرکتها به یک سند « اساسنامه » نیاز دارند که شامل نام کسبوکار، هدف کسبوکار، ساختار شرکت، جزئیات سهام و سایر اطلاعات درباره شرکت شما باشد. به طور مشابه، برخی از LLCها باید یک توافقنامه عملیاتی ایجاد کنند .
انجام کسب و کار به عنوان (DBA)
اگر اساسنامه یا قرارداد عملیاتی ندارید، باید نام کسب و کار خود را ثبت کنید، که می تواند نام قانونی شما، یک نام ساختگی DBA (اگر شما مالک انحصاری هستید) یا نامی باشد که آمده اید. برای شرکت شما همچنین ممکن است بخواهید برای حمایت قانونی بیشتر اقداماتی را برای علامت تجاری نام تجاری خود انجام دهید.
اکثر ایالت ها از شما می خواهند که DBA دریافت کنید. اگر شما در یک مشارکت عمومی یا یک شرکت مالکیتی هستید که تحت یک نام ساختگی فعالیت می کند، ممکن است لازم باشد برای گواهی DBA درخواست دهید. بهتر است با دفتر کارمند منطقه خود تماس بگیرید یا به آن مراجعه کنید و در مورد الزامات و هزینه های خاص بپرسید. به طور کلی، هزینه ثبت نام وجود دارد.
شماره شناسایی کارفرما (EIN)
پس از ثبت کسب و کار خود، ممکن است لازم باشد یک شماره شناسایی کارفرما از IRS دریافت کنید. در حالی که این مورد برای شرکتهای انفرادی بدون کارمند لازم نیست، ممکن است بخواهید برای یکی از آنها درخواست دهید تا مالیات شخصی و تجاری خود را جدا نگه دارید، یا اگر تصمیم به استخدام شخصی گرفتید، بعداً از دردسر نجات پیدا کنید. IRS چک لیستی برای تعیین اینکه آیا برای اداره کسب و کار خود به EIN نیاز دارید ارائه کرده است. اگر به EIN نیاز دارید، می توانید به صورت آنلاین به صورت رایگان ثبت نام کنید.
فرم های مالیات بر درآمد
شما همچنین باید فرم های خاصی را برای انجام تعهدات مالیات بر درآمد فدرال و ایالتی خود ارسال کنید. فرم های مورد نیاز شما با ساختار کسب و کار شما تعیین می شود. شما باید وب سایت ایالت خود را برای اطلاعات در مورد تعهدات مالیاتی ایالتی و محلی بررسی کنید.
ناتالی پیر لوئیس، وکیل دارای مجوز، گفت: “شاید وسوسه شوید که آن را با یک حساب PayPal و پلت فرم رسانه های اجتماعی راه اندازی کنید، اما اگر با یک پایه و اساس مناسب شروع کنید، کسب و کار شما در درازمدت با مشکلات کمتری برای نگرانی روبرو خواهد شد.” مالک NPL Consulting
مجوزها و مجوزهای فدرال، ایالتی و محلی
برخی از مشاغل ممکن است برای فعالیت به مجوزها و مجوزهای فدرال، ایالتی یا محلی نیاز داشته باشند. بهترین مکان برای دریافت مجوز کسب و کار در شهرداری محل شما است. سپس می توانید از پایگاه داده SBA برای جستجوی الزامات مجوز بر اساس ایالت و نوع کسب و کار استفاده کنید.
مشاغل و پیمانکاران مستقل در مشاغل خاص ملزم به داشتن مجوزهای حرفه ای هستند. یکی از نمونه های گواهینامه تجاری حرفه ای گواهینامه رانندگی تجاری (CDL) است. افراد دارای CDL مجاز به استفاده از انواع خاصی از وسایل نقلیه مانند اتوبوس، کامیون تانک و تراکتور تریلر هستند. CDL به سه کلاس تقسیم می شود: کلاس A، کلاس B و کلاس C.
همچنین باید با شهر و ایالت خود بررسی کنید تا دریابید که آیا به مجوز فروشنده نیاز دارید که به کسب و کار شما اجازه دریافت مالیات بر فروش از مشتریانتان را بدهد یا خیر. مجوز فروشنده با نام های متعددی از جمله مجوز فروش مجدد، مجوز فروش مجدد، مجوز مجوز، مجوز فروش مجدد، شناسه فروش مجدد، شماره شناسه مالیاتی ایالتی، شماره نمایندگی فروش، مجوز مجوز فروش مجدد یا گواهی صلاحیت وجود دارد.
توجه به این نکته مهم است که این الزامات و نام ها از ایالت به ایالت دیگر متفاوت است. میتوانید از طریق وبسایت دولتی ایالتی (ایالتهایی) که در آن تجارت میکنید، برای مجوز فروشنده ثبتنام کنید.
اردن می گوید که همه مشاغل نیازی به جمع آوری مالیات بر فروش (یا دریافت مجوز فروشنده) ندارند.
جردن گفت: «به عنوان مثال، مالیات بر فروش نیویورک به طور کلی برای فروش بیشتر خدمات (مانند خدمات حرفه ای، آموزش، و بهبود سرمایه در املاک)، دارو یا غذا برای مصرف خانگی لازم نیست. بنابراین، برای مثال، اگر تجارت شما فقط دارو می فروشد، نیازی به مجوز فروشنده نیویورکی ندارید. اما مالیات بر فروش نیویورک باید همراه با فروش کالاهای شخصی ملموس جدید، خدمات آب و برق، خدمات تلفن، اقامت در هتل و غذا و نوشیدنی (در رستوران ها) جمع آوری شود.
نکات کلیدی : اسناد کلیدی مانند اساسنامه یا قرارداد عملیاتی، DBA، EIN، فرم های مالیات بر درآمد، و سایر مجوزها و مجوزهای قابل اجرا را ثبت کنید.
6. بیمه نامه بخرید.
ممکن است ذهن شما را به عنوان چیزی که در نهایت “به آن دست یابید” منحرف کند، اما خرید بیمه مناسب برای کسب و کارتان گام مهمی است که قبل از راه اندازی رسمی باید بردارید. مقابله با حوادثی مانند آسیب اموال، سرقت یا حتی دعوای حقوقی مشتری می تواند پرهزینه باشد و شما باید مطمئن باشید که به درستی از شما محافظت می شود.
اگرچه باید چندین نوع بیمه تجاری را در نظر بگیرید ، اما چند طرح بیمه اساسی وجود دارد که اکثر مشاغل کوچک می توانند از آنها بهره مند شوند. به عنوان مثال، اگر کسب و کار شما کارمند داشته باشد، حداقل نیاز به خرید غرامت کارگران و بیمه بیکاری دارید.
همچنین ممکن است بسته به موقعیت مکانی و صنعت خود به انواع دیگری از پوشش نیاز داشته باشید، اما به اکثر مشاغل کوچک توصیه می شود که بیمه مسئولیت عمومی (GL) یا بیمه نامه مالک کسب و کار را خریداری کنند. GL خسارت مالی، صدمات بدنی، و صدمات شخصی به خود یا شخص ثالث را پوشش می دهد.
اگر کسب و کار شما خدماتی ارائه می دهد، ممکن است بخواهید بیمه مسئولیت حرفه ای را نیز در نظر بگیرید. اگر کار اشتباهی انجام دهید یا از انجام کاری که باید در حین اداره تجارت خود انجام می دادید غفلت کنید، شما را پوشش می دهد.
7. تیم خود را بسازید.
مگر اینکه قصد دارید تنها کارمند خود باشید، باید یک تیم عالی را استخدام و استخدام کنید تا شرکت خود را راه اندازی کنید. جو زاوادزکی، مدیر عامل و موسس MediaMath، گفت که کارآفرینان باید همان توجهی را که به محصولاتشان میکنند، به عنصر «مردم» کسبوکارشان بدهند.
زاوادزکی گفت: «محصول شما توسط مردم ساخته شده است. « شناسایی تیم موسس خود ، درک اینکه چه شکاف هایی وجود دارد، و [تعیین] چگونگی و زمان رسیدگی به آنها باید در اولویت قرار گیرد. فهمیدن اینکه چگونه تیم با هم کار خواهند کرد … به همان اندازه مهم است. تعریف نقش ها و مسئولیت ها، تقسیم کار، نحوه ارائه بازخورد، یا نحوه کار با هم وقتی همه در یک اتاق نیستند، شما را از سردردهای زیادی نجات می دهد.
8. فروشندگان خود را انتخاب کنید.
اداره یک کسب و کار می تواند طاقت فرسا باشد، و احتمالاً شما و تیمتان نمی توانید همه آن را به تنهایی انجام دهید. اینجاست که فروشندگان شخص ثالث وارد میشوند. شرکتها در هر صنعت، از منابع انسانی گرفته تا سیستمهای تلفن تجاری، وجود دارند تا با شما شریک شوند و به شما کمک کنند تا تجارت خود را بهتر اداره کنید.
وقتی به دنبال شرکای B2B هستید، باید با دقت انتخاب کنید. این شرکت ها به داده های تجاری حیاتی و بالقوه حساس دسترسی خواهند داشت، بنابراین یافتن فردی که بتوانید به او اعتماد کنید بسیار مهم است. در راهنمای ما برای انتخاب شرکای تجاری ، منابع متخصص ما توصیه میکنند که از فروشندگان بالقوه درباره تجربه آنها در صنعت شما، سابقه آنها با مشتریان فعلی و اینکه چه نوع رشدی به سایر مشتریان کمک کردهاند بپرسید.
هر کسب و کاری به همان نوع فروشندگان نیاز ندارد، اما محصولات و خدمات رایجی وجود دارد که تقریباً هر کسب و کاری به آنها نیاز دارد. عملکردهای زیر را که برای هر نوع کسب و کاری ضروری است در نظر بگیرید.
پرداخت از مشتریان: ارائه گزینههای پرداخت متعدد به شما اطمینان میدهد که میتوانید فروش را در هر قالبی که برای مشتری هدف آسانتر است انجام دهید. شما باید گزینه هایی را با هم مقایسه کنید که ارائه دهنده پردازش کارت اعتباری مناسب را پیدا کنید تا مطمئن شوید که بهترین نرخ را برای نوع کسب و کار خود دریافت می کنید.
مدیریت امور مالی: بسیاری از صاحبان مشاغل می توانند هنگام شروع کسب و کار خود، وظایف حسابداری خود را مدیریت کنند، اما با رشد کسب و کار شما می توانید با استخدام یک حسابدار یا مقایسه ارائه دهندگان نرم افزار حسابداری در زمان خود صرفه جویی کنید .
9. خود را برندسازی کنید و تبلیغ کنید.
قبل از اینکه شروع به فروش محصول یا خدمات خود کنید، باید برند خود را بسازید و دنبال کنندگانی از مردم را آماده کنید تا زمانی که درهای واقعی یا مجازی خود را برای تجارت باز می کنید، بپرند.
- وب سایت شرکت. شهرت خود را به صورت آنلاین در نظر بگیرید و یک وب سایت شرکتی بسازید . بسیاری از مشتریان برای آشنایی با یک کسب و کار به اینترنت مراجعه می کنند و یک وب سایت مدرک دیجیتالی است که نشان می دهد تجارت کوچک شما وجود دارد. همچنین یک راه عالی برای تعامل با مشتریان فعلی و بالقوه است.
- رسانه های اجتماعی از رسانه های اجتماعی برای انتشار اخبار در مورد کسب و کار جدید خود استفاده کنید، شاید به عنوان یک ابزار تبلیغاتی برای ارائه کوپن و تخفیف به دنبال کنندگان پس از راه اندازی. بهترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی برای استفاده به مخاطبان هدف شما بستگی دارد.
- CRM. بهترین راه حل های نرم افزار CRM به شما این امکان را می دهد که داده های مشتریان را در آن ذخیره کنید تا نحوه بازاریابی خود را برای آنها بهبود بخشید. یک کمپین ایمیل مارکتینگ خوب فکر شده می تواند برای دستیابی به مشتریان و برقراری ارتباط با مخاطبان شما معجزه کند. برای موفقیت، باید به صورت استراتژیک لیست مخاطبین بازاریابی ایمیلی خود را بسازید .
- لوگو. لوگویی ایجاد کنید که به افراد کمک کند به راحتی برند شما را شناسایی کنند و در استفاده از آن در تمام پلتفرم های خود ثابت قدم باشند.
همچنین، این دارایی های دیجیتال را با محتوای مرتبط و جالب در مورد تجارت و صنعت خود به روز نگه دارید. به گفته روتان بوون، مدیر ارشد بازاریابی EastCamp Creative، بسیاری از استارت آپ ها طرز فکر اشتباهی در مورد وب سایت خود دارند.
بوون گفت: “مساله این است که آنها وب سایت خود را به عنوان هزینه می بینند، نه سرمایه گذاری.” در عصر دیجیتال امروز، این یک اشتباه بزرگ است. صاحبان مشاغل کوچک که درک می کنند حضور آنلاین عالی چقدر حیاتی است، می توانند با قدرت شروع کنند.”
ایجاد یک برنامه بازاریابی که فراتر از راه اندازی شما باشد، برای ایجاد مشتری با اطلاع رسانی مداوم در مورد کسب و کار شما ضروری است. این فرآیند، به ویژه در ابتدا، به اندازه ارائه یک محصول یا خدمات با کیفیت مهم است.
از مشتریان بخواهید که در ارتباطات بازاریابی شما شرکت کنند.
همانطور که برند خود را می سازید، از مشتریان و مشتریان بالقوه خود برای برقراری ارتباط با آنها اجازه بخواهید. ساده ترین راه برای انجام این کار استفاده از فرم های انتخابی است. به گفته دان ادمونسون، بنیانگذار و مدیر عامل Dronegenuity، اینها “اشکال رضایت” ارائه شده توسط کاربران وب هستند و به شما اجازه می دهند تا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کسب و کار خود با آنها تماس بگیرید.
ادمونسون گفت: «این نوع فرمها معمولاً به ارتباطات ایمیلی مربوط میشوند و اغلب در تجارت الکترونیک برای درخواست مجوز برای ارسال خبرنامه، مواد بازاریابی، فروش محصول و غیره به مشتریان استفاده میشوند. «این روزها مردم آنقدر ایمیلهای دور ریختنی و پیامهای دیگر دریافت میکنند که با واداشتن آنها به شرکت در خدمات شما به روشی شفاف، شروع به ایجاد اعتماد با مشتریان خود میکنید.»
فرمهای انتخاب یک نقطه شروع عالی برای ایجاد اعتماد و احترام با مشتریان بالقوه است. مهمتر از آن، این فرم ها توسط قانون الزامی است. قانون CAN-SPAM در سال 2003 الزاماتی را برای ایمیل تجاری توسط کمیسیون تجارت فدرال تعیین می کند. این قانون فقط در مورد ایمیل انبوه اعمال نمی شود. همه پیامهای تجاری را پوشش میدهد، که قانون آنها را بهعنوان «هر پیام پست الکترونیکی که هدف اصلی آن تبلیغ تجاری یا تبلیغ یک محصول یا خدمات تجاری است» تعریف میکند. هر ایمیلی که این قانون را نقض کند مشمول جریمه ای بیش از 40000 دلار است.
نکته: یک کمپین بازاریابی استراتژیک ایجاد کنید که کانالهای بازاریابی مختلف را ترکیب میکند، مانند وبسایت شرکت، رسانههای اجتماعی، خبرنامههای ایمیل و فرمهای انتخاب.
10. کسب و کار خود را توسعه دهید.
راه اندازی و اولین فروش شما تنها آغاز کار شما به عنوان یک کارآفرین است. برای کسب سود و سرپا ماندن، همیشه باید کسب و کار خود را رشد دهید. این کار مستلزم زمان و تلاش است، اما آنچه را که در آن به کار می برید، از کسب و کارتان خارج خواهید شد.
همکاری با برندهای معتبرتر در صنعت شما راهی عالی برای دستیابی به رشد است. با سایر شرکتها تماس بگیرید و در ازای دریافت نمونه محصول یا خدمات رایگان، کمی تبلیغ بخواهید. با یک سازمان خیریه شریک شوید و مقداری از زمان یا محصولات خود را داوطلب کنید تا نام خود را در آنجا معرفی کنید.
در حالی که این نکات به راهاندازی کسبوکار شما کمک میکند و به شما کمک میکند تا رشد کنید، هرگز یک برنامه کامل وجود ندارد. شما می خواهید مطمئن شوید که کاملاً برای شروع یک کسب و کار آماده می شوید، اما تقریباً مطمئناً همه چیز خراب خواهد شد. برای اداره یک کسب و کار موفق، باید خود را با شرایط در حال تغییر وفق دهید.
دانلود رایگان: ما یک الگوی طرح فروش ایجاد کردهایم که میتوانید از آن برای مقیاسبندی جذب مشتری استفاده کنید.
استفانی موری، بنیانگذار Fiddlestix Party + Supply، گفت: «برای سازگاری آماده باشید. ضربالمثلی در ارتش وجود دارد که میگوید: «هیچ برنامهای در اولین تماس زنده نمیماند»، به این معنی که شما میتوانید بهترین برنامه را در جهان داشته باشید، اما به محض اینکه این طرح در عمل قرار گرفت، همه چیز تغییر میکند و شما باید آماده و مایل باشید که با آن سازگار شوید. و مشکل را به سرعت حل کنید. به عنوان یک کارآفرین، ارزش شما در حل مشکلات نهفته است، خواه این محصول یا خدمات شما باشد که مشکلات را برای افراد دیگر حل می کند یا شما در حل مشکلات درون سازمانتان.
سوالات متداول در مورد راه اندازی یک کسب و کار
چگونه می توانم کسب و کار خود را بدون پول راه اندازی کنم؟
شما می توانید یک کسب و کار موفق را بدون هیچ گونه سرمایه راه اندازی راه اندازی کنید. روی یک ایده کسبوکار کار کنید که بر مجموعه مهارتهای شما ایجاد میکند تا چیزی جدید و نوآورانه به بازار ارائه دهد. در حین توسعه یک کسب و کار جدید، به کار در موقعیت فعلی خود (یا “شغل روزانه”) ادامه دهید تا ریسک مالی را کاهش دهید.
هنگامی که ایده کسب و کار خود را توسعه دادید و برای شروع یک طرح تجاری آماده شدید، باید با سرمایه گذاری خلاق باشید. شما می توانید از طریق سرمایه گذاری با ارائه ایده خود به حامیان مالی، پول جمع آوری کنید. همچنین میتوانید از طریق پلتفرمهای جمعسپاری مانند Kickstarter بودجه جمعآوری کنید یا مقدار مشخصی از درآمد هفتگی خود را برای سرمایهگذاری در یک کسبوکار جدید کنار بگذارید. در نهایت، می توانید گزینه های وام را از بانک ها و سایر موسسات مالی به عنوان راهی برای راه اندازی و راه اندازی شرکت خود جستجو کنید.
ساده ترین کسب و کار برای شروع چیست؟
سادهترین کسبوکار برای شروع کسبوکاری است که نیاز به سرمایهگذاری مالی کم یا بدون نیاز به سرمایهگذاری اولیه داشته باشد، و همچنین نباید به آموزش گسترده برای یادگیری آن نیاز داشته باشد. یکی از ساده ترین انواع کسب و کار جدید برای راه اندازی، شرکت dropshipping است. Dropshipping نیازی به مدیریت موجودی ندارد، و شما را از دردسر خرید، ذخیره و ردیابی سهام نجات می دهد. در عوض، شرکت دیگری به دستور شما سفارشات مشتری شما را انجام خواهد داد. این شرکت موجودی کالا را مدیریت می کند، کالاها را بسته بندی می کند و سفارشات تجاری شما را ارسال می کند. برای شروع، می توانید با انتخاب محصولات انتخاب شده از کاتالوگ موجود از طریق شرکا، یک فروشگاه آنلاین ایجاد کنید.
بهترین زمان برای شروع کسب و کار چه زمانی است؟
جدول زمانی ایده آل هر فرد برای شروع یک کسب و کار جدید متفاوت خواهد بود. اول از همه، شما باید زمانی یک کسب و کار راه اندازی کنید که زمان کافی برای اختصاص دادن توجه خود به راه اندازی داشته باشید. اگر محصول یا خدمات فصلی دارید، پس میخواهید کسب و کار خود را یک ربع قبل از زمان شلوغ پیشبینیشدهتان در سال شروع کنید. برای شرکتهای غیرفصلی، بهار و پاییز زمانهای محبوب سالها برای راهاندازی هستند. زمستان کم محبوب ترین فصل راه اندازی است، زیرا بسیاری از مالکان جدید ترجیح می دهند LLC یا شرکت خود را برای سال مالی جدید تأیید کنند.
===================================================
چگونه یک کسب و کار راه اندازی کنیم

12 قدم برای راه اندازی کسب و کار
- مرحله 1. ایده کسب و کار مناسب را انتخاب کنید
- مرحله 2. برای کسب و کار خود برنامه ریزی کنید
- مرحله 3. دریافت بودجه
- مرحله 4. یک ساختار تجاری را انتخاب کنید
- مرحله 5. کسب و کار خود را تشکیل دهید
- مرحله 6. بانکداری، کارت های اعتباری و حسابداری را تنظیم کنید
- مرحله 7. بیمه شوید
- مرحله 8. مجوزها و مجوزها را دریافت کنید
- مرحله 9. کارمندان را استخدام کنید
- مرحله 10. نام تجاری خود را تعریف کنید
- مرحله 11. یک وب سایت تجاری بسازید
- مرحله 12. تجارت خود را تبلیغ و بازاریابی کنید
مرحله 1: ایده کسب و کار مناسب را انتخاب کنید
اولین قدم به سمت مالکیت کسب و کار، تصمیم گیری برای شروع چه نوع کسب و کاری است. به دنبال یک ایده کسب و کار کوچک باشید که با علایق، اهداف شخصی و توانایی های طبیعی شما مطابقت داشته باشد. این به شما کمک می کند تا زمانی که کار سخت می شود انگیزه خود را حفظ کنید و شانس موفقیت شما را تا حد زیادی بهبود می بخشد.
ایدههای تجاری رایگان ما به شما کمک میکند تا کسبوکارهایی را شناسایی کنید که با علایق و سبک زندگی شما مطابقت دارند.
به الهام بیشتری نیاز دارید؟ آخرین روند کسب و کارهای کوچک را بررسی کنید .
مرحله 2: برای کسب و کار خود برنامه ریزی کنید
کسب و کارهای موفق با برنامه ریزی دقیق ساخته می شوند. قبل از اینکه مقدار قابل توجهی از پول و منابع دیگر را برای کسب و کار خود اختصاص دهید، ایده خود را به طور انتقادی تجزیه و تحلیل کنید و یک برنامه بازی ایجاد کنید. حداقل باید موارد زیر را تکمیل کنید:
نام تجاری را انتخاب کنید
نام کسب و کار خود را چه خواهید گذاشت؟ هنگام نامگذاری یک کسبوکار ، باید نامی را انتخاب کنید که از قوانین نامگذاری ایالت شما پیروی میکند و با مشتریان شما همخوانی دارد. برای یافتن نام تجاری و وبسایت مناسب، از تولیدکننده نام تجاری ما استفاده کنید.
شما همچنین می توانید Godaddy را برای نام های دامنه موجود جستجو کنید.
پس از ثبت نام دامنه، توصیه می کنیم یک سیستم تلفن تجاری را انتخاب کنید تا خدمات مشتریان خود را ارتقا دهید. Phone.com یک سرویس تلفن با کیفیت بالا ارائه می دهد که با همه دستگاه ها یکپارچه می شود. Phone.com را امتحان کنید .
یک مکان تجاری پیدا کنید
آیا می دانید کسب و کار شما در کجا قرار خواهد گرفت؟ چه در حال افتتاح یک مؤسسه آجر و ملات باشید یا یک کسب و کار از خانه راه اندازی کنید – محل کسب و کار شما نوع مجوز و مجوزهایی را که نیاز دارید و همچنین پتانسیل رشد کسب و کار شما را مشخص می کند.
تحقیقات بازار انجام دهید
آیا با بازار خود آشنا شده اید؟ قبل از اینکه طرح کسب و کار خود را بنویسید، انجام تحقیقات جامع بازار بسیار مهم است. این می تواند شامل انجام نظرسنجی، انجام تحقیقات بهینه سازی موتور جستجو (SEO) یا برگزاری گروه های متمرکز باشد. هدف از تحقیقات بازار این است که بازار هدف و رقبای خود را بهتر بشناسید تا یک طرح تجاری موثر تهیه کنید.
یک طرح تجاری بنویسید
آیا طرح کسب و کار نوشته اید؟ مولد طرح کسب و کار ما نوشتن طرح کسب و کار شما را آسان تر از همیشه می کند. فقط اطلاعات کسب و کار خود را اضافه کنید و کارتان تمام است!
یک طرح کسب و کار خوب طراحی شده فقط به شما کمک نمی کند تا زمانی که کسب و کار کوچک خود را راه اندازی می کنید سازماندهی کنید. طرح های تجاری برای به دست آوردن بودجه تجاری و کمک به شما برای رسیدن به نقاط عطف مهم استفاده می شود.
در اینجا برخی از اجزای اصلی یک طرح تجاری خوب نوشته شده است:
- توسعه محصول: کسب و کار شما چه مشکلی را حل می کند؟ چه چیزی محصول یا خدمات شما را از رقبا متمایز می کند؟
- فروش و بازاریابی: مشتریان بالقوه شما چه کسانی هستند؟ چگونه توجه آنها را جلب می کنید و آنها را به خریدار تبدیل می کنید؟
- افراد و مشارکت ها: چه نقش هایی را باید استخدام کنید و چه روابط حرفه ای را برای موفقیت باید ایجاد کنید؟
- برنامهریزی مالی: به چند مشتری یا فروش نیاز دارید تا به حد تعادل برسید؟ چقدر پول برای رسیدن به آنجا نیاز است و بودجه را از کجا دریافت خواهید کرد؟
منابع برنامه ریزی کسب و کار
- کمک خواستن؟ سازمان هایی را در منطقه محلی خود پیدا کنید که می توانند به شما در برنامه ریزی کمک کنند.
- اگر یک زن در تجارت هستید، بودجه، ابزار و منابع را با این مجموعه عالی زنان در تجارت بیابید .
مرحله 3: دریافت بودجه
بر کسی پوشیده نیست که برای راه اندازی یک کسب و کار به بودجه نیاز دارید، اما قبل از اینکه بتوانید پول مورد نیاز برای پوشش هزینه های راه اندازی را تامین کنید، ابتدا باید چند کار را انجام دهید. قبل از جستجوی سرمایه خارجی، هزینه های کسب و کار خود را محاسبه کنید. این به شما کمک می کند تا منبع مالی مناسب برای نیازهای کسب و کار خود را انتخاب کنید. در مرحله بعد، در مخارج خود هوشمند باشید و با ایجاد یک برنامه مالی دقیق، سازماندهی کنید.
گزینه های تامین مالی کسب و کار را کاوش کنید
- بوت استرپینگ: این روشی است که برای تأمین مالی کسب و کار خودتان انجام دهید، به این معنی که شما سرمایه کسب و کار خود را از طریق پس انداز شخصی و همچنین درآمد فعلی خود تأمین می کنید. هنگامی که کسب و کار شما راه اندازی شد، سود مجدداً در کسب و کار سرمایه گذاری می شود تا رشد آن ادامه یابد.
- دوستان و خانواده: تامین مالی کسب و کار خود از طریق دوستان و وام های خانوادگی می تواند راهی عالی برای به دست آوردن سرمایه مورد نیاز برای راه اندازی کسب و کار کوچک شما باشد. هنگام مخلوط کردن تجارت با خانواده و دوستان، ایده خوبی است که یک توافق نامه مکتوب و برنامه بازپرداخت ایجاد کنید.
- کمکهای مالی کسبوکار کوچک : کمکهای بلاعوض برای کسبوکارهای کوچک اساساً تأمین مالی کسبوکار برای کسبوکار شما هستند که نیازی به بازپرداخت آن ندارید. شما می توانید با تکمیل فرآیند درخواست با یک اعطاکننده، یک کمک هزینه کسب و کار کوچک دریافت کنید.
- وام مشاغل کوچک: معمولاً می توانید از طریق بانک یا سایر مؤسسات وام دهنده برای وام مشاغل کوچک درخواست دهید. این روش تأمین مالی مستلزم بازپرداخت است، اما سرمایه ای را برای پوشش هزینه های راه اندازی یا بیشتر در اختیار شما قرار می دهد.
با مراجعه به راهنمای ما برای امور مالی مشاغل کوچک ، نحوه برنامه ریزی، جمع آوری و مدیریت سرمایه خود را بیاموزید .
مرحله 4: یک ساختار تجاری را انتخاب کنید
ثبت شرکت شما به عنوان یک نهاد تجاری قانونی – مانند LLC، شرکت یا غیرانتفاعی – دو مزیت عمده دارد:
- افزایش اعتبار
- محافظت در برابر مسئولیت شخصی در صورت شکایت از تجارت شما
ببینید کدام ساختار تجاری برای کسب و کار جدید شما مناسب است.
مالکیت یگانه
مالکیت انحصاری یک ساختار تجاری غیررسمی است که از مالک آن ادغام یا جدا نشده است. این بدان معناست که 100٪ سود کسب و کار به صاحب آن می رسد. با این حال، 100٪ از بدهی مالی در صورتی که کسب و کار بدهی داشته باشد یا مورد شکایت قرار گیرد، به مالک نیز می رسد.
شراکت
یک مشارکت ، مانند یک شرکت انفرادی، یک ساختار تجاری غیر رسمی است که دارای مالکیت متعدد است. به طور مشابه، شراکت ها از حمایت مسئولیتی برخوردار نیستند که در ساختار تجاری رسمی پیدا کنید.
شرکت های LLC
یک شرکت با مسئولیت محدود (LLC) حفاظت از دارایی های شخصی یک شرکت را با انعطاف پذیری یک مشارکت یا مالکیت انحصاری ترکیب می کند. اکثر مشاغل کوچک ساختار LLC را به دلیل نگهداری آسان و رفتار مالیاتی مطلوب ترجیح می دهند. دریابید که آیا باید یک LLC برای کسب و کار کوچک خود راه اندازی کنید.
شما می توانید با استفاده از راهنمای رایگان ما یک LLC تشکیل دهید، یا می توانید از ZenBusiness LLC خود را برای شما تشکیل دهید .
شرکت ها
شرکت سهامی یک شخص حقوقی جداگانه است که متعلق به سهامداران آن است. شرکت ها مقررات رسمی تری نسبت به شرکت های LLC دارند و تمایل دارند برای سرمایه گذاران جذاب تر باشند. اکثر شرکت های بزرگ مانند اپل در دسته بندی شرکت ها قرار می گیرند.
غیر انتفاعی
سازمان غیرانتفاعی سازمانی است که به جای سرمایه گذاران، از طریق کمک های مالی تأمین می شود. سازمانهای غیرانتفاعی معمولاً برای پیشبرد اهداف اجتماعی ایجاد میشوند و از پرداخت مالیات معاف هستند. صلیب سرخ نمونه ای از چنین سازمانی است.
اگر تصمیم بگیرید که شرکت خود را به عنوان یک نهاد تجاری ثبت نکنید، شخصاً مسئول بدهی ها و بدهی های تجارت خود خواهید بود.
علاوه بر این، صاحبان مشاغل شراکتی و انحصاری ممکن است نیاز به ارائه یک DBA داشته باشند، که گاهی اوقات به عنوان “نام ساختگی”، “نام تجاری” یا “نام فرضی” بسته به ایالت شناخته می شود. DBA یک ساختار تجاری نیست.
دریابید که آیا کسب و کار شما برای تشکیل یک DBA لازم است یا خیر. توجه داشته باشید که سه ایالت (کانزاس، نیومکزیکو و کارولینای جنوبی) DBA ندارند.
مرحله 5: کسب و کار خود را تشکیل دهید
هنگامی که ساختار کسب و کار خود را انتخاب کردید، گام بعدی تشکیل کسب و کارتان است. مهم نیست که چه ساختار رسمی کسب و کار را انتخاب می کنید، چند مرحله متداول وجود دارد، از جمله:
- نام گذاری کسب و کار شما
- انتخاب یک نماینده ثبت شده : یک فرد یا نهاد تجاری که اسناد مالیاتی و قانونی را از طرف تجارت شما می پذیرد.
- دریافت شماره شناسایی کارفرما (EIN) : شماره ای که توسط سرویس درآمد داخلی (IRS) برای کمک به شناسایی مشاغل برای اهداف مالیاتی اختصاص داده می شود.
- مدارک تشکیل پرونده.
علاوه بر این مراحل، هر ساختار کسب و کار الزامات خاص خود را دارد که منحصر به آن ساختار تجاری است.
میتوانید یکی از این بهترین خدمات LLC را برای شما بهعنوان LLC تشکیل دهید یا با دنبال کردن مراحل زیر مسیر DIY را انتخاب کنید:
یک LLC تشکیل دهید
LLCها ساده ترین ساختار رسمی کسب و کار برای تشکیل و نگهداری هستند. با کاغذبازی کمتر نسبت به سایر ساختارهای تجاری، می توانید یک LLC را در شش مرحله آسان تشکیل دهید.
- ایالت خود را انتخاب کنید
- LLC خود را نام ببرید
- یک نماینده ثبت شده را انتخاب کنید
- بایگانی LLC خود را با ایالت
- یک قرارداد عملیاتی LLC ایجاد کنید
- سوار A شوید
راهنمای کامل ما را در مورد نحوه تشکیل یک LLC بخوانید یا یک خدمات حرفه ای از LLC برای شما داشته باشید .
یک شرکت راه اندازی کنید
اگر فکر می کنید راه اندازی یک شرکت برای کسب و کار شما مناسب است، پنج مرحله برای شروع کسب و کار خود به عنوان یک شرکت وجود دارد. علاوه بر این، باید نوع شرکتی که کسب و کار شما خواهد بود، مانند شرکت C، شرکت S، یا شرکت B تعیین کنید.
- شرکت خود را نام ببرید
- یک نماینده ثبت شده را انتخاب کنید
- یک جلسه سازمانی برگزار کنید
- اسناد تشکیل پرونده
- سوار A شوید
راهنمای کامل ما را در مورد چگونگی راه اندازی یک شرکت یا داشتن یک سرویس حرفه ای از یک شرکت برای شما بخوانید .
یک سازمان غیرانتفاعی تشکیل دهید
انتخاب برای تشکیل یک سازمان غیرانتفاعی شامل بسیاری از مراحل مشابه یک شرکت یا LLC است. با این حال، با این ساختار تجاری، می توانید برای معافیت مالیاتی، که در غیر این صورت به عنوان وضعیت 501(c)(3) شناخته می شود، از طریق IRS درخواست دهید.
- غیرانتفاعی خود را نام ببرید
- یک نماینده ثبت شده را انتخاب کنید
- اعضای هیئت مدیره و افسران خود را انتخاب کنید
- آیین نامه ها و سیاست تضاد منافع را تصویب کنید
- اساسنامه را بایگانی کنید
- سوار A شوید
- درخواست برای 501(c)(3)
راهنمای کامل ما را در مورد نحوه تشکیل یک سازمان غیرانتفاعی یا داشتن یک خدمات حرفه ای از یک سازمان غیرانتفاعی برای شما بخوانید .
مرحله 6: بانکداری تجاری، کارت های اعتباری و حسابداری را راه اندازی کنید
استفاده از حسابهای بانکی و اعتباری اختصاصی برای حفاظت از داراییهای شخصی ضروری است.
هنگامی که حساب های شخصی و تجاری شما با هم ترکیب می شوند، دارایی های شخصی شما (خانه، ماشین و سایر اشیاء با ارزش) در صورت شکایت از تجارت شما در معرض خطر قرار می گیرند. در قانون تجارت، به این کار به عنوان سوراخ کردن حجاب شرکتی یاد می شود.
با این سه مرحله می توانید از کسب و کار خود محافظت کنید:
1. افتتاح حساب بانکی تجاری:
- دارایی های شخصی شما را از دارایی های شرکت شما جدا می کند، که برای حفاظت از دارایی های شخصی ضروری است.
- تشکیل پرونده حسابداری و مالیاتی را آسان می کند.
توصیه می شود: بانک مناسب خود را پیدا کنید، بررسی ما را در مورد 5 بانک برتر برای کسب و کار کوچک خود بخوانید.
2. دریافت کارت اعتباری تجاری:
- به شما کمک می کند هزینه های شخصی و تجاری را جدا کنید.
- تاریخچه اعتباری شرکت شما را می سازد، که می تواند برای افزایش سرمایه (به عنوان مثال، وام های کسب و کار کوچک و کمک های مالی کسب و کار کوچک ) در آینده مفید باشد.
راهنمای ما در مورد کارت های اعتباری مشاغل کوچک را بخوانید تا یکی برای کسب و کار خود پیدا کنید.
توصیه می شود: از Divvy دیدن کنید تا برای کارت اعتباری تجاری با تأیید آسان آنها درخواست دهید و به سرعت اعتبار کسب و کار خود را ایجاد کنید.
3. راه اندازی حسابداری تجاری
یک سیستم حسابداری به شما کمک می کند تا عملکرد کسب و کار خود را پیگیری کنید و پرونده مالیاتی سالانه را ساده می کند. نرم افزار حسابداری با کیفیت به شما امکان می دهد تراکنش های بانکی و کارت اعتباری خود را دانلود کنید و حسابداری را سریع و آسان می کند. در مورد اهمیت حسابداری و نحوه شروع کار با حسابداری امروز بیشتر بیاموزید . یا، یک حسابدار تجاری استخدام کنید تا به شما کمک کند تا تمام نیازهای حسابداری و مالیاتی کسب و کار خود را از حقوق و دستمزد گرفته تا مالیات بر فروش انجام دهید .
توصیه می شود: یک سرویس حسابداری می تواند هزاران دلار در سال در تجارت شما صرفه جویی کند. امروز نرم افزار حسابداری پیشنهادی ما را امتحان کنید تا به سادگی به مالیات شما کمک کند.
مرحله 7: بیمه شوید
بیمه کسب و کار به شما کمک می کند ریسک ها را مدیریت کنید و روی رشد کسب و کار خود تمرکز کنید. رایج ترین انواع بیمه های تجاری که باید در نظر بگیرید عبارتند از:
ما توصیه می کنیم که همه مشاغل کوچک، از جمله مشاغل خانگی، یک خط مشی مسئولیت کلی را خریداری کنند. مشاغلی که مشاوره یا خدمات حرفه ای مانند شرکت های مشاوره و حسابداری می فروشند، باید یک خط مشی مسئولیت حرفه ای را نیز در نظر بگیرند.
هر ایالت شرایط خود را برای پرداخت غرامت کارگران دارد و اغلب به تعداد کارمندان یک کسب و کار بستگی دارد.
دریابید که محافظت از کسب و کار شما چقدر هزینه دارد: یک پیشنهاد رایگان دریافت کنید
همچنین می توانید بررسی ما را در مورد بهترین شرکت های بیمه مشاغل کوچک بخوانید .
مرحله 8: مجوزها و مجوزها را دریافت کنید
برای راه اندازی کسب و کار جدید خود به صورت قانونی، باید قوانین فدرال، ایالتی و محلی را رعایت کنید. در بسیاری از موارد، این امر مستلزم اخذ یک یا چند مجوز و/یا مجوزهای تجاری است. به عنوان مثال، یک رستوران احتمالاً به مجوزهای بهداشتی، مجوزهای ساختمانی، مجوزهای علامت گذاری و غیره نیاز دارد.
مرحله 9: کارمندان را استخدام کنید
برای هر کسب و کاری (مگر اینکه قصد دارید تنها کارمند کسب و کار خود باشید)، ایجاد یک تیم قوی گام بعدی حیاتی برای شروع یک کسب و کار موفق است. اما این فقط یافتن افراد مناسب نیست. شما باید اطمینان حاصل کنید که با الزامات استخدام کارمندان به طور قانونی مطابقت دارید. این شامل اطمینان از ثبت نام شما در IRS برای مالیات کارمندان است.
هنگامی که تیم خود را ایجاد کردید، اکیداً توصیه می کنیم از یک سرویس حقوق و دستمزد برای صدور چک حقوق، پیگیری زمان و مدیریت بیشتر فصل مالیات استفاده کنید.
مرحله 10: نام تجاری خود را تعریف کنید
قوی ترین و به یاد ماندنی ترین کسب و کارها بر اساس یک برند مستحکم ساخته می شوند. هنگام توسعه برند خود، باید موارد زیر را در نظر بگیرید :
- کسب و کار شما چیست
- ارزش های اصلی شما چیست
- چه چیزی باعث جلب اعتماد مشتری می شود
هنگامی که نسبت به پاسخ های خود به این سؤالات اطمینان پیدا کردید، وقت آن است که به سراغ نام کسب و کار خود بروید . نام تجاری شما سنگ بنای برندسازی خوب و کسب و کار موفق است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ایجاد بهترین نام برای کسب و کار خود، راهنمای نحوه نامگذاری یک کسب و کار ما را بخوانید .
آخرین اما نه کماهمیت، تولید کننده لوگوی رایگان ما را امتحان کنید تا یک لوگوی منحصر به فرد برای کسب و کار خود داشته باشید. سازنده لوگو ما رایگان است (بدون نیاز به ثبت نام یا آدرس ایمیل) و در همه اندازه های رسانه های اجتماعی موجود است. این آسان و بدون دردسر است – بدون نیاز به تجربه طراحی! یا اگر میخواهید گزینههای خود را بررسی کنید، میتوانید از این سازنده آرم رایگان توسط Tailor Brands نیز استفاده کنید .
مرحله 11: وب سایت کسب و کار خود را بسازید
بعد از تعریف برند خود و ایجاد لوگو قدم بعدی ایجاد یک وب سایت برای کسب و کار شماست .
در حالی که ایجاد یک وب سایت یک مرحله ضروری است، برخی ممکن است نگران باشند که از دسترس آنها خارج باشد زیرا آنها هیچ تجربه ای در ساخت وب سایت ندارند. در حالی که ممکن است این یک ترس منطقی در سال 2015 باشد، فناوری وب در چند سال گذشته شاهد پیشرفت های عظیمی بوده است که زندگی صاحبان مشاغل کوچک را بسیار ساده تر می کند.
در اینجا دلایل اصلی وجود دارد که چرا نباید ساخت وب سایت خود را به تاخیر بیندازید:
- تمام مشاغل قانونی دارای وب سایت هستند – نقطه پایان. اندازه یا صنعت کسب و کار شما در مورد آنلاین کردن کسب و کار شما مهم نیست.
- حسابهای رسانههای اجتماعی مانند صفحات فیسبوک یا نمایههای تجاری LinkedIn جایگزینی برای وبسایت تجاری که مالک و کنترل آن هستید، نیستند.
- ابزارهای سازنده وب سایت مانند GoDaddy Website Builder ایجاد یک وب سایت اساسی را بسیار ساده کرده است. برای ایجاد وب سایتی که بتوانید به آن افتخار کنید نیازی به استخدام یک توسعه دهنده یا طراح وب ندارید.
با استفاده از راهنماهای ساخت وب سایت ما ، این فرآیند ساده و بدون دردسر خواهد بود و نباید بیش از 2 تا 3 ساعت طول بکشد.
توصیه می شود: همین امروز با استفاده از سازنده وب سایت پیشنهادی ما شروع کنید یا بررسی ما را در مورد بهترین وب سایت سازها بررسی کنید.
مرحله 12: تجارت خود را تبلیغ و بازاریابی کنید
تبلیغ کسب و کار شما
روش های مختلفی برای تبلیغ کسب و کار شما وجود دارد، اما موثرترین روش ها عبارتند از:
- بیانیه های مطبوعاتی
- فیس بوک
- یوتیوب
- Google برای کسب و کار من
بیانیه های مطبوعاتی
بیانیه های مطبوعاتی راهی عالی برای تبلیغ برند شما هستند و یکی از مقرون به صرفه ترین استراتژی ها هستند زیرا:
- باعث تبلیغات می شود
- نام تجاری خود را در وب ایجاد کنید
- سئوی وب سایت خود را بهبود بخشید و مشتریان بیشتری را به سمت وب سایت خود هدایت کنید
- از نظر تلاش و هزینه یک بار هزینه هستند
- مزایای طولانی مدت داشته باشد
توصیه می شود: TRUiC تخفیف 25 درصدی را برای شما در سرویسی که اعلامیه های مطبوعاتی را برای شما می نویسد و توزیع می کند، به توافق رسیده است.
اینستاگرام
از یک صفحه اینستاگرام می توان برای موارد زیر استفاده کرد:
- حضور تجاری محلی خود را ایجاد کنید
- محصولات و خدمات کسب و کار خود را به نمایش بگذارید
- با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید
- نظرات مشتریان را دریافت کرده و به اشتراک بگذارید
- کسب و کار خود را از طریق تبلیغات تبلیغ کنید، اگرچه ممکن است برای کسب و کار شما مناسب نباشد.
Google برای کسب و کار من
Google My Business ابزاری مفید است که به کسبوکارها اجازه میدهد تا نحوه نمایش کسبوکار خود را در صفحه نتایج موتور جستجوی Google (SERP) و نقشههای Google مدیریت کنند.
از Google برای کسب و کار من می توان برای موارد زیر استفاده کرد:
- به اطلاعات مهم در مورد تجارت خود مانند وب سایت، آدرس فیزیکی، ساعات کار، شماره تلفن و نظرات مشتریان پیوند دهید.
- با بهبود سئوی محلی و هدایت ترافیک به وب سایت خود، آگاهی از برند را افزایش دهید.
- تعامل با مشتریان و افزایش اعتبار.
بعد چه می شود؟
در حالی که شروع یک کسب و کار هیجان انگیز است و گاهی اوقات چالش برانگیز است، شما باید آماده باشید که آن کسب و کار را برای سال های آینده حفظ کنید.
خوشبختانه، منابع مختلفی در سراسر کشور وجود دارد که برای کمک به رشد کسب و کارهای کوچکی مانند شما اختصاص داده شده است. ما فهرستی از بهترین منابع عمومی و خصوصی را در هر ایالت تنظیم کردهایم تا بتوانید پشتیبانی مورد نیاز خود را پیدا کنید.

