راه اندازی یک کسب و کار کوچک تصمیم کوچکی نیست.

اما علی‌رغم فداکاری‌ها و چالش‌های بی‌شماری که صاحبان مشاغل کوچک با آن روبرو هستند، 84 درصد از صاحبان مشاغل کوچک این کار را دوباره انجام می‌دهند.

اگر به فکر راه اندازی و راه اندازی کسب و کار خود هستید، ابتدا باید چند قدم کلیدی بردارید.

در زیر برخی از نکات مهمی که من از طریق راهنمایی بیش از 1000 مشتری SCORE و عمل به عنوان یک سرمایه گذار فرشته ارائه کرده ام آورده شده است.

این نکات ناشی از کارهایی است که من می بینم کارآفرینان موفق انجام می دهند و کارهایی که من می بینم کسانی که کوتاهی می کنند انجام نمی دهند.

 

در اینجا 10 کاری که باید قبل از شروع یک کسب و کار انجام دهید آورده شده است

آیا برای انجام تجارت بیشتر با ایمیل مارکتینگ آماده هستید؟

بیشتر بدانید .

1. یک پیام قدرتمند ایجاد کنید

چه مشکل مشتری را حل می کنید که مشتریان بالقوه حاضرند برای آن هزینه بپردازند؟ این اغلب گزاره ارزش نامیده می شود.

همچنین، چرا کسب و کار شما از نظر عملیاتی و مالی موفق خواهد بود؟

نمی دانید بازاریابی را از کجا شروع کنید؟ به همین دلیل دانلود را ایجاد کردیم.

دانلود آخرین راهنمای عملی و گام به گام برای بازاریابی آنلاین است. در این راهنمای رایگان، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه مردم شما را آنلاین می‌یابند و چگونه خود را برای موفقیت برای رسیدن به اهداف تجاری یا غیرانتفاعی خود آماده کنید.

دریافت دانلود: ایجاد حس بازاریابی آنلاین

2. تمرکز بر مشتری و درک کامل بازار

نمونه‌های زیادی از شرکت‌هایی وجود دارد که بهترین محصول/خدمات را ندارند یا اولین بازار نیستند، اما به دلیل تسلط بر بازاریابی و فروش آنلاین بسیار موفق هستند.

در مورد جمعیت شناسی پایگاه مشتریان بالقوه خود تحقیق کنید و عادات خرید آنها را درک کنید .

رقبا را تماشا کنید، با کسب‌وکارهای مشابه صحبت کنید، وب‌سایت‌های رقبای خود را مرور کنید و درک کنید که مشتریانشان در رسانه‌های اجتماعی درباره آنها چه می‌گویند.

3. از کوچک شروع کنید و رشد کنید

در صورت امکان، سرمایه ایده کسب و کار خود را خودتان تأمین کنید و سپس زمانی که می توانید یک داستان رشد ایجاد کنید، به دنبال تأمین مالی باشید. این ممکن است باعث شود که شما پیشنهاد محصول/خدمت خود را به قطعات کوچکتر تقسیم کنید تا بتوانید مراحل اولیه را تامین مالی کنید و کشش و تجربه کسب کنید.

نکته: از این توصیه برای تعیین میزان نقدینگی کسب و کار کوچکتان استفاده کنید.

4. نقاط قوت، مهارت ها و زمان در دسترس خود را درک کنید

هنگام راه اندازی یک کسب و کار، بدانید که چه زمانی نیاز به استخدام یک حسابدار ، وکیل، نماینده بیمه، متخصص بازاریابی ، طراح صفحه وب، یا حرفه ای دیگر دارید. این فرآیند مدیریت شما را به عنوان یک صاحب کسب و کار آغاز می کند.

Constant Contact انواع خدمات بازاریابی حرفه ای را برای کسانی که به کمک حرفه ای نیاز دارند یا می خواهند تلاش های بازاریابی آنلاین خود را شروع کنند ارائه می دهد.

5. اطراف خود را با مشاوران و مربیان احاطه کنید

راه اندازی و رشد یک کسب و کار دشوار است و بیش از نیمی از آنها در عرض 5 سال شکست خواهند خورد .

هیچ فردی نمی تواند دانش، تجربه یا حتی دیدگاهی برای مدیریت هر موقعیت تجاری داشته باشد. از مهارت ها و تجربیات دیگران به دست آورید.

6. یک مربی بگیرید

اگر مطمئن نیستید که از کجا یک مربی پیدا کنید، SCORE یک مکان عالی برای شروع است. مربیان SCORE رایگان هستند – فقط کافی است به www.SCORE.org مراجعه کنید تا یک مربی رو در رو در نزدیکی خود یا یک مربی برای تماس از طریق ایمیل یا اسکایپ پیدا کنید.

همچنین در این سایت کارگاه ها، وبینارها و قالب های رایگان بسیاری وجود دارد که همگی بر روی کمک به کارآفرینان برای شروع و رشد موفقیت آمیز یک تجارت متمرکز شده اند.

همچنین می‌توانید در سایت‌هایی مانند LinkedIn، با شرکت در یک جلسه کسب‌وکارهای کوچک محلی یا صرفاً از اطرافیان خود، مربیان را بیابید. ممکن است از افرادی در حلقه های خود که می توانند توصیه های مفیدی را بر اساس تجربیات خود ارائه دهند شگفت زده شوید.

7. یک طرح تجاری بنویسید

راه اندازی یک کسب و کار دشوار و پرخطر است. آسان است که تمام وقت و منابع خود را صرف آن کنید. قبل از شروع، نوع کسب و کار خود را مشخص کنید. آیا این یک مالکیت انحصاری، مشارکت، شرکت یا LLC خواهد بود؟ سپس برنامه خود را جمع آوری کنید.

داشتن یک برنامه مدون با نتایج پیش بینی شده و اهداف شخصی شما بهترین راه برای ادامه مسیر است.

به عنوان مثال، کسب و کار شما ممکن است 20000 دلار سود داشته باشد. اما اگر در یک شهر بزرگ زندگی می کنید، از یک خانواده و شاید والدین مسن حمایت می کنید، و سعی می کنید برای کالج و دوران بازنشستگی بچه ها پس انداز کنید، به احتمال زیاد 20000 دلار کافی نیست.

همچنین سعی نکنید همه کارها را یکجا انجام دهید. تمرکز بر اجزای کلیدی یک طرح کسب و کار ، ایده های شما را به صورت عینی بیان می کند و به شما کمک می کند مکان هایی را برای تغییر مدل کسب و کار در صورت لزوم شناسایی کنید.

8. اعداد خود را بدانید

اعدادی که به شما می گویند کسب و کار شما چگونه پیش می رود و چه انتظاراتی می توانید داشته باشید، به خوبی درک کنید. اینها شامل هزینه‌های راه‌اندازی، فروش، سود پیش‌بینی‌شده، جریان نقدی و موارد دیگر می‌شود، بسته به ماهیت کسب‌وکار شما و نحوه تعریف موفقیت شما.

شما تصمیمات زیادی را «در حال پرواز» خواهید گرفت و دانستن اعداد – اقتصاد کسب و کار – به شما کمک می کند تا تصمیمات درست را بگیرید.

تا جایی که می توانید به دنبال راه هایی برای کاهش هزینه ها باشید. از ابزارهای مقرون به صرفه مانند بازاریابی ایمیلی و بازاریابی رسانه های اجتماعی  برای افزایش آگاهی، به جای روش های گران تر تبلیغات سنتی استفاده کنید.

نکته : در اینجا 10 راه برای بازاریابی کسب و کار کوچک خود با بودجه کم آورده شده است. 

9. درک کنید که هیچ حقی وجود ندارد

این یکی را دست کم نگیرید: برای همه دستاوردهایتان سخت تلاش خواهید کرد.

داشتن یک کسب و کار کوچک یکی از سخت ترین شغل هاست. در یک نظرسنجی اخیر، 40 درصد از صاحبان مشاغل کوچک گفتند که به تعطیلات نمی روند و پول آنها در تجارت خود بسته است.

10. برای کاری که انجام می دهید اشتیاق داشته باشید

بنیانگذار یک کسب و کار می تواند بسیار تنها باشد و ساعات کافی در روز برای انجام همه چیز وجود ندارد.

از موفقیت‌های بزرگ گرفته تا ناامیدی‌های بزرگ، اگر در هر مرحله از راه با اشتیاق تغذیه نشوید، کار شما بسیار سخت‌تر می‌شود. به خاطر داشته باشید که چرا کسب و کار خود را شروع کردید و اجازه دهید اشتیاق شما به طور مداوم شما را هدایت کند.

وقتی شک دارید، این کار را به تنهایی انجام ندهید

فقط به این دلیل که ایده‌های خود را می‌گیرید و آنها را به واقعیت تبدیل می‌کنید، به این معنی نیست که باید همه چیز را به تنهایی کشف کنید. ابزارهای بازاریابی آنلاین زیادی وجود دارد که کار شما را به عنوان صاحب یک کسب و کار کوچک آسان تر می کند. اما ابزارها همه چیز نیستند.

برای اینکه خود را در موقعیت موفقیت قرار دهید، باید از تخصص افرادی که در دنیای تجارت کوچک عصر دیجیتال با تجربه هستند، استفاده کنید. یک مکان خوب برای شروع، راهنمای بازاریابی آنلاین رایگان The Download، Constant Contact است . این شما را با تمام اصول بازاریابی آنلاین، گام به گام، به روشی قابل دسترس و آسان برای درک آشنا می کند.

گاهی اوقات یک راهنما کافی نیست و نیاز به پشتیبانی اضافی دارید. این هم اشکالی ندارد! از دوستان و خانواده‌ای که در کسب‌وکارهای کوچک مشغول هستند سؤال کنید، آنلاین شوید و با یک مربی ارتباط برقرار کنید، یا اگر نمی‌دانید از کجا شروع کنید، با Constant Contact با شماره 1-888-IDK-MKTG (1-888-) تماس بگیرید. 435-6584) و با یک مشاور بازاریابی صحبت کنید.

شما این را دارید!

نمی دانید بازاریابی را از کجا شروع کنید؟ به همین دلیل دانلود را ایجاد کردیم .

ما می دانیم که شما مشغول تلاش برای رشد ایده بزرگ خود هستید. زیرا ما هر روز با مشاغل کوچکی مانند شما همکاری نزدیک داریم. با تکیه بر چندین دهه تجربه، اکنون دانش بازاریابی آنلاین خود را در یک راهنمای رایگان به اشتراک می گذاریم که مملو از نکات، نمونه هایی از این که چه چیزی کار می کند و چه چیزی مفید نیست، و بسیاری موارد دیگر، مانند:
*چگونه مردم شما را آنلاین پیدا می کنند*
* چگونه خود را برای موفقیت آماده کنید*
*چگونه همه چیز جمع می شود*
* بازاریابی آنلاین چگونه می تواند برای شما کار کند*