چگونه یک کسب و کار آنلاین راه اندازی کنیم
آنلاین راه اندازی کنیم
آیا ایده یک عشایر دیجیتال بودن برای شما جذاب است؟ کسب و کار آنلاین آزادی کار از راه دور را در هر جایی که اتصال اینترنتی وجود دارد، فراهم می کند. راه اندازی یک کسب و کار آنلاین آسان است، اما شما نیاز به رویکرد درست دارید. ما رویکردی را گردآوری کرده ایم که همه چیز را برای شما ساده می کند.
توصیه می شود: 40 ایده برتر کسب و کار آنلاین ما را که می توانید از هر کجا شروع کنید، بخوانید .

راه اندازی کسب و کار آنلاین
راه اندازی یک کسب و کار آنلاین یک ایده هوشمندانه برای افرادی است که نمی خواهند به یک تجارت آجر و ملات گره بخورند. کسبوکارهای آنلاین به شما آزادی و انعطافپذیری میدهند تا در خارج از خانه یا هر جای دیگری که به اینترنت متصل هستید، کار کنید.
امروزه، انواع مختلفی از کسبوکارهای آنلاین وجود دارد که میتوان از بین آنها یکی را انتخاب کرد که وقتی یک ایده کسبوکار خوب پیدا کردید، شروع به کار نسبتاً آسان است.
توصیه های عملی که در این مقاله خواهید یافت، شما را در تمام مراحل لازم برای راه اندازی یک کسب و کار آنلاین راهنمایی می کند.
رویکرد صحیح کسب و کار آنلاین شامل موارد زیر است:
ایده کسب و کار خود را پیدا کنید
ارائه یک ایده کسب و کار آنلاین مناسب ممکن است آسان به نظر برسد، اما گزینه های مختلفی برای یک کسب و کار آنلاین وجود دارد که به راحتی می توان در طول فرآیند تصمیم گیری غرق شد. توصیه میکنیم ایدهای را انتخاب کنید که به قلب شما نزدیک است و میتوانید سالهای آینده خود را با آن درگیر کنید.
ایده هایی برای انتخاب یک ایده کسب و کار آنلاین معتبر :
- در مورد برخی از موفق ترین ایده های کسب و کار تحقیق کنید.
- ابزار رایگان Business Idea Generator ما را امتحان کنید .
- برای یافتن ایده کسب و کار مناسب در اینترنت گشت و گذار کنید.
نام تجاری را انتخاب کنید
هنگام انتخاب نام تجاری، مهم است که چند نکته را در نظر داشته باشید:
- نامی را انتخاب کنید که پیچیده نباشد و به راحتی قابل خواندن باشد.
- یک نام خوب باید آنقدر کوتاه باشد که به خاطر بسپارد و به نوعی با محصول یا خدماتی که به صورت آنلاین می فروشید مرتبط باشد.
برای مثال، اگر کتابهای آنلاین میفروشید، ممکن است بخواهید کلمه کلیدی «کتاب» را در نام خود بگنجانید. به این ترتیب، هیچ اشتباهی در محصولی که به مشتریان خود ارائه می دهید وجود ندارد.
نکاتی برای انتخاب نام کسب و کار اینترنتی :
کارهایی را که انجام می دهید در نام آن لحاظ کنید.
کلمات مرتبط با احساسی را انتخاب کنید که می خواهید مشتری شما تجربه کند.
نام خود را کوتاه و شیرین نگه دارید تا به راحتی به یاد ماندنی شود. ابزار Business Name Generator
ما را برای ارائه پیشنهادات امتحان کنید.
ایده کسب و کار خود را ثبت کنید
هنگامی که به ایده ای نابغه برای نام کسب و کار خود می پردازید، ثبت نام کسب و کار بسیار مهم است. برای اطمینان از اینکه نام شما قبلاً گرفته نشده و منحصر به فرد است، با انجام یک کار شروع کنید:
- نام نهاد تجاری را برای ایالت خود جستجو کنید
- جستجوی نام دامنه
- جستجوی علامت تجاری فدرال
- با مراجعه به سایت هایی مانند گوگل، بینگ، یاهو، Yelp، توییتر، فیس بوک، اینستاگرام و سایر وب سایت های معروف، وب را جستجو کنید.
هنگامی که متوجه شدید نام شما منحصر به فرد است و قبلاً انتخاب نشده است، چند گزینه دارید. شما می توانید با مراجعه به وب سایت خدمات تجاری ایالت خود (معمولاً با وزیر امور خارجه، وزارت خزانه داری، کمیسیون شرکت ایالتی و غیره) نام را برای رزرو یا ثبت نام تجاری رزرو کنید.
از آنجا، میتوانید یک شرکت با مسئولیت محدود (LLC) تشکیل دهید، نام «انجام کسبوکار بهعنوان» (DBA) را ثبت کنید، یا اصلاحیهای را برای نام قانونی کسبوکار خود ارسال کنید.
تشکیل یک LLC
پس از تأیید اینکه نام کسب و کار شما قبلاً ثبت نشده است، باید نام کسب و کار خود را ثبت کنید و سپس بهترین ساختار تجاری را برای شرکت خود انتخاب کنید. اگر شما یک فرد هستند، شما ممکن است بخواهید به شکل به عنوان یک مالکیت انحصاری برای شروع. با این حال، سایر صاحبان مشاغل آنلاین ترجیح می دهند یک LLC تشکیل دهند که در صورت شکایت از شما به دلیل سهل انگاری یا بدهی، محافظت با مسئولیت محدود را برای محافظت از دارایی های شخصی شما ارائه می دهد.
برای ثبت شرکت LLC مراحل زیر را دنبال کنید :
- فرم رزرو نام را پر کنید
- یک نماینده ثبت شده را انتخاب کنید
- اساسنامه سازمان را بایگانی کنید
- یک قرارداد عملیاتی ایجاد کنید
- یک شماره EIN دریافت کنید
یک لوگو دریافت کنید
هنگامی که کسب و کار خود را تاسیس کردید و به درستی ثبت کردید، زمان توسعه برند خود فرا رسیده است. برند شما چیزی است که شما را از سایر مشاغل متمایز می کند. این چیزی است که مردم وقتی به کسب و کار شما فکر می کنند به آن فکر می کنند. مهمترین بخش یک برند لوگو است.
در اینجا چند راه برای گرفتن لوگو وجود دارد :
- آرم ساز رایگان ما را امتحان کنید . این مسیر یک راه ساده و رایگان برای ایجاد یک لوگوی عالی برای کسب و کار آنلاین شماست.
- یک طراح حرفه ای استخدام کنید . این مسیر گرانتر است، اما کمکی که از یک طراح حرفهای دریافت میکنید میتواند مفید باشد.
طرح کسب و کار خود را دریافت کنید
یک طرح کسب و کار تمام مولفه های لازم را برای موفقیت در راه اندازی، حفظ و حفظ یک کسب و کار آنلاین در نظر می گیرد. چنین عناصری شامل بازاریابی، تامین مالی، مدیریت عملیات، بیانیه ماموریت و چشم انداز و موارد مشابه است.
ممکن است از قبل ایده ای در ذهن داشته باشید که چگونه می خواهید کسب و کار خود را راه اندازی کنید، چگونه آن را تامین مالی می کنید، و احتمالاً چگونه کسب و کار خود را بازاریابی کنید. این مهم است که این ایده ها را در یک طرح تجاری مناسب شکل دهید زیرا این به شما کمک می کند تا منابع مالی و کسب و کار خود را اداره کنید.
اگر قبلاً هرگز یک طرح تجاری ننوشته اید، ممکن است بخواهید با یک الگوی طرح کسب و کار بروید. یکی دیگر از گزینه ها، گزینه ای که احتمالاً ساده تر است، استفاده از ابزار طرح کسب و کار آنلاین است. یک ابزار طرح کسب و کار آنلاین به گونهای طراحی شده است که شما در یک زمان روی یک بخش از طرح کسب و کار کار میکنید، آن را اولویتبندی میکنید و سپس تا زمانی که کل طرح را تکمیل کنید، ادامه دهید.
وب سایت خود را طراحی کنید
هر کسب و کار آنلاین برای انجام تجارت به یک وب سایت نیاز دارد. یک وب سایت کسب و کار کوچک به طور هماهنگ با برند شما هماهنگ است و یک املاک دیجیتال است که در آن مشتریان محصولات شما را خریداری می کنند و درباره شرکت شما بیشتر می آموزند.
بسته به اینکه می خواهید یک توسعه دهنده حرفه ای استخدام کنید یا وب سایت کسب و کار کوچک خود را بسازید، گزینه های مختلفی برای طراحی یک وب سایت وجود دارد .
اگر با زبان های برنامه نویسی مانند HTML 5، CSS و احتمالاً جاوا اسکریپت آشنایی دارید، می توانید وب سایت کسب و کار کوچک خود را از ابتدا ایجاد کنید. همچنین می توانید از یک سازنده وب سایت برای صرفه جویی در زمان و به طور بالقوه صرفه جویی در هزینه استفاده کنید.
در اینجا مراحل طراحی وب سایت با سازنده وب سایت آمده است :
- در مورد هدف وب سایت خود تصمیم بگیرید.
- نام دامنه خود را انتخاب کنید .
- یک سازنده وب سایت مانند Wix، Squarespace، Weebly، GoDaddy یا Shopify انتخاب کنید.
- طرحی را پیدا کنید که با برند تجاری شما کار کند.
- محتوای منحصر به فرد خود را آپلود کنید.
بهترین روش های طراحی وب سایت
طراحی و چیدمان وب سایت شما باید با استراتژی برند شما همسو باشد.
به عنوان مثال، اگر برند شما به صورت آنلاین عینک آفتابی می فروشد، می خواهید وب سایت کسب و کار کوچک شما تمیز، مینیمال باشد و نگرش پیام برند شما را منتقل کند.
بعلاوه، اگر پیام برند شما مانند Billabong “تفریح در آفتاب” است ، ممکن است رنگ های ساحلی روشن را به عنوان بخشی از طراحی وب سایت خود انتخاب کنید. اگر به دنبال پیام جدی تری هستید، ممکن است بخواهید رنگ های شیک تری مانند طلایی و سیاه و سفید مشابه عینک آفتابی مردانه برند GQ را انتخاب کنید .
هنگامی که وب سایت خود را کامل کردید، آزمایش آن و انتشار آن بسیار مهم است. پس از انتشار، آن را به صورت زنده در اینترنت، جایی که هر کسی با اتصال به اینترنت می تواند آن را ببینید. آزمایش صرفاً شامل امتحان کردن وب سایت و قرار دادن خود به جای مشتریان است (به عنوان مثال، اطمینان از پردازش پرداخت ها و غیره).
امور مالی خود را تنظیم کنید
اکثر کسب و کارها برای شروع به نوعی نیاز به تامین مالی دارند. مهم است که بدانید گزینه های تامین مالی شما چیست. گزینه های مالی مختلفی وجود دارد. به دنبال مواردی باشید که برای موقعیت خاص شما بهترین کار را دارند. در اینجا چند گزینه تامین مالی برای بررسی وجود دارد:
بوت استرپینگ
اگر به دنبال راه اندازی یک کسب و کار با بودجه کم با هزینه های سربار پایین هستید، می توانید بوت استرپینگ را امتحان کنید. بوت استرپینگ جایی است که با کار پاره وقت یا تمام وقت در حین ایجاد کسب و کار خود، سرمایه کسب و کار خود را تامین می کنید.
وام مشاغل کوچک
گزینه دیگر برای تامین مالی کسب و کار شما واجد شرایط بودن برای وام کسب و کار کوچک است . این را می توان با درخواست وام مدیریت مشاغل کوچک (SBA) از طریق یک وام دهنده سنتی مانند بانک یا اتحادیه اعتباری انجام داد. SBA این وام ها را تضمین می کند تا نسبت به وام های بانکی سنتی واجد شرایط آنها راحت تر باشد. حتی با این وجود، به احتمال زیاد می خواهید مقداری اعتبار تجاری ایجاد کنید تا به شما کمک کند واجد شرایط تامین مالی سنتی شوید.
وام آنلاین
گزینه های دیگر برای تامین مالی یک کسب و کار آنلاین شامل رفتن به یک وام دهنده آنلاین است. وام دهندگان آنلاین بسیار عالی هستند زیرا نیازهای آنها راحت تر است و می توانند خیلی زودتر بودجه شما را تامین کنند. در برخی موارد، یک وام دهنده آنلاین می تواند در کوتاه ترین زمان چند روز به شما کمک مالی کند، برخلاف وام دهندگان بانکی سنتی که ممکن است ماه ها بودجه شما را تامین نکنند.
بهینه سازی موتورهای جستجو را یاد بگیرید
بهینه سازی موتور جستجو (SEO) عمل ایجاد محتوایی برای وب است که توسط گوگل و سایر موتورهای جستجو نمایه می شود، بنابراین زمانی که کاربران مجموعه خاصی از کلمات کلیدی یا پرس و جو را در جستجوی گوگل تایپ می کنند، لیستی از نتایج جستجوی مختلف را نشان می دهد. .
ایده پشت سئو این است که محتوای شما در رتبه بالایی در گوگل قرار گیرد به طوری که وقتی افراد کلمه کلیدی خاصی را تایپ می کنند، سایت شما در رتبه بالایی قرار می گیرد و کلیک می شود. سئو از قصد کاربر استفاده می کند تا محتوا را به گونه ای قرار دهد که در موتورهای جستجو رتبه خوبی را به منظور بازاریابی محتوا و وب سایت کسب و کار کوچک شما برای کاربران آنلاین کسب کند.
بهترین چیز در مورد سئو این است که نیازی به سرمایه گذاری نیست. شما فقط باید برخی از اصول اولیه سئو را بدانید و از نوشتن محتوا برای وب لذت ببرید. با استفاده از راهنمای جامع ما، درباره نحوه بهبود SEO برای کسب و کار آنلاین خود بیشتر بیاموزید .
استراتژی بازاریابی خود را برنامه ریزی کنید
شما باید استراتژی بازاریابی خود را در طرح تجاری خود بگنجانید. داشتن یک استراتژی بازاریابی فکر شده به کسب و کار آنلاین شما این امکان را می دهد که مورد توجه مخاطبان هدف قرار گیرد و به فروش شما کمک کند. چندین استراتژی بازاریابی آنلاین وجود دارد، از جمله استراتژی های رسانه های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی و تبلیغات.
رسانه های اجتماعی
یک استراتژی بازاریابی خوب برای یک تجارت آنلاین شامل رسانه های اجتماعی می شود. میخواهید با YouTube، Twitter، Facebook، Instagram، Snapchat و دیگر رسانههای اجتماعی حسابهایی راهاندازی کنید تا به تعامل با مشتریان بالقوه خود کمک کنید . برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای ما را برای کمک به برندسازی رسانه های اجتماعی خود برای اطلاعات بیشتر بررسی کنید.
بازاریابی ایمیلی
یکی دیگر از جنبه های استراتژی بازاریابی آنلاین شما، ترکیب بازاریابی ایمیلی است. بازاریابی ایمیلی جایی است که شما لیستی از مشتریان یا افراد علاقه مند به محصول یا خدمات خود را ایجاد می کنید. این شامل دریافت نام و آدرس ایمیل آنها می شود تا بتوانید با آنها در تماس باشید و آنها را از تبلیغات یا معاملاتی که ممکن است کسب و کارتان داشته باشد مطلع کنید.
یکی از راه های سازماندهی ماندن در استراتژی بازاریابی ایمیلی ، استفاده از قدرت پلتفرم های بازاریابی ایمیلی مانند AWeber، Constant Contact یا Mailchimp است. این سرویسها به شما امکان میدهند ایمیلهایی ایجاد کنید که میتوانند با کلیک یک دکمه به لیست شما ارسال شوند.
به عنوان مثال، اگر یک پیشنهاد ایمیل را به لیستی متشکل از 1000 مشتری ارسال کنید، ممکن است 100 فروش (10٪) از آن یک ایمیل ارسال کنید. این روز حقوق بدی نیست.
تبلیغات
هنگام شروع، ممکن است لازم باشد روی تبلیغات سرمایه گذاری کنید. می توانید فضای تبلیغاتی را از طریق گوگل، فیس بوک یا مجموعه ای از آژانس های آنلاین دیگر خریداری کنید. تبلیغات برای شما هزینه دارد، اما تبلیغات هدفمند به جذب مشتری کمک می کند. نکته کلیدی این است که از تبلیغات خود بیشتر از آنچه برای تبلیغات خرج می کنید درآمد کسب کنید.
حفظ کسب و کار آنلاین شما
یک کسب و کار آنلاین به روش روزانه عملیات (DMO) نیاز دارد ، که مجموعه ای از دستورالعمل ها است که شما را در راه اندازی کسب و کارتان راهنمایی می کند. این دستورالعمل ها بر اساس اهمیت اولویت بندی می شوند. سطوح مختلفی از اولویت ها وجود دارد، اما مهمترین اقدامات، فعالیت های درآمدزا هستند . شما روز خود را با این فعالیت های مهم آغاز می کنید، به دنبال آن فعالیت های کمتر مهم و غیره انجام می شود.
دوره را بمان. این به این معنی است که روی کاری که انجام می دهید متمرکز بمانید و با ایده های دیگر منحرف نشوید. صاحبان کسب و کار آنلاین هوشمند ، چند کار را به طور مداوم به خوبی انجام می دهند و کارهایی را که تمرکز آنها را از کسب و کار مورد نظر دور می کند، به حال خود رها می ک

