• خانه
  • فروشگاه
  • وبلاگ
  • گالری
  • درباره ما
  • تماس باما
با ما در ارتباط باشید.
reformh@yahoo.com
عضویتورود
مشقکمشقک
  • خانه
  • فروشگاه
  • وبلاگ
  • گالری
  • درباره ما
  • تماس باما

آموزش

  • خانه
  • بلاگ
  • آموزش
  • تأثیر آموزش آنلاین بر خانواده ها: درک انتقال از آموزش از راه دور

تأثیر آموزش آنلاین بر خانواده ها: درک انتقال از آموزش از راه دور

  • ارسال شده توسط ادمین 1
  • دسته بندی آموزش
  • تاریخ مرداد 18, 1400
  • نظرات 0 نظر

با شروع همه گیری جهانی ، خانواده ها با حرکت سریع به آموزش آنلاین سازگار شده اند. بر اساس نظرسنجی نبض خانوار اداره سرشماری ایالات متحده ، 93 household از خانواده هایی که دارای کودکان مدرسه ای هستند در دوران همه گیری COVID-19 با نوعی آموزش از راه دور اجتماعی تجربه کرده اند ، اکثریت آن خانواده ها از نوعی آموزش آنلاین استفاده می کنند.

والدین و فرزندان در حال یادگیری آنلاین در رایانه هستند.

برای بسیاری از خانواده ها ، شیفت کاری دشوار بوده است. مسائل مربوط به دسترسی ، خانواده های کم درآمد را به طور نامتناسبی تحت تأثیر قرار داده است زیرا ممکن است به دو شرط لازم برای آموزش آنلاین دسترسی نداشته باشند: سرویس اینترنت پرسرعت و رایانه. گزارش انجمن آموزش ملی (NEA) تخمین می زند که 13.5 میلیون کودک 5 تا 17 ساله به این فناوری ها دسترسی ندارند.

خانواده ها همچنین برای درک نحوه تأثیر یادگیری آنلاین بر آموزش و توسعه فرزندانشان و پویایی کلی خانواده تلاش کرده اند. از آنجایی که مربیان و والدین مدتی فرصت داشتند تا با تحولی که همه گیری ایجاد کرده است سازگار شوند ، مزایا و معایب آن آشکارتر می شود. به عنوان مثال ، یک مطالعه مشترک از NEA و National PTA در مورد تاثیر آموزش آنلاین نشان داد که اکثر دانش آموزان احساس می کنند که با وجود احساس فشارهای ناشی از استرس های یادگیری ، عاطفی ، اقتصادی و سلامتی ، از آموزش خوبی برخوردارند.

تاثیر آموزش از راه دور بر آموزش کودکان
در آوریل 2020 ، زمانی که تعطیلی مدارس در ایالات متحده به اوج خود رسید ، تقریبا 55.1 میلیون دانش آموز تحت تأثیر قرار گرفتند. مربیان هنوز در حال یادگیری نحوه تغییر شیوه یادگیری آنلاین در دراز مدت بر دانش آموزان هستند. محققان نگران یک “سرسره COVID-19” هستند که بسیار شبیه به “اسلاید تابستانی” است-افت یادگیری دانش آموزان در تابستان-اما در مقیاس بزرگتر.

والدین نیز نگران هستند. طبق داده های والدین دانش آموزان K-12 که توسط مرکز تحقیقات Pew نظرسنجی شده است:

65 درصد والدین نگران عقب ماندگی فرزندان خود به دلیل اختلال در مدرسه و آموزش آنلاین هستند.
63 درصد از والدین نگران این هستند که فرزندانشان زمان زیادی را در صفحه نمایش داشته باشند.
60 درصد والدین نگران این هستند که فرزندانشان بتوانند ارتباطات اجتماعی خود را حفظ کنند.
59 درصد والدین نگران بهزیستی عاطفی فرزندان خود هستند.
عواملی که ممکن است نحوه تحصیل دانش آموزان را در طول یادگیری آنلاین تعیین کنند ، شامل شیوه یادگیری فردی ، محیط یادگیری و میزان مشارکت والدین است. شایع ترین دلایلی که کودکان با تغییر محیط کلاس دچار مشکل شده اند ، موارد زیر است:

نابرابری دیجیتالی کودکانی که بیشترین سختی را کشیده اند از دسترسی به خدمات سریع اینترنت ثابت و دستگاهی یک به یک برای آموزش آنلاین بی بهره هستند. یادگیری آنلاین موفق بدون این فناوری ها امکان پذیر نیست و میلیون ها دانش آموز به سادگی آنها را ندارند.
فقدان ساختار. بسیاری از دانش آموزان در یک محیط ساختار یافته با یک روال مشخص بهترین عملکرد را دارند. حواس پرتی این دانش آموزان در خانه بیشتر است. آنها ممکن است از تکالیف یا جلسات کلاس صرف نظر کنند ، اقدامی که می تواند بر آموزش آنلاین تأثیر منفی بگذارد. بسیاری از والدین در حالی مشغول کار هستند که فرزندانشان درگیر آموزش آنلاین هستند. این خانواده ها به ویژه ممکن است برای ارائه همان سطح ساختار در خانه که بچه ها در مدرسه دریافت می کنند ، مشکل داشته باشند.
کاهش تعامل. بسیاری از دانش آموزان با عدم تعامل رودررو با معلمان و همسالان خود در طول آموزش آنلاین دست و پنجه نرم می کنند. ممکن است معلمان نتوانند بگویند کدام دانش آموزان وظیفه دارند و کدام دانش آموزان به حمایت بیشتری نیاز دارند. دانش آموزان بدون مشارکت ممکن است در بحث های کلاسی به صورت آنلاین شرکت نکنند ، و اگر یک کلاس کامل از کار خارج شود ، این امر باعث می شود یک جلسه آرام و بی ثمر در کلاس برگزار شود.

در حالی که تغییر به آموزش آنلاین برای بسیاری دشوار بوده است ، برخی از دانش آموزان در طول شیفت پیشرفت کرده اند. مربیان و والدین به طور یکسان توجه می کنند ، بسیاری در نظر دارند که چگونه این می تواند منجر به تغییرات دائمی در هنگام بازگشت دانش آموزان به کلاس درس شود. معلمان ، والدین و دانش آموزان برخی از مزایای یادگیری آنلاین را مشاهده کرده اند ، از جمله موارد زیر:

برنامه های منعطف تر بسیاری از کودکان با برنامه سخت روز مدرسه در دانشگاه مشکل دارند ، که می تواند بر نمرات و حفظ آنها تأثیر منفی بگذارد. این دانش آموزان ممکن است با انعطاف پذیری که از راه دور فراهم می کند رشد کنند.
آموزش بیشتر با قدم به قدم. برخی از دانش آموزان ممکن است از تقسیم وظایف به قطعات قابل مدیریت و استراحت در مواقع ضروری بهره مند شوند ، مزایایی که همیشه در محیط دانشگاه وجود ندارد. در طول یادگیری آنلاین ، دانش آموزان کار با سرعت دلخواه خود را آسان تر می دانند.
حواس پرتی کمتر. دانش آموزانی که به راحتی حواسشان پرت می شود یا مضطرب می شوند ، تمرکز و تمرکز بر تکالیف مدرسه در خانه برایشان راحت تر است. دانش آموزان خجالتی ممکن است در پاسخ به س questionsالات یا شرکت در کلاس مشکل داشته باشند ، اما مشارکت آنلاین آسان تر است.
بهبود مهارت های خودتنظیمی. دانش آموزان با ردیابی برنامه های خود ، به خاطر سپردن زمان جلسات ، تعیین زمان در طول روز برای انجام وظایف و ردیابی سررسیدها مستقل تر کار می کنند.
خواب بیشتر. دانش آموزان همچنین از خواب بیشتر بهره مند می شوند. یکی از تأثیرات ساده آموزش آنلاین این است که کودکان استراحت بهتری دارند و این باعث بهبود نتایج یادگیری می شود.
تاثیر آموزش آنلاین بر رشد کودکان
فراتر از تأثیرات آموزشی یادگیری آنلاین ، تأثیرات توسعه ای آن است. وقتی کودکان به صورت حضوری در مدرسه شرکت می کنند بسیار بیشتر از خواندن و ریاضی یاد می گیرند. آنها همچنین مهارتهای حیاتی اجتماعی و عاطفی را که در بزرگسالی انجام خواهند داد یاد می گیرند. همانند عملکرد آموزشی ، تغییر به آموزش آنلاین می تواند تأثیر متفاوتی بر کودکان بگذارد. والدین حق دارند از تأثیرات آنها بر رشد اجتماعی و عاطفی فرزندان خود تعجب کنند.

توسعه اجتماعی
آموزش آنلاین همان مزایای اجتماعی را که کودکان هنگام تعامل با همسالان یا معلمان دریافت می کنند ، ارائه نمی دهد. بسیاری از والدین آثار منفی اختلال در مدرسه را مشاهده می کنند و به آموزش از راه دور روی می آورند. کودکان ممکن است:

غیرفعال خانواده ها متوجه شده اند که بسیاری از دانش آموزان به جای انجام کارهای کلاسی از کلاس ها صرف نظر می کنند یا بازی می کنند. برای بسیاری از دانش آموزان ، تعامل با همسالان بهترین قسمت مدرسه بود. بدون آن ارتباط اجتماعی ، ممکن است آن دسته از دانش آموزان برای حفظ تعامل با یکدیگر مشکل داشته باشند. همچنین ممکن است دانش آموزان در خواندن و انتقال نشانه های احساسی از طریق بسترهای ویدیویی آنلاین دچار مشکل شوند.
جدا شده. خانواده ها نگرانند که دانش آموزان در حین آموزش آنلاین منزوی شوند. در حالی که بسیاری از والدین برای کاهش مدت زمانی که فرزندانشان جلوی صفحه نمایش می گذرانند ، تلاش کرده اند ، اما این کودکان ممکن است هر روز چندین ساعت را با کامپیوتر در مدرسه با تعامل کمی از انسان بگذرانند. فقدان تعاملات فردی به ویژه می تواند دانش آموزان جوان را از توسعه مهارت های اجتماعی باز دارد.
بی انگیزه. روابط همسالان می تواند حس انگیزه را در شما تقویت کند. وقتی دانش آموزان روی پروژه های گروهی یا ارائه ها کار می کنند ، یا حتی در بحث های کلاسی فقط تعامل می کنند ، می تواند انگیزه بخش باشد. وقتی مجبور به کار در انزوا می شوند ، دیگر آن انگیزه را ندارند.
سایر دانش آموزان ممکن است از فقدان فشار اجتماعی ناشی از یادگیری آنلاین استقبال کنند. جنبه اجتماعی کلاس درس می تواند برای برخی از دانش آموزان حواس پرتی باشد و برای برخی دیگر باعث ایجاد اضطراب شود. بسیاری از کودکان در طول آموزش آنلاین شکوفا شده اند زیرا فشار اجتماعی ناشی از حضور در دانشگاه را احساس نمی کنند.

به ویژه ، کودکانی که ممکن است قربانی زورگویی در مدرسه شوند ، یادگیری آنلاین را یک مهلت خوش آمدید. سایر دانش آموزان ممکن است از نداشتن فشار برای ظاهر خوب یا برآورده ساختن برخی انتظارات اجتماعی احساس آرامش کنند و دانش آموزان خجالتی یا مضطرب به راحتی می توانند از کمک معلم کمک بگیرند. فقدان فعالیت های اجتماعی مانند باشگاه ها یا تیم های ورزشی نیز می تواند به دانش آموزان این امکان را بدهد که تمرکز بیشتری بر کارهای مدرسه خود داشته باشند و عادات مطالعه خود را بهبود بخشند.

نگرانی های احساسی
س bigال بزرگی که ممکن است والدین بپرسند این است که آموزش آنلاین چه تاثیری بر فرزندانشان دارد. عدم قطعیت و اختلال در همه گیری ، همراه با تغییر بعدی در آموزش آنلاین ، می تواند آسیب عاطفی به کودکان وارد کند. علاوه بر این ، طبق نظر سنجی ملی مصرف و سلامت مواد مخدر ، 3.7 میلیون کودک 12 تا 17 ساله از خدمات بهداشت روانی در مدرسه برخوردار می شوند ، به این معنی که در طول این مدت بسیاری از کودکان ممکن است بیشترین کمک را داشته باشند ، آنها برای دریافت آن در مدرسه نیستند. مهمترین نگرانی های احساسی عبارتند از:

افسردگی. انزوای اجتماعی که ممکن است کودک در طول آموزش آنلاین احساس کند می تواند منجر به افسردگی شود. علاوه بر این ، کودکانی که اعتماد به نفس زیادی از مدرسه کسب می کنند ، ممکن است بدون بازخورد فردی که معمولاً از معلمان دریافت می کنند ، دچار مشکل شوند.
نگرانی های همه گیر کودکان ممکن است نگران ابتلای خود یا اعضای خانواده به COVID-19 باشند. آنها ممکن است عزیزانی داشته باشند که مبتلا به ویروس هستند یا یکی از اعضای خانواده خود را از دست داده اند.
نگرانی های مالی برخی از والدین به دلیل COVID-19 شغل یا درآمد خود را از دست داده اند ، ضرری که همه اعضای خانواده ، از جمله کودکان را تحت فشار قرار می دهد.
همه این نگرانی ها را با اختلال در روال عادی که تغییر به یادگیری آنلاین ایجاد کرده است ترکیب کنید و رسیدگی به آن می تواند برای کودک بسیار دشوار باشد. والدین می خواهند از لحاظ عاطفی از فرزندان خود حمایت کنند اما ممکن است بهترین راه را برای انجام این کار ندانند.

تأثیر آموزش مجازی بر پویایی خانواده
هنگامی که مدارس و مشاغل در روزهای ابتدایی همه گیری کووید -19 تعطیل شدند ، والدین اتاق های خانه های خود را به سرعت به کلاس درس و دفتر تغییر دادند. ممکن است یک کودک در اتاق خواب پشت میز کار کند و دیگری ممکن است از میز در اتاق غذاخوری برای کلاس های آنلاین استفاده کند. والدین یا والدین نیز ممکن است سعی کنند از راه دور از اتاق های دیگر خانه کار کنند.

والدین نه تنها فضا را در خانه های خود تغییر داده اند بلکه نقش های جدیدی را به عنوان رهبران آموزش از راه دور یا معلمان یادگیری مجازی بر عهده گرفته اند. بر اساس نظرسنجی Learning Heroes ، والدین تخمین می زنند که آنها به طور متوسط ​​روزانه 2.5 ساعت را برای کمک به فرزندان خود در انجام وظایف مدرسه اختصاص می دهند ، اما این میزان می تواند بر اساس تعداد و سن کودکان متفاوت باشد. برخی از والدین حتی شغل خود را برای اختصاص دادن زمان به حمایت از فرزندان خود در طول یادگیری آنلاین یا تکمیل دروس ارائه شده توسط مدرسه ترک کرده اند.

این تغییرات شدید خانواده هایی را که از قبل در مورد سلامت و امنیت مالی دچار تردید شده بودند ، تحت فشار قرار داد. با این حال ، بسیاری از خانواده ها روی جنبه روشن تمرکز کرده اند. موارد مثبت شامل موارد زیر است:

ممکن است والدین با آموزش روزانه فرزندان خود ارتباط بیشتری احساس کنند.
والدین ممکن است آنچه را که فرزندانشان می آموزند بهتر درک کنند.
والدین ممکن است درک قوی تری از نقاط قوت و ضعف تحصیلی فرزندان خود داشته باشند.
والدین ممکن است رابطه نزدیکتری با معلمان فرزندان خود داشته باشند.
منابع جهت بررسی تأثیر آموزش آنلاین
والدین تمام تلاش خود را برای مدیریت وضعیتی که هنوز نامشخص و مخرب است انجام می دهند. خانواده ها می خواهند فرزندانشان در طول آموزش از راه دور موفق شوند و برخی منابع می توانند به آنها در رسیدن به این هدف کمک کنند. والدین باید این منابع را برای نکات و ترفندهایی در جهت یادگیری آنلاین جستجو کنند.

عقل سلیم ، “نکات و ترفندهای والدین برای آموزش از راه دور”: با این نکات نحوه تشویق و ایجاد انگیزه در موفقیت کودکان در یادگیری آنلاین را بیاموزید.
Mom.com ، “8 مورد از بهترین منابع یادگیری مجازی برای والدین”: برنامه ها و وب سایت های مورد تأیید والدین را برای افزایش یادگیری آنلاین کشف کنید.
کتابخانه عمومی نیویورک ، منابع یادگیری از راه دور: کودکان و نوجوانان: در منابع آموزشی آنلاین از کتابخانه عمومی نیویورک تحقیق کنید.
دفتر آموزش ابتدایی و متوسطه ، منابع برای والدین و خانواده ها برای آموزش از راه دور: راه هایی را برای حمایت از مهارت های اجتماعی ، عاطفی و رفتاری کودکان با این منابع کشف کنید.
US News & World Report ، “10 منبع آموزشی برای والدین در طول COVID-19”: منابع بیشتری برای کمک به کودکان در یادگیری در خانه پیدا کنید.
آموزش آنلاین فرصتی برای رشد فراهم می کند
والدین نگران تأثیرات طولانی مدت آموزش آنلاین بر فرزندان خود هستند. این گذار آموزش و پرورش کودکان را مختل کرده و بر سلامت اجتماعی ، عاطفی و روانی آنها تأثیر گذاشته است. به طور موجه والدین نگران تأثیرات منفی یادگیری آنلاین هستند ، اما برخی موارد مثبت نیز وجود دارد.

والدین ، ​​معلمان و دانش آموزان هنگامی که همه گیری مدارس در سراسر کشور مجبور به تعطیلی شد ، کور شدند. حتی با بازگشایی برخی از مدارس ، برخی دیگر بسته شده اند و میلیون ها دانش آموز هنوز تا حدی از راه دور آموزش می بینند. با آشکار شدن تأثیر آموزش آنلاین ، خانواده ها و مربیان می توانند اطلاعات ارزشمندی را بیاموزند و از این به عنوان فرصتی برای رشد استفاده کنند.

  • اشتراک گذاری:
author avatar
ادمین 1

مطلب قبلی

15 بهترین بسترهای آموزشی آنلاین برای کودکان در هند
مرداد 18, 1400

مطلب بعدی

جدیدترین اخبار رسمی از کرونا در ایران
مرداد 18, 1400

ممکن است همچنین دوست داشته باشید

download (4)
کوچینگ چیست؟
12 بهمن, 1401
increase-online-student-engagment
کوچینگ یا مربی گری
11 بهمن, 1401
01400-06-03-12-0-47
شش روند برای سال 2021: آینده مدیریت دانش
22 دی, 1401

نظر بدهید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین نوشته ها

  • مدل تجاری
  • سازمان تحقیق و توسعه با تمرکز بر حال و آینده
  • مدیریت مالی: دامنه، اهداف و اهمیت
  • آینده‌اندیشی: نگارش سناریوها
  • چگونه ذهنیت می تواند یک کسب و کار را ایجاد یا شکست دهد

درخواست مقاله و اسلاید سفارشی

برای سفارش مقاله و اسلاید با ما در ارتباط باشید:
reformh@yahoo.com

ارسال درخواست

[miniorange_social_login shape="longbuttonwithtext" theme="default" space="4" width="240" height="40"]

ورود با حساب کاربری سایت شما

رمز عبوررا فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نیستید؟ همین حالا عضو شو!

یک حساب کاربری جدید ثبت کنید

آیا عضو هستید? اکنون وارد شوید