چگونه کارآفرینی را در شهر خود تشویق کنیم؟
چگونه کارآفرینی را در شهر خود تشویق کنیم؟

عکس از جانی سانفیلیپو
یک شهر قوی به مشاغل محلی قوی نیاز دارد. مشاغل محلی فرصت های شغلی و ایجاد ثروت را فراهم می کنند. آنها می توانند جذاب باشند، بازدیدکنندگان خارج از جامعه شما را تشویق کنند، و همچنین راهی برای اعضای جامعه برای حمایت از یکدیگر با خرید محلی. تنها با یک اقتصاد محلی پر رونق – اقتصادی که مالکیت یا پشتیبانی آن توسط کسی شش ایالت دورتر نیست – می توانیم در ایجاد مشاغل پایدار و رونق اقتصادی پایدار موفق باشیم.
این روزها کارآفرینی یک کلمه داغ است. بسیاری از شهرها می گویند که مایلند کارآفرینان بیشتری را جذب کنند و جوامع تجاری کوچک خود را رشد دهند. اما شما چهطور این را انجام میدهید؟ راه های زیادی برای تشویق کارآفرینی در جامعه شما وجود دارد، هم از طریق رهبری دولتی و هم از طریق کار در سطح بخش خصوصی/محله.
نقش دولت در تشویق کارآفرینی
1. کدهای منطقه بندی را برای کاهش هزینه های کسب و کار تنظیم کنید.
آیا کدهای منطقهبندی شما اجازه ساختمانهای با کاربری مختلط را میدهد که در آن صاحب مغازه کسبوکار خود را در طبقه اول اداره میکند و در طبقه بالا زندگی میکند؟ آیا کدهای فعلی اجازه می دهند که یک خانه خالی به فروشگاه تبدیل شود؟ آیا حمل مواد غذایی در جامعه شما مجاز است؟ اگر میخواهید رشد کسبوکار کوچک را تشویق کنید، اینها سؤالات خوبی هستند که باید بپرسید. خرید یا اجاره و بازسازی یک ساختمان برای یک تجارت جدید می تواند بسیار پرهزینه باشد. اگر جامعه شما امکان استفاده خلاقانه از فضا، جریانهای درآمد متنوع و گزینههای کوچکتر را نسبت به فروشگاههای مستقل معمولی میدهد، موانع ورود صاحبان مشاغل کوچک را کاهش میدهید.
پیادهروی عامل بزرگی در موفقیت کسبوکارهای کوچک است و میتواند خاک حاصلخیز برای رونق کارآفرینی ایجاد کند. ”
2. به تسهیل مناطق تجاری قابل پیادهروی کمک کنید.
پیادهروی یک عامل بزرگ در موفقیت کسبوکارهای کوچک است و میتواند خاک حاصلخیز برای رونق کارآفرینی ایجاد کند. در محلهای متمرکز و قابل پیادهروی با مغازهها و رستورانها، رهگذران به احتمال زیاد به کسب و کارهای متعدد مراجعه میکنند تا زمانی که فقط به یک فروشگاه خاص در منطقهای خودکار میروند. و به عنوان یک امتیاز، محله های قابل پیاده روی در شهر به شهردر سراسر کشور درآمد مالیاتی به ازای هر فوت مربع بسیار بیشتر از هر نوع توسعه دیگری است. بنابراین با کاهش سرعت خودروها در مناطق تجاری موجود، تعریض پیاده روها، و قرار دادن نیمکتها و کاشتهای عمومی برای بهبود چشمانداز، به شهر خود کمک کنید به سمت محلههای قابل پیادهروی حرکت کند. هنگامی که بین استفاده از زمین برای پارکینگ یا یک تجارت مولد انتخاب دارید، انتخاب درستی داشته باشید و به جای ذخیره خودرو، کسب و کار را فعال کنید.
3. مقررات محلی را برای راه اندازی مشاغل جدید ساده کنید.
فرآیند راه اندازی کسب و کار را ساده کنید. به جای اینکه کارآفرینان را مجبور کنید از اداره دولتی به اداره دولتی بپرند و فرم ها را پر کنند و سؤال بپرسند، یک فضای مرکزی در وب سایت دولت محلی خود ایجاد کنید که صاحبان کسب و کار را در روند شروع کار راهنمایی کند: کدام فرم ها را پر کنند، با چه کسی تماس بگیرند، چگونه هر مرحله طولانی طول می کشد، و غیره. در صورت امکان، مراحل اضافی را حذف کنید. در این فرآیند با صاحبان کسب و کار موجود مشورت کنید تا بدانید چگونه شروع به کار کرده اند.
4. اختصاص منابع به باغبانی اقتصادی .
در حالی که تمرکز بر کمک به مردم برای راه اندازی کسب و کار مهم است، باید تلاش هماهنگی برای کمک به رشد کسب و کار انجام شود. رشد مجموعه ای کاملاً جدید از چالش ها را ارائه می دهد. فراهم کردن منابع برای کسب و کارها برای ارتقای کسب و کارشان به سطح بعدی یک راه اثبات شده برای تقویت اقتصاد محلی است. پادکست ما را با کریس گیبونز ، یکی از حامیان برجسته باغبانی اقتصادی، برای کسب اطلاعات بیشتر بررسی کنید.
نقش بخش خصوصی در تشویق کارآفرینی
1. دسترسی آسان به وام های کسب و کار کوچک و/یا کمک های مالی را فراهم کنید.
بانکها، شرکتهای توسعه اجتماعی (CDCs) و سایر مؤسسات مالی توسعه جامعه (CDFIs) همگی در موقعیتی هستند که به مشاغل کوچکی که در حال راهاندازی هستند وام ارائه دهند. سازمانهای دیگر در جامعه شما نیز ممکن است بتوانند به کسبوکارهای جدید کمکهای بلاعوض ارائه دهند.

عکس از راشل کوئدنائو
2. کلاس های توسعه کسب و کار را در کالج های محلی و برنامه های آموزشی جامعه ارائه دهید.
خواه این یک کلاس کامل و معتبر باشد که به طور عمیق در مورد چگونگی راه اندازی یک تجارت صحبت می کند، یا فقط یک کارگاه آموزشی کوتاه با نکاتی در مورد بازاریابی آنلاین، فرصت های آموزش محلی می تواند نقش مفیدی در تشویق رشد موفق کسب و کار داشته باشد. مشاور کسب و کار یک به یک نیز می تواند گزینه مفیدی برای استفاده کارآفرینان باشد.
3. میزبان یک روز کاری کوچک باشید.
برای تشویق حمایت از مشاغل محلی، یک شنبه (تابستان و پاییز زمان خوبی برای این کار هستند) تعیین کنید. این میتواند شامل موسیقی در فضای باز، غرفههای غذا و سایر فعالیتهای سرگرمکننده باشد، یا میتواند به سادگی روزی باشد که از مردم دعوت میکنید تا مشاغل محلی خود را بررسی کنند. برخی از مشاغل ممکن است در این روز تخفیف های ویژه ارائه دهند. حتماً رویداد را در اطراف شهر خود تبلیغ کنید.
4. سازماندهی کنید.
یک راهنمای کسب و کار کوچک در وب سایت شهر خود ایجاد کنید که مشاغل محلی، روزهای/زمان باز بودن آنها و شرح خدمات آنها را فهرست می کند. این یک راه عالی برای تبلیغ مشاغل موجود در شهر شما و همچنین جذب مشتریانی است که ممکن است از جامعه شما بازدید کنند. راه دیگر برای سازماندهی ایجاد یک انجمن تجاری کوچک یا اتاق بازرگانی است تا به کسب و کارهای محلی کمک کند تا با یکدیگر همکاری کنند و علایق خود را ارتقا دهند.
5. اجتماعی شوید.
برنامه هایی مانند یک میلیون فنجان ، Business After Hours و Start-up Drinks راه های بسیار خوبی برای کمک به کارآفرینان برای شبکه، اشتراک گذاری و الهام گرفتن از یکدیگر هستند.
یکی از این 9 مرحله را انتخاب کنید – بزرگ یا کوچک – و شروع به رشد جامعه تجاری کوچک در شهر خود کنید.

