• خانه
  • فروشگاه
  • وبلاگ
  • گالری
  • درباره ما
  • تماس باما
با ما در ارتباط باشید.
reformh@yahoo.com
عضویتورود
مشقکمشقک
  • خانه
  • فروشگاه
  • وبلاگ
  • گالری
  • درباره ما
  • تماس باما

بازاریابی

  • خانه
  • بلاگ
  • بازاریابی
  • اهمیت پیشبرد فروش برای تولیدکنندگان

اهمیت پیشبرد فروش برای تولیدکنندگان

  • ارسال شده توسط ادمین 1
  • دسته بندی بازاریابی
  • تاریخ فروردین 6, 1401
  • نظرات 0 نظر

15 اهمیت پیشبرد فروش برای تولیدکنندگان (توضیح داده شده)

به روز شده در: 1 فوریه 2020 پیام بگذارید

اهمیت پیشبرد فروش را نمی توان نادیده گرفت. این جزء مهم برنامه بازاریابی است.

اهمیت پیشبرد فروش برای تولیدکنندگان
اهمیت پیشبرد فروش برای تولیدکنندگان

تولیدکنندگان می‌توانند از طریق اجرای طرح‌های ارتقای فروش ، مزایای زیادی داشته باشند .

این می تواند ابزار خاصی برای استراتژی ارتقای فروش باشد.

اهمیت پیشبرد فروش برای تولیدکنندگان

مزایا یا اهمیت ارتقاء فروش برای تولیدکنندگان به شرح زیر است:

1. افزایش فروش

پیشبرد فروش برای کمک به تلاش های فروش شخصی و موثر ساختن تبلیغات برنامه ریزی می کند .

مصرف کنندگان را جذب می کند و آنها را به خریدهای بزرگ تر تحریک می کند که منجر به افزایش فروش می شود.

2. اثربخشی فعالیت های رسانه ای را بهبود می بخشد

برنامه های ارتقای فروش، تبلیغات و سایر فعالیت های رسانه ای را برای دستیابی به اهداف فروش موثرتر می کند .

این طرح ها باعث ایجاد « کمک » در اثبات صحت اطلاعات تبلیغات می شود. اینها به تبلیغات قدرت کشش می دهند.

مطالب مرتبط: 28 کارکرد مهم پیشبرد فروش.

3. به فروش شخصی کمک کنید

تجارت و تبلیغات نیروی فروش نیز از فرآیند فروش شخصی شرکت پشتیبانی می کند .

فروشندگان می توانند از روش های تظاهرات، توزیع به نمونه های رایگان، روش های مسابقه برای افزایش فروش استفاده کنند.

ارتقای فروش با هدف نیروی فروش خود شرکت ممکن است فروشندگان را برای به دست آوردن مشتریان جدید و فروش محصول جدید ترغیب کند.

تبلیغات فروش ممکن است نمونه کارهای فروش، نوارهای ویدئویی روی محصولات جدید، نمایشگرها و سایر وسایل کمکی فروش را برای آنها فراهم کند.

4. توزیع کارآمد

پیشبرد فروش با هدف دلالان، آنها را تشویق می‌کند تا اقلام جدید را ذخیره کنند، در مقادیر بیشتر بخرند، زودتر بخرند، زودتر بپردازند یا در تلاش‌های تبلیغاتی خود به یک محصول تاکید کنند.

دلالان می توانند انگیزه فروش اقلام خاص را از طریق کمک هزینه کالا یا مسابقات داشته باشند.

5. افزایش تقاضا برای محصولات جدید

از طریق توزیع نمونه‌های رایگان، تخفیف‌های نقدی ، کوپن‌ها، طرح‌های حق بیمه و مسابقات مصرف‌کننده، تولیدکننده می‌تواند به راحتی تقاضا برای اقلام جدید را ارتقا دهد.

مطالب مرتبط: 13 عامل موثر در طراحی منطقه فروش.

6. فروش منظم محصولات فصلی

یک تولید کننده می تواند با دادن تخفیف های خارج از فصل، کاهش قیمت یا بسته های ممتاز، فروش منظم محصولات فصلی را حفظ کند.

7. قادر به گرفتن بازار جدید

طرح های ارتقای فروش به تولیدکننده کمک می کند تا بازارهای جدید و فروشندگان جدید را به راحتی تصاحب کند.

مناطق فروش جدید را می توان با ارائه مشوق ها به اعضای کانال توسعه داد.

فروشندگان همچنین می توانند از طریق مشوق ها و مشوق ها برای باز کردن بازارهای جدید انگیزه داشته باشند.

8. حفظ مشتریان موجود آسان است

پیشبرد فروش باعث ایجاد تکرار خرید می شود.

اهمیت پیشبرد فروش
اهمیت پیشبرد فروش

توزیع بسته های نمونه، تقویم، ست های خودکار، فندک سیگار، ساعت، دفترچه خاطرات، جاکلیدی، ماشین حساب، دفترچه یادداشت و سایر نقاط فروش به حفظ مشتریان فعلی کمک می کند.

مطالب مرتبط: 17 تکنیک قدرتمند ارتقاء فروش مصرف کننده.

9. کاربردهای جدید محصول

روش‌های پیشبرد فروش می‌تواند کاربردهای جدیدی از محصولات را به مشتریان پیشنهاد دهد که باعث افزایش فروش می‌شود.

10. ایجاد اعتماد در محصولات

طرح های ارتقای فروش در ارتقای فروش به ویژه در مناطقی که فروش کم و سود کمی دارند، مفید هستند.

در چنین زمینه‌هایی ، تلاش‌های ارتقای فروش ممکن است افزایش یابد و علاقه و تقاضای مصرف‌کنندگان تحریک شود.

11. اقدام موثر در برابر رقابت

با اجرای طرح های ارتقای فروش، یک تولید کننده می تواند موقعیت رقابتی خود را قوی کند.

در عوض ، او می تواند استراتژی های بازاریابی رقبا را مختل کند .

او می تواند آنها را تشویق کند تا محصولات را بر اساس اولویت بفروشند و حداکثر موجودی را با آنها حفظ کنند.

مرتبط: 5 عامل مهم تعیین کننده ترکیب تبلیغاتی.

12. کنترل مستقیم

در برنامه ارتقای فروش ، تولیدکننده کنترل مستقیم و کاملی بر تلاش ها و برنامه های تبلیغاتی خود دارد.

بنابراین او می تواند با حداقل هزینه به حداکثر نتایج دست یابد، در تصمیم گیری در مورد انواع، حوزه ها، زمان و هزینه های طرح های تبلیغاتی کنترل مستقیم دارد.

13. افزایش سرقفلی

استفاده مکرر از طرح های ارتقای فروش به ایجاد تصویر و هویت خوب از محصولات و همچنین شرکت کمک می کند.

در نهایت بر حجم فروش تأثیر می گذارد و سهم بازار را افزایش می دهد.

14. فروش را در مناطق کم بازده ترویج می کند

طرح های ارتقای فروش برای ارتقای فروش به ویژه در مناطقی که فروش کم و سود کمی دارند مفید هستند.

در چنین زمینه‌هایی ، تلاش‌های ارتقای فروش ممکن است افزایش یابد و علاقه و تقاضای مصرف‌کنندگان تحریک شود.

امتیاز: 20 ماهیت و ویژگی های کلیدی خرده فروشی.

15. همکاری از واسطه

مشوق های تبلیغاتی مختلف ارائه شده به نمایندگی ها و اعضای کانال به دستیابی به همکاری آنها در تجارت کمک می کند.

هدایای تبلیغاتی و تخفیف های تجاری، انگیزه آنها را برای فروش محصولات بر اساس اولویت و حفظ حداکثر موجودی با آنها فراهم می کند.

  • اشتراک گذاری:
author avatar
ادمین 1

مطلب قبلی

21 ویژگی برجسته تبلیغات (بازاریاب باید بداند)
فروردین 6, 1401

مطلب بعدی

37 ویژگی اساسی یک کارآفرین موفق (باید بدانید)
فروردین 6, 1401

ممکن است همچنین دوست داشته باشید

download
مروری بر روش های تحقیق بازار
12 بهمن, 1401
download (1)
تحقیقات تجاری: تعریف، روش ها، انواع و مثال ها
19 شهریور, 1401
images (9)
7 راه ساده برای افزایش فروش رستوران
8 شهریور, 1401

نظر بدهید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین نوشته ها

  • مدل تجاری
  • سازمان تحقیق و توسعه با تمرکز بر حال و آینده
  • مدیریت مالی: دامنه، اهداف و اهمیت
  • آینده‌اندیشی: نگارش سناریوها
  • چگونه ذهنیت می تواند یک کسب و کار را ایجاد یا شکست دهد

درخواست مقاله و اسلاید سفارشی

برای سفارش مقاله و اسلاید با ما در ارتباط باشید:
reformh@yahoo.com

ارسال درخواست

[miniorange_social_login shape="longbuttonwithtext" theme="default" space="4" width="240" height="40"]

ورود با حساب کاربری سایت شما

رمز عبوررا فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نیستید؟ همین حالا عضو شو!

یک حساب کاربری جدید ثبت کنید

آیا عضو هستید? اکنون وارد شوید