استارتاپ ها ……..
?What Is a Startup
اصطلاح راه اندازی به شرکتی در مراحل اولیه عملیات اشاره دارد. استارتاپ ها توسط یک یا چند کارآفرین تأسیس می شوند که می خواهند محصول یا خدماتی را توسعه دهند که فکر می کنند تقاضا برای آنها وجود دارد. این شرکت ها عموماً با هزینه های بالا و درآمد محدود شروع می کنند ، به همین دلیل آنها از منابع مختلف مانند سرمایه گذاران خطرپذیر به دنبال سرمایه هستند.
استارتاپ شرکتی است که در مراحل اولیه فعالیت خود است.
تا زمانی که کسب و کار شروع به کار نکند ، یک استارتاپ اغلب توسط بنیانگذاران آن تأمین مالی می شود و ممکن است سعی در جذب سرمایه گذاری خارجی داشته باشد. منابع مالی بسیاری برای استارتاپ ها شامل خانواده و دوستان ، سرمایه گذاران خطرپذیر ، تأمین سرمایه جمعی و وام است.
استارتاپ ها همچنین باید محل فعالیت خود و ساختار قانونی خود را در نظر بگیرند.
استارتاپ چیست؟
اصطلاح راه اندازی به شرکتی در مراحل اولیه عملیات اشاره دارد. استارتاپ ها توسط یک یا چند کارآفرین تأسیس می شوند که می خواهند محصول یا خدماتی را توسعه دهند که فکر می کنند تقاضا برای آنها وجود دارد. این شرکت ها عموماً با هزینه های بالا و درآمد محدود شروع می کنند ، به همین دلیل آنها از منابع مختلف مانند سرمایه گذاران خطرپذیر به دنبال سرمایه هستند.
استارتاپ شرکتی است که در مراحل اولیه فعالیت خود است.
تا زمانی که کسب و کار شروع به کار نکند ، یک استارتاپ اغلب توسط بنیانگذاران آن تأمین مالی می شود و ممکن است سعی در جذب سرمایه گذاری خارجی داشته باشد.
منابع مالی بسیاری برای استارتاپ ها شامل خانواده و دوستان ، سرمایه گذاران خطرپذیر ، تأمین سرمایه جمعی و وام است.
استارتاپ ها همچنین باید محل فعالیت خود و ساختار قانونی خود را در نظر بگیرند.
آشنایی با استارتاپ ها
استارتاپ ها شرکت ها یا مشاغلی هستند که بر روی یک محصول یا خدمات واحد متمرکز شده اند که موسسان می خواهند آن را به بازار عرضه کنند. این شرکتها معمولاً مدل تجاری کاملاً توسعه یافته ای ندارند و مهمتر از همه ، فاقد سرمایه کافی برای حرکت به مرحله بعدی تجارت هستند. اکثر این شرکت ها در ابتدا توسط بنیانگذاران خود تأمین مالی می شوند.
بسیاری از استارتاپ ها برای دریافت بودجه بیشتر به دیگران مراجعه می کنند: خانواده ، دوستان و سرمایه گذاران خطرپذیر. دره سیلیکون به دلیل داشتن جامعه سرمایه گذاری خطرپذیر قوی شناخته می شود و مقصدی محبوب برای استارتاپ ها است ، اما همچنین به عنوان گسترده ترین عرصه مورد توجه قرار می گیرد. استارتاپ ها می توانند از سرمایه اولیه برای سرمایه گذاری در تحقیقات و توسعه برنامه های تجاری خود استفاده کنند. تحقیقات بازار به تعیین تقاضا برای یک محصول یا خدمات کمک می کند ، در حالی که یک برنامه تجاری جامع بیانیه ماموریت شرکت ، چشم اندازها و اهداف و همچنین استراتژی های مدیریت و بازاریابی را مشخص می کند.
Dotcoms یک استارتاپ رایج در دهه 1990 بود. بدین دلیل که سرمایه گذاران در مورد ظهور این مشاغل جدید گمانه زنی می کنند ، بدست آوردن سرمایه گذاری بسیار آسان در این مدت بسیار آسان بود. متأسفانه ، بسیاری از این استارتاپ های اینترنتی سرانجام به دلیل نقص های عمده در برنامه های تجاری خود ، از بین رفتند ، از جمله این موارد فاقد راه دستیابی به درآمد پایدار بود. با این حال ، تعداد انگشت شماری از شرکت ها با ترکیدن حباب dotcom زنده ماندند. هر دو آمازون (AMZN) و eBay (EBAY) نمونه هایی هستند.
بسیاری از استارتاپ ها در چند سال اول شکست می خورند. به همین دلیل این دوره اولیه مهم است. کارآفرینان باید پول بیابند ، مدل کسب و کار و طرح کسب و کار ایجاد کنند ، پرسنل کلیدی را استخدام کنند ، جزئیات پیچیده ای مانند سهام صاحبان سهام را برای شرکا و سرمایه گذاران تهیه کنند و برای بلند مدت برنامه ریزی کنند. بسیاری از موفق ترین شرکت های امروزی-مایکروسافت (MSFT) ، اپل (AAPL) و فیس بوک (FB) ، به عنوان تعدادی از آنها-به عنوان استارتاپ شروع به کار کردند و در نهایت به شرکت های تجاری عمومی تبدیل شدند.
ملاحظات ویژه
محل
استارتاپ ها باید تصمیم بگیرند که آیا تجارت آنها به صورت آنلاین ، در دفتر یا دفتر خانگی یا در فروشگاه انجام می شود. مکان بستگی به محصول یا خدمات ارائه شده دارد. به عنوان مثال ، یک استارتاپ فناوری که سخت افزارهای واقعیت مجازی را می فروشد ممکن است به ویترین فیزیکی نیاز داشته باشد تا به صورت حضوری ویژگی های پیچیده محصول را به مشتریان نشان دهد.
ساختار قانونی
استارتاپ ها باید در نظر بگیرند که کدام ساختار حقوقی بیشتر مناسب نهاد آنها است. یک مالکیت انحصاری برای بنیانگذار که کارمند اصلی یک تجارت است نیز مناسب است. مشارکت ها یک ساختار قانونی قابل اجرا برای مشاغل هستند که متشکل از چندین فرد دارای مالکیت مشترک هستند و همچنین ایجاد آنها بسیار ساده است. با ثبت یک استارتاپ به عنوان شرکت با مسئولیت محدود (LLC) می توان مسئولیت شخصی را کاهش داد.
منابع مالی
استارتاپ ها اغلب با مراجعه به خانواده و دوستان یا با استفاده از سرمایه گذاران خطرپذیر کمک مالی جمع آوری می کنند. این گروهی از سرمایه گذاران حرفه ای هستند که در تأمین بودجه استارتاپ ها تخصص دارند. تأمین سرمایه انبوه برای بسیاری از مردم به راهی برای دستیابی به پول نقد مورد نیاز برای پیشرفت در روند تجارت تبدیل شده است. این کارآفرین یک صفحه تأمین سرمایه جمعی را به صورت آنلاین راه اندازی می کند و به افرادی که به شرکت اعتقاد دارند اجازه می دهد تا پول اهدا کنند.
استارتاپ ها ممکن است از اعتبار برای شروع فعالیت خود استفاده کنند. سابقه اعتباری کامل ممکن است به استارتاپ اجازه دهد تا از خط اعتباری به عنوان بودجه استفاده کند. این گزینه بیشترین خطر را دارد ، به ویژه اگر راه اندازی ناموفق باشد. شرکت های دیگر وام های مشاغل کوچک را برای کمک به رشد انتخاب می کنند. بانک ها معمولاً چندین گزینه تخصصی برای مشاغل کوچک در اختیار دارند-وام خرد یک محصول کوتاه مدت و کم بهره است که برای استارتاپ ها مناسب است. برای کسب صلاحیت اغلب نیاز به یک طرح تجاری دقیق است.
بدون ریسک با 100000 دلار پول نقد مجازی رقابت کنید
مهارت های تجاری خود را با شبیه ساز سهام رایگان ما آزمایش کنید. با هزاران معامله گر Investopedia رقابت کنید و راه خود را به سمت بالا تغییر دهید! قبل از شروع به خطر انداختن پول خود ، معاملات خود را در یک محیط مجازی انجام دهید. استراتژی های معاملاتی را طوری تمرین کنید که وقتی آماده ورود به بازار واقعی هستید ، تمرین مورد نیاز خود را انجام داده باشید. شبیه ساز سهام ما را امروز امتحان کنید >>

