• خانه
  • فروشگاه
  • وبلاگ
  • گالری
  • درباره ما
  • تماس باما
با ما در ارتباط باشید.
reformh@yahoo.com
عضویتورود
مشقکمشقک
  • خانه
  • فروشگاه
  • وبلاگ
  • گالری
  • درباره ما
  • تماس باما

کسب و کار

  • خانه
  • بلاگ
  • کسب و کار
  • چگونه یک کسب و کار راه اندازی کنیم؟

چگونه یک کسب و کار راه اندازی کنیم؟

  • ارسال شده توسط ادمین 1
  • دسته بندی کسب و کار
  • تاریخ آذر 28, 1400
  • نظرات 0 نظر

 چطور یک کسب و کار راه اندازی کنیم؟

12 گام برای راه اندازی کسب و کار

  • مرحله 1. ایده کسب و کار مناسب را انتخاب کنید
  • مرحله 2. برای کسب و کار خود برنامه ریزی کنید
  • مرحله 3. دریافت بودجه
  • مرحله 4. یک ساختار تجاری را انتخاب کنید
  • مرحله 5. کسب و کار خود را تشکیل دهید
  • مرحله 6. بانکداری، کارت های اعتباری و حسابداری را تنظیم کنید
  • مرحله 7. بیمه شوید
  • مرحله 8. مجوزها و مجوزها را دریافت کنید
  • مرحله 9. کارمندان را استخدام کنید
  • مرحله 10. نام تجاری خود را تعریف کنید
  • مرحله 11. یک وب سایت تجاری بسازید
  • مرحله 12. تجارت خود را تبلیغ و بازاریابی کنید


برای شروع یک کسب و کار، این 12 مرحله ساده را دنبال کنید

آیا برای راه اندازی کسب و کار خود آماده اید؟

ایجاد یک کسب و کار برای خودتان هم پاداش و هم چالش برانگیز است. علاوه بر یافتن بودجه کافی، زمان، پشتیبانی شخصی و پشتیبانی حرفه ای، باید یک ساختار تجاری را انتخاب کنید (ما به اکثر مشاغل توصیه می کنیم یک LLC تشکیل دهند ) و به مواردی مانند مالیات و حسابداری فکر کنید.

صرف نظر از اینکه چه چیزی را انتخاب می کنید و در چه مرحله ای قرار دارید، ما ابزارهایی برای کمک به موفقیت شما در اختیار داریم.

برای اینکه ببینید آیا برای جهش آماده هستید، امتحان کارآفرینی ما را بررسی کنید .

 

 

مرحله 1: ایده کسب و کار مناسب را انتخاب کنید

اولین قدم به سمت مالکیت کسب و کار، تصمیم گیری برای شروع چه نوع کسب و کاری است. به دنبال یک ایده کسب و کار کوچک باشید که با علایق، اهداف شخصی و توانایی های طبیعی شما مطابقت داشته باشد. این به شما کمک می کند تا زمانی که کار سخت می شود انگیزه خود را حفظ کنید و شانس موفقیت شما را تا حد زیادی بهبود می بخشد.

ایده‌های تجاری رایگان ما به شما کمک می‌کند تا کسب‌وکارهایی را شناسایی کنید که با علایق و سبک زندگی شما مطابقت دارند.

به الهام بیشتری نیاز دارید؟ آخرین روند کسب و کارهای کوچک را بررسی کنید .

مرحله 2: برای کسب و کار خود برنامه ریزی کنید

کسب و کارهای موفق با برنامه ریزی دقیق ساخته می شوند. قبل از اینکه مقدار قابل توجهی از پول و منابع دیگر را برای کسب و کار خود اختصاص دهید، ایده خود را به طور انتقادی تجزیه و تحلیل کنید و یک برنامه بازی ایجاد کنید. حداقل باید موارد زیر را تکمیل کنید:

نام تجاری را انتخاب کنید

نام کسب و کار خود را چه خواهید گذاشت؟ هنگام نام‌گذاری یک کسب‌وکار ، می‌خواهید نامی در دسترس انتخاب کنید که از قوانین نام‌گذاری ایالت شما پیروی می‌کند و با مشتریان شما همخوانی دارد. استفاده از ما کسب و کار نام ژنراتور برای پیدا کردن نام نام تجاری کامل و وب سایت.

همچنین می توانید Godaddy را برای نام های دامنه موجود جستجو کنید.

اکنون یک دامنه پیدا کنید

 

طراحی شده توسط GoDaddy.com

پس از ثبت نام دامنه، توصیه می کنیم یک سیستم تلفن تجاری را انتخاب کنید تا خدمات مشتریان خود را ارتقا دهید. Nextiva یک سرویس تلفن با کیفیت بالا ارائه می دهد که با همه دستگاه ها یکپارچه می شود. Nextiva را امتحان کنید .

یک مکان تجاری پیدا کنید

آیا می دانید کسب و کار شما در کجا قرار خواهد گرفت؟ چه در حال افتتاح یک مؤسسه آجر و ملات باشید یا یک کسب و کار از خانه راه اندازی کنید – محل کسب و کار شما نوع مجوز و مجوزهایی را که نیاز دارید و همچنین پتانسیل رشد کسب و کار شما را مشخص می کند.

تحقیقات بازار انجام دهید

آیا با بازار خود آشنا شده اید؟ قبل از اینکه طرح کسب و کار خود را بنویسید، انجام تحقیقات جامع بازار بسیار مهم است. این می تواند شامل انجام نظرسنجی، انجام تحقیقات بهینه سازی موتور جستجو (SEO) یا برگزاری گروه های متمرکز باشد. هدف از تحقیقات بازار این است که بازار هدف و رقبای خود را بهتر بشناسید تا یک طرح تجاری موثر تهیه کنید.

یک طرح تجاری بنویسید

آیا طرح کسب و کار نوشته اید؟ مولد طرح کسب و کار ما نوشتن طرح کسب و کار شما را آسان تر از همیشه می کند. فقط اطلاعات کسب و کار خود را اضافه کنید و کارتان تمام است!

یک طرح کسب و کار خوب طراحی شده فقط به شما کمک نمی کند تا زمانی که کسب و کار کوچک خود را راه اندازی می کنید سازماندهی کنید. طرح های تجاری برای به دست آوردن بودجه تجاری و کمک به شما برای رسیدن به نقاط عطف مهم استفاده می شود.

در اینجا برخی از اجزای اصلی یک طرح تجاری خوب نوشته شده است:

  • توسعه محصول: کسب و کار شما چه مشکلی را حل می کند؟ چه چیزی محصول یا خدمات شما را از رقبا متمایز می کند؟
  • فروش و بازاریابی: مشتریان بالقوه شما چه کسانی هستند؟ چگونه توجه آنها را جلب می کنید و آنها را به خریدار تبدیل می کنید؟
  • افراد و مشارکت ها: چه نقش هایی را باید استخدام کنید و چه روابط حرفه ای را برای موفقیت باید ایجاد کنید؟
  • برنامه‌ریزی مالی: به چند مشتری یا فروش نیاز دارید تا به حد تعادل برسید؟ چقدر پول برای رسیدن به آنجا نیاز است و بودجه را از کجا دریافت خواهید کرد؟

منابع برنامه ریزی کسب و کار

  • کمک خواستن؟ سازمان هایی را در منطقه محلی خود پیدا کنید که می توانند به شما در برنامه ریزی کمک کنند.
  • اگر یک زن در تجارت هستید، بودجه، ابزار و منابع را با این مجموعه عالی زنان در تجارت بیابید .

مرحله 3: دریافت بودجه

بر کسی پوشیده نیست که برای راه اندازی یک کسب و کار به بودجه نیاز دارید، اما قبل از اینکه بتوانید پول مورد نیاز برای پوشش هزینه های راه اندازی را تامین کنید، ابتدا باید چند کار را انجام دهید. قبل از جستجوی سرمایه خارجی، هزینه های کسب و کار خود را محاسبه کنید. این به شما کمک می کند تا منبع مالی مناسب برای نیازهای کسب و کار خود را انتخاب کنید. در مرحله بعد، در مخارج خود هوشمند باشید و با ایجاد یک برنامه مالی دقیق، سازماندهی کنید.

گزینه های تامین مالی کسب و کار را کاوش کنید

  • بوت استرپینگ: این روشی است که خودتان برای تامین مالی کسب و کار انجام دهید، به این معنی که شما سرمایه کسب و کار خود را از طریق پس انداز شخصی و همچنین درآمد فعلی خود فراهم می کنید. هنگامی که کسب و کار شما راه اندازی شد، سود مجدداً در کسب و کار سرمایه گذاری می شود تا رشد آن ادامه یابد.
  • دوستان و خانواده: تامین مالی کسب و کار خود از طریق دوستان و وام های خانوادگی می تواند راهی عالی برای به دست آوردن سرمایه مورد نیاز برای راه اندازی کسب و کار کوچک شما باشد. هنگام مخلوط کردن تجارت با خانواده و دوستان، ایده خوبی است که یک توافق نامه مکتوب و برنامه بازپرداخت ایجاد کنید.
  • کمک‌های مالی کسب‌وکار کوچک : کمک‌های بلاعوض برای کسب‌وکارهای کوچک اساساً تأمین مالی کسب‌وکار برای کسب‌وکار شما هستند که نیازی به بازپرداخت آن ندارید. شما می توانید با تکمیل فرآیند درخواست با یک اعطاکننده، یک کمک هزینه کسب و کار کوچک دریافت کنید.
  • وام مشاغل کوچک: معمولاً می توانید از طریق بانک یا سایر مؤسسات وام دهنده برای وام مشاغل کوچک درخواست دهید . این روش تأمین مالی مستلزم بازپرداخت است، اما سرمایه ای را برای پوشش هزینه های راه اندازی یا بیشتر در اختیار شما قرار می دهد.

با مراجعه به راهنمای ما برای امور مالی مشاغل کوچک ، نحوه برنامه ریزی، جمع آوری و مدیریت سرمایه خود را بیاموزید .

مرحله 4: یک ساختار تجاری را انتخاب کنید

ثبت شرکت شما به عنوان یک نهاد تجاری قانونی – مانند LLC، شرکت یا غیرانتفاعی – دو مزیت عمده دارد:

  • افزایش اعتبار
  • محافظت در برابر مسئولیت شخصی در صورت شکایت از تجارت شما

دریابید که کدام ساختار تجاری برای کسب و کار جدید شما مناسب است.

مالکیت یگانه

مالکیت انحصاری یک ساختار کسب و کار رسمی است که به ثبت و یا آن را از مالک جدا شده است. این بدان معناست که 100٪ سود کسب و کار به صاحب آن می رسد. با این حال، 100٪ از بدهی مالی در صورتی که کسب و کار بدهی داشته باشد یا مورد شکایت قرار گیرد، به مالک نیز می رسد.

شراکت

یک  مشارکت ، مانند یک شرکت انفرادی، یک ساختار تجاری غیر رسمی است که دارای مالکیت متعدد است. به طور مشابه، شراکت ها از حمایت مسئولیتی برخوردار نیستند که در ساختار تجاری رسمی پیدا کنید.

شرکت های LLC

یک شرکت با مسئولیت محدود (LLC) حفاظت از دارایی های شخصی یک شرکت را با انعطاف پذیری یک مشارکت یا مالکیت انحصاری ترکیب می کند. اکثر مشاغل کوچک ساختار LLC را به دلیل نگهداری آسان و رفتار مالیاتی مطلوب ترجیح می دهند. دریابید که آیا باید یک LLC برای کسب و کار کوچک خود راه اندازی کنید یا خیر.

شما می توانید با استفاده از راهنمای رایگان ما یک LLC تشکیل دهید، یا می توانید از ZenBusiness LLC خود را برای شما تشکیل دهید .

شرکت ها

شرکت یک نهاد مجزا قانونی است که توسط سهامداران خود متعلق می باشد. شرکت ها مقررات رسمی تری نسبت به شرکت های LLC دارند و تمایل دارند برای سرمایه گذاران جذاب تر باشند. اکثر شرکت های بزرگ مانند اپل در دسته بندی شرکت ها قرار می گیرند.

غیر انتفاعی

یک سازمان غیرانتفاعی سازمانی است که به جای سرمایه گذاران، از طریق کمک های مالی تأمین می شود. سازمان‌های غیرانتفاعی معمولاً برای پیشبرد اهداف اجتماعی ایجاد می‌شوند و از پرداخت مالیات معاف هستند. صلیب سرخ نمونه ای از چنین سازمانی است.

 

اگر تصمیم بگیرید که شرکت خود را به عنوان یک نهاد تجاری ثبت نکنید، شخصاً مسئول بدهی ها و بدهی های تجارت خود خواهید بود.

علاوه بر این، صاحبان مشاغل شراکتی و انحصاری ممکن است نیاز به ارائه یک DBA داشته باشند، که گاهی اوقات به عنوان “نام ساختگی”، “نام تجاری” یا “نام فرضی” بسته به ایالت شناخته می شود. DBA یک ساختار تجاری نیست.

دریابید که آیا کسب و کار شما برای تشکیل یک DBA لازم است یا خیر. توجه داشته باشید که سه ایالت (کانزاس، نیومکزیکو و کارولینای جنوبی) DBA ندارند.

مرحله 5: کسب و کار خود را تشکیل دهید

هنگامی که ساختار کسب و کار خود را انتخاب کردید، گام بعدی تشکیل کسب و کارتان است. مهم نیست که چه ساختار رسمی کسب و کار را انتخاب می کنید، چند مرحله متداول وجود دارد، از جمله:

  • نام گذاری کسب و کار شما
  • انتخاب یک نماینده ثبت شده : یک فرد یا نهاد تجاری که اسناد مالیاتی و قانونی را از طرف تجارت شما می پذیرد.
  • دریافت شماره شناسایی کارفرما (EIN) : شماره ای که توسط سرویس درآمد داخلی (IRS) برای کمک به شناسایی مشاغل برای اهداف مالیاتی اختصاص داده می شود.
  • مدارک تشکیل پرونده.

علاوه بر این مراحل، هر ساختار کسب و کار الزامات خاص خود را دارد که منحصر به آن ساختار تجاری است.

می‌توانید یکی از این  بهترین خدمات LLC را برای شما به‌عنوان LLC تشکیل دهید یا با دنبال کردن مراحل زیر مسیر DIY را انتخاب کنید:

یک LLC تشکیل دهید

LLCها ساده ترین ساختار رسمی کسب و کار برای تشکیل و نگهداری هستند. با کاغذبازی کمتر نسبت به سایر ساختارهای تجاری، می توانید یک LLC را در شش مرحله آسان تشکیل دهید.

  1. ایالت خود را انتخاب کنید
  2. LLC خود را نام ببرید
  3. یک نماینده ثبت شده را انتخاب کنید
  4. بایگانی LLC خود را با ایالت
  5. یک قرارداد عملیاتی LLC ایجاد کنید
  6. یک EIN دریافت کنید

راهنمای کامل ما را در مورد نحوه تشکیل یک LLC بخوانید یا یک خدمات حرفه ای از LLC برای شما داشته باشید .

یک شرکت راه اندازی کنید

اگر فکر می کنید راه اندازی یک شرکت برای کسب و کار شما مناسب است، پنج مرحله برای شروع کسب و کار خود به عنوان یک شرکت وجود دارد. علاوه بر این، باید نوع شرکتی که کسب و کار شما خواهد بود، مانند شرکت C، شرکت S، یا شرکت B تعیین کنید.

  1. شرکت خود را نام ببرید
  2. یک نماینده ثبت شده را انتخاب کنید
  3. یک جلسه سازمانی برگزار کنید
  4. اسناد تشکیل پرونده
  5. یک EIN دریافت کنید

راهنمای کامل ما را در مورد چگونگی راه اندازی یک شرکت  یا داشتن یک سرویس حرفه ای از یک شرکت برای شما بخوانید .

یک سازمان غیرانتفاعی تشکیل دهید

انتخاب برای تشکیل یک سازمان غیرانتفاعی شامل بسیاری از مراحل مشابه یک شرکت یا LLC است. با این حال، با این ساختار تجاری، می توانید برای معافیت مالیاتی، که در غیر این صورت به عنوان وضعیت 501(c)(3) شناخته می شود، از طریق IRS درخواست دهید.

  1. غیرانتفاعی خود را نام ببرید
  2. یک نماینده ثبت شده را انتخاب کنید
  3. اعضای هیئت مدیره و افسران خود را انتخاب کنید
  4. آیین نامه ها و سیاست تضاد منافع را تصویب کنید
  5. اساسنامه را بایگانی کنید
  6. یک EIN دریافت کنید
  7. درخواست برای 501(c)(3)

راهنمای کامل ما را در مورد نحوه تشکیل یک سازمان غیرانتفاعی یا داشتن یک خدمات حرفه ای از یک سازمان غیرانتفاعی برای شما بخوانید .

مرحله 6: بانکداری تجاری، کارت های اعتباری و حسابداری را راه اندازی کنید

استفاده از حساب‌های بانکی و اعتباری اختصاصی برای حفاظت از دارایی‌های شخصی ضروری است.

هنگامی که حساب های شخصی و تجاری شما با هم ترکیب می شوند، دارایی های شخصی شما (خانه، ماشین و سایر اشیاء با ارزش) در صورت شکایت از تجارت شما در معرض خطر قرار می گیرند. در قانون تجارت، به این کار به عنوان سوراخ کردن حجاب شرکتی یاد می شود .

با این سه مرحله می توانید از کسب و کار خود محافظت کنید:

1. افتتاح حساب بانکی تجاری:

  • دارایی های شخصی شما را از دارایی های شرکت شما جدا می کند، که برای حفاظت از دارایی های شخصی ضروری است.
  • پرونده حسابداری و مالیات را آسان می کند.

تباری تجاری:

  • به شما کمک می کند هزینه های شخصی و تجاری را جدا کنید.
  • تاریخچه اعتباری شرکت شما را می سازد، که می تواند برای افزایش سرمایه (به عنوان مثال، وام های کسب  و کار کوچک و کمک های مالی کسب و کار کوچک ) در آینده مفید باشد.

3. راه اندازی حسابداری تجاری

یک سیستم حسابداری به شما کمک می کند تا عملکرد کسب و کار خود را پیگیری کنید و پرونده مالیاتی سالانه را ساده می کند. نرم افزار حسابداری با کیفیت به شما امکان می دهد تراکنش های بانکی و کارت اعتباری خود را دانلود کنید و حسابداری را سریع و آسان می کند. در مورد اهمیت حسابداری و نحوه شروع کار با حسابداری امروز بیشتر بیاموزید . یا، یک حسابدار تجاری استخدام کنید تا به شما کمک کند تا تمام نیازهای حسابداری و مالیاتی کسب و کار خود را از حقوق و دستمزد گرفته تا مالیات بر فروش انجام دهید .

 

مرحله 7: بیمه شوید

بیمه کسب و کار به شما کمک می کند ریسک ها را مدیریت کنید و روی رشد کسب و کار خود تمرکز کنید. رایج ترین انواع بیمه های تجاری که باید در نظر بگیرید عبارتند از:

  • بیمه مسئولیت عمومی
  • بیمه غرامت کارگران
  • بیمه مسئولیت حرفه ای

ما توصیه می کنیم که همه مشاغل کوچک، از جمله مشاغل خانگی، یک خط مشی مسئولیت کلی را خریداری کنند. مشاغلی که مشاوره یا خدمات حرفه ای مانند شرکت های مشاوره و حسابداری می فروشند، باید یک خط مشی مسئولیت حرفه ای را نیز در نظر بگیرند.

هر ایالت شرایط خود را برای پرداخت غرامت کارگران دارد و اغلب به تعداد کارمندان یک کسب و کار بستگی دارد.

مرحله 8: مجوزها و مجوزها را دریافت کنید

برای راه اندازی کسب و کار جدید خود به صورت قانونی، باید قوانین فدرال، ایالتی و محلی را رعایت کنید. در بسیاری از موارد، این امر مستلزم اخذ یک یا چند مجوز و/یا مجوزهای تجاری است. به عنوان مثال، یک رستوران احتمالاً به مجوزهای بهداشتی، مجوزهای ساختمانی، مجوزهای علامت گذاری و غیره نیاز دارد.

  • یاد بگیرید که چگونه مجوزها و مجوزهای لازم را برای کسب و کار خود دریافت کنید
  • از یک سرویس حرفه ای برای کمک به دریافت مجوزهای مورد نیاز استفاده کنید

مرحله 9: کارمندان را استخدام کنید

برای هر کسب و کاری (مگر اینکه قصد دارید تنها کارمند کسب و کار خود باشید)، ایجاد یک تیم قوی گام بعدی حیاتی برای شروع یک کسب و کار موفق است. اما این فقط یافتن افراد مناسب نیست. شما باید اطمینان حاصل کنید که با الزامات استخدام کارمندان به طور قانونی مطابقت دارید. این شامل اطمینان از ثبت نام شما در IRS برای مالیات کارمندان است .

هنگامی که تیم خود را ایجاد کردید، اکیداً توصیه می کنیم از یک سرویس حقوق و دستمزد برای صدور چک حقوق، پیگیری زمان و مدیریت بیشتر فصل مالیات استفاده کنید.

مرحله 10: نام تجاری خود را تعریف کنید

قوی ترین و به یاد ماندنی ترین کسب و کارها بر اساس یک برند مستحکم ساخته می شوند. هنگام توسعه برند خود، باید موارد زیر را در نظر بگیرید :

  • کسب و کار شما چیست 
  • ارزش های اصلی شما چیست 
  • چه چیزی باعث جلب اعتماد مشتری می شود 

هنگامی که نسبت به پاسخ های خود به این سؤالات اطمینان پیدا کردید، وقت آن است که به سراغ نام کسب و کار خود بروید . نام تجاری شما سنگ بنای برندسازی خوب و کسب و کار موفق است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ایجاد بهترین نام برای کسب و کار خود، راهنمای نحوه نامگذاری یک کسب و کار ما را بخوانید .

آخرین اما نه کم‌اهمیت، تولید کننده لوگوی رایگان ما را امتحان کنید  تا یک لوگوی منحصر به فرد برای کسب و کار خود داشته باشید. سازنده لوگو ما رایگان است (بدون نیاز به ثبت نام یا آدرس ایمیل) و در همه اندازه های رسانه های اجتماعی موجود است. این آسان و بدون دردسر است – بدون نیاز به تجربه طراحی! یا اگر می‌خواهید گزینه‌های خود را بررسی کنید، می‌توانید از این سازنده آرم رایگان توسط Tailor Brands نیز استفاده کنید .

مرحله 11: وب سایت کسب و کار خود را بسازید

بعد از تعریف برند خود و ایجاد لوگو قدم بعدی ایجاد یک وب سایت برای کسب و کار شماست .

در حالی که ایجاد یک وب سایت یک مرحله ضروری است، برخی ممکن است نگران باشند که از دسترس آنها خارج باشد زیرا آنها هیچ تجربه ای در ساخت وب سایت ندارند. در حالی که ممکن است این ترس منطقی در سال 2015 باشد، فناوری وب در چند سال گذشته شاهد پیشرفت‌های عظیمی بوده است که زندگی صاحبان مشاغل کوچک را بسیار ساده‌تر می‌کند.

در اینجا دلایل اصلی وجود دارد که چرا نباید ساخت وب سایت خود را به تاخیر بیندازید:

  • تمام مشاغل قانونی دارای وب سایت هستند – نقطه پایان. اندازه یا صنعت کسب و کار شما برای آنلاین کردن کسب و کار شما مهم نیست.
  • حساب‌های رسانه‌های اجتماعی مانند صفحات فیس‌بوک یا نمایه‌های تجاری LinkedIn جایگزینی برای وب‌سایت تجاری که مالک و کنترل آن هستید، نیستند.
  • ابزارهای سازنده وب سایت مانند GoDaddy Website Builder ایجاد یک وب سایت اساسی را بسیار ساده کرده است. برای ایجاد وب سایتی که بتوانید به آن افتخار کنید نیازی به استخدام یک توسعه دهنده یا طراح وب ندارید.

با استفاده از راهنماهای ساخت وب سایت ما ، این فرآیند ساده و بدون دردسر خواهد بود و نباید بیش از 2 تا 3 ساعت طول بکشد.

مرحله 12: تجارت خود را تبلیغ و بازاریابی کنید

تبلیغ کسب و کار شما

روش های مختلفی برای تبلیغ کسب و کار شما وجود دارد، اما موثرترین روش ها عبارتند از:

  1. بیانیه های مطبوعاتی
  2. فیس بوک
  3. یوتیوب
  4. Google برای کسب و کار من
بیانیه های مطبوعاتی

بیانیه های مطبوعاتی راهی عالی برای تبلیغ برند شما هستند و یکی از مقرون به صرفه ترین استراتژی ها هستند زیرا:

  • باعث تبلیغات می شود
  • نام تجاری خود را در وب ایجاد کنید
  • سئوی وب سایت خود را بهبود بخشید و مشتریان بیشتری را به سمت وب سایت خود هدایت کنید
  • از نظر تلاش و هزینه یک بار هزینه هستند
  • مزایای طولانی مدت داشته باشد

توصیه می شود: TRUiC تخفیف 25 درصدی را برای شما در سرویسی که اعلامیه های مطبوعاتی را برای شما می نویسد و توزیع می کند، به توافق رسیده است .

فیس بوک

صفحه فیس بوک یک راه عالی و رایگان برای تعامل با مشتریان شما است. اما، برای موفقیت نیاز به تلاش مداوم دارد.

از یک صفحه فیس بوک می توان برای موارد زیر استفاده کرد:

  • حضور تجاری محلی خود را ایجاد کنید
  • محصولات و خدمات کسب و کار خود را به نمایش بگذارید
  • با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید
  • نظرات مشتریان را دریافت کرده و به اشتراک بگذارید
  • کسب و کار خود را از طریق تبلیغات تبلیغ کنید، اگرچه ممکن است برای کسب و کار شما مناسب نباشد.
یوتیوب

با میلیاردها کاربر جهانی YouTube، یک پایگاه مشتری غول پیکر به دنبال محتوایی است که کسب و کار شما می تواند تولید کند. از یک کانال YouTube برای کسب و کار شما می توان برای موارد زیر استفاده کرد:

  • با افزایش رتبه گوگل و نرخ تبدیل، سئوی خود را بهبود بخشید.
  • تعامل رسانه های اجتماعی را افزایش دهید و پیوندهای قوی تری با مشتریان خود ایجاد کنید.
  • توضیحات مفصلی در مورد محصولات و خدمات ارائه دهید.
Google برای کسب و کار من

Google My Business ابزار مفیدی است که به کسب و کارها اجازه می دهد تا نحوه نمایش کسب و کار خود را در صفحه نتایج موتور جستجوی Google (SERP) و نقشه های گوگل مدیریت کنند.
از Google برای کسب و کار من می توان برای موارد زیر استفاده کرد:

  • به اطلاعات مهم در مورد تجارت خود مانند وب سایت، آدرس فیزیکی، ساعات کار، شماره تلفن و نظرات مشتریان پیوند دهید.
  • با بهبود سئوی محلی و هدایت ترافیک به وب سایت خود، آگاهی از برند را افزایش دهید.
  • تعامل با مشتریان و افزایش اعتبار.

بعد چه می شود؟

در حالی که شروع یک کسب و کار هیجان انگیز است و گاهی اوقات چالش برانگیز است، شما باید آماده باشید که آن کسب و کار را برای سال های آینده حفظ کنید.

خوشبختانه، منابع مختلفی در سراسر کشور وجود دارد که برای کمک به رشد کسب و کارهای کوچکی مانند شما اختصاص داده شده است. ما فهرستی از بهترین منابع عمومی و خصوصی را در هر ایالت تنظیم کرده‌ایم تا بتوانید پشتیبانی مورد نیاز خود را پیدا کنید.

  • اشتراک گذاری:
author avatar
ادمین 1

مطلب قبلی

آذر 28, 1400

مطلب بعدی

چگونه یک کسب و کار آمادگی آزمون راه اندازی کنیم
آذر 28, 1400

ممکن است همچنین دوست داشته باشید

images (1)
مدل تجاری
28 مرداد, 1402
images
چگونه به طور موثر عملکرد کسب و کار را در 7 مرحله اندازه گیری کنیم
19 مهر, 1401
download (5)
راه هایی برای محافظت از کسب و کار کوچک خود در برابر فشار تورم
9 شهریور, 1401

نظر بدهید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین نوشته ها

  • مدل تجاری
  • سازمان تحقیق و توسعه با تمرکز بر حال و آینده
  • مدیریت مالی: دامنه، اهداف و اهمیت
  • آینده‌اندیشی: نگارش سناریوها
  • چگونه ذهنیت می تواند یک کسب و کار را ایجاد یا شکست دهد

درخواست مقاله و اسلاید سفارشی

برای سفارش مقاله و اسلاید با ما در ارتباط باشید:
reformh@yahoo.com

ارسال درخواست

[miniorange_social_login shape="longbuttonwithtext" theme="default" space="4" width="240" height="40"]

ورود با حساب کاربری سایت شما

رمز عبوررا فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نیستید؟ همین حالا عضو شو!

یک حساب کاربری جدید ثبت کنید

آیا عضو هستید? اکنون وارد شوید