9 نکته برای موفقیت در رویداد مجازی بعدی
رویدادهای مجازی-از وبینارها گرفته تا کنفرانس ها و حتی دوره های آنلاین-می تواند یک ابزار باور نکردنی برای ایجاد جامعه برای تجارت مناسب باشد. به خوبی انجام شده است ، آنها راهی نسبتاً کم هزینه برای جذب مشتریان با محتوای عالی ، صرف نظر از موقعیت مکانی هستند.
اما آنها همچنین می توانند قدیمی ، خسته کننده و ترویج دشوار باشند ، مشکلات بسیار واقعی که قبل از برنامه ریزی خود باید از آنها آگاه باشید.
برای جلوگیری از این اشتباهات ، از چندین موسس YEC خواسته ایم که برخی از بایدها و نبایدهای خود را برای رویدادهای مجازی به اشتراک بگذارند.
1. مخاطبان خود را با محتوای تعاملی بیدار نگه دارید.
شرکت کنندگان در کنفرانس ها یا رویدادها ، اعم از مجازی یا غیرعلنی ، توجه را خسته می کنند. راههای مختلفی برای مبارزه با آن وجود دارد اما یک قاعده کلی خوب این است که آنها را درگیر نگه دارید. در طول ارائه های خود از آنها س Askال بپرسید و هرگونه اطلاعات را تجزیه کنید تا به راحتی قابل هضم باشد. -باشا روبین ، حقوقی پیشینی
2. برای ضبط همه چیز برنامه ریزی کنید (و از آن برای پیگیری استفاده کنید).
اگر کنفرانس یا رویداد شما عالی بود ، مردم می خواهند دوباره آن را تماشا کرده و آموخته های خود را در عمل به کار گیرند. با ارسال پیوندی با ضبط کامل ، به آنها پاداش دهید ، همچنین می توانید از آنها برای ارتباط مجدد با آنها-و دسترسی به کسانی که نتوانستند در آن شرکت کنند استفاده کنید.
3. با تبلیغات خود سازگار باشید.
شما باید با تبلیغات سازگار باشید زیرا ما می دانیم که تنها 1/3 از شرکت کنندگان در واقع ظاهر می شوند. آن را سرگرم کننده کنید ، آن را چشم نواز کنید و رازی برای ارائه داشته باشید!-ایلیا بودنر ، کارخانه کشتی سازی
4. برای پیگیری سوالات و درخواست ها در دسترس باشید.
پس از اتمام رویداد ، منتظر بمانید تا بتوانید به س questionsالات اضافی شرکت کنندگان خود پاسخ دهید. به احتمال زیاد آنها اطلاعات اضافی را می خواهند که شما آنها را پوشش نداده اید.-اندرو شراگ ، مالی شخصی Crashers
5. از شرکا برای کمک به حضور خود کمک بگیرید.
بسته به صنعت ، رویدادها بیش از آنچه مردم تصور می کنند چالش برانگیز است. گرد هم آمدن صدها نفر از متخصصان مشغول به کار کار آسانی نیست ، اما آنچه می تواند این کار را بسیار آسان کند ، شرکای مناسب هستند. اجازه دهید شرکت های هم افزا این رویداد را میزبانی کنند تا بتوانید برای چندین مخاطب صحبت کنید و نام تجاری خود را برای افراد جدید تبلیغ کنید. اجازه دهید سایر شرکت ها محصولات رایگان را حمایت یا ارائه دهند. آنها همچنین مردم را تبلیغ و جذب خواهند کرد. حتی به طور مجازی ، بسیار مهم است که یک رویداد با استقبال خوب همراه شود ، زیرا یک رویداد ضعیف می تواند برای نام تجاری شما ، شرکت شما و شما مضر باشد.-Carlo Cisco ، SELECT
6. جزئیات (قبل ، حین و بعد) را فراموش نکنید.
“خدا در جزئیات است.” شما باید در تبلیغات خود برای رویداد خود و در برنامه سفر دقیقاً آنچه را که می خواهید شرکت کنندگان در طول رویداد انجام دهند ، بیان کنید. بگویید ، “اینجا یک توییت قابل پخش است.” در یک مسابقه سرگرم کننده با جوایز مورد نظر مهمانان خود شرکت کنید. و استراتژی ارتباطی کلی خود را برای قبل ، حین و بعد از رویداد تنظیم کنید.
7. بر ایده بزرگ تمرکز کنید. تدارکات را به متخصص بسپارید
شما باید بتوانید ایده کلان پشت دلیل برگزاری رویداد را زیر نظر داشته باشید و همزمان منابع مناسب را برای اطمینان از رعایت جزئیات کوچک اختصاص دهید. ما به عنوان صاحب یک آژانس بازاریابی رویداد 100 برتر ، به مشتریان خود کمک می کنیم تا بتوانند ذهن خود را بر روی تصویر کلی متمرکز کنند (دلیل منطقی رویداد چیست ، چه فایده ای برای حامیان رویداد دارد و غیره) و ما نگران هستیم در مورد تدارکات رویداد شما نمی توانید هر دو را انجام دهید-به ویژه اگر در تجارت رویدادها نیستید!-الکس فریاس ، گروه بازاریابی آهنگ
8. شامل تصاویری پویا.
یک اشتراک اسلاید شگفت انگیز واقعاً جهان را تغییر می دهد ، به ویژه در یک رویداد یا ارائه مجازی. ارتباطات مجازی از نظر ماهیت بسیار پویاتر از حضوری است ، بنابراین شما به تصاویری نیاز دارید-چیزی که می توانید درگیر و تحریک کنید. به اشتراک گذاشتن اسلاید ها حتی برای افراد غیرطراح نیز ساده است.
من همچنین یک ترفند مخفی دارم: از Haiku Deck برای یک تقلب سریع و تصاویر جذاب استفاده کنید.-مارن هوگان ، رسانه شاخه قرمز
9. همیشه سوال بپرسید.
برخی از جذاب ترین سخنرانان آنهایی هستند که هر از چند گاهی با مخاطب تماس می گیرند-در غیر این صورت ، احساس می شود که کسی با شما مونولوگ دارد. اگرچه ممکن است وجود آن عنصر انسانی در کنفرانس یا رویداد مجازی شما تقریباً غیرممکن به نظر برسد ، اما داشتن نکات کلیدی برای بررسی و تکرار بازخوردی که از شرکت کنندگان خود دریافت می کنید ، چیزی است که توجه آنها را جلب می کند و رویداد شما موفقیت آمیز است.

