7 راز برای افزایش فروش دوره آموزش الکترونیکی در سال جدید
شما یک دوره آموزش الکترونیکی عالی ایجاد کرده اید که می تواند زندگی افراد را تغییر دهد. تمام مطالب شما به اندازه کافی مورد تحقیق ، سازماندهی و ضبط قرار گرفته است. فقط یک اشکال کوچک وجود دارد: ثبت نام دوره های آموزش الکترونیکی کمتر از حد انتظار است. مردم به سادگی دوره آموزش الکترونیکی شما را پیدا نمی کنند یا به مزایای واقعی آن پی نمی برند. بنابراین ، چگونه می توانید آنها را به داخل بکشید و آنها را مجبور کنید تا روی دکمه “اکنون بخرید” کلیک کنند؟ در اینجا 7 راز وجود دارد که باید امسال برای افزایش فروش دوره های آموزش الکترونیکی استفاده کنید.
1. تبلیغات رسانه های اجتماعی
رسانه های اجتماعی یکی از موثرترین و مقرون به صرفه ترین روش ها برای ایجاد سر و صدای لازم برای دوره های آموزش الکترونیکی است. بنابراین ، چگونه دوره آموزش الکترونیکی خود را در رسانه های اجتماعی تبلیغ می کنید؟ یک کانال درباره دوره آموزش الکترونیکی خود در YouTube راه اندازی کنید و به طور مرتب ویدئوهای جذاب ، سرگرم کننده ، آموزشی و قابل اشتراک گذاری را منتشر کنید. پیوندی به وب سایت یا دوره آموزش الکترونیکی خود در ویدیوهای خود قرار دهید و از دسترسی پولی برای پخش ویدیوی خود در بین افرادی که روی آن کلیک نکرده اند استفاده کنید. سایر نمایه های رسانه های اجتماعی را در YouTube اضافه کنید تا بتوانید پیوندهای ویدیوهای خود را در سایر سیستم عامل ها ارسال کنید.
در فیس بوک ، توییتر و اینستاگرام ، از هشتگ های خلاقانه و به یاد ماندنی در پست های خود برای ایجاد سر و صدا استفاده کنید. زمان ثابتی برای به اشتراک گذاشتن پست های خود داشته باشید و از دسترسی دستمزد در این سیستم عامل ها نیز استفاده کنید. رسانه هایی را که بیشترین محبوبیت را در بین مخاطبین شما دارند ، در اولویت قرار دهید ، دوره آموزش الکترونیکی خود را در وبلاگ خود تبلیغ کنید و پست های خود را کاملاً تجاری نگه دارید.
2. تأییدیه ها
مطالب خوبی را که در مورد دوره آموزش الکترونیکی خود می گویید با مدرک پشتیبان بگیرید. به عنوان مثال ، اگر می گویید دوره آموزش الکترونیکی تفکر انتقادی و مهارت حل مسئله فراگیران آنلاین را بهبود می بخشد ، از یک مورد واقعی برای معتبر ساختن پیام خود و افزایش فروش دوره آموزش الکترونیکی استفاده کنید. از زبان آموزان آنلاین راضی قبلی برای تأیید دوره آموزش الکترونیکی خود استفاده کنید و آنها را در سایت خود به اشتراک بگذارید. تأییدیه ها اعتماد دانش آموزان بالقوه آنلاین را در کلاس شما افزایش می دهد و آنها را متقاعد می کند که برای آن ثبت نام کنند. اگر فراگیران آنلاین قبلی به انگیزه بیشتری نیاز دارند ، در صورت انتشار توصیفات یا تکمیل نظرخواهی بازخورد خود ، برای دوره های آینده آموزش الکترونیکی تخفیف قائل شوید. فقط مطمئن شوید که به قلمرو “توصیفات پولی” سر نزنید ، زیرا این می تواند اعتبار شما را کاهش دهد.
3. وب سایت خود را اصلاح کنید
طراحی مجدد وب سایت شما بیشتر از لوازم آرایشی است. وب سایت های ضعیف نه تنها مشتریان احتمالی را از بین می برند ، بلکه باعث می شوند تجارت شما غیرحرفه ای به نظر برسد. هنگامی که وب سایت خود را بازسازی می کنید ، افراد بیشتری را به سمت خود جذب می کنید. بنابراین ، نرخ تبدیل شما بهبود می یابد و SEO خود را افزایش می دهید. بهبود SEO باعث می شود وب سایت شما در نتایج موتورهای جستجو رتبه برتر را به خود اختصاص دهد ، که این امر نمایانگر دیدگاه های بیشتری از خدمات آموزش الکترونیکی است که ارائه می دهید و افزایش فروش دوره آموزش الکترونیکی. به عنوان مثال ، وقتی پیوند وب سایت یا ایمیل خود را به اشتراک می گذارید و مشتری احتمالی آن را باز می کند ، یک صفحه فرود جذاب پیدا می کند. یک صفحه فرود جذاب از فرد می خواهد روی صفحات دیگر کلیک کند. بنابراین ، افراد بیشتری با دوره آموزش الکترونیکی شما و همه مزایای آن آشنا خواهند شد.
4. میزبان وبینارهای زنده
میزبانی وبینارهای زنده برای افرادی که به دوره آموزش الکترونیکی شما علاقه دارند به شما امکان می دهد با مخاطبان خود تعامل داشته باشید. مطالبی را که قرار است از قبل به اشتراک بگذارید آماده کنید و اطمینان حاصل کنید که برای زبان آموزان احتمالی آنلاین مفید است. وبینار خود را در چندین شبکه اجتماعی تبلیغ کنید تا شرکت کنندگان علاقه مند را جذب کنید. در طول وبینار ، زمانی را برای جلسه پرسش و پاسخ اختصاص دهید تا وبینار تعاملی باشد. وبینار خود را ضبط کرده و در کانال YouTube خود قرار دهید تا به همه این فرصت را بدهد که دوباره آن را تماشا کنند یا از رویدادهایی که از دست داده اند مطلع شوند. همچنین ، پیوند وبینار ضبط شده را در همه سیستم عامل ها به اشتراک بگذارید تا به مخاطبان گسترده ای برسید.
5. گزارش مطبوعاتی بنویسید
بیانیه های مطبوعاتی راهی عالی برای اطلاع رسانی از دوره آموزش الکترونیکی شما و افزایش فروش دوره آموزش الکترونیکی است. چیزی بنویسید که شامل دوره آموزش الکترونیکی شما باشد و بیانیه مطبوعاتی را در رسانه ها پخش کنید. حضور در رسانه های خبری برجسته نه تنها اعتبار شما را افزایش می دهد بلکه رتبه شما را در نتایج موتورهای جستجو نیز بهبود می بخشد. صنعت eLearning همچنین دارای خدمات توزیع بیانیه مطبوعاتی برای صرفه جویی در وقت و دستیابی به حداکثر نتایج است.
6. هدایای میزبان
میزبانی مسابقات رسانه های اجتماعی همچنین رتبه شما را در نتایج موتورهای جستجو بهبود می بخشد. هدایا به شما دسترسی ارگانیک بیشتری می دهند و محتوای شما به خوانندگان کمک می کند. این امر باعث افزایش وفاداری و اعتبار برند می شود. برخی از امتیازات ایجاد شده در طول هدیه برای مشتریان ترجمه می شود. مسابقات رسانه های اجتماعی راهی عالی برای به دست آوردن اطلاعات مشتری مانند آدرس ایمیل است. در طول این مسابقات ، شما پاداش می دهید و در مقابل چیزی می خواهید. شرکت کنندگان در مسابقه می توانند با ارائه آدرس ایمیل خود ، بررسی محصول شما یا به اشتراک گذاری اطلاعات مربوط به دوره آموزش الکترونیکی خود به این هدیه بپیوندند.
7. امتیاز فروش خود را دوباره ارزیابی کنید
واقعا دوره آموزش الکترونیکی شما به زبان آموزان آنلاین چه چیزی ارائه می دهد؟ هستند

