• خانه
  • فروشگاه
  • وبلاگ
  • گالری
  • درباره ما
  • تماس باما
با ما در ارتباط باشید.
reformh@yahoo.com
عضویتورود
مشقکمشقک
  • خانه
  • فروشگاه
  • وبلاگ
  • گالری
  • درباره ما
  • تماس باما

وبلاگ

  • خانه
  • بلاگ
  • وبلاگ
  • یک کلاس آرامش بخش ـ A Comforting Classroom

یک کلاس آرامش بخش ـ A Comforting Classroom

  • ارسال شده توسط ادمین 1
  • دسته بندی وبلاگ
  • تاریخ شهریور 17, 1400
  • نظرات 0 نظر

قسمت 1

هیچ چیز در ایجاد احساس راحتی در کودک مهمتر از حضور یک بزرگسال دلسوز نیست. اگر می خواهید کودکان را در کلاس درس احساس راحتی کنید ، سعی کنید آگاهانه با هر لبخند فردی تماس بگیرید ، به آرامی شانه های خود را بفشارید و هنگام صحبت با کودک از نام هر کودک استفاده کنید. گرما و درک به ما احساس همکاری می دهد. برای شکوفایی فضای دلسوز تعاملات شخصی ، باید روز را طوری برنامه ریزی و تنظیم کرد که فرصت های زیادی برای ملاقات های فردی به فرد ، گوش دادن و مکالمه وجود داشته باشد. ما همچنین باید فرصت های زیادی را در طول روز فراهم کنیم تا کودکان بتوانند آزادانه در اتاق حرکت کنند ، انتخاب کنند و با دیگران ارتباط برقرار کنند. تاکید بیش از حد بر “زمان انجام وظیفه” مانع از این فرصت ها می شود ، که به طور قابل توجهی به کلاس درس کمک می کند که برای کودکان راحت است.
ارتباط با خانواده ها

از آنجا که کودکان خردسال بسیار قوی با خانواده خود ارتباط برقرار می کنند ، اگر باعث خوش آمدید اعضای خانواده شوید ، باعث می شوید که فرزندان آنها احساس خوشامدگویی کنند. بیایید نگاهی به چند روش برای تقویت خطوط ارتباطی بین خانه و مدرسه بیندازیم.

برای هر کودکی که وارد کلاس شما می شود ، یک بازدید کوتاه در منزل انجام دهید. در برنامه خود با خانواده ها ، سنت ها و سوابق کودکان آشنا شوید.
والدین و فرزندان را دعوت کنید تا از کلاس درس دیدن کنند. برخی از مدارس از والدین و کودکان دعوت می کنند تا با گروه های کوچکی از والدین و فرزندان دیگر ملاقات کرده و بازی کنند ، و به تدریج گسترش یافت و همه را با هم درگیر کرد.
پس از شروع مدرسه ، به طور جداگانه از هر والدین استقبال کنید. به طور منظم با هر والدین ارتباط برقرار کنید و به او اطلاع دهید که شما او را منبع ارزشمندی می دانید.
از والدین بخواهید مهارت های خود را به اشتراک بگذارند. برخی از والدین ممکن است نگران باشند که هیچ چیز مهمی برای اشتراک با فرزندان ندارند. می توانید به آنها یادآوری کنید که اکثر کودکان به کارهای روزمره ای که مربوط به بزرگسالان مهم آنها است علاقه مند هستند. مادری که در چاپخانه کار می کند یا پدری که با اتوبوس رانندگی می کند می تواند اطلاعات و مطالبی را از کار خود به اشتراک بگذارد که کودکان را مجذوب خود کند.
از اعضای خانواده دعوت کنید تا داستان هایی در مورد دوران کودکی خود به اشتراک بگذارند. از والدین بخواهید مدت کوتاهی و دنج برای گفتن داستان هایی در مورد تاریخ خود یا توصیف خانه ای که در آن زندگی می کردند ، نحوه رسیدن به مدرسه ، بازی بعد از مدرسه و آنچه که فکر می کردند دوست دارند وقتی بزرگ می شوند انجام دهند. بالا فراموش نکنید که خواهر و برادر بزرگتر ، عمو ، عمه ، و پدربزرگ و مادربزرگ را نیز شامل شوید!
والدین را تشویق کنید تا به محیط کلاس کمک کنند. یک روز کاری را برای والدین در نظر بگیرید تا در نقاشی یا بازسازی محل نمایش نمایشی یا ساخت یک سازه کوهنوردی جدید کمک کنند. از گروه والدین خود ایده بگیرید

به خاطر داشته باشید که برخی از والدین ممکن است از کار با گروه راحت نباشند. اگر چنین است ، از آن والدین بخواهید تا در تهیه یک خبرنامه کلاس یا تهیه مطالب در خانه کمک کنند. همچنین می توانید آنها را دعوت کنید تا بیایند و با یک یا دو کودک همزمان کتاب بخوانند.
تبدیل شدن به جامعه کلاس درس

برای ایجاد یک جامعه کلاسی که در آن کودکان نسبت به یکدیگر ابراز نگرانی می کنند ، باید هر روز وقت لازم را بگذارید تا به جزئیات همکاری و کمک آموزشی بپردازید. در اینجا چند روش وجود دارد که می توانید این کار را انجام دهید:

کودکان را تشویق کنید تا دیگران را که ناراحت یا ناراحت هستند تسلی دهند. هر هفته در طول زمان گروهی ، ایده هایی را در مورد اینکه چگونه یک کودک می تواند به کسی که غمگین است ، کمک کند ، مطرح کنید. (“من به آنی رز خرس محکم خود را دادم.” “من می توانم میان وعده خود را به گارت بدهم زیرا او می خواهد مادرش برگردد.”
وقتی می بینید که بچه ها یک کار مهربانانه برای شخص دیگری انجام می دهند ، از آنها حمایت کنید و آنها را دعوت کنید تا به گروه بگویند که آنها چه کاری انجام داده اند و چرا. سپس از گیرنده این رفتار مهربان بخواهید که بگوید وقتی دوستش به او کمک کرد چه احساسی داشت. (“این باعث شد احساس خوبی داشته باشم زیرا او یک باند فیل به من داد.”)
هنگام خروج از حمام ، ناهار ، و زمین بازی ، از بچه های خارج از خانه دعوت کنید تا سایر کودکان را همراهی کنند. (“هری ، خوب است اگر می توانی امروز وقتی به کتابخانه مدرسه می رویم از سامی مراقبت کنی.”)
به کودکان ترسو کمک کنید تا جرات کافی برای همراهی دیگران نیز داشته باشند.
کودکان را تشویق کنید که در زمان گروه با یکدیگر ، نه تنها با شما صحبت کنند. اغلب اوقات ، کودکان دستان خود را بالا می برند و به معلم پاسخ می دهند. گاهی اوقات مشکلی نیست ، اما ایجاد یک جامعه مشترک و مراقب از کودکان شامل کمک به آنها در یادگیری نحوه گوش دادن و صحبت با یکدیگر است: (“توماس ، این ایده بسیار جالبی است! ساشا ، نظر شما در مورد ایده توماس چیست؟ آیا می توانید با توماس در مورد آن؟ “)

راحتی در اطراف اتاق

به ویژه در ماه های اولیه مدرسه ، شما می خواهید یک فضای کلاس درس ایجاد کنید که به کودکان حمایت ، راحتی و اطمینان خاطر را ارائه دهد. بچه های تازه وارد مدرسه می توانند با انتخاب های زیاد و فراوانی مواد غرق شوند. کودکانی که برمی گردند باید اجسام آشنا و همچنین مطالب جدید و جالب را ببینند. در اینجا چند پیشنهاد برای خوشامدگویی و آرامش بخشیدن به مراکز آموزشی ارائه شده است.

منطقه بازی دراماتیک
وسایلی را که کودکان در خانه های خود می بینند ، مانند وسایل آشپزخانه آشنا و وسایل مخصوص کودکان و همچنین عروسک هایی با پتو ، وان پلاستیکی ، دستمال ، پنبه و اسفنج برای حمام کردن آنها تهیه کنید. مواردی مانند صندوق فروش ، کیف و کت آزمایشگاهی می تواند نشان دهنده کار اعضای خانواده کودکان باشد. همچنین سعی کنید مواردی را که زمینه های فرهنگی کودکان را منعکس می کند ، قرار دهید. سطل های رنگی و برچسب گذاری شده در محل نگهداری وسایل نمایشی ، حس نظم ایجاد می کند و به کودکان کمک می کند تا بفهمند وسایل کجا هستند.

منطقه کتاب
مطمئن شوید که بالش های راحتی برای کف ، یک صندلی گهواره ای به اندازه کودک یا یک کاناپه کوچک دارید که کودکان بتوانند از کتاب های مورد علاقه خود لذت ببرند. کتابهای مورد علاقه کودکان را در قفسه های کتاب خود قرار دهید ، به همراه عناوینی که نشان دهنده پیشینه فرهنگی و خانواده کودکان است. یک آلبوم عکس در کلاس درس داشته باشید که شامل عکسهای هر کودک در گروه و همچنین عکسهای خانواده های کودکان باشد. نوارهایی از اعضای خانواده کودکان که داستان می خوانند یا کتابهایی روی نوار نشان می دهند که نیازها و علایق کودکان گروه شما را نشان می دهد ، در سطل های رنگی روی میز یا قفسه ای کم دسترس و راحت در این منطقه قرار دهید.

حوزه هنری
در ابتدای سال ، چند رنگ رنگ برای کار روی سه راه تهیه کنید و با پیشرفت سال به تدریج رنگ ها را اضافه کنید. در صورت امکان ، قلاب هایی با نام کودکان بالای آنها برای آویزان کردن دودها تهیه کنید. شامل مواد تسکین دهنده و برطرف کننده تنش مانند خاک رس قابل انعطاف و اسفنج های اسفنجی (که می توانند برای رنگ آمیزی استفاده شوند) شود. آثار هنری کودکان را روی دیوارهای این منطقه نمایش دهید. یک دیوار را ذخیره کنید تا کودکان بتوانند تصاویری از مجلات که به نظرشان جذاب است ، آثار هنری ایجاد شده توسط اعضای خانواده خود ، یا پوسترهایی از خانه که ممکن است بخواهند با گروه به اشتراک بگذارند ارسال کنند.

 

  • اشتراک گذاری:
author avatar
ادمین 1

مطلب قبلی

شهریور 17, 1400

مطلب بعدی

شهریور 17, 1400

ممکن است همچنین دوست داشته باشید

download (6)
بهبود کسب و کار از COVID-19ایجاد بهبودی بر پایه اعتماد
29 اردیبهشت, 1401
download (3)
30 ویژگی که افراد عادی را خارق العاده می کند
16 اردیبهشت, 1401
images (15)
13 اردیبهشت, 1401

نظر بدهید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین نوشته ها

  • مدل تجاری
  • سازمان تحقیق و توسعه با تمرکز بر حال و آینده
  • مدیریت مالی: دامنه، اهداف و اهمیت
  • آینده‌اندیشی: نگارش سناریوها
  • چگونه ذهنیت می تواند یک کسب و کار را ایجاد یا شکست دهد

درخواست مقاله و اسلاید سفارشی

برای سفارش مقاله و اسلاید با ما در ارتباط باشید:
reformh@yahoo.com

ارسال درخواست

[miniorange_social_login shape="longbuttonwithtext" theme="default" space="4" width="240" height="40"]

ورود با حساب کاربری سایت شما

رمز عبوررا فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نیستید؟ همین حالا عضو شو!

یک حساب کاربری جدید ثبت کنید

آیا عضو هستید? اکنون وارد شوید