• خانه
  • فروشگاه
  • وبلاگ
  • گالری
  • درباره ما
  • تماس باما
با ما در ارتباط باشید.
reformh@yahoo.com
عضویتورود
مشقکمشقک
  • خانه
  • فروشگاه
  • وبلاگ
  • گالری
  • درباره ما
  • تماس باما

آموزش

  • خانه
  • بلاگ
  • آموزش
  • ارسال شده توسط ادمین 1
  • دسته بندی آموزش
  • تاریخ مرداد 23, 1400
  • نظرات 0 نظر

در حالی که همه گیری کووید -19 نیاز به آموزش از راه دور ایجاد کرد ، امکاناتی که اکنون می توان با یک کلاس مجازی انجام داد ، هم یک فرصت و هم یک چالش برای مسسات آموزشی در هر اندازه است. اینتل نکات ، راه حل ها و منابعی دارد که می تواند اطمینان حاصل کند که کلاس مجازی یک ابزار مفید و با ارزش برای سالهای آینده است.

راه اندازی کلاس درس مجازی
وقتی همه گیری COVID-19 مدارس را در سراسر جهان تعطیل کرد ، م institutionsسسات آموزشی یادگیری را به صورت آنلاین به ارمغان آوردند و کلاسها تقریباً یک شبه مجازی شدند. در حال حاضر آموزش آنلاین به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین برای ماندن در اینجا آمده است. این به مدارس این امکان را می دهد تا از استراتژی های “یادگیری در هر مکانی” استفاده کنند که بتواند در آینده در برابر وقفه ها مقاومت کند و به دانش آموزان دسترسی بیشتری به تحصیلات انعطاف پذیرتر بدهد. اما اگر دانش آموزان مشغول نباشند و معلمان زمان بیشتری را برای عیب یابی نسبت به آموزش صرف کنند ، این به پتانسیل کامل خود نمی رسد. همه مدارس به یک استراتژی واضح و یک برنامه دقیق نیاز دارند تا اطمینان حاصل شود که معلمان آمادگی استفاده از فرمت های یادگیری آنلاین را به حداکثر می رسانند و کارکنان فناوری اطلاعات با فناوری مورد نیاز خود کار می کنند تا نه تنها دستگاه ها را ایمن و مدیریت کنند ، بلکه راه های جدیدی را برای دستیابی به مدارس نیز ایجاد کنند.

استراتژی های مجازی کلاس درس برای معلمان
انتقال ناگهانی به آموزش از راه دور با چالش هایی همراه بوده است ، اما پر از فرصت نیز بوده است. هنگامی که معلمان از موانع اولیه ایجاد کلاس درس آنلاین برای دانش آموزان خود عبور می کنند ، تعدادی ابزار آموزش از راه دور در اختیار دارند که به آنها انعطاف پذیری بیشتری در رهبری تجربه یادگیری می دهد. در اینجا برخی از ملاحظات کلیدی هنگام ایجاد کلاس مجازی وجود دارد:

محیط مجازی خود را تنظیم کنید

اولین کلید یادگیری از راه دور این است که هنجارهای کلاس درس را در شروع کلاس به وضوح تعیین کنید. قبل از شروع تدریس به طور جدی ، دانش آموزان باید در مورد زمان تکلیف و زمان مناسب برای اظهارنظر در طول کلاس ، و سایر انتظارات ، حس قوی داشته باشند. این دستورالعمل ها باید به طور مداوم اجرا شوند. مربیان همچنین باید از دو نوع تجربیات یادگیری مجازی پشتیبانی کنند: همزمان و غیر همزمان. کلاسهای درس از راه دور همزمان دانش آموزان را برای تعامل در زمان واقعی ، معمولاً از طریق برنامه ویدئو کنفرانس با عملکرد چت ، گرد هم می آورد. یادگیری از راه دور ناهمگام به این معنی است که محتوایی را در اختیار فراگیران قرار می دهند که می توانند در هر زمان برای یادگیری خودگردان و به عنوان بخشی از یادگیری مشارکتی و پروژه ای با سایر دانش آموزان مرور کنند.

درسهای خود را برای یادگیری آنلاین تطبیق دهید

این مهم است که مربیان به غرایز آموزشی خود حتی در هنگام انتقال به کلاس درس از راه دور اعتماد کنند ، اما برخی از تنظیمات ساده برای تعامل بیشتر درس ها تا حد زیادی پیش می رود. به عنوان مثال ، برای همکاری مجازی گروه های کوچک ، اغلب از اتاق های شکستن استفاده کنید. این یک مکانیسم عالی برای گنجاندن یادگیری فعال و مبتنی بر پروژه به عنوان یک ویژگی معمول در کلاس مجازی است. یادگیری مشارکتی به رفع نیاز دانش آموزان به تعامل اجتماعی در مدرسه کمک می کند ، همانطور که مسابقات آنلاین دوستانه با برنامه ای مانند Kahoot راه اندازی می شود. همچنین ایجاد تجربیات تعاملی مانند آزمونهای تعاملی و محتوای قانع کننده مانند فیلم های YouTube برای تغییر تجربه و درگیر نگه داشتن دانش آموزان بسیار مهم است. اینتل یک راهنمای مفید برای مربیان با پیشنهاداتی برای تطبیق شیوه های موجود با کلاس آنلاین ایجاد کرده است.

ابزارها و فناوری مناسب را بدست آورید

انتخاب دستگاه مناسب برای مربیان – خواه رایانه رومیزی ، لپ تاپ ، نوت بوک یا صفحه نمایش تعاملی (IFPD) – برای موفقیت یک کلاس درس از راه دور بسیار مهم است. باید دستگاهی باشد که بتواند از وسایل جانبی ارتباطی مانند میکروفن خارجی و دوربین برای فیلم و صدا واضح پشتیبانی کند تا همکاری مجازی عالی ایجاد شود. این برنامه باید به اندازه کافی قدرتمند باشد تا بتواند محتواهایی مانند پاورپوینت های ویدئویی و تصویری سنگین ایجاد کند و به معلمان این امکان را بدهد که در حین برگزاری کلاس های آنلاین به طور م multثر چند کار را انجام دهند. دستگاه مناسب همچنین باید دانش آموزان را قادر به تمرین مهارت هایی کند که آنها را در بازار کار آینده رقابتی می کند – مهارت هایی مانند تفکر محاسباتی و طراحی ، خلاقیت و استفاده از فناوری برای توسعه مهارت های رهبری. برای انجام این کار ، باید بتواند برنامه هایی را اجرا کند که به آنها در یادگیری برنامه نویسی کامپیوتر ، هوش مصنوعی ، روباتیک ، مدل سازی داده ها و سایر مجموعه های مهارت محور فناوری کمک کند. نکته مهم دیگر مدیریت پذیری است. مسائل فنی ، حتی مواردی که به سادگی قابل حل است ، باعث اختلال در کلاس ها و تأخیر در اهداف یادگیری می شود. رایانه های شخصی با پلتفرم Intel vPro® به راحتی قابل کنترل از راه دور هستند و می توانند به افزایش بهره وری معلمان و دانش آموزان کمک کنند.

توسعه مهارت های نوآورانه را کشف کنید

مهارتهای مورد نیاز برای مشاغل آینده در حال حاضر در حال ایجاد است. آموزش از راه دور می تواند فرصتی عالی برای کمک به دانش آموزان برای کسب مهارت های فن آوری برای انقلاب صنعتی چهارم باشد. تکالیف مجازی در کلاس درس که آنها را در استفاده از تفکر طراحی ، توسعه مهارت های کد نویسی یا تجزیه و تحلیل داده ها به چالش می کشد ، می تواند به آنها در مسیر موفقیت بلند مدت کمک کند. چارچوب Intel® Skills for Innovation راهنمایی برای درک چگونگی کمک به کودکان در ایجاد مهارت هایی که برای آمادگی در آینده نیاز دارند ، ارائه می دهد.

توصیه هایی برای والدین زبان آموزان آنلاین
ظهور ناگهانی کلاس های آنلاین به این معناست که والدین اکنون مسئولیت بیشتری برای تحصیل فرزندان خود دارند. کمک به آنها در مدیریت تجربه آموزش از راه دور برای آموزش فرزندانشان ضروری است. اینتل با متخصصان آموزش و پرورش همکاری کرده است تا راهنمایی و راهنمایی برای والدین ارائه دهد. در اینجا چند اقدام ساده وجود دارد که به همه کمک می کند حداکثر استفاده را از تجربه یادگیری آنلاین ببرند.

یک روال یادگیری آنلاین ایجاد کنید

برنامه های انعطاف پذیر که دانش آموزان می توانند از آنها استفاده کنند تا به آنها حس ساختار را بدهند که ممکن است در یادگیری در خانه از بین برود. ترکیب فعالیتهای فیزیکی و مجازی در طول روز و ترکیب یادگیری خودراهبر و هدایت والدین بسیار مهم است. اطمینان حاصل کنید که این روالها متناسب با سن و نیازهای منحصر به فرد دانش آموز است.

ایجاد فضای کاری آنلاین کلاس درس

در صورت امکان ، چندین منطقه تعیین شده برای یادگیری آنلاین ایجاد کنید. یک منطقه فناوری ایجاد کنید که در آن والدین می توانند از ادامه کار دانش آموزان اطمینان حاصل کنند. فضایی آرام برای مطالعه و فضایی برای فعالیت های خلاقانه در نظر بگیرید. همچنین ایجاد فضا (در صورت امکان در فضای باز) برای فعالیت های بدنی و بازی بسیار مهم است.

دستگاه مناسب برای همکاری و یادگیری مجازی

خواه رومیزی باشد یا لپ تاپ ، قابلیت های کلیدی مورد نیاز برای یادگیری از راه دور استثنایی وجود دارد. دستگاهها باید همکاری مجازی روان و روشن را برای جلوگیری از تأخیر و ناامیدی در جلسات کلاس مجازی فعال کنند. آنها همچنین باید بهره وری کارآمد را فعال کنند زیرا دانش آموز بین برنامه ها و وظایف جابجا می شود و محتوای دیجیتالی ایجاد می کند. دستگاه های مجهز به جدیدترین پردازنده های Intel® Core the بهترین راه برای اطمینان از اینکه دانش آموزان برای موفقیت در یادگیری آنلاین به آنچه نیاز دارند ، هستند.

راه حل های کلاس درس مجازی و کلاس درس هوشمند

آینده آموزش امروز در حال طراحی ، توسعه و آزمایش است. اکوسیستم جهانی شرکای نوآور اینتل در حال ایجاد فناوری آموزشی قدرتمند و مقیاس پذیر است که متناسب با طیف وسیعی از مدارس ، الزامات و نیازها باشد. این که آیا یک نمایشگر چند منظوره تعاملی است که آموخته های مدرسه و مجازی را ترکیب می کند یا یک راه حل تجزیه و تحلیل مجهز به هوش مصنوعی که به مدارس اجازه می دهد از داده های خود بهتر استفاده کنند ، ادغام هر یک از فناوری ها در زیرساخت های فناوری اطلاعات مبتنی بر اینتل آسان است. دستگاههای یادگیری با مدیریت آسان را در بازار راه حل های Intel® مرور کنید.

فناوریهای یادگیری آنلاین
اینتل سالها با مربیان و مبتکران فناوری آموزش همکاری کرده است. ما با هم توانستیم یک نقشه راه واضح برای فناوری آموزشی ایجاد کنیم که به موسسات آموزشی تصویری از وضعیت تحول دیجیتالی خود و نحوه استفاده از آموزش از راه دور و استفاده از آن برای ادغام نوآوری های جدید ارائه دهد. رو به جلو.

  • اشتراک گذاری:
author avatar
ادمین 1

مطلب قبلی

نقش والدین در آموزش مجازی
مرداد 23, 1400

مطلب بعدی

8 راه برای ایجاد سرگرمی و جذابیت در کلاس درس آنلاین
مرداد 23, 1400

ممکن است همچنین دوست داشته باشید

download (4)
کوچینگ چیست؟
12 بهمن, 1401
increase-online-student-engagment
کوچینگ یا مربی گری
11 بهمن, 1401
01400-06-03-12-0-47
شش روند برای سال 2021: آینده مدیریت دانش
22 دی, 1401

نظر بدهید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین نوشته ها

  • مدل تجاری
  • سازمان تحقیق و توسعه با تمرکز بر حال و آینده
  • مدیریت مالی: دامنه، اهداف و اهمیت
  • آینده‌اندیشی: نگارش سناریوها
  • چگونه ذهنیت می تواند یک کسب و کار را ایجاد یا شکست دهد

درخواست مقاله و اسلاید سفارشی

برای سفارش مقاله و اسلاید با ما در ارتباط باشید:
reformh@yahoo.com

ارسال درخواست

[miniorange_social_login shape="longbuttonwithtext" theme="default" space="4" width="240" height="40"]

ورود با حساب کاربری سایت شما

رمز عبوررا فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نیستید؟ همین حالا عضو شو!

یک حساب کاربری جدید ثبت کنید

آیا عضو هستید? اکنون وارد شوید