محصول قیمت تعداد قیمت کل
× Crisis Management مدیریت بحران فرآیندی است که در آن یک سازمان با یک رویداد مخرب و غیرمنتظره که تهدیدی برای آسیب رساندن به سازمان یا ذینفعان آن است، برخورد می کند. [1] مطالعه مدیریت بحران با بلایای صنعتی و زیست محیطی در مقیاس بزرگ در دهه 1980 سرچشمه گرفت. [2] [3] به عنوان مهمترین فرآیند در روابط عمومی در نظر گرفته می شود . 10,000 تومان
10,000 تومان
× بافت سازمانی امروز به سرعت در حال تبدیل شدن به پیچیده تر و آشفته تر و اغلب به طور غیرمنتظره است. مدیریت ارزش (VM) برای حمایت از نیاز سازمان به پاسخگویی بیشتر به نیازهای ذینفعان و بازار و رقابت دائماً در حال تغییر مناسب است. 10,000 تومان
10,000 تومان
× 10 مدل محبوب درآمد استارت آپی تومان
تومان
× این مقاله تجزیه و تحلیل تطبیقی متقابل منطقه‌ای یک تمرین برنامه‌ریزی سناریوی مشارکتی را ارائه می‌کند که در 13 منطقه از 13 کشور در اروپا و آفریقا به عنوان بخشی از پروژه تحقیقاتی H2020 SALSA "مزارع کوچک، تجارت کوچک مواد غذایی و امنیت غذایی پایدار" انجام شده است. هدف تجزیه و تحلیل سه مورد است: (1) درک بهتر نحوه عملکرد مزارع کوچک و مشاغل کوچک مواد غذایی، از نظر سهم آنها در امنیت غذایی و تغذیه منطقه ای، در مجموعه ای از سناریوهای مشترک برای سال 2050. (2) ارزیابی اینکه چگونه تکامل محرک‌های خاص تغییر می‌تواند بر وضعیت آینده آنها تأثیر بگذارد، و (iii) به دست آوردن برخی پیامدهای سیاستی با هدف حفظ و تقویت ظرفیت آنها برای کمک به امنیت غذایی و تغذیه. آآینده مزارع کوچک و مشاغل کوچک مواد غذایی به عنوان بازیگران امنیت غذایی منطقه ای: تجزیه و تحلیل سناریوی مشارکتی از اروپا و آفریقا 45,000 تومان
45,000 تومان
× این مطالعه اکتشافی ادراکات هوش مصنوعی (AI) و آمادگی سازمانی برای پذیرش هوش مصنوعی را در بخش نمایشگاهی صنعت رویدادها بررسی می‌کند. یک چارچوب نظری ترکیبی از چارچوب فناوری - سازمان - محیط و شاخص آمادگی فناوری برای هدایت این مطالعه کیفی ایجاد شد. با هفده نماینده مدیریت ارشد از سازمان‌های نمایشگاهی در 9 کشور اروپای غربی مصاحبه شد و یک رویکرد موضوعی بازتابی برای تجزیه و تحلیل داده‌ها اتخاذ شد آمادگی سازمانی برای پذیرش هوش مصنوعی در بخش نمایشگاهی در اروپای غربی 60,000 تومان
60,000 تومان

مجموع کل سبد خرید

قیمت کل 125,000 تومان
مجموع 125,000 تومان