• خانه
  • فروشگاه
  • وبلاگ
  • گالری
  • درباره ما
  • تماس باما
با ما در ارتباط باشید.
reformh@yahoo.com
عضویتورود
مشقکمشقک
  • خانه
  • فروشگاه
  • وبلاگ
  • گالری
  • درباره ما
  • تماس باما

کسب و کار

  • خانه
  • بلاگ
  • کسب و کار
  • هر آنچه باید درباره مدل درآمد تجارت الکترونیک بدانید

هر آنچه باید درباره مدل درآمد تجارت الکترونیک بدانید

  • ارسال شده توسط ادمین 1
  • دسته بندی کسب و کار
  • تاریخ تیر 18, 1401
  • نظرات 0 نظر
تجارت الکترونیک

 

هر آنچه باید درباره مدل درآمد تجارت الکترونیک بدانید

18 آوریل 2022 | 3 دقیقه خواندن
هر آنچه باید درباره مدل درآمد تجارت الکترونیک بدانید

فهرست مطالب

  • خلاصه ای از تجارت الکترونیک
  • مدل درآمدی تجارت الکترونیک چیست؟
  • مدل درآمد تجارت الکترونیک، راهنمای کامل
  • نتیجه گیری نهایی

خلاصه ای از تجارت الکترونیک

تجارت الکترونیک (تجارت الکترونیک) به هر نوع معامله ای اطلاق می شود که از طریق اینترنت انجام می شود. این می تواند شامل فروش محصولات یا خدمات، انجام پرداخت ها یا حتی جمع آوری اطلاعات از مشتریان بالقوه باشد.

مدل درآمدی تجارت الکترونیک چیست؟

طبقه بندی کسب و کار آنلاین بر اساس نوع مدل درآمدی که برای ایجاد درآمد از آن استفاده می کند، مدل درآمد تجارت الکترونیک نامیده می شود. این پست وبلاگ شما را راهنمایی می کند تا مدل های درآمدی مختلفی را که پلتفرم های آنلاین برای انجام تجارت الکترونیک به کار می برند، درک کنید.

مدل درآمد تجارت الکترونیک، راهنمای کامل

راه های مختلفی که کسب و کارهای تجارت الکترونیک می توانند درآمدزایی داشته باشند چیست؟ آیا یک مدل وجود دارد که از بقیه موفق تر باشد؟ در این پست وبلاگ، ما نگاهی به محبوب ترین مدل های درآمد تجارت الکترونیک امروزی خواهیم انداخت:

1) مدل درآمد تبلیغات

با استفاده از این مدل درآمد، از تبلیغ‌کنندگان برای قرار دادن تبلیغاتشان در یک پلتفرم بازاریابی آنلاین، کمیسیون دریافت می‌شود. از محبوبیت و سطوح ترافیکی پیروی می کند که به طور منظم از وب سایت های میزبانی بازدید می کند که در آن تبلیغات توسط فروشگاه ها/شرکت های دیگر مجاز یا پشتیبانی می شوند. 

مشتریان برای خرید از سایت ها بازدید می کنند یا فقط به اطراف نگاه می کنند، روی تبلیغات و پیوندها کلیک می کنند تا به سمت سایت شما هدایت شوند. میزبان پلتفرمی که از تبلیغات پشتیبانی می کند، بر اساس تراکم ترافیک و کلیک روی سایت، پول دریافت می کند.

2) مدل درآمد اشتراک

مدل درآمد اشتراک یک راه عالی برای ایجاد درآمد ثابت و ماهانه است. با دریافت هزینه از مشتریان برای دسترسی و پردازش پرداخت ها در فواصل زمانی منظم، می توانید روابط بلندمدتی با مشتریان خود برقرار کنید که حتی اگر از محصول یا خدمات به دفعات استفاده نکنند، به پرداخت ادامه می دهند.

مدل‌های درآمد مبتنی بر اشتراک می‌تواند برای مشتریان راحت باشد که به آنها اهرمی برای یافتن محصولات جدید می‌دهد. این مدل درآمد را می توان با داده های اشتراک دقیق تجزیه و تحلیل کرد و پیش بینی هایی را برای درآمد آینده ارائه داد. مزیت درآمد مبتنی بر اشتراک این است که دقیقاً می دانید چه تعداد مصرف کننده از اشتراک شما استفاده می کنند. علاوه بر این، مشتریان بازگشتی می‌توانند تحت این مدل درآمدی تجارت الکترونیک انگشت شمار باشند و ارتباط طولانی‌مدت با مصرف‌کننده را تسهیل کنند.

3) مدل درآمد معاملات

برای هر نوع خرید و فروش که در یک پلتفرم آنلاین انجام می شود، باید یک روش پرداخت برای تکمیل تراکنش ها تنظیم شود. این راه‌اندازی توسط شرکت‌هایی انجام می‌شود که یک پلتفرم امن برای حالت‌های پرداخت مختلف ارائه می‌کنند. شرکت‌هایی مانند Paypal، Transferwise و غیره برای هر تراکنشی که از طریق درگاه‌های پرداختشان انجام می‌شود، از فروشندگان هزینه دریافت می‌کنند. 

شرکت‌هایی که یک پلتفرم تراکنش ارائه می‌کنند، بر اساس درصد از پیش مذاکره شده بین آنها و پلتفرم‌های آنلاین، از فروشندگان هزینه می‌گیرند. علاوه بر این، درگاه‌های پرداخت با پروتکل‌های با امنیت بالا پیکربندی شده‌اند تا یکپارچگی داده‌های خصوصی و حیاتی مصرف‌کننده را حفظ کنند.

4) مدل درآمد فروش

مدل درآمد فروش یکی دیگر از مدل های تجارت الکترونیک است که در آن عمده فروشان و خرده فروشان محصولات خود را از طریق اینترنت می فروشند. این نوع درآمد با دسترسی به طیف وسیع تری از مخاطبان هدف متصل به اینترنت کار می کند. کسب و کارها در این بازارها دارای بازارهایی به عنوان نقاط ورود مشترک برای معامله با کالاهای مختلف هستند. 

خرده‌فروشان آنلاین می‌توانند محصولات خود را در بازار با قیمت‌هایی بفروشند که اغلب رقابتی با آنچه در فروشگاه یا وب‌سایت‌های رقیب می‌بینید در نظر گرفته می‌شوند.

5) مدل درآمد وابسته

مدل درآمد وابسته عمدتاً با شرکت هایی سروکار دارد که خدماتی را بر اساس دریافت به ازای پورسانت ارائه می دهند. برای کسب سود، بسیاری از تجار و فروشندگان از مدل درآمد وابسته استفاده می کنند تا با پلتفرم های معروف تجارت الکترونیک شریک شوند تا محصولات خود را تبلیغ کنند. در ازای درصد توافق شده ای از درآمد حاصل از فروش حاصل از خریدهای انجام شده از طریق این سایت ها، به آنها دسترسی به ترافیک باکیفیت داده می شود که می تواند به افزایش درآمد و همچنین افزایش آگاهی از نام تجاری آنلاین کمک کند.

6) مدل درآمد آژانس

در یک بازار تجارت الکترونیکی که در آن یک شرکت می‌خواهد دیده شود، آنها آژانس‌هایی را استخدام می‌کنند تا حضور خود را با محتوای خلاقانه و جذاب تنظیم کنند. یک آژانس به طور سنتی اهداف بازاریابی برندها را با درک چگونگی ایجاد بهترین و ارائه اطلاعات آنلاین متعادل می کند.

آژانس فضایی پولی برای برند فراهم می کند تا بتواند از پایگاه مخاطبان خود برای دسترسی بیشتر استفاده کند. مزایای مدل درآمد آژانس دوگانه است: یک آژانس نه تنها صداها و مهارت های با تجربه را از رهبران صنعت در زمینه های مربوطه ارائه می دهد، بلکه آنها همچنین به ایجاد محتوای سفارشی متناسب با نیازهای تجاری شما نیز کمک می کند!

7) درآمد مدل اسپانسرینگ

مدل درآمد حامی مالی نحوه تبلیغ شرکت‌ها با انتشار نام تجاری خود از طریق سایر وب‌سایت‌ها یا خدمات تجارت الکترونیکی با پایگاه مخاطبان قابل توجه است. شرکت‌ها مستقیماً به برندی با مخاطبان قابل توجه برای نمایش نام خود پول می‌دهند. این مدل درآمد می تواند یک راه پایدار و عالی برای نشان دادن برند شما در مقابل مردم باشد

اگر از طریق کانال‌های پخش بزرگ‌تر برای دستیابی به مخاطبان وسیع‌تری انجام شود، مدل درآمد حمایت مالی می‌تواند مؤثر باشد. برخلاف تبلیغات، حمایت مالی از طریق کانال های پخش غیرهدفمند و گسترده تر انجام می شود. با این حال، تبلیغات را می توان به گونه ای سفارشی کرد که برند شما را به یک کاربر خاص جمعیتی، جغرافیایی یا فردی، در هر مکانی منتقل کند.

نتیجه گیری نهایی

بنابراین، کدام مدل درآمد تجارت الکترونیک برای کسب و کار شما مناسب است؟ این بستگی به عوامل مختلفی دارد، از جمله محصولات یا خدماتی که ارائه می کنید و بازار هدف شما. اما همانطور که می بینید چندین گزینه مختلف برای انتخاب وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. همه گزینه های خود را با دقت در نظر بگیرید و سپس تصمیم بگیرید که کدام مدل برای شما و مشتریان شما بهترین کار را دارد. با تشکر برای خواندن!

  • 10 شرکت برتر ارائه دهنده خدمات پیک تجارت الکترونیک در هند [ارزان ترین و سریع ترین]

    29 مارس 2022 | 14 دقیقه خواندن
  • 10 شرکت برتر لجستیک در هند برای حمل و نقل تجارت الکترونیک

    29 مارس 2022 | 14 دقیقه خواندن
  • 15 شرکت برتر تجارت الکترونیک در هند [بررسی ها، خدمات و ویژگی ها]

    02 آوریل 2022 | 7 دقیقه خواندن
  • 10 شرکت برتر ارائه دهنده خدمات پیک نقدی در هند

    02 آوریل 2022 | 7 دقیقه خواندن
  • فهرست 10 حمل‌ونقل برتر یا جمع‌آوری پیک برای مشاغل تجارت الکترونیک

    19 آوریل 2022 | 14 دقیقه خواندن
  • 10 شرکت برتر خدمات پیک در امارات متحده عربی (امارات متحده عربی)

    02 آوریل 2022 | 12 دقیقه خواندن
  • بهترین 10 استارت آپ لجستیک در هند برای شرکت های تجارت الکترونیک

    31 Mar, 2022 | 9 Min Read
  • Best 10 eCommerce Courier Service Companies in United States of America (U.S.A.)

    12 Apr, 2022 | 15 Min Read
  • Best 10 Courier Services Provider Companies In The World

    02 Apr, 2022 | 12 Min Read
  • Best 10 Courier Companies in Dubai for eCommerce

    02 آوریل 2022 | 5 دقیقه خواندن

برچسب های محبوب

    • نرم افزار حمل و نقل
    • حمل و نقل تجارت الکترونیک
    • SHOPIFY
    • تجارت الکترونیک
    • واژه نامه
    • بازده تجارت الکترونیک
    • تجربه ی مشتری
    • شرکت های لجستیک

مقالات مرتبط

  • هایپر مارکت در مقابل سوپرمارکت در مقابل فروشگاه بزرگ: تفاوت های کلیدی

    22 ژوئن 2022 | 7 دقیقه خواندن
  • تفاوت عمده بین انجام سفارش B2B و B2C

    23 مه 2022 | 7 دقیقه خواندن
  • تاثیر رشد تجارت الکترونیک بر بخش لجستیک چیست؟

    13 ژوئن 2022 | 6 دقیقه خواندن
  • چگونه کسب و کار آنلاین خود را پس از همه‌گیری/کووید-19 ادامه دهید

    18 آوریل 2022 | 5 دقیقه خواندن
  • مرکز تحقق تجارت الکترونیک چیست؟

    13 ژوئن 2022 | 6 دقیقه خواندن
  • چگونه از بسته بندی مناسب برای هر سفارش اطمینان حاصل کنیم

    20 آوریل 2022 | 4 دقیقه خواندن
  • بهترین استراتژی حمل و نقل تجارت الکترونیک برای راه اندازی آنلاین شما

    18 آوریل 2022 | 3 دقیقه خواندن
  • انتخاب خودکار پرونده در تجارت الکترونیک

    18 آوریل 2022 | 4 دقیقه خواندن
  • درک اثبات تحویل (POD) – راهنمای کامل فروشنده

    19 آوریل 2022 | 3 دقیقه خواندن

پستهای اخیر

راهنمای جامع 10 شرکت برتر تجارت الکترونیک جهان

04 جولای 2022 | 13 دقیقه خواندن

نمودار جریان فرآیند بازگشت محصول تجارت الکترونیک

04 جولای 2022 | 7 دقیقه خواندن

بازده در زنجیره تامین خرده فروشی تجارت الکترونیک

01 جولای 2022 | 6 دقیقه خواندن

راهنمای کامل مدیریت موجودی Shopify: برنامه‌ها، تاکتیک‌ها و موارد دیگر

01 جولای 2022 | 7 دقیقه خواندن

چگونه فرآیند بازگشت خود را با Return Magic یا ReturnLogic ساده کنید

01 جولای 2022 | 8 دقیقه خواندن

نحوه استفاده از اتوماسیون برای افزایش رضایت مشتری و بازگشت سفارشات

01 جولای 2022 | 5 دقیقه خواندن

بازده تجارت الکترونیک FedEx – [راهنمای کامل]

01 جولای 2022 | 9 دقیقه خواندن

بازگشت تجارت الکترونیک در هند – آنچه باید بدانید

01 جولای 2022 | 7 دقیقه خواندن

چرا بازده شخصی آینده مدیریت بازده تجارت الکترونیک است؟

01 جولای 2022 | 5 دقیقه خواندن

تقلب بازگشتی در تجارت الکترونیک – چیست و چگونه با آن مبارزه می کنید

01 جولای 2022 | 6 دقیقه خواندن

  • سیاست حمل و نقل
  • وبلاگ

© 2022 حق چاپ کلیک پست

  • اشتراک گذاری:
author avatar
ادمین 1

مطلب قبلی

"آینده پژوهی" چیست و چگونه می تواند به ما در بهبود دنیای خود کمک کند؟
تیر 18, 1401

مطلب بعدی

انواع مدل درآمد در تجارت نرم افزار: مثال ها و انتخاب مدل
تیر 18, 1401

ممکن است همچنین دوست داشته باشید

images (1)
مدل تجاری
28 مرداد, 1402
images
چگونه به طور موثر عملکرد کسب و کار را در 7 مرحله اندازه گیری کنیم
19 مهر, 1401
download (5)
راه هایی برای محافظت از کسب و کار کوچک خود در برابر فشار تورم
9 شهریور, 1401

نظر بدهید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین نوشته ها

  • مدل تجاری
  • سازمان تحقیق و توسعه با تمرکز بر حال و آینده
  • مدیریت مالی: دامنه، اهداف و اهمیت
  • آینده‌اندیشی: نگارش سناریوها
  • چگونه ذهنیت می تواند یک کسب و کار را ایجاد یا شکست دهد

درخواست مقاله و اسلاید سفارشی

برای سفارش مقاله و اسلاید با ما در ارتباط باشید:
reformh@yahoo.com

ارسال درخواست

[miniorange_social_login shape="longbuttonwithtext" theme="default" space="4" width="240" height="40"]

ورود با حساب کاربری سایت شما

رمز عبوررا فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نیستید؟ همین حالا عضو شو!

یک حساب کاربری جدید ثبت کنید

آیا عضو هستید? اکنون وارد شوید