41 بهترین ابزارهای کسب و کار کوچک که باید برای کسب و کارهای کوچک نرم افزار و ابزار داشته باشند
صاحبان مشاغل کوچک می دانند که داشتن ابزارهای مناسب برای تکمیل یک کار به معنای بهره وری بالاتر و افزایش رشد کسب و کار است، اما با توجه به فناوری های جدید موجود، انتخاب ابزار و نرم افزار مناسب برای کسب و کار کوچک می تواند دلهره آور باشد.
از طراحی وب سایت گرفته تا برنامه ریزی کسب و کار، ابزارهایی برای هر مرحله از شروع و راه اندازی یک کسب و کار وجود دارد . به همین دلیل است که ما این لیست از بهترین ابزارهای کسب و کار کوچک را جمع آوری کرده ایم تا به کسب و کار شما کمک کنیم تا در هر مرحله به خوبی اجرا شود.

ابزار برای کسب و کارهای کوچک
ابزارها و راهنماهای کسب و کار
نرم افزار و ابزار کسب و کار کوچک
چرا از ابزارهای کسب و کار استفاده کنیم؟
اگر مانند اکثر صاحبان مشاغل کوچک هستید، کلاه زیادی بر سر دارید. نرم افزارها و ابزارهای کسب و کار به صاحبان مشاغل کوچک و تیم های آنها کمک می کند تا سازماندهی شده و مولد باقی بمانند و در عین حال در انجام بسیاری از وظایف مورد نیاز برای اجرای روان کار خود را انجام دهند.
مزایای ابزارهای کسب و کار
- سازگاری با بودجه: استفاده از ابزارها و نرم افزارهای تجاری رایگان یا کم هزینه باعث صرفه جویی در سرمایه بسیار مورد نیاز شما برای استخدام یک سرویس حرفه ای برای سرمایه گذاری در کسب و کارتان می شود.
- افزایش بهره وری: سازماندهی، برنامه ریزی و واگذاری پروژه ها به راحتی با استفاده از ابزارهای کسب و کار مجازی انجام می شود و صاحبان کسب و کار و تیم ها را بهره ورتر می کند.
- ارتباط آسان و سریع: برقراری ارتباط با اعضای تیم و شبکه سازی با سایر متخصصان توسط پلتفرم هایی که گزینه های پیام فوری و جلسات مجازی را ارائه می دهند، ساده شده است.
بهترین نرم افزار و ابزار کسب و کار کوچک (رایگان و کم هزینه)
پرش به جلو به:
طوفان فکری و ابزارهای راه اندازی ابزارهای
برنامه ریزی کسب و کار ابزارهای
توسعه کسب و کار ابزارهای
ارتباطی
نرم افزار حسابداری و حقوق و دستمزد نرم افزار
طراحی ابزارهای
بازاریابی ابزارهای بازاریابی
وب سایت سازندگان
نرم افزار مدیریت پروژه
ابزارهای حقوقی ابزارهای
بهره وری ابزارهای
برون سپاری ابزارهای
شبکه
طوفان فکری و ابزارهای راه اندازی
1. مولد ایده های تجاری TRUiC
برای کسانی که علاقه مند به راه اندازی یک تجارت هستند اما مطمئن نیستند که از کجا شروع کنند، مولد ایده های تجاری رایگان ما به کاربران اجازه می دهد تا بیش از 700 ایده تجاری را در طیف وسیعی از صنایع کشف کنند. یک صنعت مورد علاقه، مانند امور مالی و املاک و مستغلات یا پوشاک و مد را انتخاب کنید، جستجوی خود را با مشخصات اضافی مانند سطح تجربه یا هزینه های راه اندازی اصلاح کنید، و ایده های تجاری مناسب شما در اختیار شما قرار می گیرد — همه در سه مرحله آسان.
قیمت: رایگان
2. تولید کننده نام تجاری TRUiC
انتخاب نام کسب و کار یکی از مهمترین مراحل در راه اندازی یک کسب و کار کوچک است. ایجاد یک نام تجاری مناسب برای بازاریابی که شخصیت تجاری شما را تحسین کند، با TRUiC Business Name Generator آسان و رایگان است . بهترین بخش این است که این ابزار فقط نام مشاغلی را جستجو می کند که دامنه های وب در دسترس دارند.
قیمت: رایگان
3. Google Docs
Google Docs که به راحتی در رایانهها و دستگاههای تلفن همراه استفاده میشود، ابزارهایی را که برای ایجاد اسناد word، صفحات گسترده، فرمها، و نمایش اسلاید به آن نیاز دارید، به صورت رایگان ارائه میکند. طوفان های فکری به راحتی با این پلتفرم به اشتراک گذاشته می شوند و به صورت مشترک ایجاد می شوند و تمام محتوا به طور خودکار ذخیره می شود تا بتوانید بعداً به آن مراجعه کنید.
قیمت: رایگان
4. Coggle
Coggle به شما این امکان را می دهد که به راحتی یادداشت هایی را ایجاد کرده و با اعضای تیم خود به اشتراک بگذارید و نقشه های ذهنی را به صورت فردی یا گروهی توسعه دهید. به راحتی محتوا را با تیم خود به اشتراک بگذارید یا نمودارهای جریان خصوصی خود را با نمودارهای نامحدود ایجاد کنید که حتی در صورت لغو اشتراک می توانید به آنها مراجعه کنید.
قیمت: رایگان – 8 دلار در ماه
ابزارهای برنامه ریزی کسب و کار
5. مولد طرح کسب و کار TRUiC
یک طرح کسب و کار برای شروع و رشد کسب و کار شما ضروری است. با استفاده از مولد طرح کسبوکار رایگان ما ، میتوانید نقشه سه تا پنج سال اول فعالیت کسبوکار خود را ایجاد کنید و گامهای لازم برای رسیدن به نقاط عطف مهم را مشخص کنید. این ابزار رایگان کسب و کار به شما کمک می کند تا اهداف تجاری خود را اولویت بندی کنید و به آن برسید.
قیمت: رایگان
6. LivePlan
LivePlan یک برنامه برنامه ریزی کسب و کار است که به شما امکان می دهد یک طرح تجاری ایجاد کنید، بودجه و پیش بینی کسب و کار خود را انجام دهید و اعداد خود را با رقبای خود مقایسه کنید. علاوه بر این، میتوانید برنامه را با ابزارهای تجاری دیگری که استفاده میکنید مانند QuickBooks، Xero متصل کنید یا اطلاعات حسابداری را به صورت دستی وارد کنید تا امور مالی کسبوکار را مدیریت کنید، بر بودجهها نظارت کنید و اهداف فروش خود را با داشبورد LivePlan در مسیر خود حفظ کنید.
قیمت: 15 دلار در ماه – 20 دلار در ماه
7. محصور کردن
Enloop یک نرمافزار برنامهریزی کسبوکار است که ابزارهای مدیریتی مختلفی مانند تجزیه و تحلیل نسبت مالی، امتیازات عملکرد در زمان واقعی و گزارشهای مالی تولید شده به صورت خودکار را به کاربران ارائه میدهد. این برنامه حتی متنی را برای طرح کسب و کار شما بر اساس اطلاعات کسب و کار شما تولید می کند. Enloop یک آزمایش رایگان 7 روزه ارائه می دهد تا بتوانید برنامه مدیریت برنامه ریزی کسب و کار آنها را بدون ریسک امتحان کنید.
قیمت: رایگان – 39.95 دلار در ماه
توسعه تجاری
8. مرکز یادگیری SBA
(SBA) مرکز آموزش مدیریت کسب و کار کوچک یک منبع بزرگ برای ابزار و به کارآفرینان کمک به برنامه ریزی، راه اندازی، مدیریت، بازار است، و رشد کسب و کار خود را. هر هدف به اهداف قابل اجرا تقسیم می شود که به صاحبان مشاغل اطلاعاتی را می دهد که برای دستیابی به اهداف خود نیاز دارند. علاوه بر این، SBA اطلاعات خاص ایالتی را در مورد هر چیزی که برای شروع قانونی کسب و کار خود نیاز دارید، ارائه می دهد.
قیمت: رایگان
9. امتیاز
SCORE یک سازمان متمرکز بر آموزش و راهنمایی است که منابع ارزشمندی را در اختیار صاحبان مشاغل کوچک قرار می دهد. با SCORE، میتوانید از راه دور مربیان را بیابید، دورههای آنلاین را بگذرانید و در وبینارها در یک پلتفرم شرکت کنید. همه چیز در این سایت به منظور کمک به کسب و کارهای کوچک برای موفقیت به صورت رایگان با کمک بزرگترین شبکه کارشناسان تجاری کشور طراحی شده است.
قیمت: رایگان
10. SBDCNet
SBDCNet یک منبع مجازی از منابع رایگان مشاغل کوچک است. در وبسایت، میتوانید اطلاعات ارزشمندی در مورد راهاندازی یک کسبوکار کوچک بیاموزید، منابع اضافی مخصوص صنعت خود را بیابید، و با گردآوری آخرین گزارشهای صنعت، تحقیقات بازار را انجام دهید. علاوه بر این، اگر ایدههای تجاری جدید را آزمایش میکنید، SBDCNet فهرست گستردهای از گزارشها در مورد ایدههای کسبوکار کوچک ارائه میکند تا به شما کمک کند اثربخشی ایده کسبوکارتان را بسنجید.
قیمت: رایگان
ابزار های ارتباطی
11. سستی
با Slack ، یک ابزار ارتباطی پیام فوری با قابلیت سازماندهی کاربران در کانال های عمومی یا خصوصی، ارتباط با تیم خود سریع و آسان است . برخلاف زنجیره های ایمیل، برقراری ارتباط از طریق Slack مکالمات را سازماندهی و کارآمد نگه می دارد تا بهره وری را افزایش دهد. با Slack، میتوانید اعضای تیم نامحدودی را با رشد کسبوکار خود اضافه کنید.
قیمت: رایگان – 12.50 دلار / کاربر / ماه
12. تیم های مایکروسافت
Microsoft Teams یک برنامه ارتباطی مناسب برای تجارت است که به راحتی در دستگاه های تلفن همراه و رایانه استفاده می شود. کنفرانس ویدیویی، تماسها و پیامرسانی فوری با این برنامه و همچنین ویرایش اسناد درون برنامهای با Microsoft Word، PowerPoint و Excel امکانپذیر است. با تیم های مایکروسافت، برقراری ارتباط با تیم شما آسان و سازماندهی شده است و به شما این امکان را می دهد که به صورت تیمی روی انجام سریعتر پروژه ها تمرکز کنید.
قیمت: رایگان – 20 دلار / کاربر / ماه
13. کیکسی
Kixie ، یک سیستم Voice Over IP، میتواند روی تلفنهای رومیزی، دستگاههای تلفن همراه و برنامههای دسکتاپ استفاده شود و خدمات تلفنی انعطافپذیر و مفید را برای کسبوکار شما فراهم کند. این سرویس تلفنی بر اساس پرداخت به ازای هر کاربر است، به این معنی که شما فقط هزینه خدمات مورد نیاز خود را پرداخت خواهید کرد. علاوه بر این، Kixie خدمات مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) را ارائه میکند که تماسهای فروش را ردیابی و ثبت میکند تا گزارش دقیقی را برای تجزیه و تحلیل به شما ارائه دهد.
قیمت: 29 دلار در ماه – قیمت سفارشی
نرم افزار حسابداری و نرم افزار حقوق و دستمزد
14. QuickBooks
QuickBooks یک نرم افزار حسابداری محبوب و موثر است که ابزارهایی را برای بهینه سازی سلامت مالی شرکت شما با ردیابی فروش و هزینه ها ارائه می دهد. مشاهده گزارش های سود و زیان، پرداخت حقوق به کارکنان و فروشندگان و بررسی صورت های مالی به راحتی با ابزارهای مدیریتی QuickBooks انجام می شود. علاوه بر این، همه این ویژگی های چشمگیر از طریق داشبورد کاربر پسند برنامه قابل دسترسی هستند.
قیمت: 7.50 دلار در ماه – 75 دلار در ماه
15. ADP
با طرح هایی که برای اندازه های مختلف کسب و کار ایجاد شده است، ADP گزینه های مختلفی را برای اطمینان از برآورده شدن نیازهای کسب و کار شما ارائه می دهد. این برنامه خدمات حقوق و دستمزد، ابزارهای استخدام، ابزارهای مدیریت زمان، خدمات منابع انسانی و موارد دیگر را ارائه می دهد. بهترین بخش این است که می توانید خدمات مورد نیاز خود را برای کسب و کار خود انتخاب کنید و بقیه را رها کنید.
قیمت: بسته به نیازهای تجاری متفاوت است
16. گوستو
Gusto نه تنها ویژگی های حقوق و دستمزد و منابع انسانی را فراهم می کند. همچنین میتوانید با گزارشهای مربوط به استخدام جدید برنامه، کارمندان جدید را سوار و مدیریت کنید. علاوه بر این، فایل و گزارش مالیات حقوق و دستمزد به راحتی از طریق برنامه در هر دو سطح ایالتی و فدرال انجام می شود. این یک برنامه با خدمات کامل است که تمام ویژگی هایی را که برای مدیریت موفقیت آمیز حقوق و دستمزد و حسابداری خود در یک پلت فرم به کاربران نیاز دارند، ارائه می دهد.
قیمت: از 39 دلار به اضافه 6 دلار برای هر نفر در ماه شروع می شود
ابزار طراحی
17. لوگو ساز TRUiC
TRUiC لوگو باعث ایجاد چشم نواز و آرم عرضه در بازار برای کسب و کار خود را آسان و رایگان است. با استفاده از این ابزار طراحی مفید، می توانید لوگو، فونت و موارد دیگر را متناسب با شخصیت کسب و کار خود انتخاب کنید، سپس به سازنده لوگو اجازه دهید بقیه کارها را انجام دهد. شما در نهایت یک لوگوی سفارشی و مقرون به صرفه برای نیازهای بازاریابی و برندسازی کسب و کار خود خواهید داشت.
قیمت: رایگان
18. Adobe Creative Cloud
Adobe Creative Cloud مرکز ابزارهایی برای طراحی و ایجاد برای کسب و کار شما است که همه برنامه های مرتبط را در یک تنظیم قابل مدیریت نگه می دارد. کسبوکارهایی که از Adobe Creative Cloud استفاده میکنند به مجموعهای از ویژگیها مانند تصاویر استوک Adobe، Typekit و Behance و همچنین امکان همگامسازی و اشتراکگذاری فایلها در برنامه دسترسی دارند. این برنامه برای مدیریت پروژهها و ابزارهای خلاقانه به خوبی کار میکند و کاربران را برای ایجاد آزاد میگذارد.
قیمت: برای مشاغل، 33.99 دلار در ماه – 79.99 دلار در ماه
19. کانوا
Canva یک برنامه طراحی است که به کاربران امکان می دهد در قالب ها و طرح های سفارشی با یکدیگر همکاری کنند. با استفاده از این برنامه، می توانید به راحتی طرح ها را به صورت حرفه ای به اشتراک بگذارید و چاپ کنید و ایده های تیم خود را بدون دردسر زنده کنید. بهترین بخش این است که با طرح رایگان Canva، می توانید به هزاران ابزار طراحی و بیش از 250000 قالب دسترسی داشته باشید.
قیمت: رایگان – 30 دلار در ماه / نفر
ابزار بازاریابی
20. هوت سوئیت
با استفاده از رسانه های اجتماعی به عنوان یکی از قدرتمندترین ابزارهای موجود برای کسب و کارهای کوچک، مدیریت کانال های شبکه اجتماعی کسب و کار شما از طریق اپلیکیشنی مانند Hootsuite در زمان ارزشمند شما صرفه جویی می کند و بازاریابی رسانه های اجتماعی را به سرعت تبدیل می کند. این برنامه 5 تا 35 پلتفرم رسانه اجتماعی شما را در یک مکان نگه میدارد (بسته به برنامهای که انتخاب میکنید)، نظارت و تعامل با مشتریان را آسان و سریع میکند.
قیمت: 25 دلار در ماه – 599 دلار در ماه
21. Mailchimp
با Mailchimp ، کسبوکارها میتوانند فهرستهای پستی ایجاد و مدیریت کنند، دادههای مخاطبان را مشاهده کنند، و بینشهای ارزشمندی درباره اثربخشی کمپینهای بازاریابی را بررسی کنند – همه در یک مکان. علاوه بر این، این برنامه به شما امکان میدهد تا قالبهای ایمیل سفارشی ایجاد کنید تا به کمپینهای بازاریابی ایمیلی خود یک لمس شخصی ببخشید.
قیمت: رایگان – 299 دلار در ماه
22. Yelp for Business
افزودن یا ادعای کسب و کار خود در Yelp اولین قدم برای استفاده از تمام مزایایی است که این برنامه تجاری ارائه می دهد. با Yelp برای کسب و کار ، میتوانید با مشتریان تعامل داشته باشید، اطلاعات مهم درباره کسبوکارتان را منتقل کنید، و تجزیه و تحلیلها را برای بهبود عملکرد و دستیابی به مشتریان جدید مرور کنید. کسبوکارها همچنین میتوانند برای دسترسی به مشتریانی که به دنبال خدمات مرتبط هستند، در برنامه تبلیغ کنند.
قیمت گذاری: رایگان – بسته به نیازهای تجاری قیمت گذاری متفاوت است
سازندگان وب سایت
23. Wix
ساختن یک وبسایت با ویژگیها و قابلیتهایی که سازگار با موبایل نیز باشد به راحتی با Wix انجام میشود . با یکی از چهار طرح Wix برای توسعه یک وب سایت تجاری متمایز، طراحی خود را ایجاد کنید، مدیریت کنید و کسب و کار خود را به صورت آنلاین توسعه دهید. به علاوه، با طرحهای بهینهسازی موتور جستجوی سفارشی (SEO)، میتوانید به مشتریان جدید دسترسی پیدا کنید و در معرض دید قرار بگیرید.
قیمت: 14 دلار در ماه – 39 دلار در ماه
24. Weebly
Weebly یک سازنده وب سایت با کاربری آسان است که به کاربران اجازه می دهد یک وب سایت رایگان با فرصت ارتقاء ویژگی ها با رشد کسب و کار خود ایجاد کنند. با تجارت الکترونیک از Square، وبسایتهای ساخته شده با Weebly دارای قابلیتهای داخلی هستند که به آنها امکان میدهد محصولات را به راحتی بفروشند و به بازار عرضه کنند.
قیمت: رایگان – 26 دلار در ماه
25. GoDaddy
در حالی که GoDaddy عمدتا به عنوان یک پلت فرم برای میزبانی وب سایت ها شناخته می شود، شما همچنین می توانید یک وب سایت سفارشی و سازگار با موبایل با GoDaddy بسازید که شامل ابزارهای بازاریابی داخلی برای کمک به پشتیبانی و رشد کسب و کار شما می شود. این پلتفرم همچنین ابزارهایی برای مدیریت بررسی ها، سفارش ها و شبکه های اجتماعی از یک داشبورد ارائه می دهد.
قیمت: رایگان – 24.99 دلار در ماه
26. مربع
کاربران Squarespace می توانند با استفاده از نسخه آزمایشی رایگان خود، وب سایتی را با یکی از قالب های طراحی آماده و برنده جایزه خود بدون ریسک ایجاد کنند. با ابزارهای طراحی ممتاز به وب سایت خود اضافه کنید یا از ویژگی های بازاریابی Squarespace برای کمپین های بازاریابی ایمیلی و ابزارهای اجتماعی مؤثر استفاده کنید. به علاوه، با قابلیتهای تجارت الکترونیک و زمانبندی آنلاین، گزینههایی برای انواع مختلف کسبوکار وجود دارد.
قیمت: 12 دلار در ماه – 40 دلار در ماه
27. وردپرس
وردپرس یک سازنده وب سایت پرکاربرد است که دارای بیش از 54000 ابزار افزونه است. از تجزیه و تحلیل گرفته تا تجارت الکترونیک، وردپرس ویژگی هایی را ارائه می دهد که انواع مختلف کسب و کار را تکمیل می کند. بهعلاوه، با طرح اولیه رایگان خود، کسبوکارهای با بودجه همچنان میتوانند وبسایتی ایجاد کنند که بتواند با کسب و کار خود رشد کند.
قیمت: رایگان – 45 دلار در ماه
نرم افزار مدیریت پروژه
28. دوشنبه
دوشنبه یک برنامه مدیریت پروژه است که ارتباطات را در اولویت قرار می دهد و در عین حال سازماندهی وظایف را بسیار ساده می کند. نه تنها میتوانید پروژههایی را در برنامه ایجاد کنید، بلکه میتوانید وظایف و مراحل واضح را برای هر کار اضافه کنید تا نیازهای پروژه را به طور مؤثر به اعضای تیم منتقل کنید. علاوه بر این، دوشنبه اشتراک گذاری وضعیت هر پروژه را آسان می کند. این برنامه بر روی دسکتاپ و دستگاه های تلفن همراه موجود است.
قیمت: بسته به نیازهای تجاری متفاوت است
29. آسانا
بهره وری با Asana ، برنامه مدیریت پروژه که ساده کردن گردش کار را در اولویت قرار می دهد ، کلیدی است . این برنامه بستری را برای کل تیم شما فراهم می کند تا پروژه ها را سازماندهی کرده و وضعیت آنها را به اطلاع آنها برساند تا دستیابی به اهداف خود را آسان تر کند. علاوه بر این، میتوانید پروژههایی را در برنامه ایجاد کنید، جدولهای زمانی مشخصی ارائه دهید، و مراحلی را برای ارتباط بهینه بین اعضای تیم خود ترسیم کنید.
قیمت: رایگان – 24.99 دلار / کاربر / ماه
30. ترلو
Trello فضایی را برای سازماندهی پروژه ها از نظر اولویت با استفاده از تابلوها، لیست ها و کارت ها فراهم می کند. این برنامه همچنین به کاربران کمک می کند تا در مسیر سررسید و دستورات تقویم قرار بگیرند. برای مشاغلی که از چندین برنامه تجاری استفاده میکنند، Trello را میتوان با برنامههای اضافی مانند Dropbox و Google Docs همگامسازی کرد تا تجربه کاری سادهتر داشته باشد.
قیمت گذاری: رایگان – بسته به نیازهای تجاری قیمت گذاری متفاوت است
ابزارهای قانونی برای مشاغل کوچک
31. فرم های قانونی TRUiC LLC
راه اندازی یک کسب و کار به صورت قانونی لازم نیست گران باشد. با فهرست گسترده TRUiC از فرمهای حقوقی رایگان LLC ، میتوانید به فرمهایی که برای راهاندازی LLC نیاز دارید، بدون صرف بودجه ارزشمند دسترسی پیدا کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد راه اندازی یک کسب و کار، همیشه توصیه می کنیم از یک وکیل کمک بگیرید.
قیمت: رایگان
32. Rocket Lawyer New Business Bundle
برای مشاغلی که به خدمات حقوقی مداوم نیاز دارند، Rocket Lawyer بهترین انتخاب برای تشکیل LLC شما است. با این بسته، خدمات ثبت نام رایگان، یک سال خدمات نمایندگی ثبت شده و همچنین یک سال خدمات حقوقی را با نصف قیمت با تخفیف وکیل موشکی ما دریافت می کنید .
قیمت: 349.99 دلار + هزینه دولتی
ابزارهای بهره وری
33. Google Workspace
Google Workspace به کاربران امکان دسترسی به ابزارهای مفیدی مانند Gmail، Calendar، Meet، Chat، Drive، Docs، Sheets، Slides، Forms، Sites را می دهد و یک حساب ایمیل تجاری سفارشی ارائه می دهد. با گردآوری همه مفیدترین ابزارهای تجاری خود در یک پلتفرم که برای همکاری تیمی بهینه است، بهره وری را تشویق کنید.
قیمت: 6 دلار / کاربر / ماه – 18 دلار / کاربر / ماه
34. OmniFocus
لیست کارهایی را برای سازماندهی و مدیریت پروژه ها با OmniFocus ، برنامه مدیریت زمان و بهره وری ایجاد کنید که به حفظ پروژه ها در مسیر کمک می کند. برای آسانتر کردن سازماندهی، این برنامه همچنین به کاربران اجازه میدهد پروژهها را با محصولات اپل و رایانه شخصی همگامسازی کنند.
قیمت: از 49.99 دلار شروع می شود
35. RescueTime
هرکسی که به طور مداوم توسط رسانه های اجتماعی، اخبار یا سایر موارد حواس پرتی اینترنتی پرت می شود، این برنامه مدیریت زمان را مفید خواهد یافت. RescueTime به کاربران کمک می کند تا با ایجاد گزارش های دقیق از زمان صرف شده در برنامه ها و وب سایت ها، زمان خود را به طور مؤثر مدیریت کنند. محدودیتهای زمانی را برای برنامهها یا وبسایتهای خاص تعیین کنید و حتی وبسایتهایی را که حواس شما را از کارهای مهم برنامه منحرف میکنند، محدود کنید.
قیمت: 78 دلار در سال یا 12 دلار در ماه
36. تودویست
Todoist را می توان برای ایجاد لیست کارهایی برای سازماندهی همه پروژه ها و کارهایی که در حال انجام آنها هستید استفاده کرد. به علاوه، کاربران می توانند به سرعت و به راحتی وظایفی را به تقویم شما اضافه کنند تا بتوانید روی انجام کارها تمرکز کنید. برای تیم ها، Todoist همچنین ابزارهای مشترکی را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد وظایف را محول کنید، درباره پروژه ها بحث کنید و پیشرفت پروژه را از ساعت هوشمند، دستگاه تلفن همراه یا رایانه پیگیری کنید.
قیمت: رایگان – 5 دلار / کاربر / ماه
ابزارهای برون سپاری
37. Upwork
اگر کسب و کار شما از کمک کارگران آزاد استفاده می کند، Upwork پیدا کردن و استخدام پیمانکاران مناسب برای تجارت شما را آسان می کند. با استفاده از رتبه بندی و سیستم مرجع UpWork که تصویر واضحی از مهارت و پیشینه استخدام های احتمالی به شما می دهد، در مورد استخدام های فریلنسری خود مطمئن باشید. چه به طراحان وب نیاز داشته باشید و چه به نویسندگان محتوا — UpWork جایی است که افرادی را برای کمک به رشد کسب و کار خود پیدا خواهید کرد.
قیمت: رایگان – 849 دلار در ماه
38. WriterAccess
WriterAccess یک پلتفرم برای منبع یابی کار سازندگان محتوا است. فریلنسرهای مناسب برای کسب و کار خود را با تماسهای ارسالی، تطبیق مبتنی بر هوش مصنوعی و ابزارهای جستجوی پیشرفته بیابید. سپس نامزدها را بر اساس رتبه بندی ستاره ها و نظرات مشتریان بررسی کنید. اگر مطمئن نیستید که این سرویس برای شما مناسب است، WriterAccess را به صورت رایگان با استفاده از دو هفته آزمایشی رایگان امتحان کنید.
قیمت: 39 دلار در ماه – 99 دلار در ماه
39. Fiverr
با Fiverr ، پلتفرم خدمات فریلنسری که توسط پروژه هزینه میگیرد، یافتن فریلنسرها در بودجهتان آسان است – هرگز ساعتی. پروژهها از 5 دلار برای هر شغل شروع میشوند و Fiverr خانه فریلنسرهایی با مجموعه مهارتهای مختلف مانند ارسالکنندهها و طراحان وب است. همچنین میتوانید با استفاده از استاندارد تجربه تجاری اثبات شده Fiverr و مدیریت موفقیت مشتری، در انتخابهای استخدام خود احساس امنیت کنید.
قیمت: از 5 دلار برای هر شغل شروع می شود
ابزارهای شبکه
40. لینکدین
LinkedIn یک برنامه شبکه است که میزبان جمعیت زیادی از متخصصان کسب و کار است که باید با آن ارتباط برقرار کنند. بعلاوه، این سایت می تواند برای یافتن استخدام های جدید که به خوبی برای کسب و کار شما مناسب هستند استفاده شود. برای صاحبان مشاغل جدید، به خصوص، LinkedIn ابزاری عالی برای ایجاد شبکه ای از متخصصان با تجربه است تا به شروع و رشد کسب و کار شما کمک کند.
قیمت: رایگان یا LinkedIn Premium Business: 59.99 دلار در ماه
41. شاپر
Shapr یک برنامه شبکه برای کارآفرینان است تا در هر مرحله از توسعه کسب و کار خود با متخصصان تجارت ارتباط برقرار کنند. صاحبان مشاغل می توانند شبکه سازی کنند، کارمندان با استعداد را بیابند، سرمایه جمع آوری کنند یا مربیانی را بیابند که در زمینه خود متخصص هستند. Shapr که به طور خاص برای استارتآپها ایجاد شده است، بستری را برای کسبوکارها فراهم میکند تا بتوانند شبکهای قوی بر روی یک پلتفرم با کاربری آسان بسازند.

