استفاده از شبیه سازی مجازی برای پشتیبانی از آموزش بهداشت روان تغییر برداشت ها
شناسایی بیماری روانی در بیمار می تواند یکی از بزرگترین چالش هایی باشد که یک پرستار با آن روبرو می شود. توانایی تشخیص یک بیماری روانی زمینه ای می تواند روند ارزیابی و تشخیص ، و بنابراین برنامه درمان را به شدت تغییر دهد. نتیجه خالص می تواند به نتایج بهتر بیمار تبدیل شود.
از هر چهار نفر یک نفر – تقریباً 450 میلیون نفر در سراسر جهان – از اختلالات روانی رنج می برند. 1 با این وجود ، تا 50٪ موارد جدی در کشورهای با درآمد بالا درمان نمی شود. 2 تشخیص غلط در حوزه بهداشت روان رایج است ، اغلب به این دلیل که علائم اغلب ممکن است به روش های مختلف و در زمان های مختلف تحقق می یابند. پرستاران وقتی درک درستی از چگونگی بروز بیماری های روانی خاص و مهارت های تفکر انتقادی لازم برای گرفتن شرح حال دقیق بیمار دارند ، می توانند در توانایی خود در ارزیابی و تشخیص بیمار روانی اطمینان بیشتری داشته باشند.
شناخت اولین قدم در ارائه درمان مناسب است. در این مقاله ، ما بحث می کنیم که چگونه آموزش با یک روش زایمان عملی ، مانند شبیه سازی مجازی ، می تواند دانشجویان پرستاری را برای شناخت بیماری روانی بهتر آماده کند و می تواند نگرش مطلوب تری را از سوی مراقبین نسبت به بیماران مبتلا به بیماری روانی ایجاد کند. نتیجه می تواند مراقبت بهتر بیمار محور باشد.
بحران سلامت روان؟
در ایالات متحده ، تقریباً 56 میلیون بزرگسال آمریکایی از بیماری روانی رنج می برند .3 خودکشی دهمین علت اصلی مرگ است و چهار مورد از ده علت اصلی ناتوانی ، اختلالات روانی است (افسردگی اساسی ، اختلال دو قطبی ، اسکیزوفرنی و وسواس فکری عملی) برخی از کارشناسان حتی نگرانی فزاینده در مورد بیماری های روانی را “بحران سلامت روان” عنوان کرده اند.
پرستاران بزرگترین گروه متخصصانی هستند که خدمات بهداشت روان ارائه می دهند ، چه در خدمات بهداشتی اولیه و چه در تخصص. به دلیل روابط مستقیم پرستاران با بیماران ، بسیار مهم است که آنها از توانایی خود در تشخیص بیماری روانی و درمان متناسب با آنها اطمینان داشته باشند. مربیان پرستاری از آموزش بهداشت روان و اولیه در هر دو سطح قبل از صدور مجوز و تحصیلات تکمیلی حمایت می کنند. 7

