• خانه
  • فروشگاه
  • وبلاگ
  • گالری
  • درباره ما
  • تماس باما
با ما در ارتباط باشید.
reformh@yahoo.com
عضویتورود
مشقکمشقک
  • خانه
  • فروشگاه
  • وبلاگ
  • گالری
  • درباره ما
  • تماس باما

دسته‌بندی نشده

  • خانه
  • بلاگ
  • دسته‌بندی نشده
  • 7 نکته برای ایجاد و به اشتراک گذاری نمونه کارهای عکاسی حرفه ای

7 نکته برای ایجاد و به اشتراک گذاری نمونه کارهای عکاسی حرفه ای

  • ارسال شده توسط ادمین 1
  • دسته بندی دسته‌بندی نشده
  • تاریخ شهریور 9, 1400
  • نظرات 0 نظر

به عنوان یک عکاس تجاری ، مدرس کارگاه و مالک The Image Flow ، استوارت شوارتز با بررسی نمونه کارها بیگانه نیست – و او در دو طرف میز نشسته است. در اینجا او نکات خود را برای ایجاد نمونه کارها برای موفقیت ارائه می دهد. اول از همه ، هیچ چیز چشمگیرتر از نمونه کارها چاپ شده نیست.
بررسی دوره ای نمونه کارها بخش مهمی از برنامه بازی عکاسان جدی است. آنها یک فرصت عالی هستند تا کار شما به معنای واقعی کلمه زیر بینی افراد مناسب قرار گیرد. اما قبل از اینکه کار خود را برای بررسی نمونه کارها ارسال کنید ، باید مطمئن شوید که نمونه کارها در بهترین شکل ممکن است.

چگونه می توان مجموعه ای از هنرمندان موفق را ایجاد کرد؟ اطلاعاتی که در اینجا با شما به اشتراک می گذارم برای کسانی که در هنرهای زیبا یا عکاسی تجاری ، تصویرسازی یا هنر کار می کنند مفید است و مایلند آثار خود را به صورت حرفه ای به مشتریان ، دوستان و همکاران بالقوه ارائه دهند.

برای موفقیت ، یک هنرمند باید بینشی داشته باشد ، باید در رسانه انتخابی خود به موارد مورد نیاز تسلط داشته باشد و درک اولیه ای از تجارت هنری داشته باشد.

هنگام ارائه یک نمونه کارها نه تنها کار شما مورد قضاوت قرار می گیرد ، شما هنرمند نیز مورد قضاوت قرار می گیرید. داور دو س primaryال اصلی را در نظر دارد: آیا عکاس یا هنرمند تأثیر جدی بر جای می گذارد؟ آیا او انگیزه و عضله ذهنی لازم برای موفقیت در دنیای هنر را دارد؟

1. ارائه 80 درصد  از بازی است
مهم نیست که چه چیزی شنیده یا خوانده اید ، کار شما به تنهایی مستقل نیست ؛ ارائه 80 درصد بازی است. ارائه منسجم بسته بندی شده در یک نمونه کار زیبا بسیار مهم است. هرگاه کسی – یک دوست ، صاحب گالری ، سرپرست موزه یا مشاور هنری – نمونه کارهای شما را مرور کند ، خاطرات عکس های شما تنها بخشی از آنچه پشت سر گذاشته اید خواهد بود. همانطور که بسته بندی نقش مهمی در بازاریابی محصول ایفا می کند ، شما نیز بخشی جدایی ناپذیر از ارائه هستید.

اگر می خواهید به عنوان یک عکاس تجاری نمایندگی کنید یا کار کنید ، ارائه نمونه کارها کاملاً ضروری است.

کارهای شما باید در یک نمونه کار مناسب یا یک مورد حمل و نقل ارائه شود. اگر کار خود را به گالری ارائه می دهید ، بهتر است از قاب مخصوص عکاسی با هنرهای زیبا استفاده کنید. موارد معمولاً از فروشگاه های عکاسی خوب یا لوازم هنری موجود است. همچنین می توانید آنها را از طریق شرکت های سفارش پستی خریداری کرده یا یک مورد سفارشی تهیه کنید. هرگز کار خود را در صفحات پلاستیکی برای ارائه قرار ندهید – بازتاب ها یک قاتل هستند.

2. هرگز چاپهای در حال انجام را نشان ندهید
نمونه کارها فقط باید شامل بهترین چاپهای نهایی شما باشد – هرگز چاپهای در حال انجام را نشان ندهید.

اگر کار تمام شده در حال مات شدن است ، مطمئن شوید که پنجره تصویر به خوبی با خطوط مستقیم تمیز بریده شده و گوشه های پنجره را تمیز برش دهید. اگر در برش تشک خود با مشکل روبرو هستید ، یک مغازه قاب حرفه ای پیدا کنید تا به شما کمک کند.

3. کارهای خود را سازماندهی کنید
یک نمونه کار خوب تداوم کار را نشان می دهد و بینندگان را با دیدی روشن درباره اینکه چشم انداز شما چیست ، ارائه می دهد ، بنابراین شما باید مجموعه کارهای خود را با دقت برنامه ریزی کنید. کار شما باید بر اساس موضوع یا سبک عکاسی سازماندهی شود و ترتیب تصاویر شما بسیار مهم است. ترکیب تصاویر افقی و عمودی دشوار است. پیشنهاد من این است که یک فرمت برای ارائه خود انتخاب کنید ، خواه افقی باشد یا عمودی و همه چیز را در همان قالب و اندازه چاپ کنید. این امر باعث می شود مشاهده تصاویر شما بسیار راحت تر و راحت تر برای بیننده باشد. اگر باید اندازه یا فرمت های مختلف چاپ را درج کنید ، باید آنها را جداگانه سازماندهی و گروه بندی کنید. تصاویر سیاه و سفید و تصاویر رنگی ممکن است در صورت استفاده از توالی موضوعی به بهترین نحو ترکیب شوند.

4. در زمینه ویرایش کمک بگیرید
از آنجا که عینی بودن با عکس های خود دشوار است ، ممکن است بهترین داور کارهای خود نباشید. قبل از نمایش به یک گالری یا مشتری چشم انداز ، از شخصی که برای او احترام می گذارید بخواهید که نمونه کارهای شما را نقد و بررسی کند. من پیشنهاد می کنم این شخص عضو خانواده نیست ، زیرا می تواند مانند شما به تصاویر شما وابسته باشد و بنابراین نمی تواند نظر بی طرفانه ای ارائه دهد. کسی را در جامعه پیدا کنید ، عکاس دیگری یا فردی خلاق که در بازی سهمی ندارد. همچنین ، نظرات زیادی نپرسید ؛ همه یکی دارند و احتمالاً فقط بر سردرگمی شما می افزاید.

photographer portfolio Gary Yost

5. تعداد چاپهایی را که نشان می دهید محدود کنید
هدف اصلی اولین بازدید شما از گالری یا مشتری احتمالی ، معرفی کار شما به مخاطبان جدید است. نیازی نیست که تمام دامنه حرفه خود را نشان دهید. هنگام جستجوی نمایندگی گالری جدید یا ارائه مشتری جدید ، ممکن است قبل از بستن معامله چندین ارائه نمونه کارها انجام شود. تعداد عکسهای ارائه شده را به بیست چاپ همزمان محدود کنید. این به اندازه ای است که به آنها اهمیت کار خود را می دهید بدون اینکه آنها را تحت فشار قرار دهید یا از جمله کارهایی که ممکن است باعث خاموش شدن آنها شود ، در معرض خطر قرار دهید.

ارائه یک یا احتمالاً دو مجموعه کاری از لحاظ موضوعی یکپارچه یا منسجم. ابتدا قوی ترین کار خود را نشان دهید و اطمینان داشته باشید که موفقیت اولیه به شما امکان می دهد کار خود را دوباره ارائه دهید.

6. در مورد نحوه اداره کار خود بیش از حد سر و صدا نداشته باشید
وقتی با داور جدیدی ملاقات می کنید ، از آنها تشکر کنید که وقت گذاشتند و به کار شما نگاه کردند. خود و تاریخچه عکاسی خود را به طور مختصر معرفی کنید. مقدمه را کوتاه نگه دارید – می خواهید به قسمتی برسید که در واقع کار خود را ارائه می دهید. وقتی این کار را می کنید ، فرض کنید شخصی که به کتاب شما نگاه می کند یک حرفه ای است. اصرار نکنید که آنها دستکش سفید بپوشند یا در مورد نحوه اداره کار خود سر و صدا کنند. شما می خواهید این کار را تا آنجا که ممکن است برای منتقد آسان کنید تا از شما استقبال شود.

7. هدف اصلی بررسی سبد سهام بررسی است
در اولین بررسی نمونه کارها ، درخواست نمایندگی یا نمایشگاه نکنید. می توانید فرض کنید شخصی که به کار شما نگاه می کند می داند شما چه می خواهید. درصورت علاقه به شما و کار شما ، داور در مورد نمایندگی یا نمایشگاه های احتمالی بحث خواهد کرد. هدف اصلی نشان دادن نمونه کارها به گالری یا مشتری احتمالی این است که آنها بتوانند با کار شما آشنا شوند.

با دقت گوش کنید و در صورت لزوم در یادداشت برداری تردید نکنید ، اما سوالات خود را به حداقل برسانید. سعی کنید عکس های مورد علاقه منتقد را شناسایی کنید. ممکن است بخواهید در ملاقات بعدی آنها را دوباره نشان دهید.

اگر قرار ملاقات سی دقیقه ای داشته اید ، زمان ارائه خود را طوری تنظیم کنید که در بیست و هشت دقیقه یا کمتر آماده بیرون آمدن از درب خانه باشید. تمدید قرار ملاقات ، مگر اینکه منتقد آن را درخواست کند ، همیشه بیشتر از آنکه فایده داشته باشد به شما آسیب می رساند.

 

  • اشتراک گذاری:
author avatar
ادمین 1

مطلب قبلی

3 دلیل مهم برنامه ریزی دروس
شهریور 9, 1400

مطلب بعدی

راهبردهای برنامه ریزی درسی موثر
شهریور 10, 1400

ممکن است همچنین دوست داشته باشید

مروری بر روش های تحقیق بازار
12 بهمن, 1401
images
حوه نوشتن مقاله تحقیقاتی: راهنمای نهایی
16 آذر, 1401
3 شهریور, 1401

19 نوع مشاوره و نحوه راه اندازی کسب و کار مشاوره در سال 2022 توسط نیشا • 10 دقیقه خوانده شده، 4 آوریل 2022 به فکر راه اندازی یک کار مشاوره هستید؟ انواع بی شماری از نقش های مشاوره در ده ها صنعت …

نظر بدهید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین نوشته ها

  • مدل تجاری
  • سازمان تحقیق و توسعه با تمرکز بر حال و آینده
  • مدیریت مالی: دامنه، اهداف و اهمیت
  • آینده‌اندیشی: نگارش سناریوها
  • چگونه ذهنیت می تواند یک کسب و کار را ایجاد یا شکست دهد

درخواست مقاله و اسلاید سفارشی

برای سفارش مقاله و اسلاید با ما در ارتباط باشید:
reformh@yahoo.com

ارسال درخواست

[miniorange_social_login shape="longbuttonwithtext" theme="default" space="4" width="240" height="40"]

ورود با حساب کاربری سایت شما

رمز عبوررا فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نیستید؟ همین حالا عضو شو!

یک حساب کاربری جدید ثبت کنید

آیا عضو هستید? اکنون وارد شوید