شروع یک کسب و کار کوچک جدید؟ ببینید از کجا شروع کنید و چگونه به موفقیت برسید.
- شما می خواهید مطمئن شوید که قبل از شروع یک کسب و کار کاملاً آماده شده اید، اما بدانید که تقریباً مطمئناً همه چیز خراب خواهد شد. برای اداره یک کسب و کار موفق، باید خود را با شرایط در حال تغییر وفق دهید.
- انجام تحقیقات عمیق در بازار در مورد رشته خود و جمعیت شناسی مشتریان بالقوه شما، بخش مهمی از ایجاد یک طرح تجاری است. این شامل اجرای نظرسنجی ها، برگزاری گروه های متمرکز، و تحقیق در مورد سئو و داده های عمومی است.
- قبل از شروع فروش محصول یا خدمات خود، باید نام تجاری خود را بسازید و افرادی را جذب کنید که آماده هستند تا زمانی که درهای خود را برای تجارت باز می کنید، پرش کنند.
- این مقاله برای کارآفرینانی است که می خواهند مراحل اولیه راه اندازی یک کسب و کار جدید را بیاموزند.
وظایفی مانند نامگذاری کسبوکار و ایجاد یک لوگو واضح هستند، اما در مورد مراحل کمتر اعلام شده و به همان اندازه مهم چطور؟ چه تعیین ساختار کسب و کار شما باشد و چه ایجاد یک استراتژی بازاریابی دقیق، حجم کار می تواند به سرعت انباشته شود. به جای اینکه چرخ های خود را بچرخانید و حدس بزنید که از کجا شروع کنید، این چک لیست 10 مرحله ای را دنبال کنید تا کسب و کار خود را از یک لامپ بالای سرتان به یک موجود واقعی تبدیل کنید.
چگونه یک کسب و کار کوچک راه اندازی کنیم
- ایده خود را اصلاح کنید
- یک طرح تجاری بنویسید
- امور مالی خود را ارزیابی کنید
- ساختار کسب و کار قانونی خود را تعیین کنید
- در دولت و IRS ثبت نام کنید
- بیمه نامه بخرید
- تیم خود را بسازید
- فروشندگان خود را انتخاب کنید
- برندسازی کنید و تبلیغ کنید
- کسب و کار خود را توسعه دهید
1. ایده خود را اصلاح کنید.
اگر به راه اندازی یک تجارت فکر می کنید، احتمالاً از قبل ایده ای در مورد آنچه می خواهید به صورت آنلاین بفروشید ، یا حداقل بازاری که می خواهید وارد شوید دارید. یک جستجوی سریع برای شرکت های موجود در صنعت انتخابی خود انجام دهید. یاد بگیرید که رهبران فعلی برند چه می کنند و بفهمید که چگونه می توانید آن را بهتر انجام دهید. اگر فکر میکنید کسبوکار شما میتواند چیزی را ارائه دهد که شرکتهای دیگر انجام نمیدهند (یا همان چیزی را ارائه میدهند، فقط سریعتر و ارزانتر)، یا ایده محکمی دارید و آماده ایجاد یک طرح تجاری هستید.
“چرا” خود را مشخص کنید.
گلن گوتک، مدیرعامل شرکت مشاوره و کوچینگ بیدار، به بیزینس نیوز دیلی گفت: «به قول سایمون سینک، «همیشه با چرا شروع کن». “خوب است بدانید که چرا کسب و کار خود را راه اندازی می کنید. در این فرآیند، ممکن است عاقلانه باشد که بین [این که] کسب و کار به دلیل شخصی یا چرایی بازار خدمت می کند، تمایز قائل شوید. وقتی چرایی شما بر رفع نیاز در بازار متمرکز است. ، دامنه کسب و کار شما همیشه بزرگتر از کسب و کاری خواهد بود که برای رفع نیازهای شخصی طراحی شده است.”
فرانشیز را در نظر بگیرید.
گزینه دیگر این است که حق امتیاز یک شرکت تاسیس شده را باز کنید. مفهوم، دنبال کردن نام تجاری و مدل کسب و کار در حال حاضر وجود دارد. تنها چیزی که نیاز دارید یک مکان خوب و وسیله ای برای تامین هزینه عملیات خود است.
نام کسب و کار خود را طوفان فکری کنید.
صرف نظر از اینکه کدام گزینه را انتخاب می کنید، درک دلیل پشت ایده شما بسیار مهم است. Stephanie Desaulniers، صاحب Business by Dezign و مدیر سابق عملیات و برنامه های کسب و کار زنان در Covation Center، به کارآفرینان هشدار می دهد که قبل از اینکه ارزش ایده را مشخص کنند، یک طرح کسب و کار یا طوفان فکری برای یک نام تجاری بنویسند.
مشتریان هدف خود را شفاف سازی کنید.
Desaulniers میگوید اغلب مردم بدون صرف زمان برای فکر کردن به اینکه مشتریانشان چه کسانی خواهند بود و چرا میخواهند از آنها خرید کنند یا آنها را استخدام کنند، به راهاندازی کسبوکار خود میپردازند .
“شما باید روشن کنید که چرا می خواهید با این مشتریان کار کنید – آیا علاقه ای به آسان کردن زندگی مردم دارید؟” Desaulniers گفت. “یا از خلق هنر برای آوردن رنگ به دنیای آنها لذت می برید؟ شناسایی این پاسخ ها به روشن شدن ماموریت شما کمک می کند. سوم، شما می خواهید تعریف کنید که چگونه این ارزش را به مشتریان خود ارائه می دهید و چگونه آن ارزش را به گونه ای که آنها مایل به پرداخت هستند، ارتباط برقرار کنید. ”
در مرحله ایدهپردازی، باید جزئیات اصلی را مشخص کنید. اگر این ایده چیزی نیست که شما به آن علاقه دارید یا اگر بازاری برای خلق شما وجود ندارد، ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که ایده های دیگری را مطرح کنید.
نکته: برای اصلاح ایده کسبوکارتان، «چرا»، مشتریان هدف و نام کسبوکارتان را مشخص کنید.
2. یک طرح تجاری بنویسید.
هنگامی که ایده خود را در جای خود قرار دادید، باید چند سوال مهم از خود بپرسید: هدف از کسب و کار شما چیست؟ به کی میفروشی؟ اهداف نهایی شما چیست؟ هزینه های راه اندازی خود را چگونه تامین می کنید؟ این سوالات را می توان در یک طرح کسب و کار مدون پاسخ داد .
بسیاری از اشتباهات توسط کسبوکارهای جدید انجام میشود که بدون تعمق در این جنبههای کسبوکار عجله میکنند. شما باید پایگاه مشتری هدف خود را پیدا کنید. چه کسی قرار است محصول یا خدمات شما را بخرد؟ اگر نمی توانید شواهدی مبنی بر وجود تقاضا برای ایده خود پیدا کنید، پس هدف چیست؟
تحقیقات بازار انجام دهید.
انجام تحقیقات بازار کامل در زمینه کاری و جمعیتی مشتریان بالقوه بخش مهمی از تدوین یک طرح تجاری است. این شامل انجام نظرسنجی ها، برگزاری گروه های متمرکز و تحقیق در مورد سئو و داده های عمومی است.
تحقیقات بازار به شما کمک می کند تا مشتری هدف خود – نیازها، ترجیحات و رفتار آنها – و همچنین صنعت و رقبای خود را درک کنید. بسیاری از متخصصان مشاغل کوچک جمع آوری اطلاعات جمعیت شناختی و انجام یک تحلیل رقابتی را برای درک بهتر فرصت ها و محدودیت های موجود در بازار خود توصیه می کنند.
بهترین مشاغل کوچک محصولات یا خدماتی دارند که از رقبا متمایز هستند. این تأثیر قابل توجهی بر چشم انداز رقابتی شما دارد و به شما امکان می دهد ارزش منحصر به فردی را به مشتریان بالقوه منتقل کنید.
یک استراتژی خروج را در نظر بگیرید.
همچنین ایده خوبی است که هنگام تدوین طرح کسب و کار خود، یک استراتژی خروج در نظر بگیرید. ایجاد ایده ای در مورد اینکه چگونه در نهایت از کسب و کار خارج خواهید شد، شما را مجبور می کند به آینده نگاه کنید.
جاش تولی، مدیرعامل هر دو شرکت Shyft Capital می گوید: «بسیار اوقات، کارآفرینان جدید آنقدر در مورد کسب و کار خود هیجان زده هستند و مطمئن هستند که همه در همه جا مشتری خواهند بود که زمان بسیار کمی برای نشان دادن برنامه ترک کسب و کار می دهند. و کاوانا
“وقتی سوار هواپیما می شوید، اولین چیزی که به شما نشان می دهند چیست؟ چگونه از آن پیاده شوید. وقتی به یک فیلم می روید، قبل از شروع بازی به چه چیزی اشاره می کنند؟ خروجی ها کجا هستند. هفته اول شما. در مهدکودک، همه بچه ها را به صف می کنند و به آنها تمرین آتش نشانی برای خروج از ساختمان را آموزش می دهند. من بارها شاهد مدیران کسب و کار بوده ام که سه یا چهار مسیر خروجی از پیش تعیین شده ندارند. این منجر به کاهش ارزش شرکت و حتی تخریب خانواده شده است. روابط.”
یک طرح تجاری به شما کمک می کند تا بفهمید شرکت شما به کجا می رود، چگونه بر مشکلات احتمالی غلبه خواهد کرد و برای حفظ آن به چه چیزهایی نیاز دارید. وقتی آماده هستید که قلم را روی کاغذ بیاورید، این الگوهای رایگان می توانند به شما کمک کنند.
3. وضعیت مالی خود را ارزیابی کنید.
راه اندازی هر کسب و کاری هزینه دارد، بنابراین باید تعیین کنید که چگونه این هزینه ها را پوشش می دهید. آیا ابزاری برای تأمین مالی استارتاپ خود دارید یا باید پول قرض کنید؟ اگر قصد دارید شغل فعلی خود را ترک کنید تا روی کسب و کار خود تمرکز کنید، آیا پولی برای حمایت از خود تا زمانی که به سود خود برسید کنار گذاشته اید؟ بهتر است بدانید هزینه های راه اندازی شما چقدر خواهد بود.
بسیاری از استارتآپها شکست میخورند زیرا قبل از کسب سود، پولشان تمام میشود. هرگز ایده بدی نیست که میزان سرمایه اولیه مورد نیاز خود را بیش از حد برآورد کنید، زیرا ممکن است مدتی طول بکشد تا کسب و کار شروع به کسب درآمد پایدار کند.
تجزیه و تحلیل نقطه سر به سر انجام دهید.
یکی از راه هایی که می توانید تعیین کنید چقدر پول نیاز دارید، انجام یک تجزیه و تحلیل نقطه سر به سر است. این یک عنصر ضروری از برنامه ریزی مالی است که به صاحبان مشاغل کمک می کند تا تعیین کنند شرکت، محصول یا خدمات آنها چه زمانی سودآور خواهد بود.
فرمول ساده است:
- هزینه های ثابت ÷ (قیمت متوسط - هزینه های متغیر) = نقطه سربه سر
هر کارآفرینی باید از این فرمول به عنوان یک ابزار استفاده کند، زیرا به شما اطلاع می دهد که حداقل عملکردی که کسب و کار شما باید به دست آورد تا از دست دادن پول جلوگیری کند. علاوه بر این، به شما کمک می کند دقیقاً بفهمید که سود شما از کجا می آید، بنابراین می توانید اهداف تولید را بر اساس آن تعیین کنید.
در اینجا سه دلیل رایج برای انجام تجزیه و تحلیل نقطه سر به سر آورده شده است:
- سودآوری را تعیین کنید . این به طور کلی بالاترین منافع هر صاحب کسب و کار است. از خود بپرسید: چقدر باید درآمد کسب کنم تا تمام هزینه هایم را پوشش دهم؟ کدام محصولات یا خدمات سود می کنند و کدام یک با زیان فروخته می شوند؟
- قیمت محصول یا خدمات هنگامی که اکثر مردم به قیمت گذاری فکر می کنند، در نظر می گیرند که تولید محصول آنها چقدر هزینه دارد و رقبا چگونه محصولات آنها را قیمت گذاری می کنند. از خود بپرسید: نرخ های ثابت، هزینه های متغیر چیست و هزینه کل چقدر است؟ قیمت هر کالای فیزیکی چقدر است؟ هزینه کار چقدر است؟
- داده ها را تجزیه و تحلیل کنید. چه حجمی از کالاها یا خدمات را باید بفروشید تا سودآور باشید؟ از خود بپرسید: چگونه می توانم هزینه های ثابت کلی خود را کاهش دهم؟ چگونه می توانم هزینه های متغیر هر واحد را کاهش دهم؟ چگونه می توانم فروش را بهبود بخشم؟
مراقب هزینه های خود باشید
هنگام راه اندازی کسب و کار بیش از حد خرج نکنید. انواع خریدهایی که برای کسب و کار شما منطقی هستند را درک کنید و از خرج کردن بیش از حد برای تجهیزات جدید فانتزی که به شما در رسیدن به اهداف تجاری شما کمکی نمی کند اجتناب کنید. هزینه های کسب و کار خود را کنترل کنید تا مطمئن شوید که در مسیر خود قرار دارید.
ژان پالدان، بنیانگذار و مدیر عامل Rare Form New Media می گوید: «بسیاری از استارتاپ ها تمایل دارند برای چیزهای غیر ضروری پول خرج کنند. ما با استارتاپی کار کردیم که دو کارمند داشت اما مقدار زیادی را برای فضای اداری با ظرفیت 20 نفر هزینه کردیم. آنها همچنین یک چاپگر حرفه ای پیشرفته را اجاره کردند که برای یک تیم 100 نفره مناسب تر بود؛ کارت های کلیدی برای ردیابی چه کسی بود. چه چیزی و چه زمانی را چاپ میکرد. زمانی که شروع میکنید تا حد امکان کمتر خرج کنید، و فقط برای چیزهایی که برای رشد و موفقیت کسبوکار ضروری هستند، هزینه کنید. وقتی تثبیت شدید، تجملات به وجود میآیند.”
گزینه های تامین مالی خود را در نظر بگیرید.
سرمایه راه اندازی کسب و کار شما می تواند از راه های مختلفی تامین شود. بهترین راه برای کسب سرمایه برای کسب و کار شما به عوامل مختلفی از جمله اعتبار، میزان مورد نیاز و گزینه های موجود بستگی دارد.
- وام های تجاری اگر به کمک مالی نیاز دارید، وام تجاری از طریق بانک نقطه شروع خوبی است، اگرچه تضمین این وام اغلب دشوار است. اگر نمی توانید وام بانکی بگیرید، می توانید از طریق اداره تجارت کوچک ایالات متحده (SBA) یا یک وام دهنده جایگزین برای وام کسب و کار کوچک درخواست دهید . [مقاله مرتبط را بخوانید: بهترین وام های جایگزین برای مشاغل کوچک ]
- کمک های مالی تجاری کمک های مالی تجاری مشابه وام است. با این حال، آنها نیازی به بازپرداخت ندارند. کمک های مالی تجاری معمولاً بسیار رقابتی است و با شرایطی همراه است که کسب و کار باید رعایت کند تا در نظر گرفته شود. هنگام تلاش برای تضمین یک کمک هزینه کسب و کار کوچک ، به دنبال مواردی باشید که منحصراً مختص موقعیت شما هستند. گزینهها شامل کمکهای مالی تجاری متعلق به اقلیت، کمکهای بلاعوض برای مشاغل متعلق به زنان و کمکهای بلاعوض دولتی است .
- سرمایه گذاران. استارتآپهایی که به سرمایهگذاری قابل توجهی نیاز دارند، ممکن است بخواهند سرمایهگذار را جذب کنند . سرمایه گذاران می توانند چندین میلیون دلار یا بیشتر به یک شرکت نوپا ارائه دهند، با این انتظار که حامیان نقش عملی در اداره تجارت شما داشته باشند.
- تامین مالی جمعی. از طرف دیگر، میتوانید یک کمپین سرمایهگذاری جمعی برای جمعآوری مقادیر کمتری پول از چندین حامی راهاندازی کنید. سرمایهگذاری جمعی در سالهای اخیر به شرکتهای متعددی کمک کرده است، و دهها پلتفرم تأمین مالی قابل اعتماد برای انواع مختلف کسبوکار طراحی شدهاند.
شما می توانید در مورد هر یک از این منابع سرمایه و اطلاعات بیشتر در راهنمای گزینه های مالی راه اندازی ما بیاموزید .
یادداشت سردبیر: به دنبال وام کسب و کار کوچک هستید؟ پرسشنامه زیر را پر کنید تا شرکای فروشنده ما در مورد نیازهای شما با شما تماس بگیرند.
بانک تجاری مناسب را انتخاب کنید.
وقتی یک بانک تجاری را انتخاب می کنید ، اندازه اهمیت دارد. مارکوس انور، یکی از بنیانگذاران OhMy Canada، بانکهای محلی کوچکتر را توصیه میکند، زیرا آنها با شرایط بازار محلی هماهنگ هستند و بر اساس مشخصات کلی کسبوکار و شخصیت شما با شما کار خواهند کرد.
انور گفت: «آنها بر خلاف بانک های بزرگی هستند که به امتیاز اعتباری شما نگاه می کنند و برای وام دادن به مشاغل کوچک انتخابی تر هستند. نه تنها این، بلکه بانکهای کوچک میخواهند با شما رابطه شخصی برقرار کنند و در نهایت اگر با مشکل مواجه شدید و پرداختی را از دست دادید، به شما کمک میکنند. یکی دیگر از خوبیهای بانکهای کوچکتر این است که تصمیمگیریها در سطح شعبه گرفته میشود، که میتواند بسیار زیاد باشد. سریعتر از بانکهای بزرگ، جایی که تصمیمات در سطح بالاتری گرفته می شود.
انور معتقد است که هنگام انتخاب بانک برای تجارت خود باید این سؤالات را از خود بپرسید:
- چه چیزی برای من مهم است؟
- آیا میخواهم با بانکی که مایل است به هر نحو ممکن به من کمک کند، رابطه نزدیک برقرار کنم؟
- آیا میخواهم فقط یک حساب بانکی دیگر باشم، همانطور که بانکهای بزرگ به من نگاه میکنند؟
در نهایت، بانک مناسب برای کسب و کار شما به نیازهای شما بستگی دارد. نوشتن نیازهای بانکی خود می تواند به محدود کردن تمرکز شما به آنچه باید به دنبال آن باشید کمک کند. جلساتی را با بانک های مختلف برنامه ریزی کنید و در مورد نحوه کار آنها با مشاغل کوچک برای یافتن بهترین بانک برای کسب و کار خود سؤال بپرسید. [مقاله مرتبط را بخوانید: چک لیست حساب بانک تجاری: اسنادی که نیاز دارید ]
نکته کلیدی: از نظر مالی، شما می خواهید تحلیلی انجام دهید، هزینه ها و گزینه های تامین مالی خود را در نظر بگیرید و بانک مناسب برای کسب و کار خود را انتخاب کنید.
4. ساختار کسب و کار قانونی خود را مشخص کنید.
قبل از اینکه بتوانید شرکت خود را ثبت کنید، باید تصمیم بگیرید که چه نوع نهادی است. اگر مشکلی پیش بیاید، ساختار کسب و کار شما از نظر قانونی بر همه چیز تأثیر می گذارد، از نحوه ثبت مالیات گرفته تا مسئولیت شخصی شما.
- مالکیت یگانه. اگر به طور کامل مالک کسب و کار هستید و قصد دارید مسئولیت تمام بدهی ها و تعهدات را بر عهده بگیرید، می توانید برای یک مالکیت انفرادی ثبت نام کنید . هشدار داده می شود که این مسیر می تواند به طور مستقیم بر اعتبار شخصی شما تأثیر بگذارد.
- شراکت. از طرف دیگر، مشارکت تجاری ، همانطور که از نام آن پیداست، به این معنی است که دو یا چند نفر شخصاً به عنوان صاحبان مشاغل مسئول هستند. اگر بتوانید شریک تجاری با مهارت های مکمل خود را پیدا کنید، مجبور نیستید به تنهایی این کار را انجام دهید. معمولاً ایده خوبی است که فردی را به این ترکیب اضافه کنید تا به رونق کسب و کار شما کمک کند.
- شرکت. اگر می خواهید مسئولیت شخصی خود را از مسئولیت شرکت خود جدا کنید، ممکن است بخواهید یکی از چندین نوع شرکت را تشکیل دهید (به عنوان مثال، شرکت S ، شرکت C یا شرکت B.). اگرچه هر نوع شرکت تابع دستورالعملهای متفاوتی است، اما این ساختار قانونی به طور کلی یک تجارت را به یک نهاد مجزا از صاحبان آن تبدیل میکند و بنابراین، شرکتها میتوانند دارایی باشند، مسئولیت بپذیرند، مالیات بپردازند، قرارداد ببندند، شکایت کنند و مانند سایرین مورد شکایت قرار گیرند. شخصی. دریک جردن، وکیل مدیریتی در جردن کانسل، گفت: «شرکتها، بهویژه شرکتهای C، بهویژه برای کسبوکارهای جدیدی که قصد دارند در آینده نزدیک «عمومی» شوند یا به دنبال سرمایهگذاری از سرمایهگذاران خطرپذیر باشند، مناسب هستند.
- شرکت با مسئولیت محدود. یکی از رایج ترین ساختارها برای مشاغل کوچک، شرکت با مسئولیت محدود (LLC) است. این ساختار ترکیبی از حمایت های قانونی یک شرکت برخوردار است و در عین حال مزایای مالیاتی مشارکت را نیز در نظر می گیرد.
در نهایت، این شما هستید که تعیین کنید کدام نوع نهاد برای نیازهای فعلی و اهداف تجاری آینده شما بهترین است. مهم است که در مورد ساختارهای مختلف تجاری قانونی موجود بیاموزید. اگر در تلاش هستید که تصمیم خود را بگیرید، ایده بدی نیست که تصمیم خود را با یک مشاور تجاری یا حقوقی در میان بگذارید.
آیا می دانید: شما باید یک ساختار قانونی برای کسب و کار خود انتخاب کنید، مانند یک شرکت انفرادی، مشارکت، شرکت یا LLC .
5. ثبت نام در دولت و IRS.
قبل از اینکه بتوانید به طور قانونی کسب و کار خود را اداره کنید ، باید انواع مجوزهای تجاری را دریافت کنید. به عنوان مثال، شما باید کسب و کار خود را در دولت های فدرال، ایالتی و محلی ثبت کنید. مدارک متعددی وجود دارد که باید قبل از ثبت نام تهیه کنید.
اساسنامه و قراردادهای عملیاتی
برای تبدیل شدن به یک نهاد تجاری رسمی، باید در دولت ثبت نام کنید. شرکتها به یک سند « اساسنامه » نیاز دارند که شامل نام کسبوکار، هدف تجاری، ساختار شرکت، جزئیات سهام و سایر اطلاعات مربوط به شرکت شما باشد. به طور مشابه، برخی از LLCها باید یک توافقنامه عملیاتی ایجاد کنند .
انجام کسب و کار به عنوان (DBA)
اگر اساسنامه یا قرارداد عملیاتی ندارید، باید نام کسب و کار خود را ثبت کنید، که می تواند نام قانونی شما، یک نام ساختگی DBA (اگر شما مالک انحصاری هستید) یا نامی باشد که آمده اید. برای شرکت شما همچنین ممکن است بخواهید برای حمایت قانونی بیشتر اقداماتی را برای علامت تجاری نام تجاری خود انجام دهید .
اکثر ایالت ها از شما می خواهند که DBA دریافت کنید. اگر شما در یک مشارکت عمومی یا یک شرکت مالکیتی هستید که تحت یک نام ساختگی فعالیت می کند، ممکن است لازم باشد برای گواهی DBA درخواست دهید. بهتر است با دفتر کارمند منطقه خود تماس بگیرید یا به آن مراجعه کنید و در مورد الزامات و هزینه های خاص بپرسید. به طور کلی، هزینه ثبت نام وجود دارد.
شماره شناسایی کارفرما (EIN)
پس از ثبت کسب و کار خود، ممکن است لازم باشد یک شماره شناسایی کارفرما از IRS دریافت کنید. در حالی که این مورد برای شرکتهای انفرادی بدون کارمند لازم نیست، ممکن است بخواهید برای یکی از آنها درخواست دهید تا مالیات شخصی و تجاری خود را جدا نگه دارید، یا اگر تصمیم به استخدام شخصی گرفتید، بعداً از دردسر نجات پیدا کنید. IRS چک لیستی برای تعیین اینکه آیا برای اداره کسب و کار خود به EIN نیاز دارید ارائه کرده است . اگر به EIN نیاز دارید، می توانید به صورت آنلاین به صورت رایگان ثبت نام کنید.
فرم های مالیات بر درآمد
شما همچنین باید فرم های خاصی را برای انجام تعهدات مالیات بر درآمد فدرال و ایالتی خود ارسال کنید . فرم های مورد نیاز شما با ساختار کسب و کار شما تعیین می شود. شما باید وب سایت ایالت خود را برای اطلاعات در مورد تعهدات مالیاتی ایالتی و محلی بررسی کنید.
ناتالی پیر لوئیس، وکیل دارای مجوز، گفت: ممکن است وسوسه شوید که آن را با یک حساب PayPal و پلتفرم رسانه های اجتماعی راه اندازی کنید، اما اگر با یک پایه مناسب شروع کنید، کسب و کار شما در درازمدت مشکلات کمتری برای نگرانی خواهد داشت. مالک NPL Consulting
مجوزها و مجوزهای فدرال، ایالتی و محلی
برخی از مشاغل ممکن است برای فعالیت به مجوزها و مجوزهای فدرال، ایالتی یا محلی نیاز داشته باشند. بهترین مکان برای دریافت مجوز کسب و کار در شهرداری محل شما است. سپس می توانید از پایگاه داده SBA برای جستجوی الزامات مجوز بر اساس ایالت و نوع کسب و کار استفاده کنید.
مشاغل و پیمانکاران مستقل در مشاغل خاص ملزم به داشتن مجوزهای حرفه ای هستند. یکی از نمونه های گواهینامه تجاری حرفه ای گواهینامه رانندگی تجاری (CDL) است. افراد دارای CDL مجاز به استفاده از انواع خاصی از وسایل نقلیه مانند اتوبوس، کامیون تانک و تراکتور تریلر هستند. CDL به سه کلاس تقسیم می شود: کلاس A، کلاس B و کلاس C.
همچنین باید با شهر و ایالت خود بررسی کنید تا دریابید که آیا به مجوز فروشنده نیاز دارید که به کسب و کار شما اجازه دریافت مالیات بر فروش از مشتریانتان را بدهد یا خیر. مجوز فروشنده با نام های متعددی از جمله مجوز فروش مجدد، مجوز فروش مجدد، مجوز مجوز، مجوز فروش مجدد، شناسه فروش مجدد، شماره شناسه مالیاتی ایالتی، شماره نمایندگی فروش، مجوز مجوز فروش مجدد یا گواهی صلاحیت وجود دارد.
توجه به این نکته مهم است که این الزامات و نام ها از ایالت به ایالت دیگر متفاوت است. میتوانید از طریق وبسایت دولتی ایالتی (ایالتهایی) که در آن تجارت میکنید، برای مجوز فروشنده ثبتنام کنید .
اردن می گوید که همه مشاغل نیازی به جمع آوری مالیات بر فروش (یا دریافت مجوز فروشنده) ندارند.
جردن گفت: «به عنوان مثال، مالیات بر فروش نیویورک به طور کلی برای فروش بیشتر خدمات (مانند خدمات حرفه ای، آموزش و بهبود سرمایه در املاک)، دارو یا غذا برای مصرف خانگی لازم نیست. “بنابراین، برای مثال، اگر کسب و کار شما فقط دارو می فروشد، نیازی به مجوز فروشنده نیویورکی ندارید. اما مالیات بر فروش نیویورک باید همراه با فروش کالاهای شخصی ملموس جدید، خدمات آب و برق، خدمات تلفن، اقامت در هتل، جمع آوری شود. و غذاها و نوشیدنی ها (در رستوران ها).
غذای آماده کلیدی: اسناد کلیدی ثبت نام مانند اساسنامه یا توافق عامل، یک DBA، یک EIN، فرم مالیات بر درآمد، و دیگر مجوزها و مجوز.
6. بیمه نامه بخرید.
ممکن است ذهن شما را بهعنوان چیزی که در نهایت به آن دست پیدا خواهید کرد، از بین ببرد، اما خرید بیمه مناسب برای کسبوکارتان گام مهمی است که قبل از راهاندازی رسمی باید بردارید. مقابله با حوادثی مانند آسیب اموال، سرقت یا حتی دعوای حقوقی مشتری می تواند پرهزینه باشد و شما باید مطمئن باشید که به درستی از شما محافظت می شود.
اگرچه باید چندین نوع بیمه تجاری را در نظر بگیرید ، اما چند طرح بیمه اساسی وجود دارد که اکثر مشاغل کوچک می توانند از آنها بهره مند شوند. به عنوان مثال، اگر کسب و کار شما کارمند داشته باشد، حداقل نیاز به خرید غرامت کارگران و بیمه بیکاری دارید.
همچنین ممکن است بسته به موقعیت مکانی و صنعت خود به انواع دیگری از پوشش نیاز داشته باشید، اما به اکثر مشاغل کوچک توصیه می شود که بیمه مسئولیت عمومی (GL) یا بیمه نامه مالک کسب و کار را خریداری کنند. GL خسارت مالی، صدمات بدنی، و صدمات شخصی به خود یا شخص ثالث را پوشش می دهد.
اگر کسب و کار شما خدماتی ارائه می دهد، ممکن است بخواهید بیمه مسئولیت حرفه ای را نیز در نظر بگیرید. اگر کار اشتباهی انجام دهید یا از انجام کاری که باید در حین اداره تجارت خود انجام می دادید غفلت کنید، شما را پوشش می دهد.
7. تیم خود را بسازید.
مگر اینکه قصد دارید تنها کارمند خود باشید، باید یک تیم عالی را استخدام و استخدام کنید تا شرکت خود را راه اندازی کنید. جو زاوادزکی، مدیر عامل و بنیانگذار MediaMath، گفت که کارآفرینان باید همان توجهی را که به محصولاتشان می کنند، به عنصر “مردم” کسب و کارشان بدهند.
زاوادزکی گفت: «محصول شما توسط مردم ساخته شده است. ” شناسایی تیم موسس خود ، درک اینکه چه شکاف هایی وجود دارد، و [تعیین] چگونگی و زمان رفع آنها باید در اولویت قرار گیرد. پی بردن به اینکه چگونه تیم با هم کار خواهد کرد… به همان اندازه مهم است. تعریف نقش ها و مسئولیت ها، تقسیم کار ، نحوه ارائه بازخورد یا نحوه کار با هم وقتی همه در یک اتاق نیستند، شما را از سردردهای زیادی نجات می دهد.”
8. فروشندگان خود را انتخاب کنید.
اداره یک کسب و کار می تواند طاقت فرسا باشد، و احتمالاً شما و تیمتان نمی توانید همه آن را به تنهایی انجام دهید. اینجاست که فروشندههای شخص ثالث وارد میشوند. شرکتها در هر صنعت از منابع انسانی گرفته تا سیستمهای تلفن تجاری وجود دارند تا با شما شریک شوند و به شما کمک کنند تا تجارت خود را بهتر اداره کنید.
وقتی به دنبال شرکای B2B هستید، باید با دقت انتخاب کنید. این شرکت ها به داده های تجاری حیاتی و بالقوه حساس دسترسی خواهند داشت، بنابراین یافتن فردی که بتوانید به او اعتماد کنید بسیار مهم است. در راهنمای ما برای انتخاب شرکای تجاری ، منابع متخصص ما توصیه میکنند که از فروشندگان بالقوه درباره تجربه آنها در صنعت شما، سابقه آنها با مشتریان فعلی و اینکه چه نوع رشدی به سایر مشتریان کمک کردهاند بپرسید.
هر کسب و کاری به همان نوع فروشندگان نیاز ندارد، اما محصولات و خدمات رایجی وجود دارد که تقریباً هر کسب و کاری به آنها نیاز دارد. عملکردهای زیر را که برای هر نوع کسب و کاری ضروری است در نظر بگیرید.
پرداخت از مشتریان: ارائه گزینههای پرداخت متعدد به شما اطمینان میدهد که میتوانید فروش را در هر قالبی که برای مشتری هدف آسانتر است انجام دهید. شما باید گزینه هایی را با هم مقایسه کنید که ارائه دهنده پردازش کارت اعتباری مناسب را پیدا کنید تا مطمئن شوید که بهترین نرخ را برای نوع کسب و کار خود دریافت می کنید.
مدیریت امور مالی: بسیاری از صاحبان مشاغل می توانند هنگام شروع کسب و کار خود، وظایف حسابداری خود را مدیریت کنند، اما با رشد کسب و کار شما می توانید با استخدام یک حسابدار یا مقایسه ارائه دهندگان نرم افزار حسابداری در زمان خود صرفه جویی کنید .
9. خودتان را علامت گذاری کنید و تبلیغ کنید.
قبل از اینکه شروع به فروش محصول یا خدمات خود کنید، باید برند خود را بسازید و دنبال کنندگانی از مردم را آماده کنید تا زمانی که درهای واقعی یا مجازی خود را برای تجارت باز می کنید، بپرند.
- وب سایت شرکت. شهرت خود را به صورت آنلاین در نظر بگیرید و یک وب سایت شرکتی بسازید . بسیاری از مشتریان برای آشنایی با یک کسب و کار به اینترنت مراجعه می کنند و یک وب سایت مدرک دیجیتالی است که نشان می دهد تجارت کوچک شما وجود دارد. همچنین یک راه عالی برای تعامل با مشتریان فعلی و بالقوه است.
- رسانه های اجتماعی از رسانه های اجتماعی برای انتشار اخبار در مورد کسب و کار جدید خود استفاده کنید، شاید به عنوان یک ابزار تبلیغاتی برای ارائه کوپن و تخفیف به دنبال کنندگان پس از راه اندازی. بهترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی برای استفاده به مخاطبان هدف شما بستگی دارد.
- CRM. بهترین نرم افزار CRM راه حل شما اجازه می دهد برای ذخیره داده های مشتری برای بهبود چگونه می توانید در بازار به آنها. یک کمپین ایمیل مارکتینگ خوب فکر شده می تواند برای دستیابی به مشتریان و برقراری ارتباط با مخاطبان شما معجزه کند. برای موفقیت، باید به صورت استراتژیک لیست مخاطبین بازاریابی ایمیلی خود را بسازید .
- لوگو. لوگویی ایجاد کنید که به افراد کمک کند به راحتی برند شما را شناسایی کنند و در استفاده از آن در تمام پلتفرم های خود ثابت قدم باشند.
همچنین، این دارایی های دیجیتال را با محتوای مرتبط و جالب در مورد تجارت و صنعت خود به روز نگه دارید. به گفته روتان بوون، مدیر ارشد بازاریابی EastCamp Creative، بسیاری از استارت آپ ها طرز فکر اشتباهی در مورد وب سایت خود دارند.
بوون گفت: “مساله این است که آنها وب سایت خود را به عنوان هزینه می بینند، نه سرمایه گذاری.” “در عصر دیجیتال امروز، این یک اشتباه بزرگ است. صاحبان مشاغل کوچک که درک می کنند حضور آنلاین عالی چقدر حیاتی است، می توانند با قدرت شروع کنند.”
ایجاد یک برنامه بازاریابی که فراتر از راه اندازی شما باشد، برای ایجاد مشتری با اطلاع رسانی مداوم در مورد کسب و کار شما ضروری است. این فرآیند، به ویژه در ابتدا، به اندازه ارائه یک محصول یا خدمات با کیفیت مهم است.
از مشتریان بخواهید که در ارتباطات بازاریابی شما شرکت کنند.
همانطور که برند خود را می سازید، از مشتریان و مشتریان بالقوه خود برای برقراری ارتباط با آنها اجازه بخواهید. ساده ترین راه برای انجام این کار استفاده از فرم های انتخابی است. به گفته دان ادمونسون، بنیانگذار و مدیر عامل Dronegenuity، اینها “اشکال رضایت” هستند که توسط کاربران وب ارائه می شود و به شما اجازه می دهد برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تجارت خود با آنها تماس بگیرید.
ادمونسون گفت: «این نوع فرمها معمولاً به ارتباطات ایمیلی مربوط میشوند و اغلب در تجارت الکترونیک برای درخواست مجوز برای ارسال خبرنامه، مواد بازاریابی، فروش محصول و غیره به مشتریان استفاده میشوند. این روزها مردم آنقدر ایمیلهای دور ریختنی و پیامهای دیگر دریافت میکنند که با واداشتن آنها به شرکت در خدمات شما به روشی شفاف، شروع به ایجاد اعتماد با مشتریان خود میکنید.»
فرمهای انتخاب یک نقطه شروع عالی برای ایجاد اعتماد و احترام با مشتریان بالقوه است. مهمتر از آن، این فرم ها توسط قانون الزامی است. قانون CAN-SPAM در سال 2003 الزاماتی را برای ایمیل تجاری توسط کمیسیون تجارت فدرال تعیین می کند. این قانون فقط در مورد ایمیل انبوه اعمال نمی شود. همه پیامهای تجاری را پوشش میدهد، که قانون آنها را بهعنوان «هر پیام پست الکترونیکی که هدف اصلی آن تبلیغ تجاری یا تبلیغ یک محصول یا خدمات تجاری است» تعریف میکند. هر ایمیلی که این قانون را نقض کند مشمول جریمه ای بیش از 40000 دلار است .
نکته: یک کمپین بازاریابی استراتژیک ایجاد کنید که کانالهای بازاریابی مختلف را ترکیب میکند، مانند وبسایت شرکت، رسانههای اجتماعی، خبرنامههای ایمیل و فرمهای انتخاب.
10. کسب و کار خود را توسعه دهید.
راه اندازی و اولین فروش شما تنها آغاز کار شما به عنوان یک کارآفرین است. برای کسب سود و سرپا ماندن، همیشه باید کسب و کار خود را رشد دهید. این کار مستلزم زمان و تلاش است، اما آنچه را که در آن به کار می برید، از کسب و کارتان خارج خواهید شد.
همکاری با برندهای معتبرتر در صنعت شما راهی عالی برای دستیابی به رشد است. با سایر شرکتها تماس بگیرید و در ازای دریافت نمونه محصول یا خدمات رایگان، کمی تبلیغ بخواهید. با یک سازمان خیریه شریک شوید و مقداری از زمان یا محصولات خود را داوطلب کنید تا نام خود را در آنجا معرفی کنید.
در حالی که این نکات به راهاندازی کسبوکار شما کمک میکند و به شما کمک میکند تا رشد کنید، هرگز یک برنامه کامل وجود ندارد. شما می خواهید مطمئن شوید که کاملاً برای شروع یک کسب و کار آماده می شوید، اما تقریباً مطمئناً همه چیز خراب خواهد شد. برای اداره یک کسب و کار موفق، باید خود را با شرایط در حال تغییر وفق دهید.

