• خانه
  • فروشگاه
  • وبلاگ
  • گالری
  • درباره ما
  • تماس باما
با ما در ارتباط باشید.
reformh@yahoo.com
عضویتورود
مشقکمشقک
  • خانه
  • فروشگاه
  • وبلاگ
  • گالری
  • درباره ما
  • تماس باما

بازاریابی

  • خانه
  • بلاگ
  • بازاریابی
  • اهمیت بازاریابی حرفه ای

اهمیت بازاریابی حرفه ای

  • ارسال شده توسط ادمین 1
  • دسته بندی بازاریابی
  • تاریخ مرداد 26, 1401
  • نظرات 0 نظر
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • اهمیت بازاریابی حرفه ای

اهمیت بازاریابی حرفه ای

توسط Vincent Aguirre / 29 دسامبر 2020

چرا برای کسب و کار خود به بازاریابی حرفه ای نیاز دارید؟

به داشتن یک دوست یا دیدگاه غیرحرفه ای در کمپین بازاریابی خود بسنده نکنید. بازاریابی حرفه ای همیشه ارزش سرمایه گذاری را دارد.

بازاریابی فقط بخش مهمی از موفقیت شرکت نیست. شرکت است. هر کار دیگری که ممکن است در کسب و کار خود انجام دهد به کیفیت بازاریابی ای که تولید می کند بستگی دارد. بدون بازاریابی، فروش وجود ندارد. بدون هیچ فروش، شما هیچ شرکتی ندارید.

با این حال، بازاریابی کسب و کارهای کوچک می تواند خشن باشد. نه تنها انتخاب یک فریلنسر یا شرکت حرفه ای بازاریابی می تواند کمی گران باشد، بلکه تشخیص اینکه آیا سرمایه گذاری ارزش آن را دارد یا خیر، دشوار است. بسیاری از صاحبان کسب‌وکار و کارآفرینانی که تازه شروع به کار کرده‌اند، با دوستی که باسن و جوان است – اما معمولاً متخصص بازاریابی آموزش دیده نیست – تماس می‌گیرند تا به آنها در بهبود رسانه‌های اجتماعی و استراتژی بازاریابی کلی خود کمک کنند.

با این حال، وقتی نوبت به بازاریابی محلی می‌رسد، انتخاب یک حرفه‌ای برای اتخاذ استراتژی‌های بازاریابی شما بسیار مهم است.

اگر در نظر دارید یا در حال حاضر با یک کارآموز، دوست یا یکی از اعضای خانواده خود برای مدیریت رسانه های اجتماعی و بازاریابی دیجیتال خود کار می کنید، به خواندن ادامه دهید. ما توضیح خواهیم داد که چرا بازاریابی و راهنمایی بازاریابی حرفه ای حیاتی است و چرا کسب و کار شما شایسته بهتر است.

بازاریابی چیست؟

پیتر دراکر، استاد مدیریت مشهور، سال‌ها پیش گفت: «از آنجا که هدف آن ایجاد مشتری است، شرکت تجاری دو – و فقط این دو – عملکرد اساسی دارد: بازاریابی و نوآوری.

نوآوری یک مکالمه برای زمان دیگری است، اما ما به راحتی می‌توانیم بازاریابی را در زمینه کسب‌وکارهای کوچک تجزیه کنیم.

بازاریابی را می توان به عنوان فعالیت ها و فرآیندهایی تعریف کرد که در یک کسب و کار برای ایجاد، برقراری ارتباط، ارائه و تبادل پیشنهادات برای مشتریان و مشتریان استفاده می شود. اساساً بازاریابی فرآیند اصلی درک پایگاه مشتری شما و ایجاد روابط با آن پایگاه مشتری است. این کلید موفقیت یک تجارت است، صرف نظر از اندازه آن.

انواع مختلفی از بازاریابی نیز وجود دارد، اگرچه بیشتر بازاریابی امروزی دیجیتال است. این به بازاریابی رسانه های اجتماعی، تبلیغات بنر و کلمات کلیدی، بازاریابی ایمیلی و غیره اشاره دارد.

به طور کلی، متخصصان فروش بازاریابی در یک کسب و کار باید به دنبال یک رویکرد یکپارچه باشند و از ابزارهای اتوماسیون برای پیوند دادن اهداف خود به یکدیگر استفاده کنند. اگر بخواهید به دنبال خدمات بازاریابی حرفه ای از Distinct باشید، ما از نزدیک با شما همکاری خواهیم کرد تا اطمینان حاصل کنیم که نیازهای بازاریابی شما مطابق با نیازهای فروش شما است، زیرا آنها دست به دست هم می دهند.

بازاریابی می تواند به عنوان یک مکالمه حیاتی دیده شود. این مکالمه ای است که بین دو نهاد شروع می شود که یکدیگر را به خوبی نمی شناسند – یعنی برند و مخاطبان هدف. در مورد بازاریابی کسب و کار، به دلیل تحقیقات بازار، نام تجاری در مورد مخاطبان هدف بیشتر از شناخت مخاطبان هدف در مورد برند خواهد بود. با این حال، مکالمه ای که بازاریابی نشان می دهد می تواند به درک بهتر نیازها منجر شود. بازاریابی می‌تواند بینش‌های خوبی ارائه دهد که می‌تواند منجر به محصولات یا خدمات عالی شود که از طریق تجارب مشتری ارائه می‌شوند.

 

چرا بازاریابی اینقدر مهم است؟

“بازاریابی یک رویداد نیست، بلکه یک فرآیند است… شروع، میانه، اما هرگز پایانی ندارد، زیرا یک فرآیند است. شما آن را بهبود می دهید، کامل می کنید، تغییر می دهید، حتی آن را مکث می کنید. اما هرگز آن را به طور کامل متوقف نمی کنید.» – جی کنراد لوینسون، نویسنده “بازاریابی چریکی”

بازاریابی فرآیندی سیال و مداوم است. این به این سادگی نیست که از یک دوست باهوش اینترنت بخواهید چند پست در شبکه های اجتماعی برای شما بگذارد. این گروهی از استراتژی ها است که هم به بلندمدت و هم به کوتاه مدت نگاه می کند. به همان اندازه، دلایل زیادی وجود دارد که چرا بازاریابی بسیار مهم است.

جنا گراس، مدیر ارشد بازاریابی (CMO) Moving Targets در مقاله ای برای این پلتفرم در مورد اهمیت بازاریابی در یک تجارت صحبت کرد.

گراس گفت: «در سطح پایه، بازاریابی برای آموزش مشتریان مفید است. برای خرید محصول، مخاطبان شما باید درک کاملی از آنچه انجام می دهد و نحوه عملکرد آن داشته باشند. به گفته Creativs، بازاریابی موثرترین راه برای انتقال ارزش پیشنهادی خود به مشتریانتان به شیوه ای سرگرم کننده و جالب است. اگر آموزش مصرف کننده در لیست اولویت شما قرار دارد، بازاریابی نیز باید باشد.

بازاریابی همچنین کسب و کار شما را برابر می کند. بازاریابی رسانه های اجتماعی و بازاریابی ایمیلی کاملاً در دسترس هستند زیرا راه اندازی آنها هزینه زیادی ندارد. این باعث ایجاد زمینه رقابت کمی بیشتر بین مشاغل کوچک و شرکت های گسترده ای می شود که بر صنایع تسلط دارند. بازاریابی می‌تواند به کسب‌وکارهای کوچک کمک کند، زیرا صاحبان کسب‌وکارهایی که پول کمی برای استخدام شرکت‌های بازاریابی سرمایه‌گذاری می‌کنند، می‌توانند بیشتر بر ایجاد تجربیات عالی برای مشتری تمرکز کنند که کسب‌وکارهای بزرگ به دلیل اندازه‌شان به سادگی نمی‌توانند انجام دهند. مشتری امروزی کیفیت را به جای قیمت می‌خواهد و کسب‌وکارهای کوچکی که به بازار عرضه می‌شوند، می‌توانند تجربیاتی را ایجاد کنند که می‌تواند منجر به تبدیل شود.

بازاریابی نیز برای تعامل کاملاً ضروری است. همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم، بازاریابی نوعی گفتگو بین برندها و مشتریان است. تعامل با مشتری برای موفقیت کسب و کار، به ویژه برای کسب و کارهای کوچک، حیاتی است. بازاریابی می تواند به شما کمک کند تا مکالمات خود را با مشتریان فعلی خود و مشتریان احتمالی آینده ادامه دهید. به «روزهای قدیمی» اداره یک کسب و کار کوچک، قبل از ایجاد اینترنت فکر کنید. بیشتر موفقیت یک کسب و کار متکی به تعاملات و گفتگوهای صمیمی و مثبت با مشتریان است. این بازاریابی است. در حال حاضر، بازاریابی دیجیتال هسته اصلی بیشتر استراتژی‌های بازاریابی کسب و کار است – و یک شرکت بازاریابی می‌تواند به کسب و کارهای کوچک کمک کند تا توجه مشتریان بالقوه را جلب کنند.

به همان اندازه، بازاریابی مهم است زیرا می فروشد. همانطور که قبلاً در این راهنما به آن اشاره کردیم، اگر یک کسب و کار فروش نداشته باشد، چندان یک تجارت نیست، درست است؟

گراس ادامه داد: «بازاریابی مهم است زیرا به شما کمک می‌کند محصولات یا خدمات خود را بفروشید، هدف اصلی هر کسب‌وکاری کسب درآمد است و بازاریابی یک کانال ضروری برای رسیدن به آن هدف نهایی است. Creativs توضیح داد که بدون بازاریابی، بسیاری از مشاغل وجود نخواهند داشت زیرا در نهایت بازاریابی چیزی است که باعث فروش می شود. مطمئناً، شما باید یک محصول خوب داشته باشید، اما اگر مردم برای شروع از پیشنهادات شما اطلاعی نداشته باشند، چگونه می توانید فروش داشته باشید؟ به زبان ساده: شما نمی توانید. SMB ها باید محتوای تازه و جذاب ایجاد کنند تا مشتریان را به سمت خود بکشاند و آنها را به سمت خرید هدایت کند. بازاریابی به فروش کمک می کند و فروش به کسب و کار شما کمک می کند – چه چیز دیگری می توانید بخواهید؟

در نهایت، بازاریابی می تواند به مقیاس و رشد کسب و کار کمک کند. اگر می خواهید کسب و کار شما از یک استارتاپ یا یک کسب و کار کوچک رشد کند، این بسیار مهم است. این یک استراتژی حیاتی است که می تواند رشد شرکت شما را تضمین کند. مشتریان فعلی شما باید همیشه در کانون توجه کمپین های بازاریابی شما باشند، اما برای رشد، باید بتوانید به اطلاعات جمعیتی جدید و گسترده توجه کنید. یک کمپین بازاریابی خوب، به ویژه کمپین های رسانه های اجتماعی و ایمیل، برای تعامل با مشتریانی که در حال حاضر دارید و همچنین مشتریان بالقوه بسیار عالی هستند. یک شرکت بازاریابی خوب می تواند این خدمات کمپین را برای شما انجام دهد.

اکنون که مشخص کردیم بازاریابی چیست و چرا اینقدر مهم است، بیایید توضیح دهیم که چرا بازاریابی حرفه ای یکی از ضروریات کسب و کارهای کوچک امروزی است.

 

بازاریابی حرفه ای چیست؟

بازاریابی حرفه ای با بازاریابی “آماتور” کاملاً متفاوت است. برای شروع، بیایید معنای بازاریابی آماتور و ارتباط آن با تعریف اولیه ما از بازاریابی را بررسی کنیم.

به طور خلاصه، بازاریابی عبارت است از گروهی از فرآیندها و فعالیت هایی که در یک کسب و کار برای ایجاد، برقراری ارتباط، ارائه و تبادل پیشنهادات برای مشتریان و مشتریان استفاده می شود. بازاریابی آماتور را می توان به عنوان خدمات بازاریابی ارائه شده توسط شخصی توصیف کرد که در بازاریابی دیجیتال و استراتژی های بازاریابی آموزش دیده یا تجربه نکرده است.

برای بسیاری از استارت‌آپ‌ها و کسب‌وکارهای کوچک، بازاریابی آماتور ممکن است تنها راهی باشد که می‌توان از آن استفاده کرد. شاید ایده خوبی به نظر برسد که یک دوست یا یکی از اعضای خانواده (یا حتی خودتان) وظیفه بازاریابی و تبلیغات کسب و کارتان را بر عهده بگیرید. با این حال، این واقعا ایده آل نیست. بدون دانش و تجربه در بازاریابی، شما واقعا نمی دانید چه کاری انجام دهید. برخی از جنبه های بازاریابی ممکن است خود توضیحی به نظر برسد، مانند بازاریابی رسانه های اجتماعی، اما همیشه اینطور نیست. یک شرکت بازاریابی حرفه ای یا مشاور بازاریابی یک گزینه برتر است، حتی اگر نیاز به سرمایه گذاری کمی داشته باشد.

بازاریابی حرفه ای به خدمات و فرآیندها و همچنین راهنمایی ارائه شده توسط متخصص بازاریابی یا تیم شرکت بازاریابی اشاره دارد. متخصصان بازاریابی تجربه دارند و با استراتژی های ارتباطی و فروش کار می کنند تا کمپین های تبلیغاتی عالی و استراتژی های بازاریابی را به صورت موردی ایجاد کنند. نقش متخصص بازاریابی حرفه ای زمانی که نوبت به قرار دادن یک برند در بازار مربوطه می شود و همچنین برای هر نوع ارتباط و بازگشت مالی سرمایه ای که صاحب کسب و کار انتظار دارد، مهم است. متخصصان بازاریابی همچنین ممکن است سعی کنند با کمک به تحول دیجیتال به کسب و کار کمک کنند تا زمینه های تماس و ارتباط برند را بهبود بخشد.

بر کسی پوشیده نیست که بازاریابی حوزه وسیعی برای کار با رشته‌های مختلف است. افرادی که در زمینه بازاریابی کار می کنند تمایل دارند در بسیاری از موضوعات از جمله بازاریابی تخصص داشته باشند. این موضوعات شامل مدیریت بازرگانی، ارتباطات اجتماعی، تبلیغات، سئو، فروش، رسانه های اجتماعی، مدیریت کسب و کار، روانشناسی مصرف کننده، علم داده، تجزیه و تحلیل بازار و غیره است.

 

یک کارشناس یا شرکت حرفه ای بازاریابی چه کاری انجام می دهد؟

همانطور که در بالا ذکر شد، متخصصان بازاریابی حرفه ای در تعدادی از موارد مختلف مرتبط با تجارت، به ویژه بازاریابی، مهارت خواهند داشت. اما آنها دقیقاً برای مشاغلی که آنها را استخدام می کنند چه کاری انجام می دهند و چه چیزی آنها را از کسانی که بازاریابی آماتور ارائه می دهند متفاوت است؟

در نوشته‌ای برای B2B Marketing، رئیس و مدیر عامل شرکت Burgeoning Technologies LLC، وقار حسن، پیچیدگی‌های کاری را که یک متخصص بازاریابی انجام می‌دهد را توضیح داد – یعنی اینکه یک حرفه‌ای بازاریابی بسته به نیازهای مشتری، نقش‌های مختلفی را بر عهده می‌گیرد.

حسن گفت: «کاری که متخصصان بازاریابی انجام می دهند را نمی توان در چند کلمه توصیف کرد، زیرا بسته به نوع کسب و کار شرح وظایف آنها تغییر می کند. فرآیند از مفهوم محصول تا ارسال آن به مشتریان. صرف نظر از اینکه چقدر کار باید انجام دهند یا برنامه هایشان چقدر فشرده است، متخصصان بازاریابی افراد خلاقی هستند که می توانند با مهارت های خود نحوه حرکت جهان را تغییر دهند.

یک بازاریاب آماتور ممکن است نکات اساسی مدیریت رسانه های اجتماعی مانند ارسال به روز رسانی ها و نظراتی که با مخاطبان هدف خود در تعامل است را درک کند. آنها حتی ممکن است کمی در مورد نحوه قرار دادن تبلیغات و نوشتن محتوا درک کنند. با این حال، یک متخصص بازاریابی حرفه ای این کار و بسیاری موارد دیگر را انجام خواهد داد. در جایی که یک مشاور آماتور ممکن است به سادگی در یک برنامه هفتگی پست بگذارد و به برخی از سوالات نظرات پاسخ دهد، یک مشاور حرفه ای از ابزارهای اتوماسیون برای ارائه پست های رسانه های اجتماعی منظم استفاده می کند ، با مخاطبان شما به روش های بیشتری تعامل می کند تا از طریق نظرات، تولید محتوای عالی که تبدیل می شود و کمپین های تبلیغاتی رسانه های اجتماعی خود را مدیریت کنید تا از پیشنهادات تبلیغاتی با کیفیت بالا اطمینان حاصل کنید. آنها می توانند محتوایی را که می توانند بازار هدف شما را جذب کنند و تبلیغات و سئو را انجام دهند، تنظیم کنندتصمیماتی که یک بازاریاب آماتور به سادگی دانش لازم برای تکمیل آنها را ندارد.

یک متخصص بازاریابی همچنین می تواند بینش ها و گزارش های ارزشمندی را در اختیار شما قرار دهد. کاربر معمولی اینترنت اغلب سر خود را روی ابزارهای تحلیلی می خاراند، اما متخصصان بازاریابی می دانند که چگونه این ابزارها را پیاده سازی و استفاده کنند تا ببینند تلاش های بازاریابی شما چقدر خوب کار می کند و آیا باید از استراتژی دیگری استفاده کرد یا نه. به بیان ساده، متخصصان بازاریابی می توانند تصویر بزرگ بهتری از آنچه کمپین های بازاریابی شما برای کسب و کار شما انجام می دهند به شما ارائه دهند، در حالی که مفاهیم پیچیده بازاریابی را تجزیه می کنند تا بتوانید درک کنید که آنها چگونه کار می کنند و چرا کار می کنند.

حسن ادامه داد: «متخصصان بازاریابی واقعاً می‌توانند نتایج نهایی کار خود را ببینند.» «حتی کوچک‌ترین تغییری که در لوگوی یک شرکت ایجاد شود، برای دهه‌ها و قرن‌ها طنین‌انداز می‌شود، اگر در بازار مورد استفاده قرار گیرد. کار مطمئناً آسان نیست. ناگفته نماند، مشاغلی وجود دارند که در آن بازاریابان باید مانند افراد فروش عمل کنند. تمام فشارهایی که قرار است بر فروشندگان حرفه ای وارد شود، در نهایت به متخصصان بازاریابی وارد می شود. با این حال، وقتی می‌توانید خلاقیت خود را در محصولات، خدمات، ایده‌ها و همه چیزهایی که روی آن کار کرده‌اید، آشکار می‌شود، این فشار زیاد احساس نمی‌شود.»

متخصصان بازاریابی، به‌ویژه آنهایی که با Distinct کار می‌کنند، در چالش حصول اطمینان از کارآمد بودن کمپین‌های بازاریابی شما به موفقیت دست می‌یابند. آنها این تجربه را دارند که بدانند چه تغییراتی در نام تجاری شما مفید خواهد بود و چه فرآیندها و شیوه هایی برای صنعت و جایگاه شما مفید است. به همان اندازه، وقتی صحبت از درک ابزارهای جدید برای اتوماسیون می‌شود که می‌توانند کسب و کار شما را، حداقل در مورد بازاریابی، روان‌تر کنند، کاملاً کامل هستند. فقط برای یک متخصص بازاریابی آزاد یا شرکت بازاریابی، ارزش زیادی وجود دارد. چه کسی در آن سرمایه گذاری نمی کند؟

 

چرا بازاریابی حرفه ای بسیار مهم است؟

به نظر ما در Distinct، ما معتقدیم بازاریابی حرفه ای به دلایل مختلفی مهم است. چند دلیل مهم برای ارزشمند بودن متخصصان بازاریابی عبارتند از:

  • هنگام ایجاد کمپین های بازاریابی، به ذهن های بسیار خلاقی دسترسی خواهید داشت که تجربه زیادی دارند. اکثر صاحبان کسب و کار و بازاریاب های آماتور خلاقیت فوق العاده ای ندارند – و این اشکالی ندارد! شما یک کسب و کار حرفه ای و صاحب کسب و کار هستید، و مواردی که شامل مقیاس بندی و تکمیل کسب و کار شما می شود باید تمرکز اصلی شما باشد. حتی اگر خود را خلاق می‌دانید، متخصصان بازاریابی چندین سال تجربه در صنعت به عنوان خلاق دارند و می‌دانند برای ایجاد کمپین‌های به یاد ماندنی که متحول می‌شوند چه کنند. جستجوی افراد حرفه ای در یک شرکت بازاریابی مانند کپی رایترها، طراحان و متخصصان بازاریابی که دارای پیشینه خلاقانه هستند، می تواند برای کسب و کار شما بسیار مفید باشد. با سرمایه گذاری در یک شرکت بازاریابی، در زمان صرفه جویی خواهید کرد و در دراز مدت، در پول خود صرفه جویی خواهید کرد.
  • شما به دامنه وسیعی از تخصص بازاریابی دسترسی خواهید داشت، زیرا هر فردی در یک تیم بازاریابی مهارت های منحصر به فردی را برای کسب و کار و در نتیجه کمپین های بازاریابی شما به ارمغان می آورد. تیم های بازاریابی به صورت پشت سر هم کار می کنند تا طیف گسترده ای از خدمات بازاریابی را ارائه دهند که یک بازاریاب آماتور واقعاً قادر به ارائه آن نخواهد بود. قدرت در اعداد، تجربه و تخصص وجود دارد. که ارزش سرمایه گذاری را دارد.
  • آژانس‌های بازاریابی اخلاق کاری بیشتری نسبت به کسی دارند که به شما در کمپین‌های بازاریابی رایگان یا پول بسیار کم کمک می‌کنند. آژانسی مانند Distinct مایل است برای کسب و کار شما سخت کار کند و کسانی که در آژانس هستند درک می کنند که باید دائما ارزش خود را به مشتریان خود ثابت کنند. هر ماه که یک آژانس با شما کار می کند فرصتی است برای آنها که از نظر خدمات فراتر از آن عمل کنند.
  • می توانید به ایده های جدید، تازه و متفاوت دسترسی داشته باشید. بازاریاب های آماتور ممکن است نتوانند بهترین ایده های بازاریابی یا تبلیغاتی ممکن را به شما ارائه دهند، زیرا تجربه لازم را در دنیای بازاریابی و تبلیغات ندارند. به همان اندازه، اگر شما یک کسب و کار کوچک هستید که مدتی در اطراف بوده اید، شروع به چرخیدن حول همان ایده ها آسان است. به کمپین های فعلی خود نگاهی بیندازید. آیا همه آنها یکسان به نظر می رسند و از یک زبان یا تصویر استفاده می کنند؟ ارائه خلاقیت های جدید می تواند بسیار دشوار باشد و باز هم، شما یک صاحب کسب و کار هستید – اگر یک شرکت بازاریابی در اختیار دارید، واقعاً نیازی به تمرکز روی این موارد ندارید. یک آژانس بازاریابی می تواند ایده های جدیدی را در اختیار شما قرار دهد که می تواند کمپین های شما را جوان کند و بازار هدف شما خیلی سریع متوجه آن خواهد شد.
  • آژانس‌های بازاریابی محلی مانند Distinct مجموعه‌ای از “طرفداران” خود را دارند. از طریق این نوع شرکت های بازاریابی، برگزاری جلسات زنده آسان تر است. این شرکت های بازاریابی همچنین دارای دانش و ارتباطات محلی هستند که می تواند جوامع را تقویت کند و بینش ارزشمندی را برای کسب و کار محلی شما ارائه دهد. به همین ترتیب، شرکت های بازاریابی محلی اغلب بسیار ارزان تر از شرکت های بازاریابی بزرگ هستند که منحصراً از راه دور و احتمالاً در خارج از کشور شما مستقر هستند. و البته، ارتباطات به طور قابل ملاحظه ای سریعتر است.
  • متخصصان بازاریابی در زمینه های مختلفی تخصص دارند. آژانس های بازاریابی با خدمات کامل مانند Distinct دارای بخش های کاملی هستند که به جنبه های مختلف بازاریابی اختصاص داده شده اند. مشاوران بازاریابی ما در زمینه خلاقیت، بازاریابی و خدمات مشتری مهارت دارند. طراحان وب ما در توسعه، کدنویسی و طراحی وب مهارت دارند . این بخش ها توسط مدیران ارشدی که دارای سال ها تجربه هستند اداره می شوند. یک بازاریاب آماتور به سادگی نمی‌تواند خدمات بازاریابی همه‌کانالی را به همان شکلی که یک شرکت بازاریابی با یک تیم قدرتمند می‌تواند ارائه دهد. هزینه استخدام یک شرکت بازاریابی می تواند مهارت های زیادی را در اختیار شما قرار دهد.
  • شما زمان بیشتری برای تمرکز روی کارهایی که باید به عنوان یک صاحب کسب و کار انجام دهید، خواهید داشت. آژانس بازاریابی مانند Distinct تمام نیازهای بازاریابی شما را برآورده می کند و برای راهنمایی در آنجا حضور دارد. ما فقط به اندازه ای که شما بخواهید کنترل را رها کنید، به عهده می گیریم. با اتخاذ این رویکرد، می‌توانید به جای صرف زمان زیادی برای نظارت بر تحلیل‌های خود یا مدیریت فرآیندهای بازاریاب آماتور خود، روی مواردی مانند مدیریت خرد و فرهنگ شرکت تمرکز کنید. در عوض، می‌توانید به یک شرکت بازاریابی اجازه دهید با احساس آرامش از تلاش‌ها و فرآیندهای بازاریابی شما مراقبت کند، بنابراین می‌توانید بر تکمیل و گسترش کسب‌وکار خود تمرکز کنید.

فی فریس، مدیر فروش و بازاریابی APAC برای BusinessesForSale.com، در نوشته‌ای برای جامعه Business 2، ارزش واقعی سرمایه‌گذاری در آژانس بازاریابی حرفه‌ای مانند Distinct را بیان کرد. به طور خاص، او بر واضح‌ترین دلیلی تمرکز کرد که چرا صاحبان مشاغل باید یک مسیر حرفه‌ای را انتخاب کنند که می‌تواند اتلاف پول و زمان باشد.

فریس گفت: “به عنوان یک صاحب کسب و کار، هدف نهایی شما این است که دسترسی خود را گسترش دهید، ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید، بازدیدکنندگان خود را جذب کنید، و در نهایت آنها را به مشتریان یا اهداکنندگان تبدیل کنید. ممکن است دقیقاً نداند چگونه این کار را انجام دهد. چرا وقت و دلارهای گرانبهای خود را برای کشف چیزی که کاملاً درک نمی کنید تلف کنید، در حالی که می توانید فقط به متخصصان اجازه دهید این کار را برای شما انجام دهند؟ یک شرکت بازاریابی موفق می داند که چگونه محتوای جذابی بنویسد که بازدیدکنندگان را به سایت شما جذب کند و ترافیک را به طور ارگانیک افزایش دهد. آنها همچنین به شرکت شما کمک می‌کنند تا یک استراتژی بازاریابی ایمیلی ایجاد کند که این سرنخ‌ها را پرورش داده و از طریق تقسیم‌بندی سرنخ، تست A/B و بهینه‌سازی موتورهای جستجو به مشتریان تبدیل کند.

به همان اندازه، تمرکز بر جنبه‌هایی از کسب‌وکارتان که واقعاً به صاحب کسب‌وکار نیاز دارد، حیاتی است، به‌ویژه از نظر مدیریت زمان.

فریس ادامه داد: «استخدام یک آژانس بازاریابی به شما این امکان را می‌دهد که روی رشد کسب‌وکارتان، بهبود جریان عملیاتی و ایجاد محصول یا خدمات بهتر متمرکز بمانید.» استراتژی ایمیل هوشمندانه به متخصصان بازاریابی اجازه دهید محتوای قانع‌کننده‌ای را در پلتفرم‌های اجتماعی، ایمیل‌ها و وبلاگ‌ها ایجاد کنند که با مخاطبان هدف شما طنین‌انداز شود و آنها را تشویق کند تا با برند شما درگیر شوند. زمان شما باید در جایی سپری شود که بیشترین تأثیر را خواهید داشت: ایجاد روابط با کارمندان و ایجاد شراکت های استراتژیک که تجارت شما را به جلو می برد.

 

آیا استخدام یک شرکت بازاریابی مضراتی دارد؟

این سوال خوبی است و ارزش بررسی دارد. وقتی به آن می رسد، هیچ چیز در این دنیا کامل نیست. در واقع استخدام یک شرکت بازاریابی چند نقطه ضعف دارد.

برای شروع، شرکت های بازاریابی و متخصصان قطعاً می توانند گران باشند. به هر حال، آنها مشاغلی هستند که باید هزینه ها، حقوق و مالیات خود را پرداخت کنند. با این حال، شرکت‌های بازاریابی اغلب بسته‌های قیمتی مختلفی را ارائه می‌دهند که می‌توانید از بین آنها متناسب با نیازهای بازاریابی منحصر به فرد خود انتخاب کنید. همچنین ارزش این را دارد که در نظر بگیرید که چگونه یک شرکت بازاریابی با استعداد و قابل احترام یک ROI ایده آل برای شما فراهم می کند. اگر از یک بازاریاب آماتور به صورت رایگان استفاده می کنید، در طول یک سال، ممکن است شاهد پیشرفت اندکی در فروش خود باشید. با یک شرکت بازاریابی، شما در آن شرکت پول می گذارید، اما شرکت برای کسب و کار شما درآمد ایجاد می کند. با گذشت زمان، این خدمات اساساً خود را به عنوان مقیاس های تجاری شما پوشش می دهند.

به همین ترتیب، برخی از آژانس ها ممکن است متخصصان بازاریابی بسیار با تجربه ای نداشته باشند. وقتی صحبت از استخدام یک آژانس بازاریابی برای انجام بار کاری بازاریابی شما می شود، این یک معامله بزرگ است. آموزش و دانش فنی حیاتی است، اما ارزش آن دانش زمانی که در عمل به کار گرفته شود افزایش می یابد. خوشبختانه، تیم بازاریابی در Distinct دارای شهرت و تجربه ترکیبی در بازاریابی و صنایع تجاری است تا بهترین خدمات بازاریابی ممکن را به شما ارائه دهد.

کیفیت کاری که از یک متخصص بازاریابی یا یک شرکت بازاریابی دریافت می کنید می تواند کمی متفاوت باشد. با این حال، این در مورد بازاریاب‌های آماتور نیز صدق می‌کند – دوست شما در کالج ممکن است در بازاریابی خوب باشد یا کاملاً بی‌اطلاع باشد. حداقل با یک شرکت بازاریابی مانند Distinct، می توانید حداقل نوعی بینش در مورد تجربه و کیفیتی که یک شرکت بازاریابی می تواند ارائه دهد، با جستجوی نظرات مشتریان قبلی به دست آورید.

 

چرا نباید دوستی در بازاریابی خود داشته باشید؟

ما آن را دریافت می کنیم. شاید شما یک دوست یا همکار جوان و باحال داشته باشید و به نظر برسد که می‌داند در بازاریابی دیجیتال چه می‌کند. با این حال، مهم است که ببینید چگونه این می تواند یک ایده بسیار بد در راه اندازی کسب و کار شما باشد. اگر به یک وکیل یا جراح نیاز داشتید، احتمالاً با یکی از اعضای خانواده دانشجوی خود که در رشته حقوق یا دانشکده پزشکی تحصیل می کند، تماس نخواهید گرفت. در عوض، شما باید روی استخدام یک متخصص با تجربه سرمایه گذاری کنید. وقتی صحبت از بازاریابی می شود فرقی نمی کند. ممکن است فرآیندهای بازاریابی به اندازه کافی برای سرمایه گذاری در کسب و کار شما مهم نباشند، اما این نمی تواند دور از واقعیت باشد. بازاریابی ستون فقرات کسب و کار شماست. به این ترتیب، شما واقعاً باید روی کمک های حرفه ای سرمایه گذاری کنید تا فرآیندهای بازاریابی خود را مقیاس پذیر و مناسب برای تبدیل نگه دارید.

در یک راهنمای بازاریابی برای Small Biz Daily، جنا قبرس با صاحبان مشاغلی که تلاش می‌کردند ارزش بازاریابی حرفه‌ای را ببینند، همدردی کرد، اما همچنین توضیح داد که چرا یک کمپین بازاریابی خودگردان می‌تواند برای کارآفرینان بی‌تجربه فاجعه‌بار باشد.

قبرس گفت: «بیشتر صاحبان مشاغل کوچک، برنامه ریزی بودجه بازاریابی را چالش برانگیز می دانند، آنها تخصص لازم برای راه اندازی و مدیریت یک کمپین بازاریابی مقرون به صرفه را ندارند، اما استخدام یک آژانس بازاریابی اغلب گران به نظر می رسد – گاهی اوقات هزینه بر است. هزاران دلار در ماه برای یک کمپین در حال اجرا. اگر صاحب کسب و کار هستید و اکثر اوقات خودتان آن را اداره می کنید، می توانید تلاش خود را در اجرای کمپین بازاریابی خود امتحان کنید. تنها چیزی که برای شما هزینه خواهد داشت زمان است، و ممکن است بتوانید برند خود را در یک زمان نسبتاً کوتاه بیشتر نمایان کنید. مشکل در اینجا عدم تجربه است. یک کمپین بازاریابی بد می تواند بیش از اینکه کمک کند به تصویر شما آسیب برساند و در نتیجه باعث اتلاف وقت و آسیب دیدن شهرت شود. این نیز مقیاس پذیر نیست. از آنجایی که کسب و کار شما زمان بیشتری را می طلبد، نمی توانید با نیازهای بازاریابی خود هماهنگ شوید.

قبرس همچنین در ادامه توضیح داد که کارآفرینان برای انتخاب یک آژانس بازاریابی واقعاً برای چه چیزی هزینه می کنند. این پول، به خصوص وقتی به یک شرکت بازاریابی معتبر مانند Distinct می رود، به چیزهای بسیار خاصی اختصاص می یابد.

«آن پول کجا می رود؟ قبرس ادامه داد: برخی از اینها به آژانس بازاریابی بستگی دارد، آژانس‌های دیگر یک نماینده حساب اختصاصی خواهند داشت تا با شما صحبت کند، درباره برند شما بیشتر بیاموزد، به ایده‌های جدید طوفان فکری کمک کند و نحوه پیشرفت کمپین شما را اندازه‌گیری کند. همچنین برای حق دسترسی به یک تیم کامل از کارکنان مجرب، که معمولاً در زمینه های مختلف تخصص دارند، هزینه خواهید کرد. برخی از آژانس ها در یک نوع بازاریابی تخصص دارند، در حالی که برخی دیگر خدمات کامل دارند و در آنچه می توانند ارائه دهند متنوع تر هستند. آژانس‌های بازاریابی معمولاً در تضمین بازگشت سرمایه بالا کارآمدتر هستند، تا حدی به این دلیل که به متخصصان لازم برای اجرای کمپین‌های خلاقانه و مؤثر دسترسی دارند، اما همچنین به این دلیل که متعهد به حفظ کسب‌وکار شما هستند.

 

Distinct می تواند به شما کمک کند تا بازاریابی خود را یک درجه بالا ببرید

در Distinct، ما نیازهای صاحبان مشاغل و سازمان های غیرانتفاعی را در مورد راهنمایی بازاریابی درک می کنیم. ما همچنین ارزش کمک به کسب و کارهای کوچک محلی خود را برای موفقیت و غنی سازی جامعه ای که بخشی از آن هستند درک می کنیم.

بنابراین Distinct چه کاری می تواند برای شما انجام دهد؟ ما تیمی از مشاوران و طراحان حرفه ای بازاریابی هستیم که در خدمات بازاریابی حرفه ای برای مشتریان خود تخصص دارند. ماموریت ما کمک به شما برای بهینه سازی کسب و کارتان با پشتیبانی بازاریابی بسیار قابل تنظیم است. اساساً، ما استراتژی‌های بازاریابی پیچیده را تجزیه می‌کنیم تا به شما کمک کنیم بفهمید چه چیزی برای کسب‌وکارتان مورد نیاز است، و در عین حال از عوامل و ابزارهای بازاریابی ماهر برای ارائه مقدار کامل پشتیبانی مورد نیازتان استفاده می‌کنیم.

اگر چشم انداز روشنی از کسب و کار خود دارید، تیم Distinct می خواهد به شما کمک کند تا آن را به گونه ای ملموس و موفق اجرا کنید. همانطور که در این راهنما اشاره شد، ما می‌دانیم که بسیاری از کسب‌وکارها، به‌ویژه استارت‌آپ‌ها و کسب‌وکارهای کوچک، ممکن است آن‌طور که باید پول زیادی در تلاش‌های بازاریابی خود سرمایه‌گذاری نکنند. در Distinct، توصیه می کنیم حدود 12 تا 20 درصد از درآمد خود را صرف بازاریابی کنید. هنگامی که به شما کمک کردیم با تکنیک های بازاریابی خود تثبیت و راحت تر شوید، معمولاً این مقدار به 6-12٪ کاهش می یابد. و با وجود همه فراز و نشیب‌های آزمایش استراتژی‌های بازاریابی مختلف، تیم Distinct در کنار شما خواهد بود تا برنامه‌های قدیمی را کنار بگذارید و برنامه‌های جدید را امتحان کنید تا زمانی که بتوانیم برنامه‌ای را پیدا کنیم که برای جایگاه شما موفق باشد.

اولویت اصلی ما در Distinct ارائه بهترین خدمات شخصی سازی شده ممکن در بازاریابی به مشتریان است. ما از مشاوران بازاریابی محلی استفاده می کنیم که می توانند به شما کمک کنند تا دیدگاه خود را تنظیم کنید و از نیازهای منحصر به فرد شما به عنوان یک صاحب کسب و کار پشتیبانی کنید. ما همچنین معتقدیم که جوامع زمانی به بهترین و پایدارترین آنها تبدیل می شوند که مشاغل و افراد داخل با یکدیگر همکاری کنند. به همین دلیل، ما با مشتریان خود کار می کنیم تا آنها را از طریق موج متمایز با جوامع خود ارتباط دهیم. اگر انتخاب کنید این سرویس را انتخاب کنید، می‌توانید در حین استفاده از تبلیغات متقابل، از سایر شرکت‌های محلی حمایت کنید. ما واقعاً معتقدیم که ارتباطات محلی قوی می تواند منجر به کسب و کارهای موفق تر در سطح محلی شود.

برای شیرجه رفتن و بهبود توانایی بازاریابی کسب و کار خود آماده اید؟ امروز با ما تماس بگیرید تا در مورد خدمات، بسته‌های قیمت‌گذاری و موارد دیگر بیشتر بدانید.

برچسب:فروش

  • اشتراک گذاری:
author avatar
ادمین 1

مطلب قبلی

اثرات آب و هوا بر کشاورزی و تامین مواد غذایی
مرداد 26, 1401

مطلب بعدی

مرداد 27, 1401

ممکن است همچنین دوست داشته باشید

download
مروری بر روش های تحقیق بازار
12 بهمن, 1401
download (1)
تحقیقات تجاری: تعریف، روش ها، انواع و مثال ها
19 شهریور, 1401
images (9)
7 راه ساده برای افزایش فروش رستوران
8 شهریور, 1401

نظر بدهید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین نوشته ها

  • مدل تجاری
  • سازمان تحقیق و توسعه با تمرکز بر حال و آینده
  • مدیریت مالی: دامنه، اهداف و اهمیت
  • آینده‌اندیشی: نگارش سناریوها
  • چگونه ذهنیت می تواند یک کسب و کار را ایجاد یا شکست دهد

درخواست مقاله و اسلاید سفارشی

برای سفارش مقاله و اسلاید با ما در ارتباط باشید:
reformh@yahoo.com

ارسال درخواست

[miniorange_social_login shape="longbuttonwithtext" theme="default" space="4" width="240" height="40"]

ورود با حساب کاربری سایت شما

رمز عبوررا فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نیستید؟ همین حالا عضو شو!

یک حساب کاربری جدید ثبت کنید

آیا عضو هستید? اکنون وارد شوید