• خانه
  • فروشگاه
  • وبلاگ
  • گالری
  • درباره ما
  • تماس باما
با ما در ارتباط باشید.
reformh@yahoo.com
عضویتورود
مشقکمشقک
  • خانه
  • فروشگاه
  • وبلاگ
  • گالری
  • درباره ما
  • تماس باما

شکست کسب و کار

  • خانه
  • بلاگ
  • شکست کسب و کار
  • نرخ شکست واقعی کسب و کارهای کوچک

نرخ شکست واقعی کسب و کارهای کوچک

  • ارسال شده توسط ادمین 1
  • دسته بندی شکست کسب و کار
  • تاریخ فروردین 14, 1401
  • نظرات 0 نظر

نرخ شکست واقعی کسب و کارهای کوچک

درک اینکه چگونه و چرا کسب و کارها شکست می خورند می تواند به شما برای موفقیت کمک کند.

نوشته تیموتی کارتر 3 ژانویه 2021
نظرات بیان شده توسط مشارکت کنندگان کارآفرین مربوط به خود آنهاست.

آیا شنیده اید که 90 درصد مشاغل جدید شکست می خورند؟ یا اینکه 50 درصد کسب و کارهای جدید شکست می خورند؟ به اندازه کافی در جامعه کارآفرینی بمانید و احتمالاً طیف گسترده ای از ادعاها را خواهید شنید که عمدتاً بین این دو افراط قرار می گیرند.

JGI/Jamie Grill | گتی ایماژ

اما میزان شکست واقعی کسب و کارهای کوچک چقدر است؟ و آیا باید بر تصمیمات شما به عنوان یک کارآفرین تأثیر بگذارد؟

آنچه در مورد میزان شکست کسب و کارهای کوچک می دانیم

طبق داده های اداره آمار کار، همانطور که توسط Fundera گزارش شده است ، تقریباً 20 درصد از مشاغل کوچک در سال اول شکست می خورند. تا پایان سال دوم، 30 درصد از مشاغل شکست خواهند خورد. تا پایان سال پنجم، حدود نیمی از آن شکست خواهند خورد. و تا پایان دهه، تنها 30 درصد از کسب و کارها باقی خواهند ماند – نرخ شکست 70 درصد.

مطالب مرتبط:  زمان آن رسیده است که نظر خود را در مورد شکست تغییر دهید

البته باید چندین اخطار را در این داده ها بپذیریم. در اینجا چند متغیر رایج آورده شده است.

  • تعریف شکست. این مطالعه بر تعداد ثابتی از مشاغل گزارش شده تکیه دارد. اگر یک سال بعد یک تجارت دیگر وجود نداشته باشد، به عنوان یک “شکست” محسوب می شود. اما ممکن است دلایل کاملاً معتبری برای عدم وجود این تجارت وجود داشته باشد. برای مثال، مالک ممکن است علاقه مند به بازنشستگی باشد و به جای تلاش برای فروش آن یا انتقال مالکیت، تصمیم به بستن کسب و کار بگیرد. به سختی منصفانه است که این را شکست کسب و کار حساب کنیم.
  • واریانس سالانه همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، بر اساس شرایط اقتصادی، سال به سال تغییراتی وجود دارد. داده‌های گزارش‌شده در بالا برای کسب‌وکارهای مورد مطالعه از حدود سال‌های 2007 تا 2017 اعمال شد. به نظر می‌رسد که بسیاری از این درصدها نسبتاً ثابت هستند. ممکن است شاهد باشیم که نرخ شکست برای یک سال بین 15 تا 25 درصد متغیر است، اما احتمال افزایش یا کاهش شدید آن وجود ندارد. چند استثنا در این مورد وجود دارد که ما را به نکته بعدی می رساند.
  • رویدادهای دورتر رویدادهای مهم دور از ذهن می توانند به میزان قابل توجهی میزان شکست کسب و کارها را برای بهتر یا بدتر تغییر دهند. به عنوان مثال، همه‌گیری کووید-19 شرایط اقتصادی سختی را برای بسیاری از صنایع، از جمله بارها، رستوران‌ها، کلوپ‌های شبانه و سایر بخش‌های وابسته به تعامل فیزیکی نزدیک ایجاد کرده است. نرخ شکست برای سال 2020 بسیار بالا است، اگرچه ما هنوز همه ارقام را نداریم.
  • واریانس صنعت جای تعجب نیست که میزان شکست از صنعت به صنعت دیگر متفاوت است. کسب‌وکارها و سازمان‌های مراقبت‌های بهداشتی تمایل دارند نرخ شکست کمتری از حد متوسط ​​داشته باشند، زیرا تقاضا برای خدمات مراقبت‌های بهداشتی بالا، ثابت و به‌طور پیوسته در حال افزایش است. در سمت دیگر طیف، نرخ شکست برای مشاغل انبارداری و حمل و نقل بالا است. احتمالاً این به دلیل هزینه های بالای راه اندازی و بازار رقابتی است. در وسط مشاغلی مانند  شرکت های سئو و سایر شرکت های بازاریابی قرار دارند . آنها هزینه های راه اندازی پایینی را ارائه می دهند، اما تقاضا ممکن است به دلیل شرایط بازار یا رقابت زیاد متفاوت باشد.
  • گزارش نویسی. ما همچنین باید مراقب اشتباهات در گزارش باشیم. برخی از مشاغل کوچک ممکن است به دلیل فعالیت مخفیانه یا به دلیل نظارت های دفتری در این معیارها محاسبه نشوند. سایر مشاغل ممکن است شمارش شوند اما ممکن است مانند مشاغل معمولی عمل نکنند.
  • سلامت کسب و کار کسب‌وکارها ممکن است حتی زمانی که عملکرد نامناسبی دارند زنده بمانند. بسیاری از کسب و کارهای “موفق” در این گزارش ممکن است با یک نخ آویزان شده باشند.

چرا میزان شکست مهم است

برخی افراد از آمار شکست کسب و کارهای کوچک به عنوان ابزاری برای دلسردی استفاده می کنند. آنها می خواهند به کارآفرینان احتمالی در مورد خطرات راه اندازی یک تجارت هشدار دهند. اما روش مفیدتری برای مطالعه و یادگیری از آمارهایی مانند این وجود دارد.

برای شروع، نرخ شکست به شما ایده می دهد که چگونه و چه زمانی کسب و کارها تمایل به شکست دارند. تنها 20 درصد در سال اول شکست می خورند اما 50 درصد در پنج سال اول شکست می خورند. به عبارت دیگر، 30 درصد دیگر از کسب و کارها بین سال های 2 تا 5 شکست خواهند خورد یا حدود 7.5 درصد از مبلغ اولیه در سال. اگر نوعی «مرگ ناشی از علل طبیعی» را فرض کنیم و آن رقم 7.5 درصدی را به عنوان نرخ قابل پیش‌بینی شکست در نظر بگیریم، می‌توانیم حدود 12.5 درصد از کسب‌وکارها در سال اول را به دلیل عدم آمادگی به هر طریقی با شکست مواجه کنیم. اگر آمادگی بهتری نسبت به رتبه هشتم صاحبان کسب و کار دارید، وضعیت خوبی دارید.

مطالب مرتبط:  21 نکته موفقیت برای کارآفرینان جوان و مشتاق

 

 

21 نکته موفقیت برای کارآفرینان جوان و مشتاق

توسط سوجان پاتل
نظرات بیان شده توسط مشارکت کنندگان کارآفرین مربوط به خود آنهاست.

موفق بودن اغلب به معنای یادگیری از کسانی است که قبلاً به اهداف خود رسیده اند. داشتن یک مربی یک نعمت شگفت انگیز برای یک کارآفرین است، اما همه نمی توانند شخصاً یکی را پیدا کنند.

فرانسوا لنوآر | رویترز

اگر هنوز راهنمای کسب و کار شخصی خود را پیدا نکرده اید، در اینجا 21 نکته برای کارآفرینان جوان یا مشتاق وجود دارد که به شما در شروع کار کمک می کند.

1. خود را به چالش بکشید. 

ریچارد برانسون می گوید بزرگترین انگیزه او این است که به چالش کشیدن خود ادامه دهد. او با زندگی مانند یک تحصیل طولانی دانشگاهی رفتار می کند، جایی که می تواند هر روز بیشتر بیاموزد. شما هم می توانید!

2. کاری را انجام دهید که به آن اهمیت می دهید. 

شکی نیست که راه اندازی یک کسب و کار زمان زیادی می برد. استیو جابز خاطرنشان کرد که تنها راه برای رضایت در زندگی، انجام کاری است که واقعاً به آن اعتقاد دارید.

3. ریسک کنید. 

ما هرگز نتیجه تلاش خود را نمی دانیم مگر اینکه واقعاً آن را انجام دهیم. جف بزوس گفت که دانستن اینکه از شکست پشیمان نمی شود کمک کرد، اما از تلاش نکردن پشیمان خواهد شد.

مطالب مرتبط:  3 عنصر کلیدی برای موفقیت کسب و کار شما

4. به خودت ایمان داشته باش.

همانطور که هنری فورد به قول معروف، “چه فکر کنی که می توانی، چه فکر کنی نمی توانی، حق با توست.” باور داشته باشید که می توانید موفق شوید، و راه هایی را برای عبور از موانع مختلف پیدا خواهید کرد. اگر این کار را نکنید، فقط بهانه پیدا خواهید کرد.

5. چشم انداز داشته باشید. 

بنیانگذار و مدیر عامل تامبلر، دیوید کارپ، خاطرنشان می کند که کارآفرین کسی است که چشم اندازی برای چیزی دارد و میل به ایجاد آن دارد. دید خود را همیشه روشن نگه دارید.

6. افراد خوب را پیدا کنید. 

با کسی که هستی همان کسی می شوی. رید هافمن، یکی از بنیان‌گذاران لینکدین، خاطرنشان کرد که سریع‌ترین راه برای تغییر خود، معاشرت با افرادی است که همان‌طور که می‌خواهید باشید.

7. با ترس های خود روبرو شوید. 

غلبه بر ترس آسان نیست، اما باید انجام شود. آریانا هافینگتون یک بار گفت که او دریافت که نترسی مانند یک ماهیچه است — هر چه بیشتر آن را تمرین کند، قوی تر می شود.

8. اقدام کنید. 

دنیا پر از ایده های بزرگ است، اما موفقیت فقط از طریق عمل به دست می آید. والت دیزنی زمانی گفت که ساده ترین راه برای شروع این است که صحبت کردن را کنار بگذاریم و شروع کنیم به انجام دادن. این برای موفقیت شما نیز صادق است.

9. وقت بگذارید. 

هیچ کس بلافاصله موفق نمی شود و همه زمانی مبتدی بودند. همانطور که استیو جابز عاقلانه اشاره کرد، “اگر دقت کنید، بیشتر موفقیت های یک شبه زمان زیادی را می طلبد.” از سرمایه گذاری زمان در شرکت خود نترسید.

10. انرژی را مدیریت کنید نه زمان.

انرژی شما کاری را که می توانید با زمان خود انجام دهید محدود می کند، پس آن را عاقلانه مدیریت کنید.

11. یک تیم عالی بسازید. 

هیچ کس به تنهایی در تجارت موفق نمی شود و کسانی که تلاش می کنند هر بار به یک تیم بزرگ بازنده می شوند. تیم بزرگ خود را برای تقویت موفقیت خود بسازید.

12. کاراکتر را استخدام کنید. 

همانطور که تیم خود را می سازید، برای شخصیت و ارزش ها استخدام کنید. شما همیشه می‌توانید فردی را در مورد مهارت‌ها آموزش دهید، اما نمی‌توانید ارزش‌های کسی را بعد از این واقعیت با شرکتتان مطابقت دهید.

موارد مرتبط:  7 دلیل برای اینکه کارآفرینان راک استار بعد از اجرای هوم ران به خانه می روند

13. برای افزایش سرمایه برنامه ریزی کنید.

ریچارد هاروچ، یک سرمایه‌گذار خطرپذیر، این توصیه را برای کارآفرینان آینده دارد: «تقریباً همیشه سخت‌تر از آنچه فکر می‌کردید، جذب سرمایه است و همیشه زمان بیشتری می‌برد. پس برای آن برنامه ریزی کنید.»

14. اهداف خود را بشناسید. 

رایان آلیس، یکی از بنیانگذاران iContact، خاطرنشان کرد که داشتن هدف هر روز در ذهن شما تضمین می کند که برای رسیدن به آن کار می کنید. اهدافی را تعیین کنید و هر روز آنها را به خود یادآوری کنید.

15. از اشتباهات درس بگیرید. 

بسیاری از کارآفرینان اشتباهات را بهترین معلم خود می دانند. وقتی از اشتباهات خود درس می گیرید، به موفقیت نزدیک تر می شوید – حتی اگر در ابتدا شکست خوردید.

16. مشتری خود را بشناسید. 

دیو توماس، بنیانگذار وندی، شناخت مشتری خود را یکی از سه کلید موفقیت خود عنوان کرد. کسانی را که بهتر از هر کس دیگری به آنها خدمت می کنید بشناسید و می توانید راه حل های مورد نیاز آنها را ارائه دهید.

17. از شکایات درس بگیرید. 

بیل گیتس زمانی گفت که ناراضی ترین مشتریان شما بزرگترین منبع یادگیری شما هستند. اجازه دهید مشتریان ناراضی به شما یاد دهند که حفره های خدمات شما کجاست.

18. نظر مشتریان را بخواهید. 

فرض اینکه مشتریان چه می خواهند یا نیاز دارند هرگز به موفقیت منجر نمی شود. شما باید مستقیماً از آنها بپرسید و سپس با دقت به آنچه می گویند گوش دهید.

19. عاقلانه خرج کنید. 

وقتی برای کسب و کار خود پول خرج می کنید، مراقب باشید که آن را عاقلانه خرج کنید. خرج کردن بیش از حد برای چیزهای احمقانه و تمام شدن سرمایه خیلی زود آسان است.

20. صنعت خود را درک کنید. 

تونی هسیه، بنیانگذار Zappos، یک بار گفت: «بازی‌هایی را که نمی‌فهمید، انجام ندهید، حتی اگر می‌بینید که افراد زیادی از آنها پول می‌گیرند». درک واقعی صنعت شما کلید موفقیت است.

21. بیش از حد انتظار ارائه دهید.

لری پیج گوگل، کارآفرینان را تشویق می کند تا بیش از آنچه مشتریان انتظار دارند، ارائه دهند. این یک راه عالی برای جلب توجه در صنعت شما و ایجاد یک پیروان وفادار از طرفداران است.

یک کارآفرین موفق کار زیاد، چشم انداز و پشتکار زیادی می خواهد. این 21 نکته، از کارآفرینانی که قبلاً موفق شده‌اند، به شما کمک می‌کنند تا مسیر را بسیار راحت‌تر طی کنید.

نکته موفقیت مورد علاقه شما برای کارآفرینان چیست؟ آن را در زیر در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط:  3 حقیقت که کارآفرینان خردمند به روش سخت یاد گرفتند

انتخاب سردبیران کارآفرین

  • 44 ایده سودآور برای کسب درآمد اضافی در کنار

  • آنچه داستان Theranos در مورد جنبه تاریک برندسازی شخصی به ما می آموزد

  • به یک ایده تجاری نیاز دارید ؟ اینجا 55 است.

  • کسب و کارهای سیاهپوست آنجلا یی میزبان مشترک ‘Breakfast Club’ به حمایت جامعه می پردازند

  • 4 استراتژی با پشتوانه کارشناسان برای مدیریت اضطراب

  • در اینجا همه راه هایی وجود دارد که می توانید به اوکراین کمک کنید

  • تجارت تریلیون دلاری بعدی که هنوز درباره آن نخوانده اید

کارآفرینان انفرادی در حال تغییر چهره اقتصاد هستند

یالی سار

یالی سار

31 مارس 2022
داستان های موفقیت

چگونه ایده ای که هیچ کس به آن باور نداشت منجر به 8 میلیون پیراهن و 88 فروشگاه برای پدیده خرده فروشی شد UNTUCKit

شریل اسنپ کانر

شریل اسنپ کانر

1 نوامبر 2021
ایده های تجاری

به یک ایده تجاری نیاز دارید؟ اینجا 55 است.

کارکنان Entrepreneur Media, Inc.

کارکنان Entrepreneur Media, Inc.

21 مارس 2022

ادامه مطلب

 

 

 

این برای محاسبه ریسک نیز مفید است، به خصوص اگر این ریسک را در زندگی شخصی خود اعمال کنید. ما به دلیل تأثیر بیش از حد اعتماد به نفس هنگام ارزیابی تلاش‌های خود خوش‌بین هستیم  ، اما آمار می‌تواند ما را واقع‌بین و عمل‌گرا نگه دارد. اگر احتمال شکست 20 درصدی را برای کسب و کار خود در سال 1 فرض کنیم، باید سرمایه گذاری ها و زمان خود را بر این اساس تقسیم کنیم. ما باید پروفایل ریسک خود را متعادل کنیم تا در صورت شکست از ما محافظت کنیم.

چرا مردم میزان شکست را بیش از حد ارزیابی می کنند؟

همچنین می‌خواهم اذعان کنم که هرگاه آمار شکست اشتباه ارائه شود، معمولاً متورم می‌شوند. به عبارت دیگر، مردم تمایل دارند میزان شکست کسب و کارهای کوچک را اغراق کنند. چرا؟ ممکن است این یک راه محافظه کارانه برای کاهش انتظارات باشد، یا ممکن است در تمایل به دلسرد کردن کارآفرینان بالقوه نقش داشته باشد. در هر صورت، ما باید مراقب افرادی باشیم که با اطمینان یک «حقیقت» بی‌اهمیت را در مورد مالکیت کسب‌وکار بیان می‌کنند.

کسب‌وکارهای کوچک اغلب تا حدی شکست می‌خورند، تا جایی که اساساً 50/50 شانس زنده ماندن در سال 5 گذشته را دارید. اما مهم است که آماری را از آنچه که هستند، درک کنید و به آنها اجازه ندهید که شما را ناعادلانه از این کار منصرف کنند. توسعه کسب و کار خود را دنبال کنید

انتخاب سردبیران کارآفرین

  • 44 ایده سودآور برای کسب درآمد اضافی در کنار

  • آنچه داستان Theranos در مورد جنبه تاریک برندسازی شخصی به ما می آموزد

  • به یک ایده تجاری نیاز دارید ؟ اینجا 55 است.

  • کسب و کارهای سیاهپوست آنجلا یی میزبان مشترک ‘Breakfast Club’ به حمایت جامعه می پردازند

  • 4 استراتژی با پشتوانه کارشناسان برای مدیریت اضطراب

  • در اینجا همه راه هایی وجود دارد که می توانید به اوکراین کمک کنید

  • تجارت تریلیون دلاری بعدی که هنوز درباره آن نخوانده اید

  • اشتراک گذاری:
author avatar
ادمین 1

مطلب قبلی

آناتومی شکست کسب و کار: گزارشی کیفی از پیامدهای آن برای موفقیت تجاری آینده
فروردین 14, 1401

مطلب بعدی

14 دلیل برای شکست کسب و کار
فروردین 14, 1401

ممکن است همچنین دوست داشته باشید

images (8)
چگونه ذهنیت می تواند یک کسب و کار را ایجاد یا شکست دهد
13 بهمن, 1401
images (5)
هزینه بالای صنعت در کشورهای در حال توسعه – علل و راه حل ها
27 اردیبهشت, 1401
download (6)
راه حل های مشکلات صنعتی در نیجریه چیست؟
27 اردیبهشت, 1401

نظر بدهید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین نوشته ها

  • مدل تجاری
  • سازمان تحقیق و توسعه با تمرکز بر حال و آینده
  • مدیریت مالی: دامنه، اهداف و اهمیت
  • آینده‌اندیشی: نگارش سناریوها
  • چگونه ذهنیت می تواند یک کسب و کار را ایجاد یا شکست دهد

درخواست مقاله و اسلاید سفارشی

برای سفارش مقاله و اسلاید با ما در ارتباط باشید:
reformh@yahoo.com

ارسال درخواست

[miniorange_social_login shape="longbuttonwithtext" theme="default" space="4" width="240" height="40"]

ورود با حساب کاربری سایت شما

رمز عبوررا فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نیستید؟ همین حالا عضو شو!

یک حساب کاربری جدید ثبت کنید

آیا عضو هستید? اکنون وارد شوید