8 مرحله برای ایجاد تجارت سبد هدیه در خانه
مرحله 1: طاقچه کسب و کار سبد هدیه خود را پیدا کنید
ابتدا ، در مورد طاقچه ای برای شرکت سبد هدیه خود تصمیم بگیرید. من ابتدا با تحقیق در مورد رقابت محلی شما شروع می کنم و می بینم آنچه در حال حاضر ارائه نمی شود. سپس ، به سبک شخصی خود فکر کنید و آن را در مدل کسب و کار خود وارد کنید. آیا شما عاشق شیک شیک هستید؟ آیا شما یک مادر کاملاً طبیعی هستید؟ آیا از محصولات خانگی و تولید داخل لذت می برید؟ همه اینها ایده های تجاری عالی برای سبد هدیه عالی هستند!
مرحله 2: تامین کنندگان مواد را پیدا کنید
وقتی تصمیم گرفتید که سبد هدیه شما چه سبکی را ارائه می دهد ، می توانید تصمیم بگیرید که محتویات سبد هدیه خود را از کجا تهیه کنید. شاید شما چند کارآفرین دیگر در جامعه محلی خود می شناسید که در حال ساخت اقلام دست ساز هستند که به خوبی سبدهای هدیه شما را تکمیل می کند. محصولات خود را در سبد خود ارائه دهید و از آنها بخواهید که چندین واحد را همزمان با قیمت عمده تخفیف به شما بفروشند. مکان دیگری برای تهیه اقلام برای سبدهای هدیه شما ، توزیع کنندگان محلی هستند ، مانند تهیه کننده های مخصوص غذا ، تهیه کنندگان توزیع کننده لوازم و توزیع کنندگان نوشیدنی.
خرید بسته بندی خرده فروشی دوستدار محیط زیست در کیف و کمان>
مرحله 3: از سبدهای هدیه خود عکس های با وضوح بالا بگیرید
هنگامی که طاقچه خود را انتخاب کردید ، سبد نهایی خود را ببینید و نمونه هایی از کالاهای سبد خود را در دست داشته باشید ، می خواهید چند عکس برای نشان دادن مشتریان در وب سایت خود بگیرید. پیشنهاد می کنم چند سبد زیبا جمع آوری کرده و سپس تعدادی عکس حرفه ای از سبدها تهیه کنید. اگر هنوز توان خرید آن را ندارید ، می توانید از تلفن یا دوربین دیجیتال با نتایج عالی استفاده کنید.
مرحله 4: فروشگاه تحویل سبد هدیه آنلاین خود را ایجاد کنید
پس از تهیه عکس های عالی از محصول ، می خواهید یک فروشگاه آنلاین ایجاد کنید تا مشتریان شما بتوانند در هر زمان از روز سبد هدیه از شما خریداری کنند. Shopify یک ابزار عالی برای میزبانی یک فروشگاه آنلاین است. آنها پلتفرمی را ارائه می دهند که ایجاد فروشگاه آنلاین را در کمتر از یک روز بسیار آسان می کند. الگوهای آنها کشیدن و رها کردن ، بسیار براق ، تمیز و شیک است. علاوه بر این ، ماشین حساب حمل و نقل Shopify ، ابزارها و خدمات مشتری به نظر من بهترین هستند.
قبل از اولین فروش ، اگر اقلام مشمول مالیات می فروشید ، حتماً به صورت رایگان ثبت نام کنید. درباره اخذ مجوز فروشنده بیشتر بدانید. برای اطلاع از جزئیات مالیات در محل خود به آژانس دولتی محلی خود مراجعه کنید.
Shopify را با 14 روز آزمایش رایگان Shopify بررسی کنید>
مرحله 5: یک طرح توزیع ایجاد کنید
Shopify یک ابزار عالی برای ارسال سفارشات آنلاین است زیرا پلت فرم آنها به فروشندگان اجازه می دهد سفارشی سفارش دریافت کنند ، هزینه پرداخت کنند و برچسب حمل را چاپ کنند و بسته را برای تحویل به USPS ارسال کنند. دیگر محاسبه هزینه حمل و نقل ، انتقال اطلاعات آدرس یا ایجاد برگه های بسته بندی لازم نیست. Shopify به شما امکان می دهد توزیع محصولات خود را به راحتی انجام دهید.
مرحله ششم: یک طرح تبلیغاتی ایجاد کنید
چاپ ادبیات فروش
شما می خواهید نحوه تبلیغ کسب و کار سبد هدیه خود را در نظر بگیرید. چاپ ادبیات فروش و ارسال بروشور در شهر راهی عالی برای شروع است. این یک راه ارزان برای آگاهی مردم از کسب و کار سبد هدیه شما و یک برنامه تبلیغاتی است که می توانید به راحتی در یک یا دو روز انجام دهید.
در اصل ، شما می خواهید بروشورهایی را در جایی ارسال کنید که مردم اغلب اوقات به آن مراجعه می کنند و مکان هایی که به شما امکان می دهد بروشور خود را به صورت رایگان قرار دهید. من دوست دارم از FedEx Office برای چاپ بروشور و ادبیات فروش استفاده کنم ، زیرا آنها به سرعت در حال چرخش هستند و هنگامی که در بارگذاری تصاویر در سایت آنها مشکلی داشتم ، خدمات مشتری خوبی را ارائه می دهند.
از 25٪ تخفیف سفارشات چاپ سفارشی در وب سایت FedEx برخوردار شوید
چاپ تبلیغات
تبلیغات در روزنامه ها و نشریات محلی خود را در نظر بگیرید. اغلب اوقات اگر شما یک کسب و کار جدید هستید ، می توانید از نرخ تخفیف برخوردار شوید. داشتن یک آگهی محلی در مقاله ای که توسط بسیاری از افراد خوانده می شود به شما امکان می دهد فروش بیشتری در مجاورت خود داشته باشید و بار حمل همه سبدهای هدیه خود را از بین ببرید.
تبلیغات رسانه های اجتماعی
علاوه بر این ، من چیزهای بسیار خوبی در مورد تبلیغات هدفمند فیس بوک می شنوم که می توانید از آنها برای نمایش تبلیغات ارزان قیمت به مشتریان محلی با حداقل هزینه استفاده کنید. در اینجا پیوندی به یک آموزش عالی برای ایجاد تبلیغات هدفمند فیس بوک وجود دارد. همچنین فراموش نکنید که در مورد تجارت سبد هدیه خود در حساب شخصی فیس بوک خود پست بگذارید تا افرادی که شما را می شناسند بتوانند در مورد کسب و کار شما اطلاعات کسب کرده و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارند.
مرحله 7: خدمات مشتری عالی را حفظ کنید
خدمات عالی به مشتریان کلید راه اندازی یک تجارت پایدار است. اطمینان حاصل کنید که ایمیل خود را به طور منظم بررسی کرده و سفارشات را تا آنجا که می توانید به مشتریان تحویل دهید – هرچه زودتر بهتر. مطمئن باشید که به درخواست های خدمات مشتری مودبانه پاسخ می دهید و تا آنجا که ممکن است در هر زمان مفید باشید – مهم نیست در هر صورت.
مردم هنگام خرید محصولات از مشاغل شما و نحوه بازاریابی دهان به دهان ، ابزار شماره 1 فروش شما هستند ، به خاطر خواهند داشت. اطمینان حاصل کنید که همیشه برای مشتریان خود فراتر و فراتر از آنها حرکت می کنید و آنها با مشاغل مکرر و منظم به شما پاداش می دهند.
مرحله 8: یک برنامه حسابداری ایجاد کنید
در نهایت ، اطمینان حاصل کنید که یک سیستم حسابداری برای پیگیری فروش خود ، ایجاد و ارسال فاکتورها و تهیه گزارش فروش در نظر گرفته شده است. برنامه صورتحساب توصیه شده ما FreshBooks است. خدمات آنها یکی از ارزان ترین برنامه های حسابداری است و برخی از با کیفیت ترین ویژگی ها را ارائه می دهد. در اینجا یک ویدیو سریع در مورد ایجاد و ارسال فاکتورها با FreshBook وجود دارد

