تحقیق کیفی بازار چیست؟
تحقیقات بازار کیفی یک روش تحقیق مبتنی بر پرسشهای باز (مکالمه) است که به شدت بر روشهای تحقیقات بازار زیر متکی است : گروههای کانونی، مصاحبههای عمیق و سایر روشهای تحقیق نوآورانه. این بر اساس یک حجم نمونه کوچک اما بسیار معتبر است که معمولاً شامل 6 تا 10 پاسخ دهنده است.
اندازه کوچک باعث صرفه جویی در هزینه می شود، در حالی که “اهمیت” نمونه ها و فقدان پرسشنامه تعریف شده امکان بحث و تجزیه و تحلیل آزاد و عمیق موضوعات را فراهم می کند. معمولاً بحث با صلاحدید مصاحبه گر یا محقق بازار هدایت می شود.
حراج!
تحقیقات کیفی بازار
22,000 تومان
تحقیق کیفی بازار چیست؟
تحقیقات بازار کیفی یک روش تحقیق مبتنی بر پرسشهای باز (مکالمه) است که به شدت بر روشهای تحقیقات بازار زیر متکی است : گروههای کانونی، مصاحبههای عمیق و سایر روشهای تحقیق نوآورانه. این بر اساس یک حجم نمونه کوچک اما بسیار معتبر است که معمولاً شامل 6 تا 10 پاسخ دهنده است.
اندازه کوچک باعث صرفه جویی در هزینه می شود، در حالی که “اهمیت” نمونه ها و فقدان پرسشنامه تعریف شده امکان بحث و تجزیه و تحلیل آزاد و عمیق موضوعات را فراهم می کند. معمولاً بحث با صلاحدید مصاحبه گر یا محقق بازار هدایت می شود.


دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.