طرح کسب و کار سالن ناخن
طرح کسب و کار سالن ناخن
اولین قدم برای از بین بردن سالن ناخن این است که بنشینید و یک طرح تجاری کامل ایجاد کنید . قبل از شروع، مطمئن شوید که برای در نظر گرفتن چشم اندازی که برای کسب و کار خود دارید، آنچه را که به عنوان یک صاحب کسب و کار امیدوارید به دست آورید، و یک برنامه اساسی برای آنچه که این سفر به دنبال دارد، وقت گذاشته اید. با در نظر گرفتن این موارد، زمان آن رسیده است که عمیق تر به جزئیات بپردازید. این راهنما به گونه ای طراحی شده است که شما را به مرحله بعدی آماده سازی برای شروع کسب و کار سالن ناخن خود برساند.

تحقیقات بازار
شناخت بازار شما بخش مهمی از شروع و حفظ یک کسب و کار موفق است. این شامل شناخت مشتری هدف و رقبای اصلی شما و همچنین یادگیری هر آنچه که می توانید در مورد صنعت سالن های ناخن به طور کلی می توانید داشته باشید.
اگر برای برندسازی آرایشگاه ناخن خود به کمک نیاز دارید، از Maker رایگان آرم سالن ناخن ما استفاده کنید . ابزار رایگان ما به شما کمک می کند تا سالن ناخن خود را با یک لوگوی منحصر به فرد برند کنید تا کسب و کار کوچک خود را متمایز کنید.
مشتری هدف شما کیست؟
در ظاهر، شناسایی مشتری هدف شما ممکن است ساده به نظر برسد. در ابتدایی ترین سطح، مشتری سالن ناخن هر کسی است که به دنبال خدمات ناخن است. با این حال، موفقیت واقعی از شناختن مشتری هدف یک سالن ناخن، بلکه از سالن ناخن شما حاصل می شود .
در مرحله اول برنامهریزی کسبوکارتان، مدتی را صرف این موضوع کردهاید که چه نوع سالنی را میخواهید افتتاح کنید و چه کسانی را مورد توجه قرار میدهد . در این مرحله، زمان پرداختن به موارد خاص است.
یک راه عالی برای نزدیک شدن به این مرحله این است که یک پروفایل یا شخصیت از مشتری ایده آل خود ایجاد کنید. سن، موقعیت مکانی، جنسیت، سطح درآمد و سایر جزئیات جمعیت شناختی در مورد افرادی که فکر می کنید اغلب در سالن شما حضور دارند را در نظر بگیرید. با انجام این کار می توانید به بهترین نحو طراحی، فضا، بازاریابی، قیمت ها، محصولات و خدمات خود را بسازید.
برخی از سوالات مهمی که هنگام ایجاد پایگاه مشتری هدف باید به آنها پاسخ دهید عبارتند از:
- چند نفر در منطقه شما در این پایگاه مشتری قرار دارند؟
- چه چیزی باعث تصمیم گیری مصرف کننده آنها می شود؟
- آیا آنها به خدمات شما نیاز دارند؟
- آیا آنها می توانند خدمات شما را تامین کنند؟
- آنها چگونه از رسانه و بازاریابی استفاده می کنند؟
رقبای شما در بازار چه کسانی هستند؟
به همان اندازه که درک مشتریان شما مهم است، درک اینکه چه کسی در تلاش است آنها را جذب کند. دانستن اینکه رقبای شما چه کسانی هستند و چه چیزی ارائه می دهند، می تواند به شما کمک کند محصولات، خدمات و بازاریابی خود را متمایز کنید. این به شما امکان می دهد قیمت های خود را به صورت رقابتی تعیین کنید و به شما کمک می کند تا با ابتکارات خود به کمپین های بازاریابی رقیب پاسخ دهید.
مهم است که به یاد داشته باشید که رقابت می تواند از مکان های مختلفی انجام شود. اولین مرحله از تحقیقات رقابتی شما باید بر شناسایی سالن های ناخن رقیب در منطقه شما متمرکز باشد. به دایرکتوریهای کسبوکار محلی، سازمانها و رویدادهای تجاری، تبلیغات و تحقیقات اولیه آنلاین نگاه کنید تا درک بهتری از کسبوکارها و محصولاتی که در رقابت مستقیم با آنچه که امیدوارید ارائه دهید، ایجاد کنید.
در مرحله بعد، نگاهی دقیق تر به نحوه تجارت آنها بیندازید. قیمت ها، خدمات ، اندازه کارکنان، طراحی برند و رسانه و بازاریابی را مقایسه کنید. بسیاری از این اطلاعات را می توان با مراجعه به وب سایت های رقبای خود یا دنبال کردن آنها در رسانه های اجتماعی یافت. برای غواصی عمیق تر، یک یا دو سرویس را در برخی از سالن های رقیب خود رزرو کنید. در آنجا، به کیفیت خدمات مشتریان، زمان انتظار برای قرار ملاقات، میزان شلوغی سالن آنها در یک ساعت معین، تعداد افرادی که مشغول به کار هستند و مهارت تکنسین هایشان بسیار توجه کنید.
در طول این فرآیند، توجه داشته باشید که چه جنبه هایی از خدمات آنها را می خواهید اتخاذ کنید و چه چیزهایی را می دانید که می توانید در آنها بهبود ببخشید. در نظر بگیرید که چه تاکتیک های بازاریابی به نظر می رسد برای آنها کار می کند و چه چیزی بی نتیجه است.
در نهایت، رقابت کمتر مستقیم یا آشکار را فراموش نکنید. انفجار کسب و کارهای بازاریابی چند سطحی به معنای رقابت نه تنها با سایر سالن های ناخن آجر و ملات است، بلکه همچنین با طیف وسیعی از مشاغل آنلاین که مستقیماً برای مشتریان خود در خانه هایشان بازاریابی می کنند، رقابت می کنند. تحقیق کنید که چه محصولات ناخن از طریق این شرکت ها در دسترس هستند و چگونه ممکن است بتوانید محصولات یا خدمات مشابهی را در سالن خود ارائه دهید.
صنعت ناخن
درک صنعت شما به عنوان یک کل به اندازه شناخت بازار محلی شما حیاتی است. این اطلاعات می تواند به شما کمک کند تا سودآوری و رشد خود را در طول زمان پیش بینی کنید و همچنین چگونه می توانید به طور مؤثر از روندها یا نوآوری های صنعت سرمایه گذاری کنید.
صنعت سالن های ناخن نسبتاً با ثبات است، با نرخ رشد سالانه حدود 7.5٪ در سه سال گذشته. در سال 2019، فروش صنعت 5.9 میلیارد دلار بود که میانگین فروش هر شرکت حدود 200000 دلار بود. به عنوان یک کسب و کار خدمات اختیاری، سودآوری سالن ناخن اغلب به کل اقتصاد بستگی دارد. در طول رکود اقتصادی، تقاضا برای خدمات غیر ضروری مانند مانیکور و پدیکور کاهش می یابد. به عنوان صاحب یک سالن ناخن، باید برای این افت و خیزهای اقتصادی آماده باشید.
محصول/خدمات
با تصور اینکه مشتری ایدهآل شما کیست و سالن شما در بازار محلی کجا قرار میگیرد، میتوانید شروع به بررسی خدماتی که میخواهید ارائه دهید، هر محصولی را که امیدوارید بفروشید و نحوه قیمت گذاری این انتخابها را در نظر بگیرید.
آرایشگاه ناخن شما چه نوع خدماتی را ارائه خواهد داد؟
یک سالن ناخن می تواند هر چیزی از مانیکور و پدیکور اولیه تا مجموعه کاملی از خدمات تخصصی را ارائه دهد . برای شروع، فهرستی از خدماتی را که امیدوارید ارائه دهید بر اساس نوع سالنی که افتتاح می کنید ، ترسیم کنید. با دسته های اصلی مانیکور، پدیکور و ناخن های مصنوعی شروع کنید و لیست خود را از آنجا بسازید. این لیست اولیه چیزی شبیه به این خواهد بود:
- مانیکور
- پدیکور
- ناخن مصنوعی
- روکش اکریلیک
- پودر دیپ
- ژل (با یا بدون کیورینگ UV)
خدمات خاصی که ارائه می کنید به سبک، جو و زیبایی شناسی سالن شما بستگی دارد، اما باید به شدت اطلاعاتی را که در مرحله تحقیقات بازار برنامه ریزی به دست می آورید نیز در نظر بگیرد. به دقت نگاه کنید که چه کسانی از خدمات سالن در منطقه شما استفاده می کنند، چه خدماتی محبوب ترین هستند، چه چیزی رقیب شما ارائه می دهد و چه شکاف هایی را می توان پر کرد.
یک سالن ناخن در یک شهر کالج کوچک خدمات و تخصصهایی متفاوت از سالنی که در مرکز شهر واقع شده است ارائه میکند، اما این بدان معنا نیست که شما نمیتوانید شخصیت خود را در سالن خود قرار دهید. یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار، تمرکز بر روی خدمات و تجربه است. در نظر بگیرید که چگونه می توانید مانیکور یا پدیکور را به یک تجربه آبگرم منحصر به فرد برای مشتریان خود تبدیل کنید. خدماتی که در دسته مانیکور قرار میگیرند میتوانند شامل هر چیزی از پولیش ساده یا مانیکور فرانسوی گرفته تا درمان با موم پارافین و ماساژ دست رایحهدرمانی باشند، در حالی که پدیکور ممکن است شامل ماساژ سنگ داغ یا کالوس درمانی باشد.
یکی از جذاب ترین جنبه های افتتاح سالن ناخن این است که تغییر و تطبیق خدمات شما با هزینه های سربار پایین همراه است. همانطور که شروع به دیدن مشتریان میکنید و احساس میکنید که چه نوع خدماتی درخواست میکنند، چه سبکی از ناخنهای مصنوعی را ترجیح میدهند، و کدام تکنسینها بیشترین تقاضا را دارند (و چرا)، میتوانید پیشنهادات خود را بیشتر برای برآورده کردن این خواستهها تنظیم کنید.
در نهایت، بسیاری از سالن های ناخن خدمات اضافی مانند اپیلاسیون و مژه مصنوعی ارائه می دهند. به خاطر داشته باشید که با گسترش پیشنهادات خود، تکنسین های شما ممکن است برای انجام این خدمات جدید به طور خاص مجوز داشته باشند.
آیا سالن ناخن شما محصولاتی را برای فروش ارائه می دهد؟
ارائه محصولات برای فروش در سالن شما یک راه عالی برای افزایش سود است. حداقل، بیشتر سالن ها خط لاکی را که استفاده می کنند را به مشتریان خود می فروشند. سایر محصولات محبوب شامل محصولات مراقبت از دست و پا، لوازم آرایشی، لوازم جانبی مد، و مجموعه های هدیه است.
پیشنهادات محصول شما باید مستقیماً از خدمات موجود شما نشات بگیرد. مانند فهرست خدمات شما، انتخاب محصولات شما احتمالاً در طول زمان با یادگیری ترجیحات مشتریان خود تغییر خواهد کرد.
قیمت گذاری
قیمت گذاری مناسب خدمات شما عامل مهمی در موفقیت سالن شما است. در ابتدایی ترین سطح، تعیین قیمت محصول عرضه و تقاضا است. مانند هر عاملی در برنامه ریزی شما، تحقیقات بازار شما باید اولین جایی باشد که به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه قیمت گذاری مناسب خدمات سالن خود هستید.
اگر قیمت های خود را خیلی بالاتر از نرخ متوسط در منطقه خود قرار دهید، در معرض خطر قیمت گذاری پایگاه مشتریان هدف خود یا هدایت آنها به سمت رقبای خود هستید. اگر رقابت زیادی در منطقه شما وجود داشته باشد، مصرف کنندگان گزینه های کافی برای انتخاب قیمت پایین تر برای خدمات قابل مقایسه خواهند داشت. با این حال، حتی اگر تنها سالن شهر هستید، قیمتهای شما همچنان میتواند به اندازهای بالا برود که مشتریان شما توانایی پرداخت آن را دارند و مایل به پرداخت هستند.
از سوی دیگر، قیمت گذاری بسیار پایین خدمات شما نیز با تعدادی مشکلات همراه است. اگر قیمت خدمات شما بسیار پایینتر از حد متوسط باشد، این خطر وجود دارد که تقاضای مشتریان بیشتری را نسبت به آنچه که میتوانید تحمل کنید دعوت کنید، که منجر به زمان انتظار طولانی برای قرار ملاقاتها یا خدمات عجلهای میشود، که هر دو باعث میشوند افراد به سالن شما مراجعه کنند. علاوه بر این، قیمتهای پایین میتواند منجر به از دست دادن درآمد یا جنگ قیمتی با سالنهای دیگر در منطقه شما شود که میتواند شما را از تجارت خارج کند.
قیمتهای شما در نهایت باید به اندازهای بالا باشد که بتواند هزینههای شما را پوشش دهد و حداقل سود کمی داشته باشد.
با این حال، فراتر از منحنی عرضه و تقاضا، یک عامل روانی قوی در قیمت گذاری وجود دارد. به طور مداوم در سراسر صنایع نشان داده شده است که مصرف کنندگان از قیمت محصولات و خدمات برای کمک به تعیین کیفیت آنها استفاده می کنند. به همین دلیل، مردم اغلب به اقلام با قیمت بالاتر، حتی زمانی که محصولات یکسان مقایسه می شوند، پاسخ مطلوب تری نشان می دهند.
اگر همه این عوامل را در نظر بگیرید، باید بتوانید قیمتهای معقولی را برای خدمات خود تعیین کنید که میتوانند در حین توسعه کسبوکارتان افزایش یا کاهش پیدا کنند تا زمانی که نقطه شیرین خود را پیدا کنید.
محل
پیدا کردن فضای مناسب برای سالن شما تاثیر زیادی بر هزینه های اولیه و مداوم و همچنین موفقیت کلی کسب و کار شما خواهد داشت. از آنجایی که مکان سالن شما یکی از مهم ترین تصمیماتی است که می گیرید، مطمئن شوید که زمان کافی را برای بازدید از مکان های مختلف اختصاص دهید و قبل از استقرار در یک فضا، همه عوامل حیاتی زیر را در نظر بگیرید.
خرید یا اجاره
تصمیم به خرید یا اجاره فضای شما پیامدهای ماندگاری بر بودجه و آینده کسب و کار شما خواهد داشت. خرید معمولاً به سرمایه گذاری اولیه بیشتری نیاز دارد، در حالی که اجاره انعطاف پذیری بیشتری را ارائه می دهد. نرخ اجاره تجاری می تواند از 10 تا 200 دلار در هر فوت مربع در سال یا حدود 10000 تا 200000 دلار در سال باشد. قیمت املاک و مستغلات بسته به موقعیت مکانی شما می تواند به همان اندازه متفاوت باشد.
کلید در دست یا بازسازی
همچنین باید تصمیم بگیرید که آیا ترجیح میدهید یک سالن کارکرده را بخرید و در اختیار بگیرید یا از ابتدا شروع کنید. خرید یک کسبوکار موجود میتواند خطر بسیار کمتری داشته باشد، اما در اجرای چشمانداز خود انعطافپذیری چندانی ارائه نمیدهد. هزینه خرید یک سالن ناخن کاملا کاربردی می تواند از 40000 دلار تا 6 رقم بسته به محل زندگی شما و آنچه به دنبال آن هستید متغیر باشد. از طرف دیگر، کارشناسان صنعت تخمین می زنند که هزینه ساخت سالن ناخن در یک فضای تجاری بین 75000 دلار تا 125000 دلار برای یک سالن 1000 فوت مربعی است.
جغرافیا
انتخاب مکان مناسب برای کسب و کار شما ضروری است و تاثیر زیادی بر روی هزینه و موفقیت خواهد داشت. برای یافتن فضایی که از منظر تجاری و مالی جذاب باشد، باید مزایای یک مکان معین را با بودجه خود متعادل کنید. مواردی که باید در نظر بگیرید شامل مشاغل دیگر در اطراف فضای شما، سطح تردد پیاده یا وسیله نقلیه قبل از مکان شما و جمعیت در منطقه است. اگر یک منطقه مسکونی را انتخاب کنید، باید تعیین کنید که مکان شما از جاده یا پیاده رو چقدر قابل مشاهده است و در طول هفته کاری منطقه چقدر شلوغ یا متروک می شود. اگر فضایی را در یک میدان خرید بزرگتر انتخاب کنید، سایر مشاغل موجود در میدان تأثیر چشمگیری بر روی نوع مصرف کننده ای خواهند داشت که از جلوی سالن شما عبور می کند.
کارمندان
به عنوان یک تجارت مبتنی بر خدمات، استخدام کارمندان مناسب ضروری است. اگرچه در این مرحله هیچ استخدامی انجام نخواهید داد، مهم است که شروع کنید به بررسی نقش هایی که باید پر شوند و چگونه می توانید آنها را پر کنید.
کارمندان روز اول
مگر اینکه در حال راه اندازی یک سالن کوچک خانگی یا یک سالن سیار تک نفره باشید، باید حداقل تعداد انگشت شماری از کارمندان را از روز اول آماده به کار استخدام کنید. حداقل کارکنان راهاندازی شما باید شامل یک یا چند تکنسین برای انجام خدمات سالن، یک میز پذیرش برای خوشامدگویی به مشتریان، پاسخگویی به تلفنها و قرار ملاقاتها، و شخصی برای مدیریت عملکردهای تجاری روزانه سالن باشد. ممکن است انتخاب کنید که یک یا چند مورد از این وظایف را خودتان بر عهده بگیرید، اما نتوانید به تنهایی از عهده همه آنها برآیید.
استخدام
برای اینکه تصوری کلی از افرادی که باید استخدام کنید، به این فکر کنید که امیدوارید چند ایستگاه مانیکور و پدیکور در سالن خود داشته باشید، چه خدمات اضافی را میخواهید ارائه دهید و چقدر میتوانید برای دستمزد کارکنان خود هزینه کنید. . همچنین میتوانید فهرستی مقدماتی از صلاحیتهایی را که در کارمندان احتمالی جستجو میکنید و چگونگی انجام فرآیند مصاحبه آغاز کنید. راهنمای کامل ما در مورد فرآیند استخدام را بخوانید .
آموزش
این اولین گروه اصلی از کارمندان بخش جدایی ناپذیر موفقیت کسب و کار شما نسبت به استخدام های آینده خواهد بود. به همین دلیل، استخدام افراد مناسب و ایجاد یک برنامه آموزشی که باعث می شود آنها نه تنها در شغل خود بلکه در کل تجارت شما سرمایه گذاری کنند، می تواند تفاوت ایجاد کند. شروع کنید به مهارتهای کلیدی که در کارکنان خود به دنبال آن هستید و اینکه چگونه میتوانید این مهارتها را از طریق آموزش مناسب تقویت کنید، فکر کنید. همچنین در نظر داشته باشید که امیدوارید چه نوع محیطی برای خدمات مشتری ایجاد کنید و چگونه می توانید ارزش های خود را به عنوان صاحب کسب و کار در هر فردی که وارد سرمایه گذاری خود می کنید القا کنید.
مجوزها/مجوزها/بیمه
قبل از شروع، مطمئن شوید که بدانید چه مجوزها، مجوزها و بیمه هایی لازم است تا کسب و کار شما با مقررات ایالتی و محلی مطابقت داشته باشد.
به طور کلی، اکثر ایالت ها نیاز دارند که مشاغل ثبت شوند. این شامل تشکیل نهاد تجاری شما، خواه یک شرکت انفرادی، شراکت، LLC یا شرکت باشد، از طریق دولت ایالتی که قصد انجام تجارت را دارید. نحوه تشکیل یک کسب و کار را در 6 مرحله آسان بیاموزید .
الزامات مجوز کسب و کار و حرفه ای در ایالت ها متفاوت است، اما معمولاً برای سالن های ناخن پیش از شروع فعالیت، مجوز کسب و کار و مجوز تأسیس لوازم آرایشی و بهداشتی لازم است. همه ایالتها از تکنسینهای ناخن میخواهند که تعداد ساعات معینی را در دانشکده زیبایی بگذرانند تا واجد شرایط کار در سالن باشند. وب سایت دولت ایالتی شما می تواند شما را دقیقاً به آنچه لازم است راهنمایی کند.
در نهایت، بیمه برای محافظت از خود و کسب و کار شما حیاتی است و توسط اکثر ایالت ها مورد نیاز است. برای شروع، توصیه می شود حداقل، مسئولیت عمومی، مسئولیت حرفه ای، غرامت کارگر و بیمه اموال را خریداری کنید.
بازار یابی
در این مرحله، شما باید نسبت به اهداف کسب و کار خود، مشتری هدف خود و جایی که احتمالاً کسب و کار شما در صنعت و بازار کلی جا می شود، اطمینان داشته باشید. با در نظر گرفتن این موارد، باید برای شروع در نظر گرفتن یک استراتژی بازاریابی مجهز باشید . برای انجام این کار، باید چند نکته را در نظر گرفت.
چگونه خود را در بازار قرار خواهید داد؟
با در نظر گرفتن تمام اطلاعات بالا، اکنون باید به خوبی مجهز باشید تا بدانید کسب و کار شما در بازار کجا قرار می گیرد. برخی از سوالاتی که در این مرحله باید به آنها پاسخ داد عبارتند از:
- آیا سالن ناخن شما بهترین انتخاب در منطقه خواهد بود یا گزینه ای با قیمت پایین تر به مشتریانی که در حال حاضر از خدمات سالن های محلی قیمت دارند ارائه می دهد؟
- آیا سالن شما یک توقف سریع و راحت برای ناهار است یا خدمات مجلل تر و شخصی تری نسبت به رقبای شما ارائه می دهد؟
- داستان پشت کسب و کار شما چیست و چگونه به شما کمک می کند تا با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید؟
- کسب و کار شما چه ارزشی به جامعه شما اضافه می کند ؟
پاسخ به این سؤالات باید نقطه جهشی برای توسعه یک استراتژی بازاریابی گسترده تر برای رسیدن به پایگاه مشتری هدف شما باشد.
چگونه مشتریان جدیدی به دست خواهید آورد؟
جذب مشتری اساسی ترین هدف یک استراتژی بازاریابی موفق است. به عنوان یک صنعت مستقیم تجارت به مصرف کننده، بازاریابی شما مستقیماً مشتریان شما را هدف قرار می دهد. برای انجام این کار باید بدانید مشتریان شما کجا هستند و چگونه به آنها دسترسی پیدا کنید.
برای شروع، به این فکر کنید که کدام دستگاه های بازاریابی عمده برای کسب و کار شما بهتر عمل می کنند. این شامل:
- دیجیتال
- رسانه های اجتماعی
- چاپ
- رادیو
- تلویزیون
از کدام یک از این ابزارها و نحوه استفاده از آنها به نتایج تحقیقات بازار شما بستگی دارد. برخی از سوالات زیر را در نظر بگیرید:
- مشتریان هدف شما چه به صورت آنلاین و چه آفلاین زمان خود را در کجا می گذرانند؟
- آنها به چه مشاغل محلی دیگری مراجعه می کنند؟
- آنها بیشتر از چه پلتفرم های رسانه های اجتماعی استفاده می کنند؟
- در صورت وجود، چه رسانه های چاپی را می خوانند؟
- آیا آنها به رادیو سنتی گوش می دهند یا موسیقی خود را پخش می کنند؟
- آیا آنها احتمالاً کابلی دارند یا در درجه اول رسانه خود را پخش می کنند؟
پاسخ به این سوالات به طور قابل توجهی به جمعیت شناسی مشتری هدف شما بستگی دارد. یافتن پاسخ های دقیق باعث صرفه جویی در زمان و پول شما می شود و کسب و کارتان را خیلی سریع تر راه اندازی می کند.
بازگشت مشتریان
اگرچه جذب مشتری جدید بخش اساسی هر طرح تجاری است، اما درک حفظ مشتری برای موفقیت شما کاملاً حیاتی است. هیچ مقدار از تبلیغات موثر نمی تواند جایگزین ارزش ایجاد یک پایگاه مشتری وفادار شود که بارها و بارها باز خواهد گشت. مشتریان بازگشتی نیز احتمالاً بازاریابی دهان به دهان را به شما ارائه می دهند، که به کسب و کار شما رونق بدون هزینه بیشتری می بخشد و به شما امکان می دهد در طول زمان هزینه های بازاریابی خود را کاهش دهید.
حفظ مشتری اغلب محصول طبیعی انجام یک تجارت خوب است، اما این بدان معنا نیست که شما باید آن را بدیهی بدانید. کل طرح کسب و کار خود را در نظر بگیرید و اینکه چگونه هر جنبه از آن می تواند به شما در ایجاد ارتباط موثر و ارتباطات قوی با مشتریانتان کمک کند. فعال ماندن در رسانههای اجتماعی، ارتباط با پیشنهادات یا تبلیغات جدید، سادهسازی سیستم قرار ملاقاتتان، و به سادگی ارائه خدمات فوقالعاده به مشتریان، همگی میتوانند مشتریان شما را برای کسب اطلاعات بیشتر بازگردانند.
بودجه/پول
برنامه ریزی از قبل برای هر کسب و کاری حیاتی است، اما این برنامه ها به نتیجه نمی رسند مگر اینکه بودجه لازم برای به حرکت درآوردن آنها را داشته باشید. قبل از اینکه بتوانید بودجه کسب و کار خود را شروع کنید، باید تصویر واضحی از آنچه برای شروع نیاز دارید داشته باشید. وام دهندگان و سرمایه گذاران بالقوه می خواهند قبل از اختصاص بودجه به پروژه شما، یک بودجه جامد و واقعی را ببینند.
سرمایه گذاری اولیه
اگرچه جامع نیست، اما فهرست و هزینه تخمینی موارد زیر باید به عنوان راهنمایی برای کمک به شما در نوشتن یک برنامه مالی برای کسب و کارتان باشد. صحبت با سایر صاحبان سالن ها و صاحبان مشاغل محلی در منطقه شما به شما کمک می کند تا این لیست را گسترش دهید و قیمت هر مورد را با دقت بیشتری انجام دهید.
هزینه های شروع
اولین چیزی که باید شروع به محاسبه کنید هزینه های راه اندازی شما است . این شامل همه چیزهایی است که باید قبل از باز کردن درهای خود در روز اول داشته باشید.
تجهیزات و لوازم
خرید اولیه تجهیزات و لوازم شما باید شامل همه چیزهایی باشد که برای راه اندازی و انبار سالن خود نیاز دارید. این شامل موارد زیر خواهد بود:
- تجهیزات اداری مانند سیستم نقطه فروش، رجیستر، تلفن و میز پذیرش.
- مبلمان پذیرایی مانند صندلی، کاناپه، میز، لامپ و سایر اثاثیه؛ قفسه بندی یا کیف برای محصولات خرده فروشی؛ تجهیزات شستشو
- تجهیزات ایستگاه سالن مانند ایستگاه های مانیکور، ایستگاه های پدیکور، ایستگاه های بهداشتی، لامپ های خشک کن ناخن، قفسه های لاک ناخن، و هر گونه لوازم مانیکور و پدیکور دیگری که می خواهید در دسترس داشته باشید.
همچنین باید برای موجودی اولیه سالن خود بودجه اختصاص دهید. این شامل تمام لاک ناخن، لوسیون ها، محصولات پاک کننده و بهداشتی و سایر موارد مصرفی است که در روز اول به آن نیاز خواهید داشت.
هزینه این موارد هم به اندازه سالن و هم به سبکی که به دنبال ایجاد آن هستید بستگی دارد. به عنوان مثال، ایستگاه های مانیکور و پدیکور می توانند از 200 دلار تا بیش از 1000 دلار متغیر باشند.
گواهینامه ها و مجوزها
اگر قصد دارید شخصا خدمات سالن را ارائه دهید، به مجوز آرایشی نیاز خواهید داشت. این امر مستلزم تکمیل یک برنامه زیبایی است که معمولاً بین 6500 تا 10000 دلار هزینه دارد.
بیمه سالن
برای دریافت بهترین قیمت بیمه تجاری، گزینههای بستهای را خریداری کنید که شامل همه سیاستهایی است که برای کسبوکارتان نیاز دارید. در حالی که هزینه های بیمه کسب و کار بر اساس صنعت به طور قابل توجهی متفاوت است، باید انتظار داشته باشید که چند صد تا چند هزار دلار برای راه اندازی و اجرای سیاست های خود هزینه کنید. بیمه CW طیف گسترده ای از گزینه های بیمه تجاری را ارائه می دهد. درخواست یک نقل قول .
بازار یابی
هزینه بازاریابی شما به ماهیت و دامنه استراتژی شما و اینکه آیا بازاریابی خود را در داخل انجام می دهید یا آن را به یک سرویس بازاریابی حرفه ای برون سپاری می کنید بستگی دارد. همچنین باید هزینه ساخت وب سایت سالن خود را نیز در نظر بگیرید. اگر یک متخصص را برای ساخت سایت خود استخدام می کنید، باید انتظار داشته باشید که چند هزار دلار برای راه اندازی آن هزینه کنید. سازنده وب سایت رایگان GoDaddy می تواند به شما کمک کند تا خودتان شروع کنید.
هزینه های حقوقی
در حالی که نیازی نیست، بسیاری از کارآفرینان هنگام راه اندازی یک تجارت به دنبال مشاوره حقوقی هستند. اگر این کار را انتخاب کردید، حتماً ردیفی را در بودجه خود برای هزینه های قانونی لحاظ کنید. اگر در مرحله راه اندازی وکیل خود را با نرخ ساعتی نگه دارید، این می تواند از هزینه یکباره چند صد دلاری گرفته تا هزاران نفر باشد.
خط پایین
به طور کلی، کسانی که به دنبال ایجاد یک فضای تجاری هستند باید انتظار داشته باشند که هزینه راه اندازی اولیه بین 100000 تا 500000 دلار باشد. برای کسانی که به دنبال خرید یک سالن موجود هستند، بودجه راه اندازی شما احتمالا بین 50000 تا 300000 دلار کاهش می یابد.
هزینه های جاری
هنگامی که سالن خود را راه اندازی کردید، با هزینه های مداوم روبرو خواهید شد. با این حال، برای برنامه ریزی برای این هزینه ها نباید تا آن نقطه صبر کنید. درآمد سالن شما در حالت ایدهآل هزینههای شما را پوشش میدهد، اما باید آماده باشید که حداقل بخشی از هزینههای جاری خود را در چند ماه اول با شروع کسبوکارتان پوشش دهید.
دستمزد
دستمزد کارکنان بزرگترین هزینه جاری شما خواهد بود. کل هزینه به اندازه کارکنان و دستمزد مورد انتظار در منطقه شما بستگی دارد. به طور متوسط می توانید انتظار داشته باشید که سالانه بین 16000 تا 36000 دلار به یک متخصص مانیکور یا پدیکور دستمزد پرداخت کنید. یک مسئول پذیرش معمولاً حدود 23000 دلار در سال درآمد دارد و مدیران یا سرپرستان می توانند سالانه تا 39000 دلار درآمد داشته باشند. همچنین باید در نظر بگیرید که امیدوارید در ابتدا و در درازمدت چه حقوقی برای خود بگیرید.
مالیات
مالیاتی که شما مدیون هستید تا حدی به ساختار کسب و کار شما، تعداد و نوع کارمندانی که استخدام می کنید و درآمد سالانه شما بستگی دارد. شما مسئول مالیات بر درآمد فدرال و ایالتی بر سود سالن خود و مالیات بر حقوق کارمندان خود خواهید بود. نرخ مالیات بر حقوق فدرال 15.3٪ است. به عنوان کارفرما، شما باید نیمی از این مبلغ را پوشش دهید، در حالی که نیمی دیگر از حقوق کارکنان شما در هر دوره پرداخت کسر می شود. شما مسئول پرداخت کل مبلغ به دولت فدرال، اغلب به صورت سه ماهه هستید. اگر صاحب فضای سالن خود هستید، مالیات بر دارایی نیز مدیون خواهید بود. اتمام وابسته مالیاتی ما برای اطلاعات بیشتر.
اجاره و قبوض آب و برق
قبض های برق، گاز و آب شما به مقیاس کسب و کار، نوع تجهیزاتی که استفاده می کنید و محل استقرار کسب و کار شما بستگی دارد. مگر اینکه یک سالن بزرگ در مقیاس بزرگ با تجهیزات پیشرفته راه اندازی کنید، هزینه های آب و برق شما نباید از چند صد دلار در ماه تجاوز کند.
موجودی در حال انجام
پس از خرید اولیه موجودی، باید به طور منظم منابع خود را مجدداً ذخیره کنید. اگر سالن خود را از ابتدا راه اندازی می کنید، ممکن است چند ماه طول بکشد تا مشخص شود که چقدر سریع از لوازم خود استفاده می کنید، بنابراین مهم است که در ابتدا پول اضافی برای این هزینه کنار بگذارید.
بازار یابی
پس از باز شدن، باید بودجه ای برای بازاریابی ادامه دهید. این نیازی به هزینه زیادی ندارد ، به خصوص زمانی که یک پایگاه مشتری قوی و تبلیغات دهان به دهان ایجاد کرده اید. با این حال، مهم است که از 500 دلار تا چند هزار دلار در سال برای هزینه های بازاریابی مداوم بودجه داشته باشید.
پیش بینی های مالی
اگرچه شما در حال حاضر فقط در مرحله برنامه ریزی کسب و کار خود هستید، مهم است که مدتی را صرف جمع آوری واقعی ترین پیش بینی های مالی که می توانید مدیریت کنید، بگذرانید. این پیشبینیها به ویژه زمانی مهم خواهند بود که شما شروع به جستجوی سرمایه از سرمایهگذاران و وام دهندگان میکنید. آنها همچنین به شما کمک می کنند بفهمید که چگونه کسب و کار شما می تواند تعهدات مالی خود را انجام دهد و در عین حال جریان نقدی مثبتی را حفظ کند.
اگر در این مرحله هیچ اطلاعات مالی تهیه نکردهاید، میتوانید با تحقیق در مورد آمار صنعت شروع کنید تا تخمینهایی از سود و هزینههای شرکت شما ایجاد کنید. اگر همچنان به کمک نیاز دارید، می توانید از طریق ابزار کمک محلی SBA.gov با مرکز توسعه کسب و کار کوچک محلی (SBDC) یا SCORE ، دو شریک منابع SBA تماس بگیرید . آنها در سراسر کشور مستقر هستند و مشاوره و پاسخ های تجاری رایگان ارائه می دهند.
پیش بینی های مالی شما باید شامل موارد زیر باشد:
- برگه سود و زیان احتمالی: این برگه درآمدها، هزینه ها و هزینه های متحمل شده شما در یک دوره زمانی خاص را خلاصه می کند. توانایی کسب و کار شما در ایجاد سود با افزایش درآمد و کاهش هزینه ها را نشان می دهد.
- جریان نقدی احتمالی/بودجه: این نشان می دهد که چگونه پول از کسب و کار شما وارد و خارج می شود. این نشان می دهد که هزینه های شما خیلی زیاد است و به شما کمک می کند تا تعیین کنید که آیا باید سرمایه گذاری های کوتاه مدت برای مقابله با مازاد جریان نقدی ترتیب دهید یا خیر. همچنین نشان می دهد که کسب و کار شما به چه میزان سرمایه گذاری نیاز دارد.
- ترازنامه آینده: این نشان دهنده سلامت مالی آینده کسب و کار شما است. با استفاده از صفحهگستردههای سود و زیان و جریان نقدی، میتوانید پیشبینی کنید که ترازنامهتان در پایان سال اول چگونه خواهد بود.
- تجزیه و تحلیل شکست: این نشان می دهد که کسب و کار شما چه زمانی می تواند تمام هزینه های خود را پوشش دهد و شروع به کسب سود کند.
عمل
طرح کسب و کار خود را کامل کنید
اگر تا اینجا پیش رفته اید و آماده هستید که برای تحقق بخشیدن به کسب و کار خود حرکت کنید، با ادامه راهنمای ما برای توسعه کسب و کار سالن ناخن ، شتاب خود را ادامه دهید .
توسعه سالن ناخن
اکنون که طرح کسب و کار خود را تکمیل کرده اید و راهنماهای ما در مورد برنامه ریزی سالن ناخن و ایجاد طرح کسب و کار سالن ناخن را طی کرده اید، وقت آن رسیده است که کسب و کار خود را از کاغذ به دنیای واقعی ببرید. قبل از اینکه شروع به پر کردن فرم ها و نوشتن چک کنید ، این راهنما می تواند اطمینان حاصل کند که همه چیز را مرتب کرده اید.

شرکت Nail Salon’s LLC خود را ایجاد کنید
اولین قدم برای زنده کردن سالن ناخن، تشکیل رسمی نهاد تجاری شماست. در بیشتر موارد، بهترین گزینه شما یک شرکت با مسئولیت محدود (LLC) است . یک LLC می تواند به عنوان یک سازمان تک عضوی یا چند عضوه تشکیل شود و به شما این امکان را می دهد که به تنهایی پیش بروید یا یک یا چند شریک تجاری را وارد کنید. راه اندازی و نگهداری یک LLC آسان است و دو مزیت عمده دارد: ساختار مالیاتی ساده و حفاظت از مسئولیت محدود.
اگر برای برندسازی آرایشگاه ناخن خود به کمک نیاز دارید، از Maker رایگان آرم سالن ناخن ما استفاده کنید . ابزار رایگان ما به شما کمک می کند تا سالن ناخن خود را با یک لوگوی منحصر به فرد برند کنید تا کسب و کار کوچک خود را متمایز کنید.
مالیات
یکی از مزایای کلیدی اداره تجارت شما به عنوان یک LLC ساختار مالیاتی ساده آن است. LLC برای اهداف مالیاتی یک نهاد عبوری در نظر گرفته می شود. این بدان معنی است که درآمد کسب و کار شما از طریق LLC شما به شما و سایر اعضا “انتقال می یابد” و در اظهارنامه(های) مالیات شخصی شما مطالبه می شود. این نه تنها باعث میشود که ثبت مالیاتهای شما نسبتاً ساده باشد ، بلکه از «مالیات مضاعف» نیز جلوگیری میکند، که زمانی اتفاق میافتد که صاحبان مشاغل ملزم به پرداخت مالیات بر درآمد شرکتی و شخصی بر درآمد شرکت خود هستند.
حفاظت با مسئولیت محدود
شاید مهمترین مزیت LLC حفاظت از دارایی های شخصی باشد که برای اعضای خود فراهم می کند. طبق تعریف، یک شرکت با مسئولیت محدود مسئولیت شما در قبال طلبکاران را فقط به دارایی های تجاری شما محدود می کند. در عمل، این بدان معناست که اگر از شرکت شما به هر دلیلی شکایت شود، طلبکاران نمی توانند به دنبال دارایی های شخصی شما برای بازپرداخت بدهی باشند. بهعنوان مثال، به جای تلاش برای گرفتن خانه یا اتومبیل شما، طلبکاران تنها به داراییهای LLC شما محدود میشوند. این محافظ معمولاً به عنوان حجاب شرکتی شناخته می شود.
یک شماره شناسایی کارمند دریافت کنید
هنگامی که LLC خود را تأسیس کردید، باید برای یک شماره شناسایی کارفرما (که معمولاً EIN نامیده می شود) درخواست دهید. قبل از اینکه کارمندان را استخدام کنید، حساب بانکی کسب و کار خود را باز کنید یا مالیات های مربوط به LLC خود را ثبت کنید، یک EIN لازم است. شما می توانید یک EIN از خدمات درآمد داخلی به صورت رایگان در وب سایت آنها دریافت کنید .
حساب بانکی خود را باز کنید
حفظ یک حساب بانکی و خط اعتباری جداگانه برای کسب و کار شما برای حفظ حجاب شرکتی شما ضروری است. اگرچه شما مالیات کسب و کار خود را در اظهارنامه شخصی خود ثبت می کنید، حفاظت از دارایی های شخصی شما متکی به جدا نگه داشتن امور مالی شما است.
حساب های تجاری شما باید منحصراً برای هزینه های تجاری و حساب های شخصی شما برای هزینه های شخصی استفاده شود. در هم آمیختن وجوه، حجاب شرکت شما را از بین می برد و دارایی های شخصی شما را در صورت طرح دعوی قضایی آشکار می کند.
هنگام مقایسه گزینه ها، معیارهای زیر را در نظر بگیرید:
خدمات
اولین چیزی که هنگام انتخاب بانک باید به آن توجه کرد این است که چه خدماتی هم به صورت آنلاین و هم در شعبه ها ارائه می شود.
چندین سرویس در شعبه وجود دارد که ممکن است برای شما به عنوان صاحب کسب و کار جذاب باشد. از آنجایی که سالن ناخن شما احتمالاً تعداد قابل توجهی تراکنش های نقدی دارد، حداقل به بانکی نیاز دارید که گزینه های سپرده انعطاف پذیر ارائه دهد و یک یا چند شعبه در منطقه شما داشته باشد.
جدای از واریز درآمد نقدی، اکثر معاملات تجاری شما به احتمال زیاد به صورت آنلاین انجام می شود. یافتن بانکی با گزینه های بانکداری آنلاین قوی برای مدیریت روان امور مالی شما ضروری است. به دنبال بانک هایی باشید که نقل و انتقالات آنلاین، پرداخت قبوض، سپرده ها و ابزارهای برنامه ریزی مالی و مدیریت را ارائه می دهند.
هزینه ها
هنگامی که گزینه های بانکی خود را بر اساس خدمات محدود کردید، گام بعدی این است که ساختار کارمزد هر بانک را درک کنید. اگرچه چندین بانک حساب های جاری تجاری را رایگان ارائه می دهند، قبل از امضا، حتماً چاپ دقیق را بخوانید. کارمزدهای بانکی ممکن است روی کاغذ کوچک به نظر برسند اما می توانند به سرعت به بودجه شما آسیب برسانند.
اکثر حسابهای رایگان دارای شرایط موجودی یا پیشنهادات محدود هستند که به مرور زمان منقضی میشوند. دیگران بانکداری رایگان را فقط در حساب های منحصراً آنلاین ارائه می دهند. علاوه بر این، با رشد کسب و کار شما و نیاز به توسعه بانکداری شما، برخی از حساب های رایگان به کارمزد تبدیل می شوند. درک آنچه که هم اکنون و هم در آینده صاحب آن خواهید شد، می تواند به شما در بودجه بندی مناسب برای این هزینه کمک کند.
برخی از هزینه هایی که باید به آنها توجه کنید عبارتند از:
- هزینه تعمیر و نگهداری ماهانه
- حداقل کارمزد موجودی
- کارمزد تراکنش
- هزینه های خودپرداز
- هزینه های اضافه برداشت
- کارمزد سپرده چک/بازگشت
- کارمزد برداشت از حساب پس انداز
محدودیت های تراکنش
یکی دیگر از مواردی که هنگام خرید از بانک باید به آن توجه داشت محدودیت تراکنش ها است. بسیاری از بانک ها هر ماه قبل از اعمال هزینه، تعداد معینی از تراکنش ها – سپرده ها، برداشت ها، نقل و انتقالات – را مجاز می کنند. اهمیت این امر بستگی به این دارد که کسب و کار شما باید هر ماه چند تراکنش انجام دهد. محدودیتهای سپردههای نقدی رایج است، بنابراین توجه ویژهای به نحوه تأثیرگذاری این محدودیتها بر کسبوکارتان داشته باشید.
اختیاری: یک کارت اعتباری کسب و کار دریافت کنید
اگرچه کارت اعتباری تجاری لازم نیست، اما میتواند ابزار ارزشمندی در مرحله راهاندازی و پس از آن باشد. کارت اعتباری کسب و کار نه تنها می تواند به شما کمک کند تا یک سابقه اعتباری قوی برای کسب و کار خود بسازید، بلکه می تواند تعدادی مزایا و پاداش های ارزشمند را نیز ارائه دهد.
بسیاری از کارتهای اعتباری کسبوکارهای کوچک مزایای هدفمندی را ارائه میکنند که به شما امکان میدهد وقتی از کارت خود برای هزینههای تجاری مانند خدمات تلفن و اینترنت یا لوازم اداری استفاده میکنید، امتیاز پاداش بیشتری کسب کنید. این جوایز می تواند هر چیزی باشد، از پول نقد گرفته تا مایل های خطوط هوایی. به دنبال کارتهایی باشید که مزایایی را ارائه میدهند که میتوان آنها را دوباره در کسبوکارتان سرمایهگذاری کرد. اگر به درستی انجام شود، ایجاد پاداش برای خریدهای تجاری روزمره می تواند راهی عالی برای صرفه جویی در پول باشد.
قبل از باز کردن کارت اعتباری تجاری، حتما تحقیق کنید. درست مانند یک حساب بانکی، کارتهای اعتباری با هزینههای پنهان و پیشنهادات محدود ارائه میشوند. اگرچه بسیاری از آنها 0% APR را برای یک دوره مقدماتی ارائه میکنند، مطمئن باشید که میدانید در آینده چه مسئولیتی بر عهده خود خواهید داشت، هر گونه شرایط لازم برای انباشت یا استفاده از امتیازهای پاداش، و هرگونه محدودیت در هزینه یا تراکنش.
وجوه سرمایه گذاری خود را ایمن کنید
با راه اندازی کسب و کار و باز شدن حساب های بانکی، زمان آن فرا رسیده است که در مورد تامین مالی جدی اقدام کنید. در این مرحله، باید ایده خوبی از نحوه برنامه ریزی برای تامین مالی کسب و کار خود داشته باشید.
گزینه های متداول تامین مالی عبارتند از:
سرمایه گذاران سهام
یکی از متداولترین راههای تامین مالی یک LLC، جذب سرمایهگذاران سهام است. این سرمایه گذاران با سهمی در کسب و کار شما به نسبت مبلغی که کمک کرده اند، به عضویت LLC شما در می آیند. حفاظت با مسئولیت محدود LLC می تواند با کاهش ریسک کلی برای سرمایه گذاران، کسب و کار شما را به یک گزینه سرمایه گذاری جذاب تبدیل کند. با این حال، همچنان باید آماده به اشتراک گذاشتن یک طرح تجاری واضح و پیش بینی های مالی کامل با هر سرمایه گذار بالقوه باشید. برای افزودن اعضای جدید به LLC خود، در اکثر ایالت ها باید اصلاحیه ای در اسناد سازماندهی خود ثبت کنید.
وام مشاغل کوچک
اگر نمی توانید سرمایه گذاری کافی پیدا کنید یا می خواهید تا حد امکان کنترل کسب و کار خود را حفظ کنید، ممکن است برای پوشش بخشی یا تمام هزینه های راه اندازی خود وام کسب و کار کوچک بگیرید. قبل از مراجعه به بانک ها برای دریافت وام، حتماً برنامه تجاری، برگه هزینه و پیش بینی های مالی خود را در دست داشته باشید. تا جایی که می توانید گزینه های زیادی را مقایسه کنید تا مطمئن شوید بهترین شرایط ممکن را برای وام خود دریافت می کنید. اگر در تامین منابع مالی از این طریق مشکل دارید، می توانید وام با حمایت انجمن کسب و کار کوچک را در نظر بگیرید .
خود تامین مالی (بوت استرپینگ)
بسته به وضعیت مالی شخصی خود، ممکن است در موقعیتی باشید که مقدار زیادی پول از پس انداز خود به اشتراک بگذارید. برای حفظ حجاب شرکتی خود بسیار مهم است که از راه درست بودجه کسب و کار خود را تامین کنید. برای انجام این کار، می توانید سرمایه گذار یا وام دهنده شوید. برای سرمایه گذاری در LLC خود، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک چک شخصی برای کسب و کار خود بنویسید و آن را به حساب بانکی تجاری خود واریز کنید. از طرف دیگر، می توانید با نوشتن یک توافق نامه رسمی مبنی بر تعیین مبلغ وام و شرایط بازپرداخت، به کسب و کار خود وام دهید.
یک ویترین فروشگاه پیدا کنید
ایمن سازی موقعیت مکانی شما اولین هزینه اصلی شما و یکی از مهمترین تصمیماتی است که برای کسب و کار خود می گیرید. با حسابهای بانکی و سرمایهگذاریهای خود، نباید وقت خود را برای شروع جستجو تلف کنید. مطمئن شوید که زمان کافی را برای بازدید و مقایسه بسیاری از مکان ها اختصاص دهید.
در این مرحله باید بدانید که آیا به دنبال خرید یا اجاره، خرید یک سالن موجود یا بازسازی یک فضای باز هستید، و امیدوارید در چه منطقه جغرافیایی کلی باشید. از معیارهایی که در مرحله برنامه ریزی با هم قرار داده اید برای ایجاد یک لیست استفاده کنید. از فضاهای احتمالی و همکاری با یک مشاور املاک تجاری برای یافتن فضایی که تمام نیازهای شما را برآورده کند.
هنگامی که فضای سالن خود را بسته اید، می خواهید فوراً حرکت کنید. چه قصد دارید سالن خود را از ابتدا بسازید یا در کسب و کار موجودی که خریداری کرده اید بهبود ببخشید، قبل از روز افتتاحیه کارهای زیادی برای انجام دادن خواهید داشت. به طرح کسب و کار خود نگاه کنید تا یک برنامه زمانی مشخص برای تمام بازسازی ها، خرید تجهیزات و بازرسی هایی که باید قبل از باز کردن درهای خود تکمیل کنید، تنظیم کنید.
محصولات/تامین کنندگان
ذخیره سازی مناسب موجودی برای سالن شما نیاز به برنامه ریزی زیادی دارد . یک سالن ناخن به ترکیبی از اقلام یکبار مصرف، قابل مصرف و قابل استفاده مجدد به همراه موجودی محصولات برای فروش نیاز دارد. برای برنامه ریزی و بودجه مناسب، باید بدانید که در روز اول به چه مقدار نیاز دارید، هر مورد چقدر دوام می آورد، چگونه وسایل قابل استفاده مجدد خود را به درستی تمیز و ضدعفونی کنید، و کجا و چگونه همه چیز را ذخیره کنید.
ممکن است دشوار باشد که بدانید کسب و کار شما با چه سرعتی از موجودی اولیه خود عبور می کند. برای به دست آوردن یک تخمین تقریبی، به پیش بینی های مالی خود نگاه کنید تا میزان کسب و کار خود را در دوازده ماه اول ارزیابی کنید. این رقم می تواند از خریدهای اولیه موجودی شما خبر دهد.
در ابتدایی ترین سطح باید محصولات را در دسته های زیر در نظر بگیرید:
ابزار ناخن
این شامل لوازم جانبی مانند گیره، مته، مته، قیچی کوتیکول، فایل های دستی و برقی و کاسه ناخن می شود. شما به اندازه کافی برای هر تکنسین به همراه مقدار اضافی برای جایگزینی محصولات شکسته نیاز دارید. اکثر ابزارهای قابل استفاده مجدد در نهایت نیاز به تعویض خواهند داشت، بنابراین مدت زمان ماندگاری هر یک از این موارد را به دقت پیگیری کنید.
لوازم ناخن
برای تکمیل خدمات ناخن مصنوعی که ارائه می دهید، به لاک در طیف گسترده ای از رنگ ها، پوشش های پایه و تاپ کت و لوازم مناسب مانند اکریلیک و ژل مانیکور نیاز خواهید داشت. شما همچنین به پاک کننده های لهستانی، مرطوب کننده ها، سواب های پنبه ای و تعدادی از محصولات تخصصی اضافی مورد نیاز برای ارائه خدمات خود نیاز دارید. شما به سرعت از این لوازم عبور خواهید کرد، بنابراین حتما استفاده از آنها را دنبال کنید و توجه ویژه ای داشته باشید که کدام رنگ ها و محصولات ناخن بیشترین تقاضا را در سالن شما دارند.
محصولات برای فروش
اگر قصد دارید محصولات را به مشتریان خود بفروشید، باید موجودی اولیه این اقلام را خریداری کنید. تعداد و انتخاب محصولات احتمالاً در طول زمان تغییر می کند زیرا شما بهترین فروش را دنبال می کنید.
لوازم نظافت و بهداشت
علاوه بر لوازم اولیه مورد نیاز برای تمیز نگه داشتن سالن و حمام خود، به محصولات ضد عفونی کننده خاصی برای ایمن نگه داشتن مشتریان خود نیاز دارید. ضدعفونی صحیح ابزار، لوازم و تجهیزات برای جلوگیری از ورود عفونت های قارچی یا باکتریایی به سالن شما و آلوده کردن مشتریان شما ضروری است. این امر مستلزم حفظ یک منبع ثابت از اقلام یکبار مصرف و محصولات تمیز کننده مجاز است. هر ایالت استانداردهای ضدعفونی مخصوص خود را برای سالن های ناخن دارد، اما اکثر آنها نیاز دارند که همه موارد قابل استفاده مجدد با آب و صابون شسته شوند و سپس بین هر بار استفاده با یک ماده ضد عفونی کننده ثبت شده در EPA ضد عفونی شوند. هر وسیله ای که با مشتری در تماس است و قابل ضدعفونی نیست باید پس از هر بار استفاده دور انداخته شود.
بعد، شروع به تحقیق در مورد تامین کنندگان کنید. از آنجایی که همه چیز از پنبه، دستمال مرطوب بهداشتی و دستمال توالت گرفته تا لاک ناخن، اسکراب لایه بردار و روغن های ماساژ را خریداری خواهید کرد، ممکن است در نهایت با بیش از یک عمده فروش قرارداد ببندید. یافتن شرکت هایی که کار کردن با آنها آسان و قابل اعتماد باشد، محصولات باکیفیت بفروشند و قیمت های منصفانه ارائه دهند می تواند چالش برانگیز باشد. برخی از بهترین راهها برای انتخاب تامینکنندگان این است که با صاحبان مشاغل دیگر صحبت کنید و در نمایشگاههای تجاری شرکت کنید، جایی که میتوانید رو در رو با تامینکنندگان در سراسر صنعت ملاقات کنید.
مجوزها/مجوز
قبل از اینکه کسب و کار شما بتواند به طور قانونی فعالیت کند، تعدادی مجوز و مجوز وجود دارد که باید دریافت کنید. الزامات و هزینه های خاص بر اساس مقررات تجاری خاص ایالت یا شهرستان شما متفاوت است، اما اکثر ایالت ها به نوعی از موارد زیر نیاز دارند:
مجوز کسب و کار
هر کسب و کاری که در ایالات متحده فعالیت می کند باید دارای مجوز تجاری عمومی باشد . معمولاً این الزامات مجوز در سطح شهر یا شهرستان وجود دارد. وب سایت خدمات کسب و کار ایالت شما باید بتواند هم قوانین منطقه شما و هم مرجع مناسب برای تماس در مورد دریافت مجوز کسب و کارتان را به شما راهنمایی کند.
مجوز تاسیس لوازم آرایشی و بهداشتی
علاوه بر مجوز کسب و کار عمومی، بسیاری از ایالت ها به سالن های ناخن نیاز به داشتن مجوز تاسیس سالن یا لوازم آرایشی دارند. وب سایت مدیریت کسب و کار ایالت شما مراحل مورد نیاز برای دریافت این مجوز را توضیح خواهد داد.
مجوز منطقه بندی
بسیاری از شهرها و شهرستانها قوانین منطقهبندی را برای کنترل تعداد و نوع کسبوکارها یا سایر توسعههایی که وارد یک منطقه میشوند، دارند. بسته به جایی که سالن شما در آن واقع شده است، ممکن است برای راه اندازی کسب و کار خود نیاز به دریافت مجوز منطقه بندی داشته باشید.
مجوز بهداشت
اکثر سالن های ناخن نیز باید تحت بازرسی قرار گیرند و مجوز وزارت بهداشت را دریافت کنند. این اطمینان حاصل می کند که سالن شما با تمام مقررات کد بهداشتی طراحی شده برای ایمن نگه داشتن کارمندان و مشتریان شما مطابقت دارد.
مجوز فروشنده
از آنجایی که سالن شما محصولات و خدمات را به عموم می فروشد، باید مجوز فروشنده یا مجوز مالیات و استفاده را دریافت کنید. مهم نیست که ایالت شما آن را چه می نامد، این مجوز به شما امکان می دهد مالیات فروش دولتی را جمع آوری کنید، گزارش دهید و پرداخت کنید.
مجوز شخصی زیبایی
هر کارمندی که خدمات آرایشگاهی را انجام می دهد باید برای انجام وظایف خاص خود مجوز رسمی آرایشی بهداشتی صادر شده توسط دولت داشته باشد. همه ایالت ها صاحب یک سالن را ملزم به داشتن این مجوز نمی کنند، اما برخی از آنها نیاز دارند که حداقل یک نفر در یک موقعیت مدیریتی مجوز داشته باشد چه خدماتی انجام دهد یا نه.
بیمه
اگرچه LLC شما محافظت مسئولیت شخصی را در برابر طلبکاران ارائه می دهد، اما نمی تواند شما را در برابر ضررهای تجاری محافظت کند. بدون پوشش بیمه ای مناسب، به راحتی می توانید کسب و کار خود را به هر تعداد از رویدادهای قابل پیش بینی یا غیرقابل پیش بینی از دست بدهید. برخی از انواع بیمه های تجاری، مانند بیمه غرامت کارگران، توسط دولت ایالتی شما مورد نیاز است. برخی دیگر، مانند بیمه مسئولیت عمومی، اگرچه لزوماً الزامی نیستند، برای اکثر مشاغل به شدت توصیه می شوند.
اگرچه ممکن است برخی از بیمهنامهها زمانی که تازه شروع به کار کردهاید گران به نظر برسند، اما هزینه بدون بیمه ماندن میتواند بسیار بیشتر باشد. فعالیت کسب و کار خود بدون پوشش حتی برای چند روز، شما را در معرض ادعاهای نامعلوم و بالقوه ویرانگر قرار می دهد. برخی از محبوب ترین گزینه های بیمه تجاری عبارتند از:
بیمه غرامت کارگران
هر ایالت به جز تگزاس ملزم است که همه مشاغل با تعداد معینی از کارمندان دارای بیمه غرامت کارگران باشند . این خط مشی ها کارکنانی را که در حین کار دچار صدمات یا بیماری می شوند را پوشش می دهد. بیمه غرامت کارگران درمان فوری پزشکی، دستمزد از دست رفته، مراقبت مداوم و مزایای فوت را پوشش می دهد. این نوعی بیمه “بدون تقصیر” است، به این معنی که پوششی را ارائه می دهد که آیا شما، کارفرما، مسئول بیماری یا آسیب مورد نظر هستید یا نه.
بیمه مسئولیت عمومی
اگر چه طبق قانون الزامی نیست، اما بیمه مسئولیت عمومی توسط اکثریت قریب به اتفاق مشاغل آمریکایی انجام می شود. این بیمه نامه برخی از متداول ترین خسارت هایی را که شرکت ها در طیف وسیعی از صنایع با آن مواجه می شوند را پوشش می دهد. این موارد شامل صدمات بدنی شخص ثالث، آسیب اموال شخص ثالث، مسئولیت تبلیغات و مسائل مربوط به حق چاپ است. اگر شخصی در سالن شما بلغزد و بیفتد یا هر یک از اموال شخصی او توسط یکی از محصولات شما تخریب شود، این سیاست شما را پوشش می دهد.
بیمه مسئولیت حرفه ای
بر خلاف بیمه مسئولیت عمومی، بیمه مسئولیت حرفه ای برای پوشش خطرات خاص در حوزه کسب و کار شما طراحی شده است. گاهی اوقات این بیمه نامه “خطا و قصور” نامیده می شود، این بیمه نامه می تواند برای یک سالن ناخن که با اتهاماتی مبنی بر اینکه یک کارمند در طول یکی از خدمات خود مرتکب اشتباه شده است، بسیار مهم باشد.
بیمه اموال تجاری
بیمه اموال تجاری از موقعیت فیزیکی سالن ناخن شما و همه چیز داخل آن محافظت می کند. این پوشش در صورت آسیب ناشی از بلایای طبیعی، آتش سوزی، ترکیدگی لوله ها و سایر خطرات از شما محافظت می کند. علاوه بر ساختمان شما، بیمه اموال تجاری علائم، اثاثیه، تجهیزات و موجودی شما را نیز پوشش می دهد.
برای ایمن نگه داشتن آرایشگاه ناخن خود، توصیه می شود از روز اول حداقل بیمه مسئولیت عمومی، بیمه اموال تجاری و بیمه غرامت کارگران داشته باشید.
ممکن است بتوانید برخی از این پوشش ها را در یک خط مشی واحد، که به عنوان خط مشی مالک کسب و کار (BOP) شناخته می شود، دسته بندی کنید. این نه تنها مدیریت بیمه نامه های شما را ساده می کند، بلکه می تواند در پول کسب و کار شما نیز صرفه جویی کند. با یک نماینده بیمه تجاری صحبت کنید تا مطمئن شوید که کسب و کار شما به درستی پوشش داده شده است.
استخدام
در نهایت، زمان آن رسیده که به فکر استخدام کارمندان باشید. استخدام افراد مناسب در زمان مناسب تاثیر زیادی بر رشد بلندمدت و موفقیت کسب و کار شما خواهد داشت، در حالی که استخدام افراد نامناسب در مراحل اولیه می تواند ویرانگر باشد. به همین دلیل، ضروری است که هر صاحب کسب و کاری با یک برنامه مشخص به فرآیند استخدام نزدیک شود.
کارمندان اولیه
استخدام بهترین کارمندان برای کسب و کار شما تاثیر طولانی مدتی بر بهره وری، فرهنگ و روحیه شرکت شما خواهد داشت. به عنوان یک تجارت مبتنی بر خدمات، استخدام کارمندان مناسب ضروری است.
مگر اینکه در حال راه اندازی یک سالن کوچک خانگی یا یک سالن سیار تک نفره باشید، باید حداقل تعداد انگشت شماری از کارمندان را از روز اول آماده به کار استخدام کنید. حداقل کارکنان راهاندازی شما باید شامل یک یا چند تکنسین برای انجام خدمات سالن، یک میز پذیرش برای خوشامدگویی به مشتریان، پاسخگویی به تلفنها و قرار ملاقاتها، و شخصی برای مدیریت عملکردهای تجاری روزانه سالن باشد. ممکن است انتخاب کنید که یک یا چند مورد از این وظایف را خودتان بر عهده بگیرید، اما نتوانید به تنهایی از عهده همه آنها برآیید.
قبل از ارائه هر گونه پیشنهاد نهایی استخدام، مطمئن شوید که آماده هستید تا کارمندان جدید خود را در هیئت مدیره بیاورید. این بدان معنی است که سیستم حقوق و دستمزد خود را راه اندازی کنید و هر گونه مزیتی را که ارائه می شود آماده کنید.
همچنین باید مطمئن شوید که فضای فیزیکی آماده برای کار آنها و شخصی برای آموزش آنها وجود دارد. حتی اگر سالن شما هنوز باز نشده است، میخواهید ایستگاههای مانیکور و پدیکور و میز جلوی خود را قبل از اولین روز کار کارمندان آماده استفاده کنید. این اطمینان حاصل می کند که هر کارمندی احساس خوش آمد گویی می کند و این فرصت را دارد که قبل از دیدن مشتریان با فضای کاری خود راحت باشد.
آموزش
اولین کارمندان شما چهره کسب و کار جدید شما خواهند بود. هر تعاملی که آنها با یک مشتری دارند، میزان تکرار مشتریان و سرعت سودآوری شما را تعیین می کند. بازاریابی دهان به دهان در روزهای اولیه سالن شما بسیار حیاتی خواهد بود، بنابراین اطمینان از داشتن تجربه استثنایی هر مشتری در این مرحله ضروری است.
در حالی که هیچ کسبوکاری در هیچ نقطهای نمیخواهد نقدهای بدی داشته باشد، بازخورد منفی در هفتههای اول شما بسیار بیشتر از چند بررسی 1 ستاره در میان دریایی از 5 ستاره در مسیر است. به این ترتیب، تنظیم یک برنامه آموزشی که نه تنها به کارکردهای اصلی نقش آنها می پردازد، بلکه به آنچه که از آنها انتظار دارید را نیز در زمانی که کسب و کار شما در حال شروع شدن است، مورد توجه قرار دهد.
عمل
اگر تا اینجا پیش رفته اید، در موقعیت بسیار خوبی برای ارتقای کسب و کار خود به سطح بعدی هستید. مراقب هر مورد بالا


