• خانه
  • فروشگاه
  • وبلاگ
  • گالری
  • درباره ما
  • تماس باما
با ما در ارتباط باشید.
reformh@yahoo.com
عضویتورود
مشقکمشقک
  • خانه
  • فروشگاه
  • وبلاگ
  • گالری
  • درباره ما
  • تماس باما

کسب و کار

  • خانه
  • بلاگ
  • کسب و کار
  • سیگنال های تغییر

سیگنال های تغییر

  • ارسال شده توسط ادمین 1
  • دسته بندی کسب و کار
  • تاریخ اسفند 10, 1400
  • نظرات 0 نظر

آتی کسب و کار 2021

سیگنال های تغییر

رادار ضروری که رهبران
برای دیدن و تصرف آینده به آن نیاز دارند

01. یادگیری از آینده

02. به لبه فشار داده شد

03. هدف پایدار

04. عرضه نامحدود

05. مجازی های واقعی

06. روش علمی جدید

رادار تعاملی

  • بیشتر بیاموزید
  • بیشتر بدانید |  تصویر گزارش کاملگزارش کامل
  • بیشتر بدانید |  خلاصه - تصویرخلاصه اجرایی
  • بیشتر بدانید |  پادکست - تصویرINFOGRAPHIC
  • بیشتر بدانید |  اشتراک اسلاید - تصویراشتراک اسلاید
  • رادار تعاملی - تصویر

از بحران جهانی، دنیای جدیدی از فرصت ها به وجود می آید.

در سال گذشته، مدل های کسب و کار دوباره اختراع شدند. زنجیره تامین بازسازی شده است. وعده های پیشرفت های علمی جدید به طور ناگهانی محقق شد. اکنون می دانیم که بهره وری می تواند به طور مجازی رشد کند.

در فرآیند مقابله با چالش های جهانی که حتی آینده نگرترین رهبران هرگز به آن پی نبرده اند، سازمان ها متحول شده اند.

چگونه از این حرکت جدید سرمایه گذاری کنیم؟ چگونه نوآوری را که از آن استفاده کرده ایم تسریع کنیم؟ چگونه برای واقعیت جدید جهانی بهینه سازی کنیم؟

مشاهده رونوشت

سیگنال های تغییر کسب و کار

آینده کسب و کار رویکرد ساختار یافته Accenture برای شناسایی سیگنال‌های تغییر کسب‌وکار است که درک سازمان‌ها برای شکل دادن به آینده‌های موفق بسیار حیاتی است.

ما سیگنال‌هایی را برجسته می‌کنیم که سازمان‌ها را در سطح جهانی تغییر می‌دهند و با اختراع مجدد این سازمان‌ها برای فردای عمیقا متفاوت، بسیار مهم خواهند بود. در ارائه این سیگنال ها، هدف ما این است که به رهبران کمک کنیم بهترین مسیرهای خود را برای رشد سودآور ترسیم کنند.

سیگنال ها فرصت ها و مشوق هایی را برای پذیرش تغییر و یافتن راه های جدید برای رشد ارائه می دهند.

شش علامت برای
موفقیت آینده سازمان ها ضروری است:

01. یادگیری از آینده
02. به لبه فشار داده شد
03. هدف پایدار
04. عرضه نامحدود
05. مجازی های واقعی
06. روش علمی جدید
چرا ما نمی توانیم آینده کسب و کار را پیش بینی کنیم، اما می توانیم آن را بهتر پیش بینی کنیم

در مورد نحوه رسیدن به این سیگنال ها در وبلاگ بیشتر بیاموزید

چرا ما نمی توانیم آینده کسب و کار را پیش بینی کنیم، اما می توانیم آن را بهتر پیش بینی کنیم؟

چگونه می‌توانید واقعیت جدید جهانی را درک کنید و مسیرهای ایده‌آلی را برای آینده‌ای بهتر ترسیم کنید؟

شش سیگنال را دنبال کنید تا بفهمید چه خبر است، چرا اهمیت دارد و چه کاری باید انجام دهید.

سیگنال 1:یادگیری از
آینده

سازمان ها از تجزیه و تحلیل داده ها و هوش مصنوعی برای تصمیم گیری و تعریف استراتژی هایی استفاده می کنند که آینده را پیش بینی می کند.

چه خبر است

به جای تمرکز بر گذشته برای بینش، سازمان ها به طور فزاینده ای به آینده نگاه می کنند.

تغییرات سریع در محیط‌های عملیاتی و رفتار انسان به این معنی است که همبستگی‌های تاریخی برخی از مدل‌های تحلیلی به آن تکیه دارند. برای یافتن الگوهای جدید در داده‌ها و پیش‌بینی بهتر تصمیم‌های آینده، مجموعه داده‌های جدید – از جمله داده‌های بلادرنگ از سراسر زنجیره ارزش – با رویکردهای تحلیلی جدید مبتنی بر هوش مصنوعی (AI) پردازش می‌شوند.

ما این رویکرد تقویت شده برای تصمیم گیری را «یادگیری از آینده» می نامیم.

چرا مهم است

 

چه باید کرد

 

سناریوی Wildcard:

آیا یادگیری از آینده می تواند به استراتژی های غیرقابل توضیح منجر شود؟

مهم نیست که هوش مصنوعی چقدر پیشرفت کرده است، انسان ها همیشه برای تفسیر داده های الگوریتمی، توضیح آن ها و اطمینان از منعکس کننده هدف مورد نیاز خواهند بود.

وایلد کارت را دانلود کنید

سیگنال 2:به لبه رانده شد

رهبران با تکیه بر تیم‌های بسیار شبکه‌ای که با سرعت و چابکی عمل می‌کنند، اختیار تصمیم‌گیری را به افراد «لبه‌ها» سوق می‌دهند.

چه خبر است

سازمان‌های لبه‌ای از اصول محاسبات لبه استفاده می‌کنند، شکلی غیرمتمرکز از محاسبات و ذخیره‌سازی داده‌ها که با نزدیک‌تر کردن اطلاعات به نقطه استفاده، پردازش را سرعت می‌بخشد.

سازمان‌های لبه‌ای با انتقال تصمیم‌گیری به لبه شکل می‌گیرند، جایی که تیم‌ها توسط شبکه‌ها به هم متصل می‌شوند و قدرت تصمیم‌گیری درباره نحوه سازمان‌دهی، کار، رسیدن به اهداف شرکت و انجام مأموریت را در عین بهینه‌سازی عملکرد محلی دارند.

اگرچه بسیاری از سازمان‌ها برای تبدیل شدن به سازمان‌های لبه‌ای مدت‌ها تلاش کرده‌اند، به‌دنبال «جهانی فکر کنند اما محلی عمل کنند»، عوامل متعددی برای تبدیل کردن لبه به یک واقعیت رو به رشد امروزی همسو شده‌اند.

پیشرفت‌های گسترده در فن‌آوری‌ها، اتصال بیشتر و جریان‌های اطلاعاتی با مدیریت ایمن را امکان‌پذیر کرده است و به سازمان‌ها کمک می‌کند بر محدودیت‌های فاصله غلبه کنند. بیماری همه گیر – که باعث ایجاد بزرگترین آزمایش در کار از راه دور در مقیاس شد – نشان داده است که واقعاً می توان از راه دور به خوبی همکاری کرد.

در همین حال، پراکندگی فزاینده و تغییر ترجیحات مصرف کننده، انتقال اختیارات تصمیم گیری به لبه ها را نه تنها ممکن، بلکه ضروری کرده است.

چرا مهم است

 

چه باید کرد

 

سناریوی Wildcard:

آیا سازمان ها می توانند بیش از حد به سمت لبه حرکت کنند؟

رهبران کسب و کار باید در نظر بگیرند که چگونه می توانند کنترل را به گونه ای واگذار کنند که به ستاد اجازه دهد ارتباط واضح و هماهنگی کافی با لبه های سازمان برقرار کند.

وایلد کارت را دانلود کنید

سیگنال 3:هدف پایدار

سازمان‌ها در حال ایجاد پایداری در تار و پود عملیات خود هستند و مسئولیت اجتماعی را پایدار می‌سازند.

چه خبر است

اجماع فزاینده ای وجود دارد که منافع جامعه و سرمایه گذاران به بهترین وجه توسط سازمان هایی تامین می شود که بر خلق ارزش چند بعدی به نفع همه ذینفعان خود تمرکز می کنند، نه فقط سهامداران.

علیرغم اذعان مدیران اجرایی به ارزش هدف شرکتی مبتنی بر ذینفعان، برخی از سازمان‌ها در تلاش هستند تا لفاظی‌های خود را با نتایج مطابقت دهند: ما این شکاف را «نیت-تحویل» می‌نامیم.

تحقیقات ما نشان داد که برای 43 درصد از 521 شرکت بزرگ جهان، توانایی آنها برای ارائه ارزش چند بعدی با هدف آنها مطابقت ندارد.

این شرکت‌ها سهم بالاتر از میانگین درآمد خود را به موضوعات محیطی، اجتماعی و حاکمیتی (ESG) اختصاص دادند، اما عملکرد واقعی آنها در شاخص‌های ESG در سه سال گذشته به طور مداوم کمتر از میانگین بود.

چرا مهم است

 

چه باید کرد

 

سناریوی Wildcard:

آیا سرمایه داری ذینفع می تواند منجر به “سرمایه داری درگیری” شود؟

رهبران کسب و کار باید زمان بگذارند تا موضوعاتی را که برای سهامداران مختلف مهم است، درک کنند – و دائماً بررسی کنند و در عین حال در نظر بگیرند که چگونه این دیدگاه ها در بازارها متفاوت است.

وایلد کارت را دانلود کنید

سیگنال 4:عرضه بدون محدودیت

سازمان ها در حال تغییر ساختار زنجیره تامین خود و انتقال تولید به نقطه تقاضا هستند.

چه خبر است

سازمان‌ها برای حفظ حرکت کالاها و انجام سفارش‌های مشتریان در سراسر همه‌گیری گام‌های جدی برداشتند.

برخی تغییرات در انجام سفارش ارزش آنها را ثابت کرد. استفاده گسترده از پیکاپ کناری (تقریباً 100000 برند در سراسر جهان در طول همه‌گیری شروع به ارائه آن کردند) به بسیاری از خرده‌فروشان این امکان را داد تا از کانال‌های زیان‌آور انجام سفارش سود کسب کنند.

در عین حال، بسیاری از تغییرات ناشی از بیماری همه گیر هزینه خدمات رسانی به مشتریان را افزایش داده است. با وجود افزایش هزینه ها، انتظارات مشتریان هنوز برآورده نمی شود.

49%

پاسخ دهندگان نظرسنجی موافق بودند که سازمان های آنها در حال حاضر انتظارات مشتری را برای انجام سفارش برآورده می کنند.

سازمان‌هایی که به برآورده کردن انتظارات مشتری برای انجام سفارش نزدیک‌تر هستند، با مداخله در زنجیره تامین خود، رویکردی جامع به آزمایش‌های خود دارند.

در این فرآیند، این سازمان ها از مدل های متمرکز و خطی عرضه به شبکه های غیرمتمرکز که از تولید بر اساس تقاضا استفاده می کنند، حرکت می کنند. ما این نوع جدید زنجیره تامین را “تامین نامحدود” می نامیم.

چرا مهم است

 

چه باید کرد

 

سناریوی Wildcard:

آیا زنجیره های تامین غیرمتمرکز اقتصادهای نوظهور را بی ثبات می کند؟

شرکت ها باید با ذینفعان کار کنند تا خطرات معیشت افراد آسیب پذیر در اقتصادهای نوظهور را شناسایی کنند و با حمایت از توسعه مهارت های بلندمدت، این خطرات را کاهش دهند.

وایلد کارت را دانلود کنید

سیگنال 5:مجازی های واقعی

همانطور که محیط‌های مجازی دنیای فیزیکی ما را تقویت می‌کنند و حس مکان ما را دوباره تعریف می‌کنند، سازمان‌ها راه‌های جدیدی برای کار، مصرف و اجتماعی شدن افراد ایجاد می‌کنند.

چه خبر است

سازمان‌های نوآور در تلاش هستند تا دنیای مجازی و فیزیکی را با هم ترکیب کنند، تا آنچه را که ما «مجازیتی‌های واقعی» می‌نامیم، بسازند.

همانطور که این یکپارچگی اتفاق می افتد، جهان های مجازی به طور فزاینده ای واقعی خواهند شد. فناوری فعلی واقعیت مجازی (VR) بیشتر حواس بینایی و شنوایی ما را درگیر می کند. با گذشت زمان، تمام حواس ما را درگیر می کند. بیت های فزاینده ای از دنیای فیزیکی به نوبه خود دارای رابط های مجازی غنی خواهد بود که تجارب “حق بیمه” را ایجاد می کند.

در نظر بگیرید که چگونه هاپتیک – فناوری که از ارتعاش یا سایر حرکت‌ها برای ایجاد حس لامسه برای کاربر استفاده می‌کند – نحوه ساخت وسایل نقلیه را در صنعت خودرو تغییر می‌دهد.

انتظار می‌رود تا سال 2026، 95 درصد خودروهای جدید دارای عناصر لمسی مانند فرمان یا صندلی‌هایی باشند که برای هشدار به راننده لرزش دارند.

مجازی‌های واقعی چنان فراگیر خواهند شد که تمایز فعلی بین دنیای فیزیکی و مجازی به تدریج محو خواهد شد.

چرا مهم است

 

چه باید کرد

 

سناریوی Wildcard:

آیا دنیاهای ترکیبی فریب را تشویق خواهند کرد؟

با پیچیده‌تر شدن تعاملات مجازی، سازمان‌ها باید اطمینان حاصل کنند که پادمان‌های مناسب برای مجازی‌های واقعی که ایجاد می‌کنند طراحی شده است.

وایلد کارت را دانلود کنید

سیگنال 6:روش علمی جدید

از آنجایی که اختلالات علمی ایجاد محصولات و خدمات بهتر، ارزان‌تر و پایدارتر را ممکن می‌سازد، شرکت‌های پیشرو در حال تبدیل شدن به شرکت‌های علمی هستند و علم را برای مقابله با چالش‌های اساسی جهان به کار می‌گیرند.

چه خبر است

واکسن های mRNA در همگرایی مرزهای جدید در علوم قرار دارند. با استفاده از فناوری‌های هوش مصنوعی، واکسن‌های mRNA مورد تحقیق و بررسی قرار می‌گیرند و نتایج هزاران آزمایش را به طور موازی در حال اجرا و مقایسه می‌کنند. تولید توسط روباتیک تسریع می‌شود و این امکان را فراهم می‌کند که رویه‌های تکراری با سرعت و دقت بالا اجرا شوند.

فراتر از علوم زیستی، این بیماری همه گیر نوآوری علمی را محکم در راس دستور کار دولت و تجارت قرار داده است. در سه ماهه دوم سال 2020، شرکت‌های آمریکایی برای اولین بار در بیش از یک دهه گذشته، بیشتر روی نرم‌افزار و تحقیق و توسعه نسبت به دارایی‌های ثابت خرج کردند.

85%

از مدیران C-suite که مورد بررسی قرار گرفتیم توافق کردند که افزایش توانایی علمی برای رقابت آتی سازمان‌ها حیاتی است.

در دهه گذشته، هر شرکتی به یک شرکت دیجیتال تبدیل شد. در دهه های آینده، هر شرکتی به یک شرکت علمی تبدیل خواهد شد تا از موج بعدی نوآوری سود ببرد.

چرا مهم است

 

چه باید کرد

 

سناریوی Wildcard:

آیا یک موج ضد علم منجر به بی اعتمادی عمومی به شرکت های علمی می شود؟

سازمان ها باید اطمینان حاصل کنند که به سؤالات اخلاقی به درستی پرداخته می شود تا اطمینان حاصل شود که افکار عمومی علیه نوآوری های علمی مخالفت نمی کند.

وایلد کارت را دانلود کنید

رادار تعاملی آینده کسب و کار

ما 25 سیگنال تغییر کسب و کار را ردیابی کرده ایم که انتظار می رود در سه سال آینده بیشترین تأثیر را بر سازمان ها داشته باشد. سیگنال های مرتبط با شما را در زیر کاوش کنید.

پس‌زمینه جاروب رادار

تغییر گارد

رویکرد آنها به توسعه رهبری را که توسط نیروی کار چند نسلی هدایت می شود که از نظر فرهنگی و جغرافیایی متنوع تر است، تجدید نظر کنید.

ادامه مطلب

رادار تعاملی آینده کسب و کار

با استفاده از فیلترهای کناری، سیگنال هایی که برای شما مهم هستند را کشف کنید.

کافی است هر بار یک فیلتر را از منوی کشویی انتخاب کنید.

شروع کنید

نمای جهانی

تغییر را انتخاب کنید


رهبران با چالش بی‌سابقه‌ای روبرو هستند: شناسایی آنچه برای یک امروز جدید و در حال تحول کار می‌کند و چه چیزی برای پیشرفت فردا لازم است.

تصمیمات اتخاذ شده طی 12 تا 18 ماه آینده می تواند تفاوت بین شکوفایی و تلاش برای بقا در پنج سال آینده را مشخص کند.

اکنون زمان آن است که از تغییرات سرمایه گذاری کنید و آینده را به دست آورید.

  • اشتراک گذاری:
author avatar
ادمین 1

مطلب قبلی

شش روندی که می تواند آینده صنعت غذا را شکل دهد
اسفند 10, 1400

مطلب بعدی

"آینده پژوهی" چیست و چگونه می تواند به ما در بهبود دنیای خود کمک کند؟
اسفند 10, 1400

ممکن است همچنین دوست داشته باشید

images (1)
مدل تجاری
28 مرداد, 1402
images
چگونه به طور موثر عملکرد کسب و کار را در 7 مرحله اندازه گیری کنیم
19 مهر, 1401
download (5)
راه هایی برای محافظت از کسب و کار کوچک خود در برابر فشار تورم
9 شهریور, 1401

نظر بدهید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین نوشته ها

  • مدل تجاری
  • سازمان تحقیق و توسعه با تمرکز بر حال و آینده
  • مدیریت مالی: دامنه، اهداف و اهمیت
  • آینده‌اندیشی: نگارش سناریوها
  • چگونه ذهنیت می تواند یک کسب و کار را ایجاد یا شکست دهد

درخواست مقاله و اسلاید سفارشی

برای سفارش مقاله و اسلاید با ما در ارتباط باشید:
reformh@yahoo.com

ارسال درخواست

[miniorange_social_login shape="longbuttonwithtext" theme="default" space="4" width="240" height="40"]

ورود با حساب کاربری سایت شما

رمز عبوررا فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نیستید؟ همین حالا عضو شو!

یک حساب کاربری جدید ثبت کنید

آیا عضو هستید? اکنون وارد شوید