• خانه
  • فروشگاه
  • وبلاگ
  • گالری
  • درباره ما
  • تماس باما
با ما در ارتباط باشید.
reformh@yahoo.com
عضویتورود
مشقکمشقک
  • خانه
  • فروشگاه
  • وبلاگ
  • گالری
  • درباره ما
  • تماس باما

آموزش

  • خانه
  • بلاگ
  • آموزش
  • نحوه اجرای کلاسهای مجازی موفق

نحوه اجرای کلاسهای مجازی موفق

  • ارسال شده توسط ادمین 1
  • دسته بندی آموزش
  • تاریخ مرداد 15, 1400
  • نظرات 0 نظر

10 نکته برای آموزش مجازی

 

در گذشته کلاس های مجازی از بد ارائه شدن رنج می بردند زیرا سازمان ها با فناوری آشنا می شدند. مزایای هزینه (سفر ، هتل ، زمان خرابی و غیره) به خوبی شناخته شده است و باعث جذب این فناوری شده است. با این حال ، در حالی که یادگیری آنلاین بیشتر ، فراگیران را از این فرایند خارج کرده است ، کلاسهای مجازی می توانند با بازگرداندن فراگیران به فرآیند به نحوی که سایر مداخلات یادگیری این کار را انجام نمی دهند ، مزیت قابل توجهی را به تجربه یادگیری دیجیتالی شما اضافه کنند.

همه کارشناسان ، مربیان ، مربیان ، مربیان ، مربیان و زبان آموزان را می توان در کلاس های مجازی گرد هم آورد. به عنوان مثال ، مطالعات نشان می دهد که فراگیران شما با داشتن راهنمای متخصص برای هدایت و حمایت از آنها در طول جلسه بهتر عمل خواهند کرد.

معلم با بهبود تعامل در طول تجربه یادگیری نقش کلیدی ایفا می کند و می تواند به دانش آموزان کمک کند و آنها را برانگیزد تا از چالش های یادگیری شخصی خود عبور کنند. بعد دیگر از طریق تعامل گروه خود یادگیرندگان افزوده می شود. با ایجاد یک گروه همکار ، دانش آموزان می توانند ایده های خود را به گونه ای کنار بگذارند که یادگیری سنتی دیجیتال اجازه نمی دهد.

با این حال ، اداره کلاس های مجازی کار ساده ای نیست ، بنابراین ما ده نکته اصلی خود را برای اجرای موفق یک جلسه آموزشی مجازی جمع آوری کرده ایم.

1. از کلاسهای مجازی به عنوان بخشی از یک ترکیب مداوم استفاده کنید
کلاسهای مجازی را به طور کامل در تجربه یادگیری ترکیبی گنجانید تا گروه های فراگیران را به یکدیگر متصل کرده و آنها را در طول فرایند یادگیری درگیر کند. این شامل جلسات قبل از یادگیری تا تمرینات سناریو و سایر تعاملات جذاب در طول یک برنامه یادگیری گسترده و جلسات بعدی برای بررسی بازخورد ، داستانها و پرسش و پاسخ متخصصان است. این همچنین به گروه شما کمک می کند تا در ارتباط باشند ، دانش را به اشتراک بگذارند و به صورت گروهی توسعه یابند.

2. جلسه خود را برنامه ریزی کنید
مانند هر وظیفه طراحی یادگیری ، با اهداف یادگیری خود شروع کنید. اینها ممکن است با بقیه ترکیب (در صورت وجود) ترکیب شوند ، اما شما باید هدف جلسه خود را مشخص کنید تا تمرکز خود را بر آماده سازی ، مطالب و خود جلسه متمرکز کنید.

3. مخاطبان خود را آماده کنید
با استفاده از یادآوری های ایمیل ابزار ، از مخاطبین بخواهید تا افزونه های مورد نیاز را از قبل بارگیری کنند ، موبایل ها را خاموش کنند ، هدفون خود را آزمایش کنند و غیره.

4. مخاطبان خود را بشناسید
هنگام توسعه تجربیات یادگیری دیجیتال سنتی ، انواع مختلف کاربر را هدف قرار می دهیم. اما در کلاسهای مجازی ، واقعاً می توانید مخاطبان خود را عمیق تر بشناسید. اطلاعاتی را از طریق فرم های ثبت نام بدست آورید ، اطلاعات بیشتری را از طریق پیوستن ایمیل های آموزشی دعوت کنید و از این اطلاعات استفاده کنید تا طراحی یادگیری خود را واقعاً برای مخاطبان خود هدف قرار دهید.

5. بگذارید مخاطبان شما را بشناسند
جلسه خود را با معرفی خود و سابقه خود ، همراه با یک عکس شروع کنید تا مخاطبان بتوانند خود را تجسم کنند. شما باید اعتماد داشته باشید و با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید تا آنها بتوانند با راهنمایی شما به عنوان یک متخصص راحت باشند.

6. Storyboard جلسه شما
برای یک جلسه موفق باید محتوای منظم داشته باشید. تعریف یک ساختار واضح و مناسب برای جلسه و فعالیتهایی که در آن گنجانده اید ، برای یک کلاس درس مجازی موفق ضروری است. به خاطر داشته باشید که ابتدا به مخاطب بگویید که چه چیزی را پوشش می دهید و در پایان نکات کلیدی را تقویت کنید.

7. آن را بصری نگه دارید
در ارائه حضوری ، مخاطبان می توانند شما را ببینند و اگر اسلاید بصری وجود نداشته باشد ، توجه آنها به شما معطوف می شود. اسلایدهای خود را بصری نگه دارید تا توجه مخاطب سرگردان نباشد. اگر از وب کم استفاده نمی کنید ، یک عکس نیز در اسلاید معرفی خود قرار دهید تا مخاطبین بتوانند شما را تجسم کنند.

8. از تسهیل کننده استفاده کنید
این نقش حمایتی مهم می تواند جلسه و مجریان را معرفی کند ، به عنوان ناظر عمل کند ، چت یا سوالات را مدیریت کند ، نظرسنجی های شما را اجرا کرده و بر سایر ویژگی های تعاملی نظارت کند. آنها همچنین می توانند با هر گونه مشکل فنی که در طول جلسه بوجود می آید برخورد کنند.

9. مخاطبان خود را درگیر کنید
فقط یک سخنرانی آنلاین اجرا نکنید ؛ در طول جلسه از ابزارهای دستی ، نظرسنجی ، چت و سوالات استفاده کنید تا مخاطب را علاقمند و مشغول نگه دارد. مخاطبان شما معمولاً تنها چند ثانیه با ایمیل خود فاصله دارند ، بنابراین شما باید با یکدیگر رابطه برقرار کنید ، علاقه آنها را جلب کرده و آن را در طول جلسه حفظ کنید.

10. موفقیت را بسنجید
حداقل جلسه را با یک فرم ارزیابی پیگیری کنید تا میزان موفقیت جلسه را بسنجید. هنوز هم بهتر است با یک مسابقه آنلاین یا تکلیف پیگیری کنید تا روند یادگیری ادامه یابد.

آیا می خواهید راهنمایی های بیشتری در مورد جذب دانش آموزان خود داشته باشید؟ ضبط وبینار ما را با عنوان “Digital Digital 101: The Panel – Learning Experience and Engagement” تماشا کنید.

  • اشتراک گذاری:
author avatar
ادمین 1

مطلب قبلی

نکاتی برای شرکت در کلاس های آنلاین
مرداد 15, 1400

مطلب بعدی

8 روش که هر معلم قرن 21 باید بداند
مرداد 15, 1400

ممکن است همچنین دوست داشته باشید

download (4)
کوچینگ چیست؟
12 بهمن, 1401
increase-online-student-engagment
کوچینگ یا مربی گری
11 بهمن, 1401
01400-06-03-12-0-47
شش روند برای سال 2021: آینده مدیریت دانش
22 دی, 1401

نظر بدهید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین نوشته ها

  • مدل تجاری
  • سازمان تحقیق و توسعه با تمرکز بر حال و آینده
  • مدیریت مالی: دامنه، اهداف و اهمیت
  • آینده‌اندیشی: نگارش سناریوها
  • چگونه ذهنیت می تواند یک کسب و کار را ایجاد یا شکست دهد

درخواست مقاله و اسلاید سفارشی

برای سفارش مقاله و اسلاید با ما در ارتباط باشید:
reformh@yahoo.com

ارسال درخواست

[miniorange_social_login shape="longbuttonwithtext" theme="default" space="4" width="240" height="40"]

ورود با حساب کاربری سایت شما

رمز عبوررا فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نیستید؟ همین حالا عضو شو!

یک حساب کاربری جدید ثبت کنید

آیا عضو هستید? اکنون وارد شوید