چگونه یک کسب و کار آمادگی آزمون راه اندازی کنیم
چگونه یک کسب و کار آماد گی آزمون راه اندازی کنیم
کسب و کار آماده سازی آزمون اغلب به آماده سازی مشتریان برای آزمون هایی مانند SAT، ACT، GRE، MCAT و LSAT کمک می کند. کسبوکار ممکن است به مشتریان کمک کند تا برای آزمایشهای دیگر آماده شوند. شما می توانید به مشتریان خود یا به عنوان بخشی از یک گروه آموزش دهید. کسب و کار شما ممکن است در یک دفتر جداگانه واقع شده باشد، یا ممکن است از مشتریان بازدید کنید. به طور متناوب، می توانید درس ها را به طور کامل به صورت آنلاین از طریق سرویس هایی مانند اسکایپ برگزار کنید.
برای تشکیل LLC خود آماده اید؟ خدمات تشکیل Top LLC را بررسی کنید .
بیاموزید که چگونه کسب و کار آمادگی آزمایشی خود را راه اندازی کنید و اینکه آیا برای شما مناسب است یا خیر.

با دنبال کردن این 10 مرحله، یک کسب و کار آمادگی آزمون را شروع کنید:
شما ایده کسبوکار عالی را پیدا کردهاید و اکنون آمادهاید تا قدم بعدی را بردارید. راه اندازی یک تجارت بیشتر از ثبت آن در ایالت است. ما این راهنمای ساده را برای راه اندازی کسب و کار آمادگی آزمون شما گردآوری کرده ایم. این مراحل تضمین می کند که کسب و کار جدید شما به خوبی برنامه ریزی شده است، به درستی ثبت شده و از نظر قانونی مطابقت دارد.
.
مرحله 1: برای کسب و کار خود برنامه ریزی کنید
یک برنامه روشن برای موفقیت به عنوان یک کارآفرین ضروری است. این به شما کمک می کند تا ویژگی های کسب و کار خود را ترسیم کنید و برخی ناشناخته ها را کشف کنید. چند موضوع مهم که باید در نظر گرفته شود عبارتند از:
- هزینه های راه اندازی و جاری چقدر است؟
- بازار هدف شما کیست؟
- چقدر می توانید از مشتریان شارژ کنید؟
- نام کسب و کار خود را چه خواهید گذاشت؟
خوشبختانه ما تعداد زیادی از این تحقیقات را برای شما انجام داده ایم.
هزینه های مربوط به افتتاح یک کسب و کار آمادگی آزمون چیست؟
هزینه های مربوط به افتتاح یک کسب و کار آمادگی آزمون به طور بالقوه بسیار کم است. اگر مایلید از خانه کار کنید و دروس را چه در خانه خود یا در خانه مشتریان برگزار کنید، پس هزینه اضافی بسیار کمی دارید. شما می توانید چنین کسب و کاری را با کمتر از 2000 دلار راه اندازی کنید، با 500 دلار برای یک وب سایت حرفه ای، 750 دلار برای ساخت کتابخانه خود از کتاب های آمادگی آزمون، و 750 دلار باقی مانده صرف تبلیغات برای کسب و کارتان می شود.
هزینه های مداوم برای کسب و کار آمادگی آزمون چیست؟
اگر با مشتریانی در خانه خود یا آنها ملاقات می کنید، تنها هزینه های واقعی شما سوخت برای رانندگی در اطراف و هزینه میزبانی وب سایت حرفه ای شما (معمولا کمتر از 100 دلار در سال) خواهد بود. همچنین می توانید هر ماه برگه های جدیدی را چاپ کنید (معمولاً کمتر از 50 دلار در ماه).
بازار هدف کیست؟
در حالی که ممکن است بسته به منطقه متفاوت باشد، بهترین مشتریان شما معمولاً دانش آموزان دبیرستانی و سالمندانی هستند که برای شرکت در ACT و/یا SAT آماده می شوند. این به این دلیل است که معمولاً در مقایسه با افرادی که برای آزمون های بالاتر مانند GRE و LSAT آماده می شوند، تعداد زیادی از این دانش آموزان وجود دارد. این دانشآموزان جوانتر به محیط دبیرستان نیز عادت دارند، بنابراین معمولاً آموزش را به خوبی میگیرند.
کسب و کار آماده سازی آزمون چگونه درآمد کسب می کند؟
یک کسب و کار آمادگی آزمون با دریافت هزینه از مشتریان برای درس های آمادگی آزمون درآمد کسب می کند. این معمولاً یک هزینه ساعتی است، در صورتی که یک درس انفرادی برگزار می کنید، هزینه آن بیشتر و در صورت برگزاری یک درس گروهی کمتر است.
چقدر می توانید از مشتریان شارژ کنید؟
میزان هزینه شما تا حد زیادی به فرمت دوره های شما و همچنین رقابت در منطقه شما بستگی دارد. برخی از کسبوکارهای معروف در زمینه آمادگی آزمون، هزینه ساعتی نسبتاً پایینی دریافت میکنند (مانند 21 دلار برای Kaplan Test Prep)، اما مشتریان باید با دورههای طولانیمدت (مثل 34 ساعت) موافقت کنند، بنابراین کسبوکار آمادگی بداند که دریافت خواهند کرد. مبلغ مناسبی برای هر مشتری و این هزینههای پایینتر مربوط به درسهای گروهی است: برای جلسات انفرادی، هزینهای بین 40 تا 75 دلار در ساعت مناسب است و برخی از معلمان 100 دلار دریافت میکنند.
کسب و کار آمادگی آزمون چقدر می تواند سود داشته باشد؟
به طور بالقوه، می توانید سود زیادی کسب کنید: از سال 2015، آمادگی آزمون یک تجارت 4.5 میلیارد دلاری بود. کسبوکار شما در ابتدا رقابت بزرگی برای کسبوکارهای آمادگی آزمون ملی نخواهد بود، اما شغل شما سربار واقعی ندارد، بنابراین هر پولی که به دست میآورید به سود شما کمک میکند. به عنوان مثال، اگر در یک سال شصت دانش آموز داشته باشید و با هر یک سی ساعت ملاقات داشته باشید و از آنها 50 دلار در ساعت هزینه کنید، می توانید 90000 دلار در سال درآمد داشته باشید.
چگونه می توانید کسب و کار خود را سودآورتر کنید؟
از بالا بردن قیمتهای خود نترسید، زیرا شهرت خود را ایجاد میکنید و احساسی نسبت به رقابت خود پیدا میکنید. در نظر گرفتن فروش بستههایی با ارزش افزوده، مانند دسترسی به درسهای آنلاین رایگان، ویدیوها، و غیره. همچنین میتوانید به مشتریان کمک کنید تا درخواستهای دانشگاه را تکمیل کنند. در نهایت، حتماً با دانشآموزان پیگیری کنید و از آنها برای استفاده از نقل قولها و داستانهای موفقیتشان برای تبلیغ اثربخشی کسبوکارتان، اجازه بگیرید.
نام کسب و کار خود را چه خواهید گذاشت؟
انتخاب نام مناسب مهم و چالش برانگیز است. اگر قبلاً نامی در ذهن ندارید، از راهنمای نحوه نامگذاری کسبوکار ما دیدن کنید یا در مورد طوفان فکری یک نام با تهیهکننده نام تجاری آمادگی آزمایشی ما کمک بگیرید.
اگر یک شرکت انفرادی دارید، ممکن است بخواهید با نام تجاری دیگری غیر از نام خودتان فعالیت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر به راهنمای DBA ما مراجعه کنید .
هنگام ثبت نام یک کسب و کار ، توصیه می کنیم با بررسی نام کسب و کار خود تحقیق کنید:
- سوابق تجاری ایالت شما
- سوابق علامت تجاری فدرال و ایالتی
- پلتفرم های رسانه های اجتماعی
- در دسترس بودن دامنه وب .
بسیار مهم است که نام دامنه خود را قبل از اینکه شخص دیگری ایمن کند.
مرحله 2: یک شخصیت حقوقی تشکیل دهید
متداول ترین انواع ساختار تجاری عبارتند از: مالکیت انحصاری ، مشارکت ، شرکت با مسئولیت محدود (LLC) و شرکت .
ایجاد یک نهاد تجاری قانونی مانند یک LLC یا شرکت از شما محافظت می کند که در صورت شکایت از کسب و کار آمادگی آزمون شما، مسئولیت شخصی نداشته باشید.
LLC خود را تشکیل دهید
مرحله 3: ثبت نام برای مالیات
قبل از اینکه بتوانید برای کسب و کار باز شوید، باید برای انواع مالیات های ایالتی و فدرال ثبت نام کنید.
مالیات مشاغل کوچک
بسته به اینکه کدام ساختار تجاری را انتخاب می کنید، ممکن است گزینه های متفاوتی برای نحوه مالیات کسب و کار خود داشته باشید. به عنوان مثال، برخی از LLCها می توانند از مالیات گرفتن به عنوان یک شرکت S (S corp) بهره مند شوند .
در این راهنماها میتوانید درباره مالیاتهای مشاغل کوچک بیشتر بدانید:
- مالیات LLC
- مالکیت انفرادی در مقابل LLC
- LLC در مقابل شرکت
- LLC در مقابل S Corp
- چگونه یک S Corp راه اندازی کنیم
مالیات های دولتی خاصی وجود دارد که ممکن است برای کسب و کار شما اعمال شود. در راهنمای مالیات فروش ایالتی ما درباره مالیات بر فروش ایالتی و مالیات حق رای بیشتر بیاموزید .
مرحله 4: یک حساب بانکی تجاری و کارت اعتباری باز کنید
استفاده از حسابهای بانکی و اعتباری اختصاصی برای حفاظت از داراییهای شخصی ضروری است.
هنگامی که حساب های شخصی و تجاری شما با هم ترکیب می شوند، دارایی های شخصی شما (خانه، ماشین و سایر اشیاء با ارزش) در صورت شکایت از تجارت شما در معرض خطر قرار می گیرند. در قانون تجارت، به این کار به عنوان سوراخ کردن حجاب شرکتی یاد می شود .
علاوه بر این، یادگیری نحوه ایجاد اعتبار تجاری می تواند به شما کمک کند کارت های اعتباری و سایر منابع مالی را به نام کسب و کار خود (به جای شما)، نرخ های بهره بهتر، خطوط اعتباری بالاتر و موارد دیگر دریافت کنید.
یک حساب بانکی تجاری باز کنید
- این دارایی های شخصی شما را از دارایی های شرکت شما جدا می کند، که برای حفاظت از دارایی های شخصی ضروری است.
- همچنین پرونده های حسابداری و مالیاتی را آسان تر می کند.
توصیه میشود: برای یافتن بهترین بانکهای ملی، اتحادیه اعتباری، بانکهای سازگار با وام تجاری، بانکهایی که دارای مکانهای آجری و غیره است، بررسی بهترین بانکها برای کسبوکارهای کوچک را بخوانید .
حساب های net-30 را باز کنید
وقتی نوبت به ایجاد اعتبار تجاری شما می رسد، فروشندگان net-30 راهی برای رفتن در نظر گرفته می شوند. اصطلاح “net-30” که در بین فروشندگان رایج است، به ترتیبات اعتبار تجاری اشاره دارد که در آن شرکت ظرف 30 روز پس از دریافت کالا یا خدمات به فروشنده پرداخت می کند.
شرایط اعتبار Net-30 اغلب برای مشاغلی استفاده می شود که نیاز به دریافت سریع موجودی دارند اما پول نقد در دست ندارند.
علاوه بر برقراری روابط تجاری با فروشندگان، حسابهای اعتباری خالص 30 به دفاتر اعتبار تجاری اصلی (دان و برادستریت، Experian Business و Equifax Business Credit) گزارش میشوند. کسبوکارها از این طریق اعتبار تجاری ایجاد میکنند تا بتوانند برای کارتهای اعتباری و سایر خطوط اعتباری واجد شرایط شوند.
توصیه می شود : راهنمای ما را در مورد بهترین فروشندگان net-30 بخوانید تا بتوانید از هم اکنون اعتبار کسب و کار را شروع کنید ، بنابراین هرگز در مورد جریان نقدی در آینده نگران نباشید. به خاطر داشته باشید که جریان نقدی ضعیف دلیل شماره 1 شکست کسب و کارها است!
کارت اعتباری تجاری بگیرید
- این به شما کمک می کند تا با قرار دادن هزینه های کسب و کار خود در یک مکان، هزینه های شخصی و تجاری را جدا کنید.
- همچنین تاریخچه اعتباری شرکت شما را ایجاد می کند، که می تواند برای جمع آوری پول و سرمایه گذاری در آینده مفید باشد.
مرحله 5: حسابداری کسب و کار را راه اندازی کنید
ثبت مخارج مختلف و منابع درآمد برای درک عملکرد مالی کسب و کار شما بسیار مهم است. نگه داشتن حساب های دقیق و دقیق نیز پرونده مالیاتی سالانه شما را بسیار ساده می کند.
مرحله 6: مجوزها و مجوزهای لازم را دریافت کنید
عدم دریافت مجوزها و مجوزهای لازم می تواند منجر به جریمه های سنگین شود یا حتی باعث تعطیلی کسب و کار شما شود.
الزامات مجوز کسب و کار ایالتی و محلی
برخی از مجوزها و مجوزهای دولتی ممکن است برای راه اندازی یک کسب و کار آمادگی آزمون مورد نیاز باشد. با مراجعه به مرجع SBA به مجوزها و مجوزهای ایالتی، درباره الزامات صدور مجوز در ایالت خود بیشتر بیاموزید .
اکثر مشاغل ملزم به دریافت مالیات بر فروش کالاها یا خدماتی هستند که ارائه می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه مالیات بر فروش بر کسب و کار شما تأثیر می گذارد، مقاله ما، مالیات بر فروش برای مشاغل کوچک را بخوانید .
برای اطلاعات در مورد مجوزها و مجوزهای محلی:
- با دفتر کارمند شهر، شهر یا شهرستان خود چک کنید
- از یکی از انجمن های محلی فهرست شده در فهرست راهنمای انجمن های کسب و کار کوچک ایالات متحده از منابع کسب و کار محلی کمک بگیرید.
گواهی سکونت
کسب و کار آماده سازی آزمون معمولاً در دفتر یا خانه تمام می شود. کسبوکارهایی که خارج از یک مکان فیزیکی فعالیت میکنند معمولاً به گواهی اشغال (CO) نیاز دارند. یک CO تأیید می کند که تمام قوانین ساختمان، قوانین منطقه بندی و مقررات دولتی رعایت شده است.
- اگر قصد اجاره یک مکان را دارید :
- به طور کلی مسئولیت دریافت CO به عهده صاحبخانه است.
- قبل از اجاره، تأیید کنید که صاحبخانه شما یک CO معتبر دارد یا می تواند دریافت کند که برای یک تجارت آماده سازی آزمایشی قابل استفاده است.
- پس از یک بازسازی اساسی، یک CO جدید اغلب باید صادر شود. اگر محل کسب و کار شما قبل از افتتاح بازسازی می شود، توصیه می شود زبانی را در قرارداد اجاره خود بگنجانید مبنی بر اینکه تا زمانی که CO معتبر صادر نشده است، پرداخت اجاره شروع نمی شود.
- اگر قصد خرید یا ساخت مکانی را دارید :
- شما مسئول دریافت CO معتبر از یک مقام دولتی محلی خواهید بود.
- همه کدهای ساختمانی و الزامات منطقهبندی را برای مکان کسبوکارتان مرور کنید تا مطمئن شوید که کسبوکار آمادگی آزمون شما مطابقت دارد و قادر به دریافت CO است.
مرحله 7: بیمه تجاری بگیرید
همانطور که در مورد مجوزها و مجوزها، کسب و کار شما نیاز به بیمه دارد تا ایمن و قانونی فعالیت کند. بیمه کسب و کار از رفاه مالی شرکت شما در صورت خسارت تحت پوشش محافظت می کند.
انواع مختلفی از بیمه نامه ها برای انواع مختلف مشاغل با ریسک های مختلف ایجاد می شوند. اگر از انواع خطراتی که کسب و کار شما ممکن است با آن مواجه شود مطمئن نیستید، با بیمه مسئولیت عمومی شروع کنید . این رایج ترین پوششی است که کسب و کارهای کوچک به آن نیاز دارند، بنابراین مکانی عالی برای شروع کسب و کار شما است.
درباره بیمه مسئولیت عمومی بیشتر بدانید .
یکی دیگر از بیمه نامه های قابل توجه که بسیاری از مشاغل به آن نیاز دارند، بیمه غرامت کارگران است . اگر کسب و کار شما کارمند داشته باشد، این شانس خوبی است که ایالت شما را ملزم به پوشش غرامت کارگران کند.
توصیه می شود: بیاموزید که بیمه تجاری برای کسب و کار آمادگی آزمون شما چه هزینه ای دارد.
مرحله 8: نام تجاری خود را تعریف کنید
نام تجاری شما همان چیزی است که شرکت شما در آن ایستاده است و همچنین اینکه چگونه کسب و کار شما توسط عموم درک می شود. یک برند قوی به کسب و کار شما کمک می کند تا از رقبا متمایز شود.
اگر در مورد طراحی لوگوی کسب و کار کوچک خود مطمئن نیستید، راهنمای طراحی ما برای مبتدیان را بررسی کنید ، ما نکات و توصیه های مفیدی را برای ایجاد بهترین لوگوی منحصر به فرد برای کسب و کارتان به شما ارائه خواهیم داد.
توصیه می شود : با استفاده از Truic’s Truic’s logo Generator بدون نیاز به ایمیل یا ثبت نام، یک لوگو دریافت کنید یا از یک لوگو ساز ممتاز استفاده کنید .
اگر قبلاً یک لوگو دارید، میتوانید آن را با تولیدکننده کد QR رایگان ما نیز به یک کد QR اضافه کنید . از 13 نوع کد QR برای ایجاد کد برای کارتهای ویزیت و نشریات خود یا کمک به گسترش آگاهی برای وبسایت جدید خود، انتخاب کنید.
چگونه یک کسب و کار آمادگی آزمون را تبلیغ و بازاریابی کنیم
مطمئن شوید که وب سایت حرفه ای شما حاوی ترکیبی از اطلاعات در مورد کسب و کار شما و همچنین توصیفات مشتری و داستان های موفقیت است. مطمئن باشید که در سایتهایی مانند فیسبوک و احتمالا توییتر در رسانههای اجتماعی حضور دارید: بسیاری از مشتریان شما جوانتر خواهند بود و ممکن است ترجیح دهند از این طریق با شما ارتباط برقرار کنند. با توجه به اینکه بیشتر کسب و کار شما در جامعه محلی شما خواهد بود، از بازاریابی سنتی تر، مانند گذاشتن بروشور و کارت ویزیت در دبیرستان های محلی و پردیس های کالج محلی، تخفیف ندهید.
چگونه مشتریان را به عقب برگردانیم
علاوه بر ایده های بالا، در نظر گرفتن ارائه طعم رایگان از کسب و کار خود. ارائه چیزی مانند کلاس «در نیم ساعت آزموندهنده بهتر شوید» در یک کالج محلی یا بعد از مدرسه در یک دبیرستان به ایجاد سر و صدا و تثبیت شهرت شما کمک میکند. در نظر بگیرید که برای مشتریانی که دوستان خود را به شما معرفی می کنند، جوایز ارجاع بدهید. برای حفظ مشتریان، مطمئن شوید که درسها را به گونهای ساختار میدهید که مشتریان مجبور به بازگشت شوند (مانند ارائه درسهای مختلف برای بخشهای مختلف آزمون ACT، تشویق بازدیدهای مجدد مشتری).
هنوز مطمئن نیستید که چه نوع کسب و کاری را می خواهید راه اندازی کنید؟ آخرین روندهای کسب و کار کوچک را بررسی کنید تا به شما الهام بخش شود.
مرحله 9: وب سایت کسب و کار خود را ایجاد کنید
بعد از تعریف برند خود و ایجاد لوگو قدم بعدی ایجاد یک وب سایت برای کسب و کار شماست .
در حالی که ایجاد یک وب سایت یک مرحله ضروری است، برخی ممکن است نگران باشند که از دسترس آنها خارج باشد زیرا آنها هیچ تجربه ای در ساخت وب سایت ندارند. در حالی که ممکن است این ترس منطقی در سال 2015 باشد، فناوری وب در چند سال گذشته شاهد پیشرفتهای عظیمی بوده است که زندگی صاحبان مشاغل کوچک را بسیار سادهتر میکند.
در اینجا دلایل اصلی وجود دارد که چرا نباید ساخت وب سایت خود را به تاخیر بیندازید:
- تمام مشاغل قانونی دارای وب سایت هستند – نقطه پایان. اندازه یا صنعت کسب و کار شما برای آنلاین کردن کسب و کار شما مهم نیست.
- حسابهای رسانههای اجتماعی مانند صفحات فیسبوک یا نمایههای تجاری LinkedIn جایگزینی برای وبسایت تجاری شما نیستند.
- ابزارهای سازنده وب سایت مانند GoDaddy Website Builder ایجاد یک وب سایت اساسی را بسیار ساده کرده است. برای ایجاد وب سایتی که بتوانید به آن افتخار کنید نیازی به استخدام یک توسعه دهنده یا طراح وب ندارید.
با استفاده از راهنماهای ساخت وب سایت ما ، این فرآیند ساده و بدون دردسر خواهد بود و نباید بیش از 2 تا 3 ساعت طول بکشد.
توصیه می شود : همین امروز با استفاده از سازنده وب سایت پیشنهادی ما شروع کنید یا بررسی ما را در مورد بهترین وب سایت سازها بررسی کنید .
سایر سازندگان وب سایت محبوب عبارتند از: WordPress ، WIX ، Weebly ، Squarespace و Shopify .
مرحله 10: سیستم تلفن کسب و کار خود را راه اندازی کنید
راهاندازی تلفن برای کسبوکارتان یکی از بهترین راهها برای کمک به جدایی و خصوصی نگه داشتن زندگی شخصی و زندگی تجاری شماست. این تنها مزیت نیست. همچنین به شما کمک می کند تا کسب و کار خود را خودکارتر کنید، به کسب و کار شما مشروعیت می بخشد، و پیدا کردن و تماس با شما را برای مشتریان بالقوه آسان تر می کند.
خدمات زیادی برای کارآفرینانی که می خواهند یک سیستم تلفن تجاری راه اندازی کنند وجود دارد. ما شرکتهای برتر را بررسی کردهایم و آنها را بر اساس قیمت، ویژگیها و سهولت استفاده رتبهبندی کردهایم. بررسی ما از بهترین سیستمهای تلفن تجاری 2021 را بررسی کنید تا بهترین خدمات تلفنی را برای کسب و کار کوچک خود بیابید.

