شبیه سازی مجازی می تواند شکاف های (دانش) را پر کند
شبیه سازی در پرستاری بهداشت روان می تواند به توسعه اقدامات مراقبتی همدلانه و افزایش درک دانش آموز از بیماری روانی کمک کند .16 هر دو این پیشرفت ها می تواند به شناخت بالاتر ، کاهش احتمال تشخیص اشتباه و کیفیت بهتر مراقبت کمک کند.
با شبیه سازی مجازی ، که به زبان آموزان امکان می دهد تا با سرعت خود حرکت کنند ، مزایای آن چند برابر است. یک مطالعه نشان داد که وقتی کارکنان پرستاری به طور مستقل با یادگیری ویدئویی تعاملی درگیر می شوند ، در مقایسه با افرادی که فقط سخنرانی می کردند ، از آموزش و انطباق بیشتری برخوردار بودند .17 و ، مطالعه دیگری نشان داد که بیماران مجازی به آموزش مهارت های تصمیم گیری بالینی به دانشجویان پرستاری کمک می کنند .18 در طی یک شبیه سازی مجازی ، هیچ خطری در ارتباط با تشخیص و درمان نادرست وجود ندارد ، که به دانشجویان این آزادی را می دهد که قبل از معالجه اولین بیمار واقعی خود ، اشتباه کنند.
شبیه سازی مجازی همچنین می تواند به تعیین و پر کردن خلا gap دانش باقی مانده از قرائت و سخنرانی های کتاب درسی کمک کند. افزایش مهارت های دانش آموزان در ارتباطات درمانی ، تفکر انتقادی ، حل مسئله ، تصمیم گیری و ارزیابی ریسک در عملکرد پرستاری بهداشت روان ، شبیه سازی میزان مواجهه دانش آموزان را فراهم می کند. 19
مجهز به مهارت شناختن و درمان همدلانه بیماران ، پرستاران شما از توانایی خود در رسیدگی به بیماری های روانی احساس صلاحیت و اطمینان می کنند.
“چه کسی قصد دارد در مراقبت های ویژه نوزادان کار کند ، یا ظرفیت جامعه را در گواتمالا ایجاد کند ، ارزیابی و مداخله بهداشت روان و روان برای پرستار صرف نظر از محل کار ما ضروری است.”
Bridgette M. Brawner، PhD، APRN، دانشکده پرستاری دانشگاه پنسیلوانیا ****

