نحوه راه اندازی کسب و کار در … مرحله
راه اندازی یک کسب و کار یکی از هیجان انگیزترین و با ارزش ترین تجربیاتی است که می توانید داشته باشید، اما چگونه شروع می شود؟ راههای مختلفی برای راهاندازی کسبوکارتان وجود دارد، اما مهم است که قبل از تصمیمگیری، ایده کسبوکارتان، زمان و مقدار پولی را که میخواهید صرف آن کنید، در نظر بگیرید. راه اندازی کسب و کار خود مستلزم برنامه ریزی دقیق مالی، قانونی و استراتژیک است. ما 8 مرحله آسان را گردآوری کردهایم که به شما کمک میکند کسب و کار خود را با پای درست شروع کنید.
1. ذهنیت درستی داشته باشید
عموم مردم اغلب در مورد موفقیت های یک شبه می شنوند، زیرا آنها یک تیتر عالی هستند. با این حال، به ندرت به این سادگی است – آنها سالها رویاپردازی، ساختن و موقعیتیابی را قبل از یک عرضه عمومی بزرگ نمیبینند. به همین دلیل، به یاد داشته باشید که بر روی سفر تجاری خود تمرکز کنید و موفقیت خود را با موفقیت دیگران نسنجید.
سازگاری کلیدی است
صاحبان مشاغل جدید در ابتدا تمایل دارند انگیزه خود را تغذیه کنند، اما زمانی که انگیزه کاهش می یابد ناامید می شوند. به همین دلیل است که ایجاد عادات و پیروی از روال هایی ضروری است که در زمان از بین رفتن انگیزه به شما قدرت می دهد.
قدم بعدی را بردارید
برخی از صاحبان کسبوکار بدون اینکه نگاه کنند با سر شیرجه میروند و فقط در حین پیشروی کارها را درست میکنند. سپس، صاحبان مشاغلی هستند که در فلج تحلیل گیر می مانند و هرگز شروع نمی کنند. شاید شما ترکیبی از این دو هستید – و این درست همان جایی است که باید باشید. بهترین راه برای دستیابی به هر هدف تجاری یا شخصی، نوشتن تمام مراحل ممکن برای رسیدن به هدف است. سپس، آن مراحل را بر اساس آنچه که ابتدا باید اتفاق بیفتد، ترتیب دهید. برخی از مراحل ممکن است چند دقیقه طول بکشد، در حالی که برخی دیگر زمان زیادی می برد. نکته این است که همیشه قدم بعدی را بردارید.
2. ایده کسب و کار خود را اصلاح کنید
بیشتر توصیههای تجاری به شما میگویند از چیزی که دوست دارید درآمد کسب کنید، اما دو عنصر بسیار مهم دیگر را از دست میدهد: باید سودآور باشد و چیزی که در آن مهارت دارید. به عنوان مثال، شما ممکن است عاشق موسیقی باشید، اما اگر خواننده یا ترانه سرای خوبی نباشید، ایده کسب و کار شما چقدر قابل اجرا است؟ یا، شاید شما عاشق ساختن صابون هستید و میخواهید در شهر کوچک خود یک مغازه صابونفروشی باز کنید که در نزدیکی آن سه صابونفروشی وجود دارد – اما وقتی همان محصولی را ایجاد میکنید که دیگر فروشگاههای اطراف تولید میکنید، پیدا کردن بازار آسان نخواهد بود.
اگر ایده محکمی در مورد آنچه کسب و کار شما به دنبال دارد ندارید، سوالات زیر را از خود بپرسید:
- دوست داری چه کار کنی؟
- از چه کاری بدت میاد؟
- آیا می توانید به چیزی فکر کنید که این کارها را آسان تر کند؟
این سوالات می تواند شما را به ایده ای برای کسب و کارتان سوق دهد. اگر از قبل ایده ای دارید، ممکن است به شما در گسترش آن کمک کنند. هنگامی که ایده خود را به دست آوردید، آن را با این که آیا در آن خوب هستید و آیا سودآور است اندازه بگیرید.
لزومی ندارد که ایده کسبوکار شما همان Scrub Daddy یا Squatty Potty بعدی باشد. در عوض، می توانید یک محصول موجود را انتخاب کرده و آن را بهبود ببخشید.
3. رقبا و بازار خود را بشناسید
بیشتر کارآفرینان زمان بیشتری را برای محصولات خود صرف می کنند تا اینکه با رقبا آشنا شوند. اگر برای تامین مالی خارجی درخواست دهید، وام دهنده یا شریک بالقوه می خواهد بداند: چه چیزی شما (یا ایده کسب و کارتان) را متمایز می کند؟ اگر تجزیه و تحلیل بازار نشان می دهد که محصول یا خدمات شما در منطقه شما اشباع شده است، ببینید آیا می توانید رویکرد متفاوتی را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، نظافت منزل را در نظر بگیرید – به جای خدمات نظافت عمومی، ممکن است در خانه هایی با حیوانات خانگی تخصص داشته باشید یا روی تمیز کردن گاراژ تمرکز کنید.
تحقیقات اولیه
مرحله اول هر مطالعه رقابتی، تحقیقات اولیه است، که مستلزم به دست آوردن داده ها به طور مستقیم از مشتریان بالقوه به جای استناد به نتایج شما بر روی داده های گذشته است. می توانید از پرسشنامه ها، نظرسنجی ها و مصاحبه ها استفاده کنید تا بدانید مصرف کنندگان چه می خواهند.
تحقیق ثانویه
هنگام انجام تحقیقات ثانویه، از منابع اطلاعاتی موجود، مانند داده های سرشماری، برای جمع آوری اطلاعات استفاده کنید. دادههای فعلی ممکن است به روشهای مختلفی که برای نیازهای شما مناسب است مطالعه، گردآوری و تجزیه و تحلیل شوند، اما ممکن است به اندازه تحقیقات اولیه دقیق نباشد.
تجزیه و تحلیل SWOT انجام دهید
SWOT مخفف نقاط قوت، ضعف، فرصت ها و تهدیدها است. انجام تجزیه و تحلیل SWOT به شما این امکان را می دهد که به حقایق در مورد نحوه عملکرد محصول یا ایده خود در صورت عرضه به بازار نگاه کنید و همچنین می تواند به شما در تصمیم گیری در مورد جهت ایده خود کمک کند.
4. طرح کسب و کار خود را ایجاد کنید
طرح کسب و کار یک سند پویا است که به عنوان یک نقشه راه برای ایجاد یک کسب و کار جدید عمل می کند. این سند درک و جذب را برای سرمایه گذاران بالقوه، مؤسسات مالی و مدیریت شرکت آسان می کند. حتی اگر قصد تامین مالی خود را دارید، یک طرح کسب و کار می تواند به شما کمک کند تا ایده خود را بسط دهید و مشکلات احتمالی را شناسایی کنید. یک طرح تجاری جامع باید شامل بخش های زیر باشد:
- خلاصه اجرایی خلاصه اجرایی باید اولین مورد در طرح تجاری باشد، اما باید در آخر نوشته شود. کسب و کار جدید پیشنهادی را توصیف می کند و اهداف شرکت و روش های دستیابی به آنها را برجسته می کند.
- توضیحات شرکت. شرح شرکت شامل مشکلاتی است که محصول یا خدمات شما حل می کند و چرا کسب و کار یا ایده شما بهترین است. به عنوان مثال، شاید پیشینه شما در مهندسی مولکولی باشد، و از این پس زمینه برای ایجاد نوع جدیدی از لباس های ورزشی استفاده کرده اید—شما اعتبار مناسب برای ساخت بهترین مواد را دارید.
- تحلیل بازار. این بخش از طرح کسب و کار به تجزیه و تحلیل چگونگی موقعیت یک شرکت در برابر رقبای خود می پردازد. تحلیل بازار باید شامل بازار هدف، تجزیه و تحلیل تقسیم بندی، اندازه بازار، نرخ رشد، روندها و ارزیابی محیط رقابتی باشد.
- سازمان و ساختار. در مورد نوع سازمان تجاری که انتظار دارید، چه استراتژی های مدیریت ریسک را پیشنهاد می کنید و چه کسی تیم مدیریت را پرسنل می کند، بنویسید. صلاحیت آنها چیست؟ آیا کسب و کار شما یک LLC تک عضوی خواهد بود یا یک شرکت ؟
- ماموریت و اهداف. این بخش باید حاوی بیانیه مختصری از مأموریت باشد و جزئیات آنچه را که کسب و کار می خواهد انجام دهد و مراحل رسیدن به آن را شرح دهد. این اهداف باید SMART (مشخص، قابل اندازه گیری، اقدام محور، واقع بینانه و محدود به زمان) باشند.
- محصولات یا خدمات. این بخش نحوه عملکرد کسب و کار شما را توضیح می دهد. این شامل محصولاتی است که در ابتدای کسب و کار به مصرف کنندگان ارائه می دهید، چگونه آنها را با رقبای موجود مقایسه می کنند، محصول شما چقدر هزینه دارد، چه کسی مسئول ایجاد محصول است، چگونه مواد را تهیه می کنید و چقدر هزینه دارد. ساختن.
- خلاصه پس زمینه نوشتن این بخش از طرح تجاری زمان بر است. هر گونه داده، مقاله و مطالعات تحقیقاتی را در مورد روندهایی که می تواند بر کسب و کار یا صنعت شما تأثیر مثبت و منفی بگذارد، گردآوری و خلاصه کنید.
- برنامه ی بازاریابی. طرح بازاریابی ویژگی های محصول یا خدمات شما را مشخص می کند، تجزیه و تحلیل SWOT را خلاصه می کند و رقبا را تجزیه و تحلیل می کند. همچنین در مورد اینکه چگونه کسب و کار خود را تبلیغ خواهید کرد، چقدر پول برای بازاریابی خرج می شود و انتظار می رود که کمپین چقدر طول بکشد، بحث می کند.
- طرح مالی. طرح مالی شاید هسته اصلی طرح تجاری باشد زیرا بدون پول، کسب و کار به جلو نمی رود. یک بودجه پیشنهادی را در برنامه مالی خود به همراه صورت های مالی پیش بینی شده، مانند صورت درآمد، ترازنامه و صورت جریان های نقدی وارد کنید. معمولاً صورتهای مالی پنج ساله قابل قبول است. اگر به دنبال تامین مالی خارجی هستید، این بخش همچنین جایی است که باید درخواست کمک مالی خود را درج کنید.
5. ساختار کسب و کار خود را انتخاب کنید
هنگام ساختاردهی کسب و کار خود، مهم است که در نظر داشته باشید که چگونه هر ساختار بر میزان مالیاتی که مدیون هستید، عملیات روزانه و اینکه آیا دارایی های شخصی شما در معرض خطر است یا خیر، تأثیر می گذارد.
- LLC: یک شرکت با مسئولیت محدود (LLC) مسئولیت شخصی شما را در قبال بدهی های تجاری محدود می کند. LLCها می توانند متعلق به یک یا چند نفر یا شرکت باشند و باید دارای یک نماینده ثبت شده باشند. از این مالکان به عنوان اعضا یاد می شود.
- LLP: یک مشارکت با مسئولیت محدود شبیه به یک LLC است اما معمولاً برای متخصصان تجاری دارای مجوز مانند یک وکیل یا حسابدار استفاده می شود. این ترتیبات مستلزم یک قرارداد مشارکت است.
- مالکیت انفرادی : اگر یک کسب و کار انفرادی راه اندازی می کنید، ممکن است یک مالکیت انفرادی را در نظر بگیرید . شرکت و مالک از نظر حقوقی و مالیاتی یکسان محسوب می شوند. صاحب کسب و کار مسئولیت کسب و کار را بر عهده می گیرد. بنابراین، اگر کسب و کار شکست بخورد، مالک شخصاً و از نظر مالی مسئول تمام بدهی های تجاری است.
- شرکت: یک شرکت مسئولیت شخصی شما را در قبال بدهی های تجاری مانند LLC محدود می کند. یک شرکت می تواند به عنوان یک شرکت C یا یک شرکت S مشمول مالیات باشد. وضعیت شرکت S به شرکت های کوچکی که الزامات IRS خاصی را برآورده می کنند، مالیات گذرا ارائه می دهد. شرکتهای بزرگتر و استارتآپهایی که امیدوارند سرمایهگذاری خطرپذیر را جذب کنند معمولاً به عنوان شرکتهای C مشمول مالیات میشوند.
قبل از تصمیم گیری در مورد ساختار کسب و کار، وضعیت خود را با یک حسابدار کسب و کار کوچک در میان بگذارید، زیرا هر نوع کسب و کار دارای روش های مالیاتی متفاوتی است که می تواند بر درآمد شما تأثیر بگذارد.
6. کسب و کار خود را ثبت کنید و از کارهای اداری مراقبت کنید
پس از انتخاب ساختار کسب و کار هنگام راه اندازی کسب و کار باید به چندین موضوع حقوقی پرداخت. موارد زیر چک لیست خوبی از مواردی است که باید در هنگام تأسیس کسب و کار خود در نظر بگیرید:
- نام کسب و کار خود را انتخاب کنید آن را به یاد ماندنی کنید اما نه خیلی سخت. برای برقراری حضور اینترنتی خود، در صورت وجود، همان نام دامنه را انتخاب کنید. یک نام تجاری نمی تواند با شرکت ثبت شده دیگری در ایالت شما یکی باشد، همچنین نمی تواند علامت تجاری یا علامت خدمات دیگری را که قبلاً در اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده (USPTO) ثبت شده است، نقض کند.
- اسناد تشکیل کسب و کار را با ایالت خود ارسال کنید. شما رسماً یک شرکت، LLC یا سایر نهادهای تجاری را با پر کردن فرم ها در آژانس تجاری ایالت خود – معمولاً وزیر امور خارجه، ایجاد خواهید کرد. به عنوان بخشی از این فرآیند، باید یک نماینده ثبت شده برای پذیرش اسناد قانونی از طرف کسب و کار خود انتخاب کنید. شما همچنین هزینه تشکیل پرونده را پرداخت خواهید کرد. ایالت برای شما گواهی ارسال می کند که می توانید از آن برای درخواست مجوز، شماره شناسه مالیاتی و حساب های بانکی تجاری استفاده کنید.
- برای شماره شناسایی کارفرما اقدام کنید. همه مشاغل به غیر از شرکت های انفرادی بدون کارمند باید دارای شماره شناسایی کارفرمای فدرال باشند. درخواست خود را به خدمات درآمد داخلی ارائه دهید . معمولاً در عرض چند دقیقه شماره خود را دریافت خواهید کرد.
- برای مجوزها و مجوزهای مورد نیاز خود اقدام کنید. الزامات قانونی توسط صنعت و حوزه قضایی شما تعیین می شود. اکثر مشاغل برای فعالیت به ترکیبی از مجوزهای محلی، ایالتی و فدرال نیاز دارند. برای اطلاعات صدور مجوز متناسب با منطقه شما، با اداره دولتی محلی خود تماس بگیرید.
- یک حساب بانکی تجاری باز کنید. کسب و کار و امور مالی شخصی خود را از هم جدا نگه دارید. در اینجا نحوه انتخاب یک حساب جاری تجاری – و اینکه چرا حسابهای تجاری جداگانه ضروری هستند، آورده شده است.
- برای بیمه تجاری اقدام کنید. شما باید بیمه مسئولیت عمومی را برای کسب و کار خود در صورت آسیب اموال، دعوا یا مشکلات دیگر در نظر بگیرید. بیمه مسئولیت محصول و بیمه اموال تجاری نیز ممکن است سودمند باشند. در اکثر ایالت ها، در صورت داشتن کارمند، بیمه غرامت کارگران طبق قانون الزامی است.
- یک حسابدار انتخاب کنید یا نرم افزار حسابداری دریافت کنید. اگر محصولی را می فروشید، برای مدیریت و ردیابی موجودی، به یک تابع موجودی در نرم افزار حسابداری خود نیاز دارید. نرم افزار باید دارای دفتر کل و مدخل های مجله و توانایی تولید صورت های مالی باشد.
7. سرمایه کسب و کار خود را تامین کنید
راههای مختلفی برای تأمین مالی کسبوکار شما وجود دارد – برخی از آنها به تلاش قابل توجهی نیاز دارند، در حالی که به دست آوردن برخی دیگر آسانتر است. دو دسته بودجه وجود دارد: داخلی و خارجی.
بودجه داخلی شامل:
- پس انداز شخصی
- کارت های اعتباری
- بودجه از دوستان و خانواده
اگر کسب و کار را با سرمایه خود یا با کارت های اعتباری تأمین مالی می کنید، باید بدهی کارت های اعتباری را بپردازید و در صورت شکست کسب و کار، بخشی از ثروت خود را از دست داده اید. با اجازه دادن به اعضای خانواده یا دوستان خود برای سرمایه گذاری در کسب و کار شما، در صورت از بین رفتن شرکت، احساسات سخت و روابط تیره ای را به خطر می اندازید. صاحبان مشاغلی که می خواهند این خطرات را به حداقل برسانند، ممکن است بودجه خارجی را در نظر بگیرند.
تامین مالی خارجی شامل:
- وام مشاغل کوچک
- کمک های مالی برای مشاغل کوچک
- سرمایه گذاران فرشته
- سرمایه خطرپذیر
- تامین مالی جمعی
کسب و کارهای کوچک ممکن است مجبور شوند از ترکیبی از چندین منبع سرمایه استفاده کنند. در نظر بگیرید که چقدر پول مورد نیاز است، چقدر طول می کشد تا شرکت بتواند آن را بازپرداخت کند و چقدر ریسک پذیر هستید. مهم نیست از کدام منبع استفاده می کنید، برای سود برنامه ریزی کنید. بهتر است شش رقمی را به خانه ببرید تا هفت رقمی کنید و فقط 80000 دلار از آن را نگه دارید.
8. تجارت خود را بازاریابی کنید
بسیاری از صاحبان کسب و کار آنقدر پول خرج می کنند تا محصولات خود را بسازند که تا زمان راه اندازی آنها بودجه بازاریابی وجود ندارد. یا زمان زیادی را صرف توسعه محصول کردهاند که بازاریابی یک فکر بعدی است.
حتی اگر شما یک تجارت آجر و ملات هستید، حضور در وب ضروری است. شما می توانید یک وب سایت اطلاعاتی استاندارد یا یک سایت تجارت الکترونیکی ایجاد کنید که در آن محصولات را به صورت آنلاین می فروشید.
پس از دریافت یک وب سایت یا فروشگاه تجارت الکترونیک، روی بهینه سازی آن برای موتورهای جستجو (SEO) تمرکز کنید. به این ترتیب، هنگامی که یک مشتری بالقوه کلمات کلیدی خاصی را برای محصولات شما جستجو می کند، موتور جستجو می تواند آنها را به سایت شما نشان دهد. سئو یک استراتژی بلند مدت است، بنابراین در ابتدا انتظار ترافیک زیادی از موتورهای جستجو نداشته باشید – حتی اگر از همه کلمات کلیدی مناسب استفاده می کنید.
محتوای دیجیتالی با کیفیتی را در سایت خود ارائه دهید که یافتن پاسخ صحیح برای سوالات خود را برای مشتریان آسان می کند. ایده های بازاریابی محتوا شامل ویدئوها، توصیفات مشتری، پست های وبلاگ و دمو می باشد. بازاریابی محتوا را یکی از حیاتی ترین وظایف در لیست کارهای روزانه خود در نظر بگیرید. این در ارتباط با ارسال پست در رسانه های اجتماعی استفاده می شود.
لزوماً لازم نیست در هر پلتفرم رسانه اجتماعی موجود حضور داشته باشید. با این حال، شما باید در فیس بوک و اینستاگرام حضور داشته باشید زیرا آنها ویژگی های تجارت الکترونیکی را ارائه می دهند که به شما امکان می دهد مستقیماً از حساب های رسانه های اجتماعی خود بفروشید. هر دوی این پلتفرم ها دارای آموزش تبلیغات رایگان هستند تا به شما در بازاریابی کسب و کار کمک کنند.
===============================================================================================
===============================================================================================
10 کاری که باید قبل از شروع کسب و کار خود انجام دهید

اما علیرغم فداکاریها و چالشهای بیشماری که صاحبان مشاغل کوچک با آن روبرو هستند، 84 درصد از صاحبان مشاغل کوچک این کار را دوباره انجام میدهند.
اگر به فکر راه اندازی و راه اندازی کسب و کار خود هستید، ابتدا باید چند قدم کلیدی بردارید.
در زیر برخی از نکات مهمی که من از طریق راهنمایی بیش از 1000 مشتری SCORE و عمل به عنوان یک سرمایه گذار فرشته ارائه کرده ام آورده شده است.
این نکات ناشی از کارهایی است که من می بینم کارآفرینان موفق انجام می دهند و کارهایی که من می بینم کسانی که کوتاهی می کنند انجام نمی دهند.
در اینجا 10 کاری که باید قبل از شروع یک کسب و کار انجام دهید آورده شده است
- 1. یک پیام قدرتمند ایجاد کنید
- 2. تمرکز بر مشتری و درک کامل بازار
- 3. از کوچک شروع کنید و رشد کنید
- 4. نقاط قوت، مهارت ها و زمان در دسترس خود را درک کنید
- 5. اطراف خود را با مشاوران و مربیان احاطه کنید
- 6. یک مربی بگیرید
- 7. یک طرح تجاری بنویسید
- 8. اعداد خود را بدانید
- 9. درک کنید که هیچ حقی وجود ندارد
- 10. برای کاری که انجام می دهید اشتیاق داشته باشید
آیا برای انجام تجارت بیشتر با ایمیل مارکتینگ آماده هستید؟
بدون خطر بدون نیاز به کارت اعتباری
1. یک پیام قدرتمند ایجاد کنید
چه مشکل مشتری را حل می کنید که مشتریان بالقوه حاضرند برای آن هزینه بپردازند؟ این اغلب گزاره ارزش نامیده می شود.
همچنین، چرا کسب و کار شما از نظر عملیاتی و مالی موفق خواهد بود؟

نمی دانید بازاریابی را از کجا شروع کنید؟ به همین دلیل دانلود را ایجاد کردیم.
دانلود آخرین راهنمای عملی و گام به گام برای بازاریابی آنلاین است. در این راهنمای رایگان، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه مردم شما را آنلاین مییابند و چگونه خود را برای موفقیت برای رسیدن به اهداف تجاری یا غیرانتفاعی خود آماده کنید.
2. تمرکز بر مشتری و درک کامل بازار
نمونههای زیادی از شرکتهایی وجود دارد که بهترین محصول/خدمات را ندارند یا اولین بازار نیستند، اما به دلیل تسلط بر بازاریابی و فروش آنلاین بسیار موفق هستند.
در مورد جمعیت شناسی پایگاه مشتریان بالقوه خود تحقیق کنید و عادات خرید آنها را درک کنید .
رقبا را تماشا کنید، با کسبوکارهای مشابه صحبت کنید، وبسایتهای رقبای خود را مرور کنید و درک کنید که مشتریانشان در رسانههای اجتماعی درباره آنها چه میگویند.
3. از کوچک شروع کنید و رشد کنید
در صورت امکان، سرمایه ایده کسب و کار خود را خودتان تأمین کنید و سپس زمانی که می توانید یک داستان رشد ایجاد کنید، به دنبال تأمین مالی باشید. این ممکن است باعث شود که شما پیشنهاد محصول/خدمت خود را به قطعات کوچکتر تقسیم کنید تا بتوانید مراحل اولیه را تامین مالی کنید و کشش و تجربه کسب کنید.
نکته: از این توصیه برای تعیین میزان نقدینگی کسب و کار کوچکتان استفاده کنید.
4. نقاط قوت، مهارت ها و زمان در دسترس خود را درک کنید
هنگام راه اندازی یک کسب و کار، بدانید که چه زمانی نیاز به استخدام یک حسابدار ، وکیل، نماینده بیمه، متخصص بازاریابی ، طراح صفحه وب، یا حرفه ای دیگر دارید. این فرآیند مدیریت شما را به عنوان یک صاحب کسب و کار آغاز می کند.
Constant Contact انواع خدمات بازاریابی حرفه ای را برای کسانی که به کمک حرفه ای نیاز دارند یا می خواهند تلاش های بازاریابی آنلاین خود را شروع کنند ارائه می دهد.
5. اطراف خود را با مشاوران و مربیان احاطه کنید
راه اندازی و رشد یک کسب و کار دشوار است و بیش از نیمی از آنها در عرض 5 سال شکست خواهند خورد .
هیچ فردی نمی تواند دانش، تجربه یا حتی دیدگاهی برای مدیریت هر موقعیت تجاری داشته باشد. از مهارت ها و تجربیات دیگران به دست آورید.
6. یک مربی بگیرید
اگر مطمئن نیستید که از کجا یک مربی پیدا کنید، SCORE یک مکان عالی برای شروع است. مربیان SCORE رایگان هستند – فقط کافی است به www.SCORE.org مراجعه کنید تا یک مربی رو در رو در نزدیکی خود یا یک مربی برای تماس از طریق ایمیل یا اسکایپ پیدا کنید.
همچنین در این سایت کارگاه ها، وبینارها و قالب های رایگان بسیاری وجود دارد که همگی بر روی کمک به کارآفرینان برای شروع و رشد موفقیت آمیز یک تجارت متمرکز شده اند.
همچنین میتوانید در سایتهایی مانند LinkedIn، با شرکت در یک جلسه کسبوکارهای کوچک محلی یا صرفاً از اطرافیان خود، مربیان را بیابید. ممکن است از افرادی در حلقه های خود که می توانند توصیه های مفیدی را بر اساس تجربیات خود ارائه دهند شگفت زده شوید.
7. یک طرح تجاری بنویسید
راه اندازی یک کسب و کار دشوار و پرخطر است. آسان است که تمام وقت و منابع خود را صرف آن کنید. قبل از شروع، نوع کسب و کار خود را مشخص کنید. آیا این یک مالکیت انحصاری، مشارکت، شرکت یا LLC خواهد بود؟ سپس برنامه خود را جمع آوری کنید.
داشتن یک برنامه مدون با نتایج پیش بینی شده و اهداف شخصی شما بهترین راه برای ادامه مسیر است.
به عنوان مثال، کسب و کار شما ممکن است 20000 دلار سود داشته باشد. اما اگر در یک شهر بزرگ زندگی می کنید، از یک خانواده و شاید والدین مسن حمایت می کنید، و سعی می کنید برای کالج و دوران بازنشستگی بچه ها پس انداز کنید، به احتمال زیاد 20000 دلار کافی نیست.
همچنین سعی نکنید همه کارها را یکجا انجام دهید. تمرکز بر اجزای کلیدی یک طرح کسب و کار ، ایده های شما را به صورت عینی بیان می کند و به شما کمک می کند مکان هایی را برای تغییر مدل کسب و کار در صورت لزوم شناسایی کنید.
8. اعداد خود را بدانید
اعدادی که به شما می گویند کسب و کار شما چگونه پیش می رود و چه انتظاراتی می توانید داشته باشید، به خوبی درک کنید. اینها شامل هزینههای راهاندازی، فروش، سود پیشبینیشده، جریان نقدی و موارد دیگر میشود، بسته به ماهیت کسبوکار شما و نحوه تعریف موفقیت شما.
شما تصمیمات زیادی را «در حال پرواز» خواهید گرفت و دانستن اعداد – اقتصاد کسب و کار – به شما کمک می کند تا تصمیمات درست را بگیرید.
تا جایی که می توانید به دنبال راه هایی برای کاهش هزینه ها باشید. از ابزارهای مقرون به صرفه مانند بازاریابی ایمیلی و بازاریابی رسانه های اجتماعی برای افزایش آگاهی، به جای روش های گران تر تبلیغات سنتی استفاده کنید.
نکته : در اینجا 10 راه برای بازاریابی کسب و کار کوچک خود با بودجه کم آورده شده است.
9. درک کنید که هیچ حقی وجود ندارد
این یکی را دست کم نگیرید: برای همه دستاوردهایتان سخت تلاش خواهید کرد.
داشتن یک کسب و کار کوچک یکی از سخت ترین شغل هاست. در یک نظرسنجی اخیر، 40 درصد از صاحبان مشاغل کوچک گفتند که به تعطیلات نمی روند و پول آنها در تجارت خود بسته است.
10. برای کاری که انجام می دهید اشتیاق داشته باشید
بنیانگذار یک کسب و کار می تواند بسیار تنها باشد و ساعات کافی در روز برای انجام همه چیز وجود ندارد.
از موفقیتهای بزرگ گرفته تا ناامیدیهای بزرگ، اگر در هر مرحله از راه با اشتیاق تغذیه نشوید، کار شما بسیار سختتر میشود. به خاطر داشته باشید که چرا کسب و کار خود را شروع کردید و اجازه دهید اشتیاق شما به طور مداوم شما را هدایت کند.
وقتی شک دارید، این کار را به تنهایی انجام ندهید
فقط به این دلیل که ایدههای خود را میگیرید و آنها را به واقعیت تبدیل میکنید، به این معنی نیست که باید همه چیز را به تنهایی کشف کنید. ابزارهای بازاریابی آنلاین زیادی وجود دارد که کار شما را به عنوان صاحب یک کسب و کار کوچک آسان تر می کند. اما ابزارها همه چیز نیستند.
برای اینکه خود را در موقعیت موفقیت قرار دهید، باید از تخصص افرادی که در دنیای تجارت کوچک عصر دیجیتال با تجربه هستند، استفاده کنید. یک مکان خوب برای شروع، راهنمای بازاریابی آنلاین رایگان The Download، Constant Contact است . این شما را با تمام اصول بازاریابی آنلاین، گام به گام، به روشی قابل دسترس و آسان برای درک آشنا می کند.
گاهی اوقات یک راهنما کافی نیست و نیاز به پشتیبانی اضافی دارید. این هم اشکالی ندارد! از دوستان و خانوادهای که در کسبوکارهای کوچک مشغول هستند سؤال کنید، آنلاین شوید و با یک مربی ارتباط برقرار کنید، یا اگر نمیدانید از کجا شروع کنید، با Constant Contact با شماره 1-888-IDK-MKTG (1-888-) تماس بگیرید. 435-6584) و با یک مشاور بازاریابی صحبت کنید.
شما این را دارید!
نمی دانید بازاریابی را از کجا شروع کنید؟ به همین دلیل دانلود را ایجاد کردیم .
ما می دانیم که شما مشغول تلاش برای رشد ایده بزرگ خود هستید. زیرا ما هر روز با مشاغل کوچکی مانند شما همکاری نزدیک داریم. با تکیه بر چندین دهه تجربه، اکنون دانش بازاریابی آنلاین خود را در یک راهنمای رایگان به اشتراک می گذاریم که مملو از نکات، نمونه هایی از این که چه چیزی کار می کند و چه چیزی مفید نیست، و بسیاری موارد دیگر، مانند:
*چگونه مردم شما را آنلاین پیدا می کنند*
* چگونه خود را برای موفقیت آماده کنید*
*چگونه همه چیز جمع می شود*
* بازاریابی آنلاین چگونه می تواند برای شما کار کند*

